Axel Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 Ahoj kluci, tak jsem se nechal ukecat od Christopher Warda a sel jsem do zakladnich Tridentu, quartzu s bilym cifrem, u kterych ted byla akce 30% dolu (a pak i dokonce shipping gratis). Hodinky byly pro meho otce k Vanocum.. Dosly neuveritelne rychle, ve ctvrtek jsem objednal, dneska vyzvedaval u GLS. No vsechno bylo super, komunikace, rychle poslani, rychle doruceni, krasna krabicka, rucne napsane moje osloveni, jmeno, podpis Warda, prani v cestine, ktere jsem si predtim k objednavce zadal.. Zkratka baleni a detaily naprumerne vzhledem k cene (8500kc se vsim vsudy). Ted ale to hlavni kdyz jsem otevrel krabicku, tak luneta pryc, navic se zarezy po okraji, zkratka byla poskozena, k tomu drobne skrabance na hodinkach, ktere meli na chvili zamlzene i sklicko a to podle me zevnitr (!). Taky byly plne otisku prstu, jako kdyby to mel v rukach nejaky debil, co nad tim jedl svacinu.. Toto nepochopim, ty hodinky musi byt bez jedineho skrabance, cisty, nalesteny.. Samozrejme mi pri tom pohledu spadla brada a prvotni nadseni vystridal sok.. V krabicce ocividne chybel nejaky penovy insert, ktery by hodinky fixoval a chranil proti pohybu a otresum. Treba u Steinu, ktere jsem kupoval nedavno, je primo v krabicce penova vlozka a ta nedovoli se hodinkam pohnout. To je naprosto skvele a pritom jendoduche reseni. Tohle u Wardu chybelo a jako to vypada, ta usetrena koruna znehodnotila cele hodinky. Druha vec je samozrejme samotna preprava, kdy britska posta/pripadne GLS/ s tim asi hralo(i) hokej nebo hazenou, nevim, ale toto si proste musi uz firma pohlidat sama, kdyz hodinky posila postou... Tudiz jsem pekne nas_anej a v nervech, co bude dal, samozrejme jsem vsechno nafotil a poslal mail na zakaznicke centrum, at se k tomu vyjadri. Moc doufam, ze se nebudou vytacet, postavi se k tomu celem a bez mrknuti oka poslou nejlepe druhe hodinky. Tyhle jim klidne vratim.. Jen si tak rikam, v jakem stavu by asi tak dorazily automaty, protoze kdyz uletela na potapkach luneta, co to asi tak udela s citlivym mechanickym strojkem... (?) Tudiz varuji ostatni a hned jak dostanu nejake vyjadreni, tak to sem hodim.. BTW: lumi je hrozna, paradoxne sviti ty male tecy u indexu mnohem vice, nez indexy samotne. Lumi je bidna a naprosto nedostatecna.. Foto na strankach Wardu je uplne mimo realitu... Jinak na fotkach to poskozeni lunet neni tak videt, fotil jsem to v rychlosti mobilem.. Ale nazivo viditelny zasek a pak takove mensi tukance na vnitrni strane..
Beet Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 No ty voe. To je teda radost. Taky jsem nad nima uvažova, tedy v automatu, ale zatím jsem odolal.Pak dej vědět jak to dopadlo.
number.beast Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 (upraveno) Tomu se ani věřit nechce držím palce při reklamaci Upraveno 13. prosince 2016 uživatelem number.beast
xjr1 Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 Zkusím tě trochu uklidnit, pokud se nic nezměnilo za poslední dva roky, u Wardů řeší ochotně a bez mrknutí oka i problémy, který by řešit nemuseli...tolik moje osobní zkušenost.
