Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Zadokolka je úplně v pohodě. Zajímavý je, jak u nás všichni řeší zimu a zadokolky. Když pak přijedu v zimě do Alp, tak tam i místňáci v pohodě jezdí v M-B a BMW bez 4x4.

 

No ano, ale oni ty cesty jsou tam daleko udržovanější než u nás, nebo jsi si nevšiml? :lol2: My máme zadokolu MB a když u nás zapadneme, tak prostě na předokolku nebo 4x4 to nemá ani boha. Jako jezdit se s ním dá, ještě se mi nestalo že bych něco nevyjel, ale rozdíl tam je na zledovatělých silnicích obrovský.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím. Vyrůstal jsem pod horama a dlouhý léta tam nikdo zadokolky neřešil. Jezdili jsme v sierrách, omegách, BMW, mercedesech a všichni jsme se vždycky všude dostali, i když sněhu bylo víc, než dneska. Teď bydlím ve městě, kde se silnice standardně slušně protahují a všichni kolem mě furt řeší, jak nutně potřebujou "štyrkolu kvůli tý zimě, né"? Neříkám, že když jedu třikrát v roce po zasněžený silnici, že se tam zadokolka chová líp, než předek, nebo čtuřkola, ale zas to není žádná hrůza.

Letos v zimě jsem byl na Hochgurglu. Nasněženo, silnice projetá pluhem, ale souvislý sníh. Já předokolku a byl jsem trochu nervózní, protože jsem si zapomněl doma řetězy. Vedle mě na parkovišti zastavil maník s pětkovým BMW a byl úplně v klidu. Na slušných gumách je i zima celkem v klidu a mimo sníh je zadokolka určitě lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsetko je to, ci vies, alebo nevies soferovat :) Mne pacia ti "4x4 SUV" borci, ktori sa nevedia pohnut ani so zapnutym 4x4 alebo okolo mma preletia do hroble, lebo si mysli, ze elektronika zvladne vsetko. Take H...O, fyziku neojebabres.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My tady v Plzni máme zatáčku, kde jsem ještě neviděl na boku dvoukolku. Čtyřkolek už mrtě. Takže ano, je to o řidiči, ne o počtu hnaných náprav. A paušálně tvrdit, že 4kolo lepší sedí nebo víc vyjede je kardinální volovina. A na ledu je úplně jedno kolik kol se točí, protože většinou řádnou adhezi nemá žádný z nich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na snehu a lade sa pouzivaju co najtensie pneu. SUV to vsetko 18 - 19 a viac palcove vozove kolesa s rozmerom 225 a viac, potom sa chlapec cuduje, ze ho to vozi. To uz nehovorim o blondatych "manazerkach" na vysokych stekloch. Najviac Land/Range Roverov je v Bratislave, 95% z nich lad ani nevidelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My tady v Plzni máme zatáčku, kde jsem ještě neviděl na boku dvoukolku. Čtyřkolek už mrtě. Takže ano, je to o řidiči, ne o počtu hnaných náprav. A paušálně tvrdit, že 4kolo lepší sedí nebo víc vyjede je kardinální volovina. A na ledu je úplně jedno kolik kol se točí, protože většinou řádnou adhezi nemá žádný z nich.

V Plzni je zatáčka kde vylítavají čtyřkolky, dvojkolky bez problémů, cha cha :-) Kriste pane, tady padají perly poslední dobou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Plzni je zatáčka kde vylítavají čtyřkolky, dvojkolky bez problémů, cha cha :-) Kriste pane, tady padají perly poslední dobou....

Hele strejdo, když nevíš o čem píšeš, tak bys možná psát neměl. Sám mám taky 4kolu, ale určitě nežiju v přesvědčení, že bych se bez ní nikam nedostal. To je jen taková móda poslední dobou. Já však na rozdíl od většiny, to umím přiznat. Čímž nepopírám, že může nastat situace, kdy ta 4kola je užitečnější. Každému co libo. :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mraziku ujišťuju Tě, že 4 kolka opravdu vyjede víc a i tam kde 2 kolka už ne a ano pak je ještě terén / stav silnice, kde už nevyjede ani ta.

Jo a nejlepší zadokolka na sníh byla stodváca.

Netřeba mne ujišťovat. Pokud si pozorně přečteš co jsem napsal, tak uznávám v některých krajních případech přínos pohonu všech kol ( netýká se pseudopohonu ). Jen mi přijde usměvný současný trend, kdy bez čtyřkolky nejde dojet ani do Tesca. A přiznávám, že i já ironií osudu pseudočtyřkolku mám. Každý nechť si jezdí čím mu je libo, jen ať se nekáže náboženství svaté čtveřice, poněvadž to je fakt pofiderní.

