Vorel Odesláno 11. února Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února před 17 minutami, African napsal: Ten bude virtuální, ale na servisní lince Miele jsou doopravdický a to je teprve masáž Něco jako když ti báby z baráku z dodaného GPDR seznamu volají různé nabídky....když jsem volal kvůli prvnímu defektu vysavače, tak byla paní na procházce s kočárkem a přemýšlela kam vysavač poslat a co s ním může být, do toho jí řvalo mimino. Tak zvolila servisní centrum Praha....no a odtamtud mi volala nějáká kráva, jak jsem si tam dovolil vysavač poslat, že mají práce až po prdel, další zakázky že neberou a že mám nejdříve volat na infolinku než něco někam pošlu. No a že přepošle vysavač do Brna, ale na moje náklady. No jsem si jistý že si mě a moji reakci pamatuje dodnes Teď druhý problém s vysavačem, tak jsem pro změnu chytil borce asi na běžkách...pět hlubopkých výdechů, nádechů...co máte za problém? Další výdechy, nádechy ....jde Vám elektrika? Pak se dal dohromady a že prý to je tedy rozbité, tlačítko, kabílek nebo motor, jedno z toho a poslat do Prahy. Říkám, tam mě naposledy vyfakovala nějáká kravka, aha, no tak radši do Brna. No prostě excelentní luxus servis a poradenství přesně jak píšou na svých stránkách To je fakt komedie Je ta Tvoje reakce, kterou si ona kravka pamatuje, veřejně publikovatelná? Jinak tedy co se infolinek týká, mám nejhorší zkušenosti s Grizly a hned za tím je Samsung . Ale to s vysavačem nemá nic společného Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 11. února Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února Mám Miele doma kde co. Pračka jede 15 let, sušička 14, obojí ob den, lednička asi 15 let, kupoval jsem ji už z druhé ruky, ani o nich nevím. Jen jeden kontakt se servisem, Lednička namražovala na zadní stěně led. Zavolal jsem servis, přijel borec v nažehlených montérkách v novém Caddy, vymněníl termostat i s výjezdem za 4,5k a zase odjel. Pohoda, klid. A ještě mi napsal papír, že pokud to nebude ten termostat a závada bude v něčem jiném, tak že mi přesně tuhle částku sundají z nové Miele lednice. Za mě cajk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 11. února Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února před 24 minutami, Hasňa napsal: Mám Miele doma kde co. Pračka jede 15 let, sušička 14, obojí ob den, lednička asi 15 let, kupoval jsem ji už z druhé ruky, ani o nich nevím. Jen jeden kontakt se servisem, Lednička namražovala na zadní stěně led. Zavolal jsem servis, přijel borec v nažehlených montérkách v novém Caddy, vymněníl termostat i s výjezdem za 4,5k a zase odjel. Pohoda, klid. A ještě mi napsal papír, že pokud to nebude ten termostat a závada bude v něčem jiném, tak že mi přesně tuhle částku sundají z nové Miele lednice. Za mě cajk. Ano, praleté dobré Miele, ale to bylo defakto všechno, AEG pračku tam máme taky jednu 16 let a maká (pereme v ní věci od zvířat a občas i moje, když je manželka odmítá dát do nové ). Druhá AEG už šla 7, elektronika pryč, třetí máme chvillku, tak uvidíme. Vysavač Philips okolo 13 let ještě používam ve sklepě, nový Philips šel 4 myslím tenkrát Takže až přesedláš z těch starých poctivých kusů, možná budeš nemile překvapen....jak píšu, recenzí na nové výrobky Miele všude dost. Jak třeba vysvětlí tuhle frázi když mi odešel vysavač poprvé po 3 letech, teď podruhé po pěti? A sousedovi stejně tak. Vždyť je to normální lživá reklama...sorry, jsem trochu naštvaný, ale když ti někdo něco slíbí, zapltíš si za to a nedodrží, cítím s vždy lehce oklamán Miele jako jediný výrobce v oboru testuje své výrobky na životnost až 20 let. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 11. února Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února před 18 minutami, African napsal: Miele jako jediný výrobce v oboru testuje své výrobky na životnost až 20 let. A kde vidíš lež? Testovat můžou i s negativním výsledkem. Navíc kouzelné slovíčko "až". Vidíš, ta neznalost češtiny se může vymstít! