Přejít na obsah

Atelier Jeronimo - fotografie hodinek


Jeronimo

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 1,3tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Teda to je vážně neskutečné jak dokážeš dát hodinky dokupy. Smekám před tebou!

Je to hodně o kompromisech, tak jako všechno kolem. :) Díky.  -_-

 

Ahoj Jarku, objevil jsem toto vlákno náhodou a čumím. Jsi borec!

No to je dost Víte. Sedím tady už měsíc a čekám až nakoukneš a napíšeš. Na Tvůj názor jsem byl zvědav. Díky za něj.  ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna vintage JLC ochutnávka na zítra... 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozdě, ale přece. Dostal jsem za úkol vrátit pouzdru brus, který někdo odleštil. Trochu oříšek, protože pouzdro prakticky nemá hranu o kterou bych se mohl opřít a chytit úhel. Pouzdro je baculaté, bez hran, samý rádius. Podle pár ilustrativních fotek originálů se brus se sbíhá dohromady z boků a horní strany ke konci nožek. Nad a pod leštěným okýnkem prakticky není místo na rozjezd. Dýnko někdo otevíral motykou, takže s ohledem na ražbu a tvary jsem nechal ty nejhlubší škrábance částečně vidět. 

U samotného pouzdra se sbíhajícím se brusem strojní broušení nepřipadalo v úvahu, takže zase stará dobrá ruční práce. Zvolil jsem techniku, kdy točím pouzdrem v ruce a brusivo je ukotveno napevno. Všechno jedním tahem. Na konci jedné nožky začít, pokračovat směrem nahoru k boční hraně, zároveň začít brát horní stranu, vrátit se na bok, jedu, jedu a pak zase doolůů , ale zase s horní stranou protější nožky a na její konec, kde se musí všechno potkat a pořád do kola. Jak jsem zůstal u prostřed stát, tak jsem musel jet znovu, protože když při broušení měníte směr, nesmíte se zastavit. Přerušení jde většinou poznat. Nesmí se jet moc pomalu a zároveň rychle, protože v rychlosti a v ruce nic neuhlídáte. Pravá strana, kde jsou oba krčky od korunek je na broušení extra pakárna. Úkol co nejvíce se přiblížit původnímu stavu a zároveň pouzdro nezničit se z větší části myslím podařil. 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A konečně po..

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další špíček od pana "Karfíka" :)  bylo pouzdro s tahem na Omegy f300. Někdo amatérsky přebrousil leštěné hrany. Takže úkol zněl jasně, hrany opět amatérsky vyleštit. :) Opravdu velice nerad po někom opravuji něco nepovedeného. Naštěstí mi bylo předlohou téměř dokonalé pouzdro z totožného modelu. 

 

Edit: Samotné pouzdro bylo jinak velmi zachovalé. Ostatní hrany a plochy byly jen lehce přebroušeny. 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem Jeronimo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě tah...

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak tu máme klasiku v podobě celkem dorasovaných Omega spon. Takže nám zase něco hlubokého zůstalo vidět. Hlavně v blízkém okolí loga, kde se s broušením nemůžu pořádně rozvášnit. 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle už si dnes dávám jako rozcvičku..

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dnes jako poslední parádní GLYCIN tah. Nějaké škrábance byly na koncovce, něco víc na sponě. Zbytek tahu se jen přeletěl kvůli slícování povrchu. Sem tam byla vidět vlásečnice a některá místa byla oleštěna od spony a překlápěcí pojistky. U samotné spony zůstaly vidět asi dva škrábance. Opět v okolí nápisu, který byl pro mě nešťastně umístěn uprostřed. 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...