Jeremy Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 sakra... se vzrůstající rychlostí se ty vibrace zvyšovaly? Mě něco podobného dělá kolem 80-100kmh, připisuji to taky těm kolům... Jojo... Ale když jsme pátrali po příčině, zjistili jsme, že jediná šance mohla bejt relativně (s 2tunovým autem je všechno relativní) malá rána o obrubník levým zadním kolem při smyku těsně po rozjezdu.. Pro uklidnění - servisák mi řekl, že by ten diferák stejně nezachránili, že tam nějaký ložisko odněkud nějakam vyjelo a byla jen otázka času, kdy to rupne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Jo pánové ta kvalita BMW rapidně odchází. Poslední kvalitní auta se dělaly do roku 2000. Potom se začalo šetřit a tak se dělají díly v Polsku, Rumunsku a dalších rozvojovách zemích včetně Česka. Dokonce jsem se setkal s řídící jednotkou aut. převodovky Made in China . A rovněž tak odchází kvalita materiálů a zpracování obecně. Čepy řízení, které kdysi vydržely 100 tis. km jsou dnes vytlučené za 20 tis. a i ty blbý žárovky toho nasvítí podstatně méně. U mého starého BMW E38 jsem za 7 let vyměnil asi tak 5 žárovek, dnes, ač toho žena moc nenajezdí měním žárovky skoro každý měsíc . No konec konců co by jste chtěli za ty prachy . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Já myslel, že X5 se dělaly hlavně v USA.. Tj. hispánci a číňani.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricous Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Štve mně, že jsem se včera zlil jak ruskej mužik a ztratil VISA kartu. A ještě nějaká mi chybí na pozici v peněžence a já si sakra nemůžu vzpmenout, která to byla... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Před chvílej na mě zařval asi desetiletej čertík, hej zmr.., máš cigaretu? Bylo jich tam asi deset, tak byl strašně silnej Tak jsem zařval, že jo, ale že mu jí nosit nebudu, a když celej nadšenej ten smrad přiběhl, tak jsem mu ji z prava takovou vypálil, že by i Kalousek záviděl. Kluk z brekem utekl, a když byl opět v bezpečné vzdálenosti, začal křičet, že si mě najde táta Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Já myslel, že X5 se dělaly hlavně v USA.. Tj. hispánci a číňani.. Však já jsem memluvil o konkrétním typu, ale tak nějak všeobecně o BMW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 ......a tak se dělají díly v Polsku, Rumunsku a dalších rozvojovách zemích včetně Česka........... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 E53, ale jedno z posledních - tj nikoli s automatem od Opelu, ale BMW. Nikoli tři diferenciály, ale jeden. Rozbitej. Jinak nevím, moc ho netrápím, tak přední náprava drží (máme zatím najeto 100 tisíc) Co to máš za bastarda , že tam máš jen jeden diferák ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Před chvílej na mě zařval asi desetiletej čertík, hej zmr.., máš cigaretu? Bylo jich tam asi deset, tak byl strašně silnej Tak jsem zařval, že jo, ale že mu jí nosit nebudu, a když celej nadšenej ten smrad přiběhl, tak jsem mu ji z prava takovou vypálil, že by i Kalousek záviděl. Kluk z brekem utekl, a když byl opět v bezpečné vzdálenosti, začal křičet, že si mě najde táta Abys nedopadl jako tenhle chudák - http://www.novinky.cz/krimi/259497-kdyz-nedostal-cigaretu-bodnul-muze-do-zad-a-utekl.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Co to máš za bastarda , že tam máš jen jeden diferák ? Po fejsliftu - začali tam motovat xDrive, co já vím - prej to nahradilo 3 difery za jeden.. Ale nepočítal jsem je, třeba jich je tam 5, to by mě jeblo.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Po fejsliftu - začali tam motovat xDrive, co já vím - prej to nahradilo 3 difery za jeden.. Ale nepočítal jsem je, třeba jich je tam 5, to by mě jeblo.. xDrive nemá nic společného s množstvím diferáků . Musíš tam mít přední, zadní a mezinápravový. Takže celkem 3 kousky . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Tuto šarpejku co se ztratila majiteli jsme přes hodinu hlídali na D1 v Ostravě, kde pobíhala v levém pruhu, byla streslá, možná i zraněná, takže na sebe nechtěla nechat šáhnout, volal jsem 158, kde mi řekli, že to předají MP, poté jsem znovu volal na 156, že už ji máme, ať pošlou odchytové vozdlo, kecy, že to je dálnice, že to má řešit dálniční policie, kdo mi řekl, že to mají řešit oni, no hovada neobádaná, pak dojela dálníční policii a dalších cca 45m jsme čekali na laskavé dostavení se černoprdelníků z MP, kterým se nechtělo z teplé služebny, protože z toho nekoukala žádná pokuta...okamžitě bych je zrušil... nakonec dobrý konec, protože cca 2 min. po dojezdu, kdy se nechtěla nechat odchytnout ani specialisty se objevil nešťastný majitel, kterému se ztratila na vycházce. Takže konec dobrý, mělo by to patřit do co mně potěšilo, ale přístup MP Ostrava to směřuje jednoznačně sem! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chumpus Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Já mám v tomhle naprosto opačnou zkušenost s pražskou MP. Před barákem u hlavní pobíhal pes, jen tak tak že neskočil pod auto. Tak jsme ho vzali k nám, MP přijeli do 10 minut, do dalších pěti zjistili majitele a ten za chvilku dorazil pro psa. Docela jsem koukal jak byli profesionální. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 xDrive nemá nic společného s množstvím diferáků . Musíš tam mít přední, zadní a mezinápravový. Takže celkem 3 kousky . dva,predny a zadny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 Já myslel, že X5 se dělaly hlavně v USA.. Tj. hispánci a číňani.. len v USA a casom este pocitaj s prednymi ramenami a zadnymi gulakmi(tzv.orechy) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parre Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 u E53? to je divný, já jí eště mám, rok výroby 2004, mám najeto 160k a je v pohodě... Vlastně kromě toho že mi jednou prdly měchy na přední nápravě a to nebylo nic moc... Umřel mi na X5 diferenciál a obě poloosy - v životě jsem neslyšel, že by se to někomu stalo, a šup - je to tu :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 dva,predny a zadny A toto je čo ? Rozvodovka, neboli mezinápravový diferenciál. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 zadnymi gulakmi(tzv.orechy) To je co, kulový čep? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 xDrive nemá nic společného s množstvím diferáků . Musíš tam mít přední, zadní a mezinápravový. Takže celkem 3 kousky . Právě že ne.. http://cs.wikipedia.org/wiki/BMW_X5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 18. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2012 A toto je čo ? Rozvodovka, neboli mezinápravový diferenciál. elektronicky riadená medzinapravova spojka,ktora rozdeluje podla potreby tocivy moment medzi napravy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky