Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Smrtelne vazne. Tim, ze sedis jakoby v motorce a nizko, tak pri naklonu nejdes tak daleko od svisle osy a je to prirozenejsi. Zaroven se zbytek te motorky nesklapi pod tebe, ale kolem tebe a tim mas pocitove lepsi kontrolu. Za tim si stojim.

Odesláno
  V 27. 8. 2015 v 12:16, Pavelpu27 napsal:

Smrtelne vazne. Tim, ze sedis jakoby v motorce a nizko, tak pri naklonu nejdes tak daleko od svisle osy a je to prirozenejsi. Zaroven se zbytek te motorky nesklapi pod tebe, ale kolem tebe a tim mas pocitove lepsi kontrolu. Za tim si stojim.

Věčná škoda, že na tohle nepřišli v moto GP. Strašná snůška blábolů. Proto asi ta pojízdná gynekolgická křesla na silnice furt překážej.

Odesláno (upraveno)

Dik za postreh. Co to skrtanie stupaciek o asfalt v zatacke?

Pojizdna gyneko kresla..to je narez heh

Upraveno uživatelem gerhard
Odesláno

Pavel, nezlob se, ale na to mame vlakno humor...:) Tim Ti samo neberu, ze takove pocity muzes mit.

At to jezdi.

tl

Odesláno

Já bych každopádně doporučil každopádně každému se svézt na různých typech motorek. Mám za těch 11 let něco najeto, takže trochu vím, o čem mluvím. Pocit "být v motorce" je pro začátečníky velmi důležitý a dává pocit jistoty. Od chopperů nikdo nemůže čekat schopnost v extrémních náklonech, ale na normální poklidné ježdění je spousta z nich zcela OK.

Posaz na sportovnější motorce, tedy to, že sedím nahoře na ní, je samozřejmě lepší z hlediska aerodynamiky, protože se můžeš položit a příp. schovat za štítek. Zároveň nohy máš pod sebou a výš a můžeš pracovat s pozicí těla. To nerozporuju, tak je to určitě lepší, ale pocitově pro začátečníka prostě sedíš "na koze". Je to o zvyku.

Cestovní enduro je pravděpodobně nejlepší varianta, která vlastně kombinuje výhody obojího, a pokud se jedná o motorku, kde není sedlo nijak extrémně vysoko, tak se na ní jezdí úplně super. Jen bych prosil, neplivejte na choppery a především cruisery s tím, že je na nich všechno špatně. Ti, kteří vědí, co od nich čekat a vyhovuje jim to, s nimi můžou být maximálně spokojeni.

Odesláno
  V 27. 8. 2015 v 14:35, Pavelpu27 napsal:

Cestovní enduro je pravděpodobně nejlepší varianta

 

Proboha čeho? Cestovních endur? No to jó. Moc Tě prosím, vážně už toho nech.

Odesláno
  V 27. 8. 2015 v 14:46, Americkej napsal:

Proboha čeho? Cestovních endur? No to jó. Moc Tě prosím, vážně už toho nech.

Co to blábolíš? Bavili jsme se tady o motorce pro začátečníka, kterej uvažoval o chopperu nižšího objemu. Padaly tady věci, že chopper pod litr je blbost, že jedině GSo a tak. Tak jsem se snažil nějak shrnout výhody a nevýhody toho kterého typu stroje. Když se na to podívám nezatížený předsudky, tak si stojím za tím, co jsem napsal nahoře. Nějaký menší cestovní endurko, proč ne? Ale stejně tak i cruiser nižšího objemu, když budu smířený s tím, co mi nabízí, tak můžu bít maximálně spokojenej, ne?

Odesláno (upraveno)

Jistěže ne, prostě ať si koupí cokoliv se mu líbí, s tím, že malý motory nemá cenu brát do úvahy. Rychle je přerosteš. Pokud chce jezdit na čopru, nenuť mu enduro. Tvrdit, že cruiser má lepší jízdní vlastnosti než naháč, může jen hlupec, nebo zaslepenec, co nemá srovnání. Já osobně věřím, že naháč je ideál na naučení, od kochačky až po okruh takovej univerzál. Ale nikdy bych to nenutil klukovi, co si vybere jinej styl. Nejlepší jízdní vlastnosti univerzálně neexistují, jen specifika v určitých kategoriích. Zrovna tak superbajk na denní dojíždění pár kiláků po rozbitý silničce také není to pravé... To, cos tady vyplodil, je ostuda, kterou bych mohl škodolibě kopírovat a šířit na motowebech, je to Tvoje vizitka. Což neudělám, protože škodolibý nejsem.

 

Edit: reakce patří příspěvku ob jeden výše, já věděl, že mám citovat, chjooo

Upraveno uživatelem Americkej
Odesláno

Pavle, kdyz uz ses u tech odjetejch letech, jezdim tedy pres 20let, chvilku jsem i testoval, takze myslim, ze malinkato najeto mam. Sedel jsem asi na vsem - z pohledu kategorie. Na choppery a cruisery nikdo neplive. A verim, ze kdo to chce, tak si v tom to pekny najde a treba na projeti route 66 bych ho bral. Ale to co pises je fakt nesmysl. A navic doporucit zacatecnikovi motorku co nezataci, nebrzdi, do vseho ji musis nutit, vetsinou je tezka je blbost. Netvrdim, ze kdo na tom jezdi a ma to v ruce nemuze jet svizne, ale rozhodne ne ten kdo zacina. A proc jako na koze? To uz vubec nechapu. Ale no flame, at si kazdej jezdi na cem chce:)

tl

Odesláno

Co to znamená jezdit dobře na motorce? Ono ta diskuze tady je čistě akademická. Podle mě člověk si koupí motorku, kterou pak stejně prodá. Potom koupí silnější, ale zjistí, že chce jinej styl. A nakonec ta třetí to bude přesně ono. :-D Ale možná se tomu dá vyhnout. Tady v Praze se dá půjčit motorka na víkend, nebo aspoň na hodinu i víc na projetí a to v podstatě od jakýkoliv značky. V tomhle se snažej. Problém je, že když člověk neumí vůbec jezdit, tak se stejně bojí a motorku neprojede pořádně. Takže začátečník se vlastně ani správně nemůže rozhodnout. 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...