LovecK Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 (upraveno) Maji customer care na velmi vysoké urovni, tot ma osobni zkusenost, kdy ze strojku upadnul sroubek a celá ETA se kousla. Vyrizeno behem par dni... Upraveno 13. prosince 2016 uživatelem LovecK
Axel Odesláno 13. prosince 2016 Autor Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 No paklize ty hodinky nejsou proti pohybu zabezpecene, tak se nedivim, ze Ti vypadnul sroubek... Me hlavne trapi i to zamlzeni, myslim si, ze v tuto chvili nejsou hodinky WR... Tu lumi jeste vyfotim, nevim, co ostatni, treba zmenili nejak silu vrstvy, ale ten muj kousek sviti jak svetluska pred smrti... U diveru to nejde omluvit, svitil jsem na to ledkou i lampickou, zarovkou v obyvaku a porad se stejnym vysledkem... Toz nevim, ale zatim velke rozpaky z Wardu.. Snad dojem zlepsi zitrejsi komunikace
VitoCorleone Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 Tak je fakt slusny porno Pokud se ale stavi k reklamacim tak, jak pisou kolegove vyse, nekdo u Warda prijde o vanocni premie.Je mi ale zahadou, jak doslo k tomu zamlzeni. Jako, ze luneta se poskrabala o zbytek hodinek, kdyz v te krabicce poletovala jak nudle v bandasce, to chapu, ale to zamlzeni? Tomu zabaleni taky nerozumim - mne kdyz prisly ty jete UN z ZA, tak byly pevne navlecene na takovem polstarku, to bylo zabalene v takove te balici veci hebke, to bylo v krabicce, ktera byla ve dvou vrstvach bublinkove folie a to cele bylo v kartovnove krabici vystlane polstarky plnenymi vzduchem. Jak nekdo muze poslat nove hodinky takhle ledabyle, to mi hlava nebere. Pokud se budou nejak cukat, hodil bych fotky a komentar taky sem: http://www.christopherwardforum.com/
Kid_A Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 Napis jim, posli fotky, vrat ty hodinky. Kdybys potreboval pomoc s angličtinou dej vedet. Jak znam anglany, nemel by to byt problém. Vypada to, jako by ti omylem poslali kus z reklamace
Alexion Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 uf tak to je veru pech.moje wardy mi pred rokom prisli bezpecne zabalene, trochu sice putovali cez madarsko kym sa ku mne dostali ale to je zase iny bezny problem s neuvadzanim telefonnych cisel v GB a tak kurier vlastne nema moznost kontaktovat adresata.Nebola zasielka niekym nepovolanym otvorena? jedna vec je nedostatocne zabezpecenie hodiniek v krabicke druha otlacky kade tade.kazdopadne fotky treba poslat priamo na customer service a verim tomu ze ich budes moct bezproblemov vratit.
Axel Odesláno 13. prosince 2016 Autor Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 Napis jim, posli fotky, vrat ty hodinky. Kdybys potreboval pomoc s angličtinou dej vedet. Jak znam anglany, nemel by to byt problém. Vypada to, jako by ti omylem poslali kus z reklamace A vis, ze bys mohl mit pravdu, to vazne vypada jako nejaky reklamovany kousek, vysvetlovalo by to i ty otisky jako od prasete Dekuji take za nabidku pomoci pri reklamaci, sice jsem na jazyky poleno, ale v podstate hned pote, co jsem je rozbalil, jsem vsechno nafotil a napsal jim podrobny elaborat.. to VitoCorleone: no pokud ty hodinky litaly v krabicce, tak si dovedu predstavit, ze utesneni nekde povoli a je vymalovano.. Napsat na jejich forum me taky napadlo, ale nechtel jsem jim hned delat spatnou reklamu, zatim jsem si ulevil jen tady na foru Jsem se potreboval nekomu vyplakat na rameni... Pocitam s tim, ze snad uznaji problem a vse dobre dopadne, akorat casu moc neni, jak jsem psal, je to darek pro tatika..
