Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím všechny,

doufám, že neporušuji místní pravidla vzhledem k tomu, že jsem úplný nováček a zakládám vlákno. Nutno podotknout, že čtu tyto stránky již velmi dlouho a spousta příspěvků mi pomohla se zorientovat. Díky těmto stránkám jsem třeba otci pořídil Seiko SARB 021 vzhledem ke stanovenému rozpočtu. Takže děkuji :rolleyes:

A teď k mému dotazu. Mým dlouhodobým cílem jsou Rolex Submariner Date (ale to bude chtít ještě nějaký čas než se odlakomým :D ) a protože mám nutkání něco koupit tak nějak jako "kick off" světe div se, ale strašně se mi libí Poljot Aviator I Chronograph cal. 3133 Díky těmto stránkám jsem objevil poljot24.de a Julian mi je nabízí za EUR 495. Jedná se o model se safírovým sklem, broušené pouzdro. Přemýšlím jestli jsem v životě někdy kupoval 12 let starou novou věc :D :D Rok výroby je 2004, takže asi jedny z posledních před úpadkem Poljotu. Ty hodinky se mi libí moc, ale nejsem si jist jestli ta cena není moc za ruský hodinky (i když vím, že ceny tehlech hodinek šly nahoru a že už se nevyrábějí) a vůbec jak to vidí místní znalci. Je to celkově dobrej nápad, nebo je to špatnej nápad, nebo jakej je to vlastně nápad jak by řekl klasik :)

děkuji za Vaše názory

Cool as Ice

Odesláno

Chtělo by to fotku nebo odkaz na model který máš konkrétně na mysli. Já jsem si Poljot Aviator I koupil skoro před pěti lety jako své první mechanické hodinky. Zprvu se mi líbily, ale pak se začaly objevovat malé kazy výroby, které mi je víceméně znechutily. Skoro 500 Euro bych za ně ale nedal určitě, moje stály 300E, neměli safír. Stal se ze mě postupem času téměř ortodoxní Seikař a tam by Tě také nasměroval. No kupoval jsi už jedny SARB takže o kvalitě JDM už asi víš. Co se týče re-sale value, bude to hodně zlé. Jinak řečeno, za rok se prodáš tak možná za půlku.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odesláno