Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

jo to je pravda, ale podle me je nejlepsi pristupovat k jezdeni na motorce vic zodpovedne nez k autu.a taky neni od veci si o tom neco nastudovat dopredu nez na to clovek sedne.

pak uz aspon vis co a jak a nemusis na veci prichazet sam a postupne, kolikrad i potupne :-) zacatky jsou tezky ale je zpoustu osvedcenych stroju ktery to usnadni.

podle me je nejlepsi do zacatku nahac, esence motorky.... er-6 , gs- 500, xj6, klasiky

Upraveno uživatelem karel k
Odesláno

Podle mě hrozný klasiky. Viděl bych to spíš nějak takhle: bandit, hornet a pro odvážnější z750. Tyhle už trochu vypadají a funguji = nebudeš se jich po první sezóně zbavovat.

Návštěvník Zmizík
Odesláno

Ja si u

  V 27. 8. 2015 v 20:04, Foundryman napsal:

Pánové, a jeli jste někdo někdy na praseti? Z toho slezete a když pak sednete na úplně cokoliv, připadáte si jak v ráji.

Ja si uvedomuju, ze ses jedinej chlap, kteryho sem kdy vez za sebou, tenkrat ten kousek 2km do Svitav. To byl stres!

Odesláno

jo motorek na zacatek je hoooodneee :-) mam kamose co mel simpsona rok a pak si koupil tuono 1000 V2 jednou to trosku polozil, jen odrenej vyfuk, ale od ty doby jezdi a hlavne zije :-)

Odesláno
  V 27. 8. 2015 v 20:08, Zmizík napsal:

Ja si u

Ja si uvedomuju, ze ses jedinej chlap, kteryho sem kdy vez za sebou, tenkrat ten kousek 2km do Svitav. To byl stres!

Pro mě taky, ale holt kleklá baterka je kleklá baterka, s tím nic nenaděláš.

Odesláno
  V 27. 8. 2015 v 20:16, karel k napsal:

jo motorek na zacatek je hoooodneee :-) mam kamose co mel simpsona rok a pak si koupil tuono 1000 V2 jednou to trosku polozil, jen odrenej vyfuk, ale od ty doby jezdi a hlavne zije :-)

Aspoň jednou to položí každej, nějak si hranice možností vyzkoušet musíš :-)

Odesláno
  V 27. 8. 2015 v 20:41, Foundryman napsal:

Aspoň jednou to položí každej, nějak si hranice možností vyzkoušet musíš :-)

jsou jen dva druhy motorkaru, ty ktery uz to maj za sebou, a ty ktery to teprv ceka :-)

Odesláno (upraveno)

Troufám si říct, že Bandit a SV do začátku taky neni uplně to pravý ořechový. Bandit je těžkej kroutivej trubkáč a motor SV pro začátečníka nic moc. Dává moc výkonu moc brzo. Já jsem si dělal velký papíry na ER-5 a to byla fajn motorka. To samý Honda CB 500. Lehký ovladatelný motorky, který ale stejně udělaj stovku pod 6 s. 

 

Mimochodem taky jsem měl bouračku, ale nespadnul jsem z motorky. Dostal jsem ránu na motor zboku. Přímo při střetu se mi to nezdálo, ale dostal jsem se do šílenýho smyku, což jsem ale poznal až podle asi 15 metrů dlouhý čáry na silnici. Plochá dráha hadr. Byl to ale čistě reflex a náhoda. Um tam nebyl žádnej. Mimochodem mám ABS a to je jedna z nejlepších věcí. Nikdy jsem se nebál vzít za to nadoraz. Na mokru, štěrku a když je potřeba malinko přibrzdit v zatáčce, tak je to nepřekonatelný. Stejně tak je to dobrý na kočičích hlavách. 

Upraveno uživatelem Sickboy
Odesláno

Hlavne si prosim ta na to ABS nezvykaj. My co sme zacinali asi o trochu skorej ako ty, ziadne ABS a podobna podporna elektronika neexistovali. Moto musis mat hlavne pod kontrolou za akejkolvek situacie bez nejakých pomocnych koliecok.  ABS proste kazi pozitok z jazdy.

