Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

rad by som sa poradil o tych cinskych Alphach. ma niekto skusenost kto ich objednavall z netu ci prisli v poriadku a tak . a este nieco neviete na slovensko by sa dali poslat a plati sa ako? kartou ci na poste.a maju drahe postovne?

Odesláno

uz som si vse od vas precital aj kolko stoji dovoz na slovensko len jedno neviem ja nema ten ucet paypal a da sa aj inac objednat lebo ked dam ze objednat vzdy mi byhodi ten paypal tak neviem ako sa to da inac poradte som v tom laik. dakujem

Odesláno

Zrovna dnes mi jedny dorazily. Poštovné je v ceně hodinek uvedené na webu výrobce.

Paypal jsem taky neměl, kvůli nákupu hodinek jsem si ho založil. Neboj se toho a zagoogli. Já použil tuším tenhle návod

Hodně štěstí a pak v Kamilově vlákně dej vědět jaké jsi koupil.

Odesláno

a to bez paypalu sa vobec neda objednat hodinky? viet teraz koli jednym nebudem zakladat ten paypal lebo by som ho nevyuzil moc. nevie nekto poradit ako sa to da este inac??? dakujemm a ked ano ake mate stym skusenosti?

Odesláno
  jamikadze napsal:
a to bez paypalu sa vobec neda objednat hodinky? viet teraz koli jednym nebudem zakladat ten paypal lebo by som ho nevyuzil moc. nevie nekto poradit ako sa to da este inac??? dakujemm a ked ano ake mate stym skusenosti?

Je to nejjednodušší a nejlevnější. Pokud si sám nechceš PayPal založit, poradil bych ti najít někoho kdo jej má a peníze za tebe pošle. Samozřejmě na Slovensku, abys mu nemusel peníze posílat do čech.

Pravděpodobně by to šlo (po dohodě s prodejcem) i bankovním převodem, ale ten by byl možná dražší než samotné hodinky. Ostatně, zkus jim napsat a zeptat se.

Odesláno

no tak dikk za informacee.. A najde sa tu niekto zo slovenska s uctom PayPal?? uvazujem si objdenat hodinky sa ho nemam. Tomu dotycnemu aj nieco navrch by som hodil. urcite aj tak lacnejsie by ma to vyslo ako na ucet im posilelat. tak prosim ozvyte sa niekto zo slovenska. dakujem,

• po měsíci...
Odesláno