Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Přátelé, rozhodně nemám v úmyslu zakládat jakýkoliv flame, špíš jsem hodně smutný...

 

Je to zhruba rok, co jsem díky chronomagu zamiloval do značky Seiko (jeden kousek mi teď zdobí ruku, občas i druhý slavnostnější, na třetí se chystám, možná i maželku přemluvím, ať odloží Casio), rád se kochám pohledem na vyšší modely, prostě asi jako všichni tady.

 

O to víc jsem smutný, když občas zabrousím na altro.cz - design webu z roku raz dva, informace veškeré žádné, ceny přemrštěné, kupčení s návody k obsluze, které jsou všude jinde zdarma, neaktuální seznam dealerů, poslední aktualitou je Baselworld. Naštěstí nemám problém s angličtiou, takže (bohužel) můžu porovnávat ze zahraničnímĂŻ Seiko weby, a to jsem pak ještě zklamanější.

 

Cožpak si Seiko nehlídá kvalitu jednotlivých zastoupení? Zkusil jsem i hlednání tady ve fóru, názory na Altro jsou vezkrze negativní, dokonce kdosi navrhoval něco jako stížnost přímo na vedení Seiko... Snad bych ji i podepsal.

 

Tož tak, mám dneska nějakou smutnou náladu.

Upraveno uživatelem DadB
Odesláno

Modely znacky Seiko se rozhodne vyplati kupovat na internetu nebo zde u prodejcu jako je Kubson. Pokud nekupujes modelovou radu Grand Seiko za mnoho desitek tisic, tak jednoznacne web. Nekolikrat jsem nakupovat na 21jewels.com a naprosta spokojenost.

Vykaslal bych se na zdejsi zastoupeni a to ze je to tragedie je bezne - viz. napriklad dealer Omega v Brne pan Hanak, u ktereho si zdejsi clenove nekoupi ani rafičku.

Takze hura na ebay nebo jine servery a tam spravis chut sobe i manzelce ^_^

Odesláno (upraveno)

Přesně tak. To mě na Seiku štve, že se člověk na mnoho pěkných a cenově dostupných modelů nemůže podívat :-(

Upraveno uživatelem ¨safi
Odesláno
Přesně tak. To mě na Seiku štve, že se člověk na mnoho pěkných a cenově dostupných modelů nemůže podívat :-(
Tady mi ale připadá, že je to spíš politika výrobce, že téměř všechny lepší řady jsou jen pro japonský trh.

 

  • Po letech...
Odesláno

Je to už hodně staré téma, ale pokud existuje nějaká stížnost na Altro, okamžitě se přidávám. Je to ostuda co si ta firma dovoluje a stížnost přímo do Japonska je zcela na místě. Jednou už jsem osobně do Japonska psal a nejspíš budu psát další stížnost na Altro. Měl jsem krásný SEIKA a oni je akorád ničí, mám za sebou již čtyři opravy a pokaždé, bud neopraveno nebo poškrabané a naposledy ohnutá ručička :-( Je smutné, že takový lidi pracují v servise na hodinky SEIKO.

Odesláno

Já se taky přikloník k negativní zkušenosti. Chtěl jsem před půl rokem nechat vyčistit a seřídit moje 30 let stará seika a oni mi řekli, že tak staré modely vůbec neberou na opravy. Neřekl bych kdyby chyběl nějaký díl, ale tohle je čistá hodinářská práce. Rozebrat vyčistit s složit.

Máte pravdu. Poslat bych do Japonska dopis...

Odesláno

30 rocne hodinky Ti nevezmu ani do autorizovaneho servisu TAG Heuer a rovno Ta odkazu na Svajciarsko ...

 

tak sorry a teraz co - zato ze to robi Heuer to treba povazovat za normalne? :)

Odesláno (upraveno)

Napr. Heuer ma specializovany servis na stare modely vo Svajciarsku a ich ostatne servisy to nerobia, mozno je take nieco zauzivane aj u Seika - neviem ...

Upraveno uživatelem Kasper
Odesláno

Seiko je trochu ina story, kedze pouzivaju len doma vyrobene veci. To je to iste co Rolex v tomto pohlade. Resp. by malo byt.

Jedine na co sa mohol vyhovorit je dostupnost dielov, to sa hadat nebudem. Ale ked sa chce, vsetko sa da. Je to este stale remeslo a ti dementi za pultom sa volaju zakaznici. Niekedy staci vysvetlit, co znamena otvorit 30r stare hodinky a ake mozu nastat komplikacie, zakaznik moze mat z toho "nie" uplne iny pocit.

 

LINK

 

citujem: If a watch can be repaired to achieve this dramatic service interval, then why wouldn't all of TODAY's watchmakers repair watches to this standard?

 

Answers - Greed, lack of modern training, poor ethics and uneducated and/or impatient customers.

 

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Nechtěl jsem tam ani poprvé, ale koupil jsem je v zahraničí s roční mezinárodní zárukou a něž uplynul rok, přestali jet. Šli na první reklamaci, a pak se to táhne od té doby. Mít hodinky přímo z ČR už bych měl po třetí opravě nový nebo peníze. Takhle jsem v problémech, jestli někdy budou hodinky vůbec k nošení :-(

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...