Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 711
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno (upraveno)
  V 1. 8. 2023 v 9:42, Hans Gruber napsal:

Připadal bych si jako vojenský řidič za Vietnamu, vypadají super 👍

Rozšířit  

Nosím je velmi zřídka a vždy, když je po dlouhé době vytáhnu, překvapí svou jednoduchostí i přesností. Jsou super. 👍

Tato specifikace má hacking, tak si je představuji spíš na zápěstí pilota Skyraideru, který shazuje bílý fosfor, či napalm někam do husté džungle 😉🤣 Proč Skyraider? Protože to bylo první vrtulové letadlo, které si připsalo sestřel moderní proudové stíhačky 👍

Upraveno uživatelem DarylVanHorne
Odesláno
  V 1. 8. 2023 v 18:04, DarylVanHorne napsal:

Nosím je velmi zřídka a vždy, když je po dlouhé době vytáhnu, překvapí svou jednoduchostí i přesností. Jsou super. 👍

Tato specifikace má hacking, tak si je představuji spíš na zápěstí pilota Skyraideru, který shazuje bílý fosfor, či napalm někam do husté džungle 😉🤣 Proč Skyraider? Protože to bylo první vrtulové letadlo, které si připsalo sestřel moderní proudové stíhačky 👍

Rozšířit  

Jsou krásné a nedivím se, že evokují tuhle část vojenské historie. Mimochodem, jak píšeš o sestřelu "moderního" proudového letadla vrtulovým, vybavila se mi epizoda z knihy Velký cirkus, kde se podařilo pilotovi Spitfiru sestřelit proudový Me-262, což byl tehdy nejmodernější výkřik letecké techniky a od pilota velký majstrštyk, protože i rychlejším Tempestům se podařilo 262-ku sestřelit jen zřídka. Takže ano, ve Vietnamu už byly modernější proudová letadla než za 2.s.v. (byť z dnešního pohledu historická), ale vrtuláky sestřelovaly roury už dříve:-). A v souvislosti s vývojem a zastaráváním vojenských letadel se mi vybavuje i první Top Gun, kde létají nejmodernější F-14, na které v Top Gun, Maverick, koukají piloti F-18 jako na letecký středověk..  

Já dnes také v military stylu..  

IMG_20230802_074854~01~01.jpg

Odesláno (upraveno)
  V 2. 8. 2023 v 6:53, Ivan Lelák napsal:

...se podařilo pilotovi Spitfiru sestřelit proudový Me-262, což byl tehdy nejmodernější výkřik letecké techniky...

Rozšířit  

Zajisté máš pravdu, že úplně první sestřely proudových letadel padly během 2SV. Ty MIGy 17ky, co sestřelily Skyraidery ve Vietnamu byly i generačně o dost dále. Tak aspoň zůstaneme u jiného prvenství - první potvrzené bombardování s WC, kdy byla z vojenského letadla shozena záchodová mísa má připsán Skyraider 🤣 A pilot měl určitě Hamiltony GG-W-113

@hightower mám ještě jedny 😉 v NOS stavu a nenosí je, nebo mi jich je líto, když jsou vlastně nové. Ale je to spec bez hackingu.

@ladvach pokud se ptáš na moje, tak ruční nátah. Pokud na X-Windy, které má @Ivan Lelák tak chrono automaty ETA Valjoux. V mých starých X-Wind je Valjoux 7750, Zda v těch nových nějaká nová varianta, to už nevím.

20230802_113023.jpg

Upraveno uživatelem DarylVanHorne
Odesláno

PS: pravděpodobnost asi 1 ku 9999999999 (spíš vyšší), ale představa toho jak nějakého bojovníka Vietcongu zabije padající záchodová mísa, mě neskutečně baví 🤣😇

Odesláno
  V 2. 8. 2023 v 9:30, DarylVanHorne napsal:

Zajisté máš pravdu, že úplně první sestřely proudových letadel padly během 2SV. Ty MIGy 17ky, co sestřelily Skyraidery ve Vietnamu byly i generačně o dost dále. Tak aspoň zůstaneme u jiného prvenství - první potvrzené bombardování s WC, kdy byla z vojenského letadla shozena záchodová mísa má připsán Skyraider 🤣 A pilot měl určitě Hamiltony GG-W-113

@hightower mám ještě jedny 😉 v NOS stavu a nenosí je, nebo mi jich je líto, když jsou vlastně nové. Ale je to spec bez hackingu.

@ladvach pokud se ptáš na moje, tak ruční nátah. Pokud na X-Windy, které má @Ivan Lelák tak chrono automaty ETA Valjoux. V mých starých X-Wind je Valjoux 7750, Zda v těch nových nějaká nová varianta, to už nevím.

20230802_113023.jpg

Rozšířit  

@DarylVanHorne Díky ale na mě jsou fakt malé (už jsem se s tím vnitřně smířil) :) "Vyřešil" jsem to Murphama.

Odesláno (upraveno)

Pokud počítám dobře, tak celkem 3x. Ta 7750 je prostě super 😉👍 Do servisu jdu, když mám pocit, že je třeba, ale ne víc, jak za 5 let. Poslední byl předminulou zimu, ale budou muset zase ☹️ - poprvé kvůli závadě (mnou poškrábaný safír neberu jako závadu). Špatně mi nulu je chrono. To se stalo poprvé. Jinak nikdy žádný problém. Spíš kontrola, seřízení a přetěsnění. 

Upraveno uživatelem DarylVanHorne
Odesláno

Muset co pár roků lítat s hodinkama do servisu protože jim furt něco je, asi bych se jich už dávno zbavil. Ale je fakt že i tady mám kamaráda, který si takové "pondělní ranní" Khaki Fieldy ve zdejší inzerci v dobré víře koupil, nechal pro klid v duši oservisovat u Jeronima. Po tuningu luminiscence v Onyxu se naznalo že strojek má jakýsi divný vakl a při důkladné rozborce se ukázalo že jde o nějakou podivnou skládačku z origo a neorigo dílů - aby se za pár měsíců po výměně strojku a všech kontrolách se zjistilo že nejspíš kvůli ohnuté hřídelce nátahu těsnění ve všech polohách tak úplně netěsnilo, protože se nešťastníkovi na běžkách začalo rosit sklíčko... Prostě pechfófl jak vyšitý, ale má byly to jeho první mechaniky a má je rád :sweatdrop:

Tyhle mimozemské mi zatím naštěstí dělají jenom radost, i náš megaředitel se mě dneska ptal co to mám zas na pracce za úlet, cenu skromně tipoval tak na kilo :speak_cool:

image.jpeg.10bd349710c30b5d2d67df9f8e3519de.jpeg

Odesláno

Dnes nový přírůstek - Hamilton American Classic Railroad. moc pěkně zpracované pouzdro (zaoblené , broušené boky + leštěná luneta a fajn tah). Je to má první zkušenost s ETA C07.611 (i kvůli strojku, mimo jiné, jsem je bral) a zatím teda velmi pozitivní - zatím cca + 2 sec/den. A od Hamiltonu je i pěkně dekorovaný 👍

IMG_3722.thumb.jpeg.93ece89e5bbca253d29771e2ad7ba297.jpegIMG_3698.thumb.jpeg.51179ce3674b822f3fb8c55eca04af4c.jpeg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...