Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Docela mě nakrknul ten taxikář v Praze co si řekl za 14km ?480. To mi přijde jako docela dost. A hlavně to není první případ. Taky jsem byl jednou u toho, když jsme jeli s kolegou, nemluvili česky a pak místo 900,- chtěl 3.000,-.Kruci to to tady nejde udělat jako v Dubaji? Na navigaci zadá trasu, centrála mu to potvrdí a na konci člověk zaplatí a je klid A ještě se zeptá jestli jsem ochoten připlatit za dálnici a nebo má jet mimo. Nebo i v blbým New Yorku člověk dostane na letišti od naháněče taxíků leták kde má přibližné ceny na určitá místa + jak se mohou lišit v závislosti na dopravě a kolik se asi dává dýško. Ale tady se zřetelně nechce těm nahoře nic měnit. Tak aspoň zrušíme Uber. 

Aspoň jsme ve firmě udělali smlouvu s jednou firmou co nezačíná na A a teď nám jezdí Praha centrum -> Řitka za 800,-. Což jde.

Jasně že to jde - Uber, Lifago, Taxify...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No z tohohle ani jedno. Máme smlouvu s taxikářskou firmou. Jednání překvapivě v pohodě a je jedno jestli jede passat nebo transporter. Vše za 8 stovek. Tohle jsme museli udělat poté co jeden člověk jel z Prahy taxíkem a i když jsme upozorňovali, že žlutý zloděje nebrat tak do něj vlezl. Když dorazil do Řitky tak asistentka šla srovnat schodek (standard byl mezi 1300 - 1600) a tenhle si řekl o 3500. Na zalapání po dechu odpověděl "joooo paninko...já mám mimo město kilometr za 120,- mám to tu napsaný. A pán nastoupil, takže s tím souhlasil" A člověk neřekne ani popel.Tak proto smlouva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jetax známe. Ale potřebujeme, aby pro zákazníky jezdilo stejné auto s označením jedné společnosti a ne podle toho kdo má jak čas. Stejné jako Taxi 70 na Kladně. Pro soukromé použití super. Pro potřeby firmy jak máme nastaveno to je nevyhovující.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, muj Rencek (pro rýpaly s motorem Nissan ma DPF jako nový po 230.000 km. Holt koncern to neumí, ale nechá si zaplatit ...

A kdyby se mi pos.al, tak cca 23.000 Kč za nový. Kolik chtějí Ti od echt lidová vozítka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, muj Rencek (pro rýpaly s motorem Nissan ma DPF jako nový po 230.000 km. Holt koncern to neumí, ale nechá si zaplatit ...

A kdyby se mi pos.al, tak cca 23.000 Kč za nový. Kolik chtějí Ti od echt lidová vozítka?

Na oktavu ci superba je za 17900 ( hraju si na chytryho, posledni dva svety motoru se tim prave zabyvaj a uvadej tam ceny ), tak proto jsem v obraze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja vedel, ze nemam v noci spat :-), tatu jsem opet vezl ve 4 rano do nemocnice - zas si na chate delal po svem a vecer se nemohl hnout a skoro ani dychat. No a ja musel neco zrovna vyrizovat v praze a spal jsem tam ( jinak za nim kazdej den jezdim ). Takze zas sbalit mu veci ( polovinu leku zapomenu ), sbalit psiska a hura so Prahy - paradni den dovoleny :-(.

Jedine pozitivum je, ze mamka, ktera je na zaslouzeny dovce, se nemusi stresovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice nezaplatíš, ale filtr taky nemáš. Ford na Kladně chce buď plnou za 40.000,- a nebo 17.000 když jim necháš starej. Záruka a všechno kolem...nemá smysl řešit přes nějakou "firmu". Mám Mondeo 2.2...žádnej koncern.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...