VitoCorleone Odesláno 13. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 13. prosince 2016 (upraveno) akorat casu moc neni, jak jsem psal, je to darek pro tatika.. To bych tam zduraznil, mohli by to na to slyset a neprodlene poslat novej kus, aby ho mel tatik pod stromeckem :-) a kdyz se budou cukat, napal to na to jejich forum, s anglictinou Ti tady radi pomuzeme Upraveno 13. prosince 2016 uživatelem VitoCorleone
Axel Odesláno 14. prosince 2016 Autor Nahlásit Odesláno 14. prosince 2016 Kuci, tak zatim bez reakce.. takze jsem prave poslal dalsi mail na customer service s nalehavou prosbou o pomoc a dalsi info, jak postupovat.. Cas bezi, snad se dnes jeste nekdo ozve
Axel Odesláno 14. prosince 2016 Autor Nahlásit Odesláno 14. prosince 2016 Jupíííí, tak je to na dobre ceste, prave mi psal sef z customer service, pravdepodobne jeste dnes mi poslou nove hodinky.. Ty stare, pokud tomu dobre rozumim, si prevezme kuryr, pockam jeste na dalsi instrukce. Zatim tedy palec nahodu za pristup, nebylo treba nikoho dale presvedcovat, super Dear Filip I am very surprised to see the images of the watch as received. This I have never seen happen before. Apologies for this. Clearly not good, and we will send you a replacement straight away. Laura, can you arrange a replacement to be sent by DHL today please. And also liaise with Billy or George about a 3rd party collection by DHL from Filip.? Thanks wera Mimochodem prvni doruceni bylo pres britskou postu a nasledne u nas to prevzalo GLS, ted to pujde pres DHLko..
Frostie Odesláno 14. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 14. prosince 2016 Mimochodem prvni doruceni bylo pres britskou postu a nasledne u nas to prevzalo GLS, ted to pujde pres DHLko.. Paráda, věc nabírá správný směr. Jen bych nedoufal, že doručení via DHL bude podstatně lepší nebo rychlejší než GLS, ale spíše bych sázel na řádnou kontrolu a zabalení u CHR-W.
Alexion Odesláno 14. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 14. prosince 2016 to som rad, ze sa to pohlo spravnym smerom.super je ze neprides o darcek. wardakov mam rad
HondzaX Odesláno 14. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 14. prosince 2016 Zákaznická podpora u CW je opravdu na velmi vysoké úrovni. O čemž svědčí i jejich přístup k tvému problému.Já jsem od Wardů bral již několikrát, a zatím nikdy jsem se s podobným problémem, naštěstí, nesetkal. Hodinky ke mne šly stejným způsobem (Britská pošta a GLS). Když objednáváš máš možnost zvolit přepravu kurýrem - což je právě DHL, ale to je za příplatek. Standardní způsob je ona kombinace s GLS. Zřejmě jsi měl smůlu na kus / výstupní kontrolu, nebo kurýra (překladače). Nicméně se zdá, že to bude mít dobrý konec. Pevně věřím, že se nový balíček podaří (v pořádku) doručit do vánoc. Dej pak vědět.
VitoCorleone Odesláno 14. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 14. prosince 2016 Tak to vypada dobre! Pokud to poslali dneska, do Vanoc to mas a vsadil bych se, ze tentokrat uz budou v poradku :-) Jinak pekna ilustrace toho, jak se vyplati mit kvalitni customer support - kdyby se s Tebou zacali hadat, nebo s Tebou rovnou vyjeb*li, myslim, ze by to dost lidi nejen tady na foru odradilo od nakupu cehokoliv od teto znacky. Diky jejich prikladne reakci naopak dojde ke zvyseni prodeju :-)Takhle by se meli k zakaznikum chovat prodejci vyrobku a sluzeb v tuzemsku (nekteri to delaji, ale jsou to spise vyjimky), ovsem pro spoustu z nich je zakaznik jen klasickej makovec, kteryho je treba pekne do hladka voholit a nejaky dopad na ksefty pristi je uz nezajima.
Kid_A Odesláno 14. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 14. prosince 2016 Super odpoved od Wardu. Drzim palce!
Kluk jako buk Odesláno 15. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 15. prosince 2016 Rád slyšim, že je na Warda pořád spoleh. Držim palce, ať to tentokrát už dojde v pořádku.
FreemanTKOZ Odesláno 15. prosince 2016 Nahlásit Odesláno 15. prosince 2016 Skvělé vidět takový postoj výrobce. Ať to dopadne dle popisu a hodinky dělají radost pod stromečkem
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se