Přejít na obsah

Anketa Prim vs. Omega



Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 702
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

to kibi

Můj dojem z tvých příspěvků: kdo chce psa bít, hůl si najde. Faktické nástupnictví Eltonu je určitě silnější než u řady Swiss značek, například Breitlingu. Vyčítat to dnes panu Prokopovi zavání trapností. Osobně preferuju tvoje pozitivní příspěvky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná došlo k nějakému omylu? Já nechci bít žádného psa, jen říkám svůj názor - viz výše. Nic víc, nic méně.

Proč ho chci říkat? I to už zaznělo, opakovat se nebudu. :)

Ale chápu, řekl jsem (pravděpodobně) něco nepopulárního...? :D

no spíš bych řekl, že tvůj ctěný názor na právní kontinuitu PRIMU atd. je sice zajímavý, ale je bohužel v rozporu se skutečným stavem věci podle práva české republiky :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bych se musel rozhodnout ( a to nerad ) mezi temito dvemi zanckami tak bych sel do Primu- Omegy mne nejak extra neberou, na primu si cenim siroke moznosti uprav a toho ze stale existuji a snazi se delat svoje remeslo fakt dobre. Jinak ale stale zustavam u Eterny :sleeping_03anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník Ondra

O d h l a s o v á n o.

 

Měl-li jsem vybrat mezi značkou Omega a Prim Manufacture 1949, má volba byla Omega.

 

Jednak mi značku Prim Manufacture 1949 velmi znechucuje cigiho masáž zde na fóru.

 

A také se mi konrétní modely Omega líbí více než konkrétní aktuálně nabízené modely Prim Manufacture 1949.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O d h l a s o v á n o.

 

Měl-li jsem vybrat mezi značkou Omega a Prim Manufacture 1949, má volba byla Omega.

 

Jednak mi značku Prim Manufacture 1949 velmi znechucuje cigiho masáž zde na fóru.

 

A také se mi konrétní modely Omega líbí více než konkrétní aktuálně nabízené modely Prim Manufacture 1949.

 

:thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
O d h l a s o v á n o.

 

Měl-li jsem vybrat mezi značkou Omega a Prim Manufacture 1949, má volba byla Omega.

 

Jednak mi značku Prim Manufacture 1949 velmi znechucuje cigiho masáž zde na fóru.

 

A také se mi konrétní modely Omega líbí více než konkrétní aktuálně nabízené modely Prim Manufacture 1949.

 

Zdravím členy fóra,

 

Tak já se taky přidám.

 

hlasoval jsem po PRIM.

 

důvody jsou zcela subjektivní, důvod je moje staromilství, prostě se mi současné repliky starých primek líbí víc než co jsem viděl u Omegy (nejsem nijak kovanej omegista, tak mne nekamenujte)

 

Prostě u Primek mám pocit něčeho známého a osvědčeného vlastní zkušeností z originálních modelů. Zkrátka na ten marasmus co tu za komárů panoval dělali dobrý výrobky, za který se dodnes nestydím a některé moje kousky stále vzbuzují pozornost mých obchodních partnerů. Důvod bude také to, že Omeg vidí na okravatěných úspěšňácích tuny, Primek, zvláště těch starých (já mám prim traktor kal. 50) už se v pěkném zachovalém stavu na rukou lidí moc nevidí.

 

Neumím posoudit kvalitativní rozdíl nově v eltonu vyráběných primek a omeg a z toho usoudit co je předražené a co ne.

 

Co se týká ceny Primek dovolím si jeden příměr. Sice trochu kulhá ale snad ho vemete tak jak ho myslím. Jako majitel 2 historických vozidel s úžasem sleduju, kde se teď pohybujou ceny zachovalé nebo renovované škody felicia z 60 let. Mezi náma, to auto jede stejně blbě, brzdí stejně blbě, jako octávka ze stejné doby. Za stejný prachy koupíte krásný klasický sportovní auto v původním stavu z Anglie. Ale lidi prostě chtěj felicii.