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 11. února Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února před 5 minutami, Americkej napsal: A kde vidíš lež? Testovat můžou i s negativním výsledkem. Navíc kouzelné slovíčko "až". Vidíš, ta neznalost češtiny se může vymstít! Přesně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 14. února Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února Tak Miele asi žádný pokrok za poslední 2 roky, vysavač dostali v úterý v deset a prý že čím jsem ho tam poslal Borec ho šel hledat a že se mi prý do hodinky ozve...volal jsem v devět, no tak čekám a čekám Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno pátek v 09:46 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 09:46 (upraveno) Takže Miele se nikdy neozvalo, žádná sms, email, nic. Vysavač dostali 11.02. Dnes jsem tedy byl už trochu nervózní proč nedají aspoň vědět že vysavač mají, tak asi aby se mě zbavili tak mi řekli že naplánovaná kontrola vysavače je pravděpodobně mezi 25-28.02. a že se ozvou až po kontrole. Přednost mají výrobky v záruce a mají toho hodně. Jo a pý že... cenu opravy chcete vědět, nebo můžeme zrovna opravit? Říkám jako motor vyměnit za pět tisíc a jede se dál, jo? Debilové tam, myslím že Miele bude jedna z dalších značek, která bude mít do baráku přísný zákaz.... Upraveno pátek v 09:47 uživatelem African Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YPO Odesláno pátek v 10:57 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 10:57 Afri, ti opraváři jsou smluvní opraváři. S Miele nemají nic společného a celé Miele jim je u prdele. A Miele je rádo, že vůbec někoho v týhle džungli mají, kdo jim to porychtuje. Se s tím smiř. To už bys nemoh koupit nic, protože dvě třetiny služeb stojí za hovno, jelikož to obsluhují rekvalifikanti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pátek v 11:30 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 11:30 (upraveno) Ne tak zcela. Že je na prd servis je blbý. Ale že ty věci vydrží čím dál větší kulový, to s naší ubohou sítí služeb nijak nesouvisí. Klidně se s tím smířím, pokud se tenhle stav odrazí v pořizovací ceně a bude to stát jak čínskej Bosch. Ale naceňovat "premiovej" brand s klesající kvalitou "jako dnes všechno" teda ne. E: Ze stejnýho důvodu jsem už před řadou let vyřadil Karcher. To žlutý svinstvo už mi do baráku taky nesmí. Upraveno pátek v 11:32 uživatelem Americkej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YPO Odesláno pátek v 11:45 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 11:45 před 7 minutami, Americkej napsal: Ne tak zcela. Že je na prd servis je blbý. Ale že ty věci vydrží čím dál větší kulový, to s naší ubohou sítí služeb nijak nesouvisí. Klidně se s tím smířím, pokud se tenhle stav odrazí v pořizovací ceně a bude to stát jak čínskej Bosch. Ale naceňovat "premiovej" brand s klesající kvalitou "jako dnes všechno" teda ne. E: Ze stejnýho důvodu jsem už před řadou let vyřadil Karcher. To žlutý svinstvo už mi do baráku taky nesmí. S prvním odstavcem plně souhlas. No a Karcher je teď moje oblíbená značka. Koupil jsem ho po té co šlo Miele do popelnice. Co se týká drobných technických vychytávek ohledně komfortu obsluhy, tak mělo Miele jasně navrch, nicméně v důsledku to vysává úplně stejně.(je to takové otřepané srovnání, ale bohužel je to tak) Pak jsem pořídil čističku vzduchu od žlutého svinstva a po roce nasbírala tolik bordelu co předchozí stroje za desetitisíce ne. Takže Karcher klidně - s ohledem na tvůj první odstavec mě méně mrzí, když vyhodím věc za 3-5t, než se jebat se servisem potažmo vyhazovat drahý stroj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pátek v 11:56 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 11:56 No já zas nahradil Karchera Narexem a vlastní zkušenost je nade vše. Obecně se shodneme v tom, že ty kdysi premiovky už za to nestojí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno pátek v 11:56 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 11:56 před 57 minutami, YPO napsal: Afri, ti opraváři jsou smluvní opraváři. S Miele nemají nic společného a celé Miele jim je u prdele. A Miele je rádo, že vůbec někoho v týhle džungli mají, kdo jim to porychtuje. Se s tím smiř. To už bys nemoh koupit nic, protože dvě třetiny služeb stojí za hovno, jelikož to obsluhují rekvalifikanti. To bohužel není pravda, Praha a Brno jsou prodejny a servisy zcela v režii Miele. Nějaký smluvní servis Pat a Mat bych vůbec neřešil.