Návštěvník SukHoi Odesláno 8. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2010 Jasne, dik za kvalitni postreh, od grafomana s nulovou znalosti problematiky si to zvlast sedne. Bez si lepit letadylka. "On many models--especially the one with screw on backs, OMEGA puts a factory seal put on the back. It is a small paint-like mark across where the watch back meets the case. Opening the back of the watch destroys that little red spot. This allows you to see that the watch has not been opened since it left the factory. So it ensures you that the watch you have bought is "factory fresh" and has not been repaired or altered by an unauthorized entity. [Derek Ziglar]". Firma Hanak je zde proflaka ne zrovna koser prisupem k opravam, vlastni zkusenost. Dlouho jsem zvazoval Viden, ale nakonec jsem dal na dobre refernce tady z fora a hodinky na servis poslal pres Oriosu v Brne k Dusakovi do Prahy. hele ani jsem se nezasmál blue dot dostaneš vždy,když jsou hodinky "poprvé" otevřené, alespoň Dušák to tak praktikuje a asi to nebude JEJICH výmysl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seamaster Odesláno 8. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2010 Tak tu diskusi na watuseek jsem cet, ale nejak mi to neobjasnuje tu blue dot theory.Ma to nejaky pravidla?... moje od Dusaka zadnej dot po navratu nemaj... asi jim dosla modra...nebo nebyly otevreny poprve? Objasni mi to nekdo, jakej to ma smysl, to modry znackovani? Jeste bych to pochpil u hodinek v zaruce, ale jinak? Dik a omluva, ale slysim to po letech prvne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
levistrauss Odesláno 8. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2010 Tak tu diskusi na watuseek jsem cet, ale nejak mi to neobjasnuje tu blue dot theory.Ma to nejaky pravidla?... moje od Dusaka zadnej dot po navratu nemaj... asi jim dosla modra...nebo nebyly otevreny poprve? Objasni mi to nekdo, jakej to ma smysl, to modry znackovani? Jeste bych to pochpil u hodinek v zaruce, ale jinak? Dik a omluva, ale slysim to po letech prvne. Pokud se nemýlím, blue dot znamená autorizovaný zásah (otevření) - ale nedokážu posoudit, jestli se v případě blue dot jedná pouze o údržbu nebo o opravu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lib Odesláno 8. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2010 Pokud se nemýlím, blue dot znamená autorizovaný zásah (otevření) - ale nedokážu posoudit, jestli se v případě blue dot jedná pouze o údržbu nebo o opravu. Mělo by to znamenat jakékoliv otevření autorizovaným servisem (opravu i údržbu) a po uzavření potvrzení, že ve chvíli uzavření byly hodinky v pořádku, u chronometrů na vibrografu v rámci C.O.S.C. .... To jsem postupně posbíral hlavně na TZ a WUS. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IWCmann Odesláno 9. března 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Ještě mě tak napadlo, jestli někdo zde nemáte zkušenosti, jak by se postupovalo v případě, že budu nyní reklamovat hodinky v Praze a třeba opakovaně, a pokud by k tomu došlo, zda nebude potom ev. problém s výměnou hodinek či jiným postupem u Hanáka, zda by například nevyžadovali, aby veškeré servisní záruční zásahy musely být dělané u nich, v Brně? Nebo by bylo možné i ev. výměnu či co jiného požadovat v Praze? A je lepší svěřit hodinky v Praze do Carollina či k Dušákovi? Díky za reakce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldaA Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Vzhledem k tomu ze Carollinum neni servis na Omega tak mas vyber pomerne jednoduchy. V CR ma Omega pouze 2 servisy, Dusaka a Hanaka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Ještě mě tak napadlo, jestli někdo zde nemáte zkušenosti, jak by se postupovalo v případě, že budu nyní reklamovat hodinky v Praze a třeba opakovaně, a pokud by k tomu došlo, zda nebude potom ev. problém s výměnou hodinek či jiným postupem u Hanáka, zda by například nevyžadovali, aby veškeré servisní záruční zásahy musely být dělané u nich, v Brně? Nebo by bylo možné i ev. výměnu či co jiného požadovat v Praze? A je lepší svěřit hodinky v Praze do Carollina či k Dušákovi? Díky za reakce. V Praze je asi lepsi Carollinum, ale jsou tady i clenove, kteri byli nespokojeni se servisem v ČR a poslali je rovnou do Svycarska nebo do Vidne. Pokud budes stále nespokojen, obratil bych se primo na Omegu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Mě se taky něco podobného stalo s novýma Omegama. Docela jsem se zalekl, pak jsem ale zjistil, že stačilo hodinky natáhnout, protože to automatické natahování zase tak dobře nefunguje v některých situacích. