spiderer Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Vzhledem k tomu, ze velkou cast toho co rocne najezdim najedu v Praze (velkou cast v centru), tak kdybych uvazoval o novem aute urcite by tam byl automat presne z duvodu radiciho rezimu jak pise decebal.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Souhlas - automat je super a kdo zkusí, už manuál nechce. Bohužel jsem měl v automatu Omegu a tam je to tak poruchová věc že šla z domu jak ta moje, tak kamarádova ze stejného důvodu. Takže nyní přechodně manuál. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ondra Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Manuál. Baví mě řídit. O automatu jsem nikdy neuvažoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cody Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 (upraveno) Souhlas - automat je super a kdo zkusí, už manuál nechce. Bohužel jsem měl v automatu Omegu a tam je to tak poruchová věc že šla z domu jak ta moje, tak kamarádova ze stejného důvodu. Takže nyní přechodně manuál. Ono pokud kupujes auto - no rekneme slusne receno starsi, tak je automat hodne velkej risk. Udava se, ze po 120000km pri poruse se nevyplati oprava. Takze pokud automat starsiho data vyroby, tak jedine s nahradni prevodovkou z vrakace. Jinak je docela realna sance ze budto za opravu vykrvacis, nebo budes jezdit jen z kopecku na neutral. Upraveno 2. října 2008 uživatelem cody Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Ono pokud kupujes auto - no rekneme slusne receno starsi, tak je automat hodne velkej risk. Udava se, ze po 120000km pri poruse se nevyplati oprava. Takze pokud automat starsiho data vyroby, tak jedine s nahradni prevodovkou z vrakace. Jinak je docela realna sance ze budto za opravu vykrvacis, nebo budes jezdit jen z kopecku na neutral. to není tak úplně pravda, udržovaná automatická převodovka vydrží hodně, případná oprava - repase je od cca 15t do 45t podle poškození a druhu převodovky, když u dieslu odejde turbo nebo vstřiky, tak jsi na podobných cifrách a riziko je větší než u převodovky, navíc při koupi se dá stav převodovky velmi reálně zhodnotit, důležité u AT je pravidelně měnit správný olej, ačkoliv to někteří výrobci nedělají a náplň uvádí jako "celoživotní" tak je to životně důležité, doporučuji se informovat u odborníku na servis AT Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cody Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 (upraveno) to není tak úplně pravda, udržovaná automatická převodovka vydrží hodně, případná oprava - repase je od cca 15t do 45t podle poškození a druhu převodovky Spravna udzba dela divy, o tom zadna. U repase mam teda zkusenost, ze se spis pohybujeme u te horni hranice - coz je prave asi tak cena pouzite prevodovky z vrakace. když u dieslu odejde turbo nebo vstřiky, tak jsi na podobných cifrách a riziko je větší než u převodovky No nevim jak vstriky, ale turbo sezenes levneji (o cene repase vubec nemluvim, pokud vis kam jit zbyde ti jeste na poradne hodinky) a hlavne snadno, narozdil od AP kterou muzes shanet par tejdnu az mesicu (pokud nejezdis do ciziny), coz je u auta ktere ma denne jezdit problem. navíc při koupi se dá stav převodovky velmi reálně zhodnotit, důležité u AT je pravidelně měnit správný olej, ačkoliv to někteří výrobci nedělají a náplň uvádí jako "celoživotní" tak je to životně důležité To se priznavam ze nevim, jak se da stav ohodnotit nebo presne zjistit. doporučuji se informovat u odborníku na servis AT To kazdopadne. Nechci se hadat, jen si myslim ze koupit auto s AP ktere ma v realu nad 120000km a r.v. pod 2000 je risk se kterym musis sakra dobre pocitat. Mozna, ze je to tvuj chleba nebo konicek a vis o cem pises. Ja odbornik na auta nejsem, pouze vychazim z udaju rekneme statistickych a zkusenosti pri podepisovani faktur za opravy. Upraveno 2. října 2008 uživatelem cody Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 když u dieslu odejde turbo nebo vstřiky, tak jsi na podobných cifrách a riziko je větší než u převodovky No nevim jak vstriky, ale turbo sezenes levneji (o cene repase vubec nemluvim, pokud vis kam jit zbyde ti jeste na poradne hodinky) a hlavne snadno, narozdil od AP kterou muzes shanet par tejdnu az mesicu (pokud nejezdis do ciziny), coz je u auta ktere ma denne jezdit problem. já mám čerstvě výměnu vstřikovačů resp. jejich repasi za sebou - s daní za bratru 27t - turbo vyjde ještě dráž.. ojetý dýzl no more Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 