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juk Odesláno pátek v 12:04 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 12:04 (upraveno) před 11 minutami, African napsal: To bohužel není pravda, Praha a Brno jsou prodejny a servisy zcela v režii Miele. Nějaký smluvní servis Pat a Mat bych vůbec neřešil.... To chybějící písmenko a mezera za dvojtečkou u kontaktu na brněnskou pobočku o něčem svědčí Upraveno pátek v 12:08 uživatelem juk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YPO Odesláno pátek v 12:07 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 12:07 před 8 minutami, African napsal: To bohužel není pravda, Praha a Brno jsou prodejny a servisy zcela v režii Miele. Nějaký smluvní servis Pat a Mat bych vůbec neřešil.... Zkus se do toho Afri víc ponořit a zjistíš, že máš vysavač u Pata a Mata. Ty miele centra jsou pouze šourumy, tam opravdu nikdo nic neopravuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno pátek v 13:11 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 13:11 (upraveno) Před hodinou, YPO napsal: Zkus se do toho Afri víc ponořit a zjistíš, že máš vysavač u Pata a Mata. Ty miele centra jsou pouze šourumy, tam opravdu nikdo nic neopravuje. Nemáš pravdu, promiň už podruhé Na Holandský je showroom a servis Miele, jen kluci běhají o patro níž a víc už Miele být ani nemůže....A jestli i v tomhle lžou když tam volám, tak to už nevím , ale všechno je možné Ale jsem možná já to vůl, že jsem nějakého jiného borce co dělá Miele nevybral. Na internetu jich je hafo a už bych měl možná hotovo. Upraveno pátek v 13:12 uživatelem African Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YPO Odesláno pátek v 13:30 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 13:30 Dobře, jak myslíš. https://www.miele.cz/f/cz/professionelle-reparateure.aspx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno pátek v 14:15 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 14:15 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno pátek v 15:03 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 15:03 Před hodinou, YPO napsal: Dobře, jak myslíš. https://www.miele.cz/f/cz/professionelle-reparateure.aspx To je furt dokola Ano, mají milión smluvních míst, a smluvních techniků kteří ti přijedou pokud se ti rozbije pračka, jasný, jako každý jiný výrobce. Ale Miele přímo jejich servisní střediska přes které všechno jde, kde se řeší reklamace, školení smluvních servisů a přes které jdou veškeré díly jsou v ČR dvě a to Praha a Brno. Já mám vysavač přímo v jejich centru Brno, odkud můžou samozřejmě přeposlat produkt jinám k opravě, ale u mě to neudělali, leží tam a opravovat ho budou oni, tak to je i v systému Miele. Proto jsem tak načechraný, protože to neservisuje žádný lojza z garáže. Jestli je pravda někde jinde, to už bohužel nedokážu říct, ale Brno Holanská není žádný smluvní servis. Tečka za mě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YPO Odesláno sobota v 11:17 Nahlásit Sdílet Odesláno sobota v 11:17 Afri hlavně, ať to dobře dopadne. Jestli na tom opraveném stroji nebude visačka mechanika z Güterslohu, tak jim to prohoď výlohou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno sobota v 16:43 Nahlásit Sdílet Odesláno sobota v 16:43 před 5 hodinami, YPO napsal: Afri hlavně, ať to dobře dopadne. Jestli na tom opraveném stroji nebude visačka mechanika z Güterslohu, tak jim to prohoď výlohou. Díky Každopádně i kdyby servis byl na jedničku, tak zklamání to je ... měl jsem za to že Miele je takový Rolex mezi elektro spotřebiči, no a vysavač za desítku během pěti let dvakrát mrtvej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se