Přejít na obsah

Posouzeni poskozeni pneu z boku


tmoris

Doporučené příspěvky

Caute, dnes podvecer jsem zjistil, ze ex nekde prorizla kolo z boku a zitra rano s tim mam jet s detma 800km tam a v nedeli 800 zpet. Skrz gumu je uz videt trosku platno, snazil jsem se to chytnout na foto. Prijde mi to relativne hluboky, nicmene kdybych mel jet jinym autem, tak by to byl dost velky ojeb, proto to resim v tomto vlakne (jinak bych jel proste jinym, mene vhodnym autem). Potrebuju vyrazit rano, takze rozhodne nemam komfort moznosti, jit to nekam vymenit. Bud vezmu tohle auto (ideal pro 3 deti na tuhle vzdalenost), nebo jiny (a cesta bude pro ne relativne nahovno). 

Ocenil bych nazory, jak moc to je v tomto stavu podle vas nachylny k prasknuti, nebo se nervuju zbytecne a da se s tim najezdit jeste tisice km.

 

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 58
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Mam podobnou zkusenost z leta s velmi podobnym poskozenim. Pokud tam neni boule tak nedoslo k poskozeni vnitrni gumy a jel bych s tim tam i zpet. Ridil bych tak, ze vim ze nemam perfektni gumu. pokud tam boule je nebo rano bude tak bych radsi nejel. To by mohlo prdnout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Quarantine napsal:

Mam podobnou zkusenost z leta s velmi podobnym poskozenim. Pokud tam neni boule tak nedoslo k poskozeni vnitrni gumy a jel bych s tim tam i zpet. Ridil bych tak, ze vim ze nemam perfektni gumu. pokud tam boule je nebo rano bude tak bych radsi nejel. To by mohlo prdnout

a jak moc je tam ty gumy od platna k zminene "vnitrni gume"? 1cm.. 2cm, 0.5cm... ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 minutes ago, tmoris said:

a jak moc je tam ty gumy od platna k zminene "vnitrni gume"? 1cm.. 2cm, 0.5cm... ?

nevim, moc ne, vygugli si nekde rez pneumatikou. Po bocnici nejezdis tak je to celkem jedno. nesmi byt poskozena ta vnitrni guma. Pokud tam rano bude boule tak s tim nejezdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prinejmensim bych ji rano hodil na zadni napravu pokud je to na predku. Kdyz uz teda neni jina moznost.  Stat se s ni nemusi nic a nebo taky muzes nekde cestou vzit diru nebo prejet sutr a tim tlakem(zmacknutim pneu) to muze prdnout. To vi jen buh. 

A jak rika kolega. Pokud bude boule tak je to v riti a nejezdit.

Upraveno uživatelem Lucky Lucaso
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se rozhodneš s tím jet, dej to kolo na zadní nápravu. Pro případ, že by nevydrželo. Defekt na zadku nevytvoří nebezpečnou situaci (změnu směru). 

E: Lucky mě dal o zlomek vteřiny 🙂

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znas zakony schvalnosti. Muze to tam bejt rok a nic a jako naschval to prdne hned v prvni zatacce. Ja cca dva mesice zpet gumu prorazil taky z boku. Prazdna byla prakticky hned a to sem tam mel mensi skubu nez ty. Takze kdo vi? Zalezi jak moc chces riskovat? A taky kam jedes? Aby te treba nestopli nemcouri a neposadili vas na bus 😆

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobny poskozeni jen v mensim. Podle pneuservisu, dokud neni boule jet se da. Ale pocitej s tim, ze staci blba dira a jsi kolo minus. Ja jsem kupoval novou. Jel bych jinym autem. Porad mensi opruz, nez resit vymenu nekde po ceste. Ale to je myslim max riziko, pokud ti prijde prijatelny…

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta spravna blba dira znici i nove pneu. Guma na bocnici ma kryci funkci. Vnitrek nesmi byt poskozen. Ale to se projevi bud bouli nebo unikem vzduchu.

Existuji pripady vybouleni bez poskozeni bocnice napr. vada materialu.

Pokud tam rano nebude boule normalne bych s tim jel. Prizpusobit trochu jizdu bacha na obrubniky a diry. A pristi tyden vklidku vymenit. Bocnice se neopravuje.

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tu budu trochu za fuckera, ale pokud tlak neutíká, neboulí se to nijak, tak konstrukce pneu by měla být OK a já bych na tom klidně jel. Jedeš naložený a daleko, tak stejně nepojedeš "rychle" a guma na cestě bude namáhána relativně standardně a v pohodě. Mám na některých autech kola dorvaný víc a jezdíme na tom. Víš o tom a budeš to šetřit. Vyřešíš to, až na to bude čas. Jinak já bych to měl asi radši vzadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Hudson10 napsal:

Dal bych tu gumu dopředu. Defekt vzadu je větší průser. Proto vzadu je dvojitá montáž. Dvojitá montáž přece vpředu nebýva..

Tohle bych potreboval vysvetlit do podrobna. To me zajima. Jako malemu diteti prosim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...