 

Nechtěl jsem tím říct, že primek je taky hafo a taky kvalitou nestojej za nic. A teď ten příměr:

 

Cena předmětu který kupuješ je přímo úměrná touze ho vlastnit. Nemusí mít nic společného s kvalitativními ukazateli.

 

Nemusí mít vůbec racionální jádro vyvozené z výrobních nákladů. goodwill, a kvality výrobku. Platí to jak u veteránů, tak u hodinek.

 

Prim prostě zamířil k typu zákazníka, který ho dobře uživí, a který vyžaduje individualitu. Vůbec se mu nedivím, podnikání se dělá mimo jiné (nadšení, patriotismus) taky kvůli zisku. Je jeho právem říct si za svůj výrobek co si sám určí. Jen klient posoudí, zda-li to dá nebo ne. Jsem rád, že se zas bude vyrábět vlastní kaliber. Sporty Igen s nově vyráběnou 68 budou mou touhou. A pokud budou moc drahé na to, abych si je koupil, nijak to nesníží můj respekt k Primu. Ferari testarosa se mi taky líbí, vím že na něj nemám a mít nebudu a jsem s tím v pohodě schopen žít.

 

čeněk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Cena předmětu který kupuješ je přímo úměrná touze ho vlastnit. Nemusí mít nic společného s kvalitativními ukazateli.

 

Nemusí mít vůbec racionální jádro vyvozené z výrobních nákladů. goodwill, a kvality výrobku. Platí to jak u veteránů, tak u hodinek.

 

Prim prostě zamířil k typu zákazníka, který ho dobře uživí, a který vyžaduje individualitu. Vůbec se mu nedivím, podnikání se dělá mimo jiné (nadšení, patriotismus) taky kvůli zisku. Je jeho právem říct si za svůj výrobek co si sám určí. Jen klient posoudí, zda-li to dá nebo ne. Jsem rád, že se zas bude vyrábět vlastní kaliber. Sporty Igen s nově vyráběnou 68 budou mou touhou. A pokud budou moc drahé na to, abych si je koupil, nijak to nesníží můj respekt k Primu. Ferari testarosa se mi taky líbí, vím že na něj nemám a mít nebudu a jsem s tím v pohodě schopen žít."

 

Čenku, pod tohle bych se klidně podepsal.

Pavel

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen drobná poznámka k příměru. Doplnil bych to jedním drobným postřehem, který to velmi doplní a vlastně mu dá větší váhu. :)

 

Felicia není na rozdíl od "sporťáku z ostrovů" sportovní auto. Je to normální líná obyčejná šunka, byť uznávám, že pěkná. Nevím, jaká je situace u aut, jestli u nich taky komouši opisovali jako u hodinek a prostě z toho vylezl nakonec líbivý dizajn. Každopádně u Felice stejně jako u Primu lidé kupují jen bublinu. Takže bych si zase raději koupit "tuctový" sporťák z ostrovů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže když zůstaneme u aut, když vezmu současnou škodu Fabii tak, jak sjela z výrobního pásu bez karoserie (strojek ETA) a nasadím na ni laminátovou karoserii stejného tvaru, jako na historické felicii (moderní materiál, jako nerez pouzdro) a nabídnu je milovníkům autoveteránů za 2 mil. Kč, tak se o ni poperou, že? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen drobná poznámka k příměru. Doplnil bych to jedním drobným postřehem, který to velmi doplní a vlastně mu dá větší váhu. :)

 

Felicia není na rozdíl od "sporťáku z ostrovů" sportovní auto. Je to normální líná obyčejná šunka, byť uznávám, že pěkná. Nevím, jaká je situace u aut, jestli u nich taky komouši opisovali jako u hodinek a prostě z toho vylezl nakonec líbivý dizajn. Každopádně u Felice stejně jako u Primu lidé kupují jen bublinu. Takže bych si zase raději koupit "tuctový" sporťák z ostrovů.

 

 

Prozraď nám, prosím tě, v čem ta bublina spočívá - nějak mi to uniklo... (nebo to spíš nikde neuvádíš).

Upraveno uživatelem Bobr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...