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilb Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Pokud se nemýlím, blue dot znamená autorizovaný zásah (otevření) - ale nedokážu posoudit, jestli se v případě blue dot jedná pouze o údržbu nebo o opravu. SMP jsem měl na servis u Dušáka v poprvé roce v 2001 pak 2007 a žádný blue dot jsem tam nikdy neměl, hmm, a nemám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedmaster Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Ano, tomu ukazu se rika "Sticky Rotor". Ale jsou schopni to vyresit vetsinou na pockani v servisu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seamaster Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 (upraveno) SMP jsem měl na servis u Dušáka v poprvé roce v 2001 pak 2007 a žádný blue dot jsem tam nikdy neměl, hmm, a nemám. Takze je to asi takhle: blue dot maji nejspis jen Omegy, ktere se z nejkeho duvodu dostaly na servis do Bienne, at uz protoze dorazily k AD jako nove, ale jiz s problemem, nebo nejspis byla uplatnovana u AD porucha zakaznikem, ktera se vyskytla v ramci zaruky (ne vsicni AD maji autorizovany servis). Vyjadreni z Bienne: "The red dot as everyone knows is put there by the Omega factory in Bienne, and is sent out as new to the AD. When the AD receives a watch that is defective/damaged/malfunctioning, they return it to Omega. These watches are sent back to Bienne and is repaired. The blue dot is then placed on the watch in place of the red dot. These blue dot watches are then sent out as new to the AD along with the red dot watches. If you buy an Omega and need service/repairs and you take it to an authorized Omega repair place, they do not put any color dots on the watch after they repair it. If they have to sent it back to Bienne to repair it, then it gets the blue dot and is sent back to the repair place and returned to the customer with the blue dot." Zdroj watchuseek. Takze pokud si nekdo od Dusaka odnesl hodinky s modrou teckou, tak asi byly v ramci zaruky na vylete v domovine. Jinak k poruse samotne, at to neunasime moc - reklamovat s Int. warranty cad muzes u kterehokoliv AD na svete, pripadne vraceni zbozi po splneni zakonnych podminek pak u obchdnika, kde jste zakoupil, tedy Hanak Brno. Upraveno 9. března 2010 uživatelem Seamaster Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 12345 Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 (upraveno) asi je to dodatečný opatření Upraveno 9. března 2010 uživatelem 12345 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilb Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 (upraveno) No abych upřesnil, 2001 první servis(první otevření)Red dot,Dušák mi je posílali do Švýcar, 2007 druhý servis,dělali tady(Dušák) Ani v jednom případě jsem tam žádný modrý bod neměl. Jako že bych něco přehlídnul,to ne,na to sem paranoidní psycho,dokonce jsem je podezíral že mi vyměnily dýnko. Upraveno 9. března 2010 uživatelem kamilb Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seamaster Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 NO jako ja to tez cet prvne az tady vcera a cumim jak puk, ale verim, ze nejaci sotkove tam ty tecky delaj :-) Prece by tady hosi nekecali, i kdyz internet snese lecos Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilb Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 NO jako ja to tez cet prvne az tady vcera a cumim jak puk, ale verim, ze nejaci sotkove tam ty tecky delaj :-) Prece by tady hosi nekecali, i kdyz internet snese lecos No, polemizovat to jako nee,to bych si nedovolil, jen mě štve že někdo tam tu tečku má,a já ne! Ale vážně,jestli to prostě neznamená zásah v záruční době. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricous Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 kamilb:a byl ten servis v roce 2001 v záruční lhůtě? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Ano, tomu ukazu se rika "Sticky Rotor". Ale jsou schopni to vyresit vetsinou na pockani v servisu. Poprosil by som o laický popis príčiny tohto javu. Minimálne raz sa mi niečo podobné u Omegy SMP, dokonca čerstvo po celkovom servise stalo a nevedel som si to bližšie vysvetliť. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SukHoi Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Takze pokud si nekdo od Dusaka odnesl hodinky s modrou teckou, tak asi byly v ramci zaruky na vylete v domovine. to je nesmysl za 5 dní včetně opravy se to asi stihnout nedá (včetně víkendu) /vlastní zkušenost/ - přikláním se spíše k verzi x "oprava v záruční době" - další varianta je, že došlo červené lepidlo na šrouby a bylo použito modré Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaSDN Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 Ahoj všem, jenom abych se přiučil, nemohl by mi tu někdo říct co to je Co-Axial? Na wikipedii jsem to nenašel. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SukHoi Odesláno 9. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2010 (upraveno) Ahoj všem, jenom abych se přiučil, nemohl by mi tu někdo říct co to je Co-Axial? Na wikipedii jsem to nenašel. Díky http://en.wikipedia.org/wiki/Co-axial_escapement Upraveno 9. března 2010 uživatelem SukHoi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se