Lukáš Odesláno 29. prosince 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 bohužial pre mna tato najkrajšia farebna kombinacia nevyšla tak sa tešim aj s so striebornej Nevadí, vždycky jsem tuto motorku považoval za konkurenci XJR 1300, ale jsou to dost odlišné kousky. Máš MV se sajdou nebo sólo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karol Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Lukaš so sajdou po kompletnej renovacii Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Karol IŽ ??? ruskou kopii BMW ??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 29. prosince 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Karol IŽ ??? ruskou kopii BMW ??? No jasně, že je to ta kopírka V Rusku to dělalo více výrobců i Dnepr je snad kopírka, ale v ruských motorkách se fakt nevyznám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 29. prosince 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Lukaš so sajdou po kompletnej renovacii Jaká je prostupnost terénem (má to náhon na sajdu a zpátečku)? Zajímalo by mě jestli bych se vyškrábal do kopce (lesní cesta) i na sněhu. Pak netřeba kupovat Jeepa a podobný moderní křápy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karol Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Lukaš je tam boxer motor 750cm sice nie velky vykon okolo 30k ale obrovsky krutiaci moment vo vojsku tahali za sebou polne kuchyne a niekedy aj lahke polne dela takže určite to vyleze všade nahon na sajdu nemam ani spiatočku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lorch Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Karol- ruský boxery jsou krásný motorky, taky se mi líbí, to máš zrenovovaný jako vojenskou verzi , do terénu ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karol Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Lorch mam to zrenovovane ale ako civil verzia s chromom Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 To Karol - i tak bych ocenil, jestli je k mání fotka . Mě se moc líbí Ural 750 SWD, nebo třeba i ve verzi military Jinak byť ruské motocykly vycházejí/vycházely z kopií zejména BMW a to proto, že do r. 1941 v rámci spojenectví Německo dodalo motocykly BMW pro Rudou armádu, nebo poté, co SSSR v rámci reparací získal možnost (stroje, dokumentaci) k výrobě, mají už dnes některá svá vylepšení a je třeba rozlišovat, jakou že kopii si člověk z RF koupí. Dněpr je tuším v bankrotu a výrobky byly kvalitou prý strašné. Ural proto, že dodává jednak armádě, ale i civilnímu sektoru a celkem dost vyváží do USA a západní Evropy, tak používá i kvalitní komponenty (Brembo, Paioli, Denso, Bosch...) a myslím, že částečně i inovovali motory. Motocykly Iž jsou prý celkem spolehliví dělnící. Ale stejně všechny ruské motocykly asi vyžadují péči, je to jako se starou Jawou či ČZ - montérky, občas šroubovák a klíče v ruce, oleje, vazelína a nebát se A s sebou mít první pomoc - pár ND, nářadí na kompl. GO... pak člověka nic nezastaví. Lesy, pláně, hory, řeky - ničevó, vperjód! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karol Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 fotky teraz nemam ale na webw ich najdeš kopie BMW boli prve M -kove modeli tie sa najviac podobali Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 i tak, kdyby fotka v budoucnu byla, určitě se prosím pochlub. M kový model znám Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lorch Odesláno 29. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2006 Trochu tě poopravím Bobe, když se schylovalo k vpádu německých vojsk do ruska vydal Stalin rozkaz k mobilizaci všech vojenských sil na celém ůzemí. Ačkoliv byla ruská armáda připravená, docela je zastrašovaly pancéřové a speciální jednotky vybavené motocykly BMW s postraním vozíkem, jednoduché, spolehlivé, s minimálními nároky na údržbu, umožnující i jízdu v těžším terénu a hlavně schopné vézt ještě jednoho vojáka s kulometem a zásobami, případně ještě, jak už tu bylo zminováno táhnout muniční vozík, polní kuchyni, nebo další kulomet. Proto SSSR v roce 1939, prostřednictvím švédského zprostředkovatele zakoupilo 5 motocyklů BMW, pravděpodobně Typ R71, které ihned rorebrali a na jejich základě postavili vlastní motocykl, který vyráběly ve městě Irbit na Uralu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 30. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2006 jj, nevím přesně, vím jen, že sovětské Rusko kuppovalo z Německa motocykly, vojenské verze a to přímo. Nevím, možná to nebylo BMW, Němci tuším používali ve válce i jiná moto, než BMW, ale nemůžu si teď vzpomenout... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 30. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2006 Krom BMW ještě válčili na strojích Zündapp Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 30. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2006 díky, to je ono! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 30. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2006 Byly to BMW-72, měly kardanem poháněnou sajdu. Vyrábělo se to ve Zwickau a Chemnitz, po válce Rusové odvezli komplet fabriku a dodnes vyrábí tyto motorky Ukrajinci pod značkou Dněpr - ležatý dvouválec 650 ccm, náhon kardanem dozadu i na sajdu, každý válec s vlastním sytičem. Jen hlavní reflektor je použit z Žigulíka, zato se jako příslušenství dodává polní lopatka a vidlice na kulomet Shodnou motorku vyráběl i Zundapp, podle stejné specifikace. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vor Odesláno 30. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2006 Mají je v Brně na Trnité( u Vaňkovky). www.ural.cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 2. ledna 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2007 Mají je v Brně na Trnité( u Vaňkovky). www.ural.cz No já nějak nemám vztah k ruským motocyklům a ty ceny mi tedy vyloženě nesedí. BTW: již před dlouhou dobou jsem se bavil s panem Hošťálkem a ten mi popisoval proceduru po koupi Uralu jeho známým, všechno rozebrat (hlavně mechanické části), přebrousit ventilová sedla, dozačistit všechny odlitky, použít výstružníky - nejen vrtáky, atd, atd. Po této práci prý motorka začne konečně fungovat a také obstojně pojede. Německý dovozce toto dělá automaticky a některé díly rovnou nahrazuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-72 Odesláno 6. ledna 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2007 Tak jsem u svý emky vyndal motor a provádím nějaký to poladěníčko, jak Lukáš píše-výstružník, tak to jó, 2 hodiny jsem vystružoval ojniční čep :-) Motorek ale dostane repasovanou kliku, to se mu bude určitě líbit. To vor : když se obchod zadaří, mohu Tě svézt. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 7. ledna 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2007 Nádherný stroj. Tiše závidím..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se