Návštěvník Mitak
Odesláno (upraveno)

Staromilské kecy. On nepíše o požitku z jízdy, ale o větší bezpečnosti, když ji člověk potřebuje. Jízdu si užiju i s ABS. ABS tak leda kazí požitek z nechtěného smyku, ale pak nechápu proč se o tomto nebavíme radši na masochistickém fóru.

Upraveno uživatelem Mitak
Odesláno
Jednou jsme se cestou na XTéčku zamyslel a najednou jsem byl za apexem zatáčky tak jsem to raději poslal rovně do skarpy. Naštěstí malá rychlost a nic v protisměru tak jsem to ustal ale dostat motorku zpět na silnici z mokré trávy (řekneme že se projíždějící řidiči dobře bavili). Pak už jen pády mimo silnici. Na okruhu ve Vysokém Myte me předjel zadek, podobný pad na letišti ve Vyskove. A ještě na MX traťi dopad ze skoku předním kolem přímo do vyjetý brázdy, to byla famózní tlama :D takový ty pády na louce jako děcko na pinckovi a babete bych asi nespočítal. 

 

A pokud chcete ze sebe nebo z motorky dostat maximum tak jen na uzavřeném okruhu, na silnici patří pouze cestování. Ale to už snad všichni víme. 

Odesláno

To je zase pěkná kravina. :-D Tak možná mi to zabrání dělat stoppie. To je tak všechno. Stejně bych si motorku bez ABS už nepořídil. ABS je nevhodný možná na okruh a to ještě musí bejt sucho. 

Návštěvník Mitak
Odesláno

ABS jde hlavně vypnout, takže když člověk fakt chce, tak ať se klidně s požitkem rozstřelí.

Odesláno (upraveno)

No ty vole, to je zas diskuse. Trochu to shrnu, ano?

  1. Kde jsem tvrdil, že má chopper lepší jízdní vlastnosi, než naháč? Odpověď - nikde. Jen jsem říkal, že díky nižšímu posezu má člověk z náklonů SUBJEKTIVNĚ jistější pocit. Sorry, ale tak to prostě je a potvrdí to každý začátečník.
  2. Původní téma bylo, že on si chce koupit první motorku a má pocit, že na začátek bude asi dobrý nízkoobjemový chopper. Hned se do něj pustila spousta lidí s kecama, že když chopper, tak nad litr, když naháč, tak aspoň 600ccm. Já se snažil ukázat, že existujou choppery pod litr, který za to můžou stát. To je vše.
  3. S endurem jsem reagoval na příspěvky, že si někdo taky prošel vývojem chopper-naháč a nakonec enduro. A něco na tom bude. Já osobně jsem zatím ve fázi naháče, ale cestovní enduro má svoje kouzlo.

To je asi tak všechno. Jsem alergický na a-priorní odsuzování chopperů a cruiserů. I tyhle motorky mají svoje kouzlo. Většina naháčů dělá všechno objektivně líp, ale je to prostě jiný prožitek.

 

Edit: pro normální ježdění je určitě ABS užitečné. Jen pár lidí v ČR umí za každé situace brzdit bez ABS líp, než s ním.

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odesláno
  V 27. 8. 2015 v 21:54, Roland Sands napsal:

 

Jednou jsme se cestou na XTéčku zamyslel a najednou jsem byl za apexem zatáčky tak jsem to raději poslal rovně do skarpy. Naštěstí malá rychlost a nic v protisměru tak jsem to ustal ale dostat motorku zpět na silnici z mokré trávy (řekneme že se projíždějící řidiči dobře bavili). Pak už jen pády mimo silnici. Na okruhu ve Vysokém Myte me předjel zadek, podobný pad na letišti ve Vyskove. A ještě na MX traťi dopad ze skoku předním kolem přímo do vyjetý brázdy, to byla famózní tlama :D takový ty pády na louce jako děcko na pinckovi a babete bych asi nespočítal. 
 
A pokud chcete ze sebe nebo z motorky dostat maximum tak jen na uzavřeném okruhu, na silnici patří pouze cestování. Ale to už snad všichni víme. 

na silnici patri pouze TT :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...