Jo a nemyslím to nikterak zle, ani proti někomu. Jen tak pindám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele strejdo, když nevíš o čem píšeš, tak bys možná psát neměl. Sám mám taky 4kolu, ale určitě nežiju v přesvědčení, že bych se bez ní nikam nedostal. To je jen taková móda poslední dobou. Já však na rozdíl od většiny, to umím přiznat. Čímž nepopírám, že může nastat situace, kdy ta 4kola je užitečnější. Každému co libo. :cheers:

Přesně jak píšeš, každému co je libo a že dnes čtyřkolku nevyužije hodně lidí a vlastně ani neví k čemu slouží tak s tím také souhlasím, mimochodem si myslím že i ty s ní jezdíš pouze do toho Tesca a terén vidí jen zřídka, ale to nedokážu posoudit, protože nevím :-) Já osobně vím o čem píšu, protože tu čtyřkolku využívám docela často, máme tu dost zkratek a ať už jedu v dešti přes pole na ryby nebo v zimě za kámošem na chalupu, tak ti můžu zaručit že s dvojkolkou to prostě v určitých situacích nedáš. Párkrát mě taky už tahali, tak neboj vím toho dost, co a kde s jakým autem si můžeš dovolit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to samozřejmě myslím taky všechno v pohodě, aby jsi to nebral nějak zle :-) Všechno má něco do sebe, dvojkolky osobně mám velice rád a ještě ale radši když tam je někde to tlačítko Lock 4x4, osobně už ani jiné auto nikdy nechci. Měl jsem ho před lety, pak jsem taky došel k názoru, že v ČR pro mě bude zbytečné, pár let se trápil a teď už jsem opět spokojený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

My tady v Plzni máme zatáčku, kde jsem ještě neviděl na boku dvoukolku. Čtyřkolek už mrtě. Takže ano, je to o řidiči, ne o počtu hnaných náprav. A paušálně tvrdit, že 4kolo lepší sedí nebo víc vyjede je kardinální volovina. A na ledu je úplně jedno kolik kol se točí, protože většinou řádnou adhezi nemá žádný z nich.

Kde? Privadec u bory area?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to samozřejmě myslím taky všechno v pohodě, aby jsi to nebral nějak zle :-) Všechno má něco do sebe, dvojkolky osobně mám velice rád a ještě ale radši když tam je někde to tlačítko Lock 4x4, osobně už ani jiné auto nikdy nechci. Měl jsem ho před lety, pak jsem taky došel k názoru, že v ČR pro mě bude zbytečné, pár let se trápil a teď už jsem opět spokojený.

Terenak je dobrej k tomu, aby kdyz zapadnes, tak te vytahl uz jenom traktor. Vlastni zkusenost. Jo a cim vetsi kufr, tim vic bordelu v nem vozim.

 

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to samozřejmě myslím taky všechno v pohodě, aby jsi to nebral nějak zle :-) Všechno má něco do sebe, dvojkolky osobně mám velice rád a ještě ale radši když tam je někde to tlačítko Lock 4x4, osobně už ani jiné auto nikdy nechci. Měl jsem ho před lety, pak jsem taky došel k názoru, že v ČR pro mě bude zbytečné, pár let se trápil a teď už jsem opět spokojený.

Terenak je dobrej k tomu, aby kdyz zapadnes, tak te vytahl uz jenom traktor. Vlastni zkusenost. Jo a cim vetsi kufr, tim vic bordelu v nem vozim.

 

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je terenak a terenak. Spominal si, ked bol otec v Sudane, tam mali Land Cruisery 3.0 alebo 3.6 dizle turba. Prisli nejaki manici, ze maju super terenak 1.6 Ferozu :) Chlapi sa len uskrnuli, ze to im je na nic. Tak aj bolo, manici o 3/4 hodiny volali, ze zapadli do piesku a nemozu vyjst. Teraz je 1.6 motor pomaly vrchol ponuky SUV.

 

Takze tie radoby terenaky 1.2 turbo su fakt tak vhodne do Tesca :) Podla mna je to iba modny vystrelok. 95% uzivatelov nevyuzije ich schopnosti. Otcim si kupil Duster 1.6 benzin, aby mohol vyjst na chatu a od tej v tam nie je sneh :D Ma to vyhodu v tom, ze je to vyssie a bezpecnejsie, takze ste viac chraneny proti nejakemu zavodnikovi na vytunenom Golfe II 1.9 TDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...