tak tak, a to byla repase fordího 4válce, kamarád nechával repasovat vstřiky v BMW u 330d a dal dvakrát kolik ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ondra Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 (upraveno) já mám čerstvě výměnu vstřikovačů resp. jejich repasi za sebou - s daní za bratru 27t - turbo vyjde ještě dráž.. ojetý dýzl no more njn, zvrchu hezkej kabátek, ale co se vyklube z pod kapoty, to člověk neodhadne... od jistého času preferuji koupi nového vozu, a jeho používání do doby, kdy spolehlivě slouží (tj. nejsem stále v servisu)... je to sice trochu "masňáckej" přístup, ale když se v tom člověk neumí sám hrabat, je to asi nejlepší řešení... Upraveno 2. října 2008 uživatelem Ondra Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cody Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 (upraveno) já mám čerstvě výměnu vstřikovačů resp. jejich repasi za sebou - s daní za bratru 27t - turbo vyjde ještě dráž.. ojetý dýzl no more Vstriky muzou bejt nove treba i za cca 80.000kc a nejdrazsi repasi turba jsem zatim videl za 20000kc. Znovu opakuju ze pokud jedes do servisu - nedejboze do autorizovaneho, platis jak mourovatej. Ceny o kterych pisu na ceniku nikde neuvidis, jen musis oslovit spravne lidi. Zkusim to jinak, z vlastni zkusenosti. Koupil jsem vuz za 169000kc (byla to opravdu vonavka, pockal jsem si tri mesice nez takhle vyhodny nakup byl mozny) a presne po roce jsem vyletl ze silnice a ve vysce cca 2 mtr prerazil strom cca 30-40cm v prumeru a dopadl na strechu. Krome prorazene plice sesite hlavy a tak jsem se nejvic divil, ze auto ani za 10.000kc nikdo z vrakacu nechtel. Nakonec jsem ho dal za 9.000kc. Pritom jen ridici jednotku hejlovi kteremu jsem dal potom v praci tip ji prodali za 7.000kc. Tim chci rict, ze pokud jsi ochoten zaplatit co ti kdo rekne, zejmena radoby kamaradi, krvacis. Ale to uz jsem mimo tema, tak abychom to odlehcili a ja nebyl za pohadkare, ukazu vam jak to dopada kdyz se kupuji ojete pneu. edit: na fotce je kamarad ktery me na misto cinu odvezl jen co me pustili ze spitalu, jinak s tema vstrikama uz me nekdo predbehl nez jsem fotky stahnul z telefonu Upraveno 2. října 2008 uživatelem cody Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrazik Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Ve sluzebnim mam automat, doma manual. Obecne se domnivam, ze automaticka prevodovka ve spojeni s malym moturkem, neni zrovna echt. Neco jsem ted pojezdil s VW Touran 1,4TSI 125kW s DSG prevodovkou a mam z toho rozpacite pocity. Vykon motoru by mel stacit, ale protoze je vykon nahonen dvojitym preplnovanim, nemel jsem z jizdy zrovna pocit plynulosti. Pri prudcim seslapnuti plynu to spadlo z 6 az na 3 a rozhodne to nebylo prijemne. Nicmene ve spojeni treba s 1,9 TDi ci 2,0TDi muze byt DSG prevodovka skvela. Je to jako se vsim. Pokud neni prevodovka v harmonii s vykonem motoru a cely agregat s vahou vozu bude jizda protivna. Mam takovou neprijemnou zkusenost s Volvem XC90 pri pojizdeni po meste, kdy prevodovka neustale radila tam a zpet. Nejplynulejsi razeni jsem zatim zazil v Lexusu RX450h. To je jak babeta, jen to zrychluje. Zkratka a dobre do vetsich aut a ke vetsim motorum je automat ta nejlepsi volba. Do nakupnich tasek ci podmotorovanych monster typu Superb 1,4 je to dle meho nazoru nesmysl. Jest pravdou, ze v klickovatem terenu s ruznym prevysenim je manual vetsi sranda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frista Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 (upraveno) Mam doma 2.0 LPT a 2.3 T manual i automat - priznam se ze s automatem stihnu vic, kdyz jedu rano 150 km do prace, tak dam i svacu a prectu novinky na chronomagu - a jsem mene unaveny ! Automat je dobra vec a kdo z nas jezdi jen tak pro radost po okreskach RZ ??? P.s. Znacku rikat asi nemusim, ze ? Kdo ma na cepici :-) Upraveno 2. října 2008 uživatelem frista Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cody Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Dostal jsem vitr jestli vas tu nekrmim, tak jsem radsi ted volal nasemu mechanikovi. Posledni naftovej Ford co jsme resili byl dvoulitr - ve Strakonicich turbo za 18000kc. To vetsinou funguje tak, ze jim das to tvoje zadreny nebo co s tim je a oni ti vymenou daji repas. