Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Patrili jsme taky mezi motorkare :smile_anim: (Hoda Shadow 600vt, Honda VTX 1300)

ale po urazu souvisejici s jinym konickem, jsem toho nechal :o .

Zase jsem zacal uvazovat, ale posledni zazitek manzelky v patek na Lenince (to je ta hlavni k letisti) zarazil posledni hrebicek do motorkarke rakve a manzelka rozhodla, ze uz vice pokouset stesti nebudeme (mame 5 leteho Smejdika :clap: ).

Ve smeru od kulataku nahoru jelo nakladni auto a u McDonaldu v Sarce odbocovalo vlevo, asi prehledl motorkare a ten do nej narazil. Blbou nahodou se telo motorkare i s odtrzenou hlavou ocitlo pred autem manzelky. Tak takhle bych nechtel skoncit (muzu si 100x verit, ze neudelam chybu).

 

Pokud nekdo bude mit zajem o nejake veci (helmy Roof Boxer cerne zde odkaz http://www.volny.cz/bonmoto/roof.html, bundy rukavice, atd) muzu vse nafotit, popripade privezt. Moje vyska je 190 a manzelka 179. Udelam soupis a poslu v pripade zajmu na e-mail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník milosklikar
Zajímavý je to, že na jaře už rok od roku vyjíždím poprvé do práce když je víc než 8 stupňů a děkuju panu "Hein-Gericke" za vyhřívaný rukojeti, ale na podzim je asi zapálení poněkud menší... končím když je ráno míń než nějakých 12-13... když mi bylo 18 tak jsem jezdil i 23 prosince..... nějak stárnu...

V mládí jsme jezdívali celou zimu, na sněhu, na ledu, pořád. Kolena zabalený do novin a z motorky nás pomalu odsekávali... Byl jsem se projet teď o víkendu a už je fakt kosa, ne že bych si připadal starej, ale horká vana to jistila

Upraveno uživatelem milosklikar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník milosklikar

to: vaba

Plně chápu tvoje rozhodnutí. Já se sice jezdím vyblbnout na pole a do lesů, tam si můžu nabít akorát tak sám, ale když se vracím domů po silnici, fakt nemám dobrý pocit..

Dnes je to na motorce fakt o h..., sestřelej tě , ani nevíš jak.

Upraveno uživatelem milosklikar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na motorce už jsem nějaký rok neseděl (měl jsem Suzuki GSX 600F), to co je vidět poslední roky v televizi a na silnicích svědčí podle mě z 70% o lidské blbosti - především pitomí závodníci a mlaďoši bez mozku. Dalších 25% jsou parchanti v autech dlabající na všechny okolo, ženský (pardon ale viděl jsem několikrát na vlastní oči), a sváteční střelci důchodového věku. Těch posledních 5% je smůla - písek nebo olej na silnici, vlastní chyba, riskování. Je fakt, že jezdit na motorce po silnici je během posledních 10 let min. o 100% víc o hubu. Jenže kdo jednou sedne na motorku... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na pořádné mašině zažiješ takové pocity, které ti nedá ani supersport, ale většinou je to tak, že chybu udělá někdo jiný, no a pak už je to jen o štěstí, protože tě chrání jen kůže a helma a to je kurewsky málo, proto vyjíždím většinou v neděli kolem oběda, kdy je dost lidí doma u talíře a vybírám trasy, kde to můžu pořádně osolit, ale kde je celkem dobrá přehlednost zatáček a malý provoz, jo mám rád rychlost, ale když jedu v autě a nějaký kretén mě předjede na mašině někde v hustém provozu a nepřehledném úseku šílenou rychlostí, nezbývá než konstatovat: dárce orgánů :thumbsdown_anim: :thumbsdown_anim: :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Já vím, že není sezóna, ale vytáhnu tohle téma na povrch. Zašel jsem do garáže a pokusil se nastartovat Bandasku ( Bandit 1200 ) a ejhle NIC. To mě trohcu překvapilo. Párkrát jsem to zopakoval a furt nic. Samozřejmě pak už to nemělo moc smyls byly ulité svíčky ... no nebudu to prodlužovat. Problém byl banální - příliš malé otáčky volnoběhu. Náprava jednoduchá a od té doby startuje 100% i v - 10 stupních, ale protože jsem se o problému dohadoval na jednom motorkářském fóru rád bych učinil přítrž jednomu fenoménu a ten se jmenuje "ULITÉ SVÍČKY".