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJ Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Vykon motoru by mel stacit, ale protoze je vykon nahonen dvojitym preplnovanim, nemel jsem z jizdy zrovna pocit plynulosti. There is no replacement for the displacement a z exkrementu bič neupleteš. Maloobjemové motory dosáhnou vysokého výkonu pouze za cenu vysokých otáček a příslušného zpřevodování. Turbo sice průběhu točivého momentu pomůže, ale nijak zásadně. Různé způsoby dvojstupňového přeplňování zase motor zbytečně komplikují a všechno to jen zvyšuje cenu a omezuje životnost. Už v roce 86 uměli Porsche a Volvo udělat levnou sedmnáctistovku do malých aut s výkonem 81kW a později až 91kW, s relativně civilisovaným průběhem točivého momentu a spotřebou (v tunovém autě) kolem šesti na sto. Tak proč sakra vymýšlet úchylné tříválce se systémy tlumení vibrací či pidičtyřválce za násobky cen klasických motorů? A to by ty zázraky bez turba a dalších vychytávek nerozýbaly rozumně pomalu ani Trabiho. Pokud jde o ceny repasí apod, tak já si radši koupím auto v horším stavu a za méně peněz s tím, že potenciálně problematické věci nechám opravit a vyměnit za nové. Ano, sice nechám v servisu třeba 20-30% pořizovací ceny vozu, jenže pak velmi přesně vím, co v tom autě mám a nemám. Zjistit opravdu spolehlivě skutečný stav před koupí bez rozebrání na prvočinitele nezle a platit těžké peníze za slib cizího člověka, že je to "v naprostém pořádku" se mi nechce. To je radši dám servisu, kterému věřím, za *jistotu*, že ty věci jsou nové a v pořádku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrazik Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Pokud to vyznelo, ze bych z toho motoru nejak plesal, tak to rozhodne ne. Zastavam nazor, ze v soucasne dobe nema VW jedinej slusnej motor. Maloobjemovy benziny zerou jak dospely motory a o nafte PD ani nemluvim. Jedine snad 1,8TSi to by zas mohl byt motor pro radost. Osobne jsem zastancem nazoru, ze litry v motoru nicim nenahradis. Navic jsem vice nez skepticky co se tyce zivotnosti techto predopovanych motoratek. Jen jsem chtel rict, ze pokud automat, tak spise s adekvatnim motorem tot vse. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A@A Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Podla mna vec zvyku, len si netreba pomylit pedal Jazdim na Passate 1,9TDI automat alebo na Skoda Octavia 1,9 TDI manual a nemam problem a to ich striedam kazdy den Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 ..... Pokud jde o ceny repasí apod, tak já si radši koupím auto v horším stavu a za méně peněz s tím, že potenciálně problematické věci nechám opravit a vyměnit za nové. Ano, sice nechám v servisu třeba 20-30% pořizovací ceny vozu, jenže pak velmi přesně vím, co v tom autě mám a nemám. Zjistit opravdu spolehlivě skutečný stav před koupí bez rozebrání na prvočinitele nezle a platit těžké peníze za slib cizího člověka, že je to "v naprostém pořádku" se mi nechce. To je radši dám servisu, kterému věřím, za *jistotu*, že ty věci jsou nové a v pořádku. Tak to bych podepsal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cody Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 (upraveno) Zjistit opravdu spolehlivě skutečný stav před koupí bez rozebrání na prvočinitele nezle a platit těžké peníze za slib cizího člověka, že je to "v naprostém pořádku" se mi nechce. Ja si to bohuzel vzhledem k povaze meho zamestnani myslim taky. Zase podle toho co psal GAS myslim ze do aut dela, takze snad vi co pise. Uzavrel bych to tim, ze koupi ojeteho vozu usetris prachy, ale je to vzdycky risk. Upraveno 2. října 2008 uživatelem cody Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Ještě k převodovkám - u zmíněných Opel Omega se prý automaty "sypou" po cca 200 tisících km. Řekli mi to po koupi auta a skutečně se nám s kamarádem rozsypaly oba automaty na cca 210 tisících přestože olej byl pravidelně ěněn a kvalitní. Repase z použitých dílů stála kolem 20 tisíc, tak jak by měla být provedena by stála cca 70 tisíc. Ale třeba americké klasické tříkvalty nebo automaty od Mercedesu vydrží stovky tisíc se správnou údržbou. Takže automat beru, je to pohodlné, ale mám třeba veterána Porsche 928 a sháněl jsem ho jedině v manuálu, tam bych automat nechtěl, není to ta správná radost..:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin1 Odesláno 2. října 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2008 Uz treti auto mam s automatem. V zime kupuju dalsi a opet s automatem. Kdo jednou zkusi automat, uz nebude chtit menit :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se