 

Většina lidí mi tvrdila, že dlouhým startování se dají zničit svíčky a tak už to nemám ani zkoušet a koupit rovnou nový.... Já tvrdil, že to není možný a že po vysušení případně očistění od karbonu jsou 100% funkční. Byl jsem za totálního vola a tak jsem využil kontaktu na firmu Brisk - tady se mi konečně dostalo jednoznačné odpovědi - ne, zničit se takto svíčka nedá. Pouze dochází k tomu, že pokud jsou mokré probíjejí mimo elektrody, vzniká karbon ten zase vede ke zkratům... to se opakuje až do vyčištění, vysušení... nebo když se po zahřátí motoru svíčka "chytne" tak už pak vypálí karbon... a běží taky.

 

Svíčky se prostě ulitím trvale zničit nedají ani při dlouhodobém startování a basta, až Vám to bude někdo tvrdit tak ho pošlete do háje. Tomášům s radostí přepošlu vyjádření Brisku. Docela by mě zajímalo jak se tenhle nesmysl rozšířil....

 

Upraveno uživatelem koblih69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové pozor,

 

motorkář je dárcem orgánů pouze ve výjimečných případech (dle sdělení známého - doktora). Je to obecně oblíbený omyl, avšak motorkář je prý většinou tak "na sračku", že se nic nedá použít. Prý cyklisté, jó to jsou dárci. :wheelchair:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokaždé jak sedám na motorku jsem buď jednou nohou v kriminále nebo v hrobě.. :axehead: :2guns:

Zkuste jezdit s motorkou co má přes 140HP mimo město pomalu..To je bohužel úděl nás motorkářů...Jak jednou zkusíš nechceš jinak.. :withstupid:

Ale na dnešní cesty mezi některé opravdové idioty v autech je nejlepší stejně :tank:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokaždé jak sedám na motorku jsem buď jednou nohou v kriminále nebo v hrobě.. :axehead: :2guns:

Zkuste jezdit s motorkou co má přes 140HP mimo město pomalu..To je bohužel úděl nás motorkářů...Jak jednou zkusíš nechceš jinak.. :withstupid:

Ale na dnešní cesty mezi některé opravdové idioty v autech je nejlepší stejně :tank:

 

Jsem v pohodě, mám jen 115 Poníků, takže pohodička. Můžu si klidně plynout na 5mm otočeným plynem krajinou svých 140 km/hod. :angel:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové pozor,

motorkář je dárcem orgánů pouze ve výjimečných případech (dle sdělení známého - doktora). Je to obecně oblíbený omyl, avšak motorkář je prý většinou tak "na sračku", že se nic nedá použít. Prý cyklisté, jó to jsou dárci. :wheelchair:

Jojo, to mi v létě známý taky říkal, když jsem se za ním zastavoval; ale taky říkal, že z motorkářů používá občas oční rohovky. Pokud jsem to nepopletl :speak_cool: Tak nevím, jestli je na tom něco pravdy, anebo si ze mě utahoval a já to nepochytil.

Koblih69: Dobré info, toto dogma jsem doteď vnímal jako fakt. Dobrovolně přiznávám svou neznalost... I když přesvědčovat o tom bych si nikoho netroufl. Jako Tomášovi mi to určitě promíjíš :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, to mi v létě známý taky říkal, když jsem se za ním zastavoval; ale taky říkal, že z motorkářů používá občas oční rohovky. Pokud jsem to nepopletl :speak_cool: Tak nevím, jestli je na tom něco pravdy, anebo si ze mě utahoval a já to nepochytil.

Koblih69: Dobré info, toto dogma jsem doteď vnímal jako fakt. Dobrovolně přiznávám svou neznalost... I když přesvědčovat o tom bych si nikoho netroufl. Jako Tomášovi mi to určitě promíjíš :thumbsup_anim:

 

Já to tak bral taky, ale vnitřně jsem s tím nesouhlasil. Nějak jsem se nemohl smířit s tím jak prošlehnu porcelánovej izolátor tak aby měl trvalý svod... Problém je v tom, že na to aby svíčka po uchlastání 100% pálila je potřeba jí důkladně vysušit a opatrně očistit od karbonu. Dokud se to neudělá tak ta svíčka prostě nefunguje a může se zdát jako zničená. Většina lidí max očistí elektrody a ještě drátěným kartáčem a to rozhodně svíčce neprospěje. Další věc je ta, že stav motoru nebývá 100% a stará svíčka s opálenými elektrodami už prostě tak dokonale nepálí. Když se sečtou tyhle věci tak na jedné straně je motor se starými svíčkami, který nejde natočit a na druhé straně běžící motor který hned po jejich výměně běží jako zamlada. Takže se ani moc nedivím, že se to ujalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...