Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

však jsem je hned vyřadil..a dal tyto plus jeste zvazuju ty Matadory..ale neznam je. Na yokohamách jsem najel 80 tis ale už je znát únava..

Tak jsem to zúžil na 225/65 R17

  • Pirelli scorpion winter
  • Nokian WR G2 SUV
  • Nokian WR SUV 3
  • Dunlop grandtrek touring
  • Continental Crosscontact

Více se už s tím nehodlám zabývat..pokud někdo víte reference nebo byste sehnal 4 ks za dobrou cenu poraďte mi..díky

Upraveno uživatelem tenge
Návštěvník dlubix
Odesláno

No jo, tak jsem tu objednávku zrušil a vyzkouším asi ty Nokian teda.

Odesláno

No jo, tak jsem tu objednávku zrušil a vyzkouším asi ty Nokian teda.

Já teda z Nokianů odvázaný nejsem. Neměl jsem je na osobáku ale na 2 dodávkách, takže to bylo provedení se zvýšenou nosností, obojí 195/65 - 15, životnost jedna sezona cca do 20 000 km - a to už v březnu byly hluboce pod 4 mm. Pokorně jsem se vrátil k dražším Michelinům, které mi odjedou ty zimy 2.

Odesláno

No jo, tak jsem tu objednávku zrušil a vyzkouším asi ty Nokian teda.

A já bych zas Nokian pochválil, kdysi jsem je měl (nějaký předchozí model, označení už nevím) na Maximě, zkušenost vynikající, jak na sněhu, tak na vodě a výdrž uspokojivá (H). No a tak jsem je vloni před zimou koupil manželce na SantaFe a opět proti nim nemůžu říct nic špatnýho, na suchu i na vodě dobrý, na sněhu vynikající, tož tak.

 

Jinak k pneumatikám obecně, dost se tu řeší výdrž podle typu pneu, což není úplně směrodatný. Životnost ovlivňuje poměrně výrazně taky rychlostní kategorie, čím vyšší, tím jde guma rychlejc do kopru. A taky je potřeba brát v úvahu, že pneu, který vypadají jako stejný  (značka, typ), mohou a často i bejvaj v odlišnejch rozměrech rozdílný konstrukce. Takže nelze automaticky předpokládat, že když mám dobrý zkušenosti s patnáctkama na oktávce, budou sejný gumy stejně dobrý i na osmnáctkách pro nějaky SUV...trochu přeháním, ale je to tak. :cool02:

Odesláno

A já bych zas Nokian pochválil, kdysi jsem je měl (nějaký předchozí model, označení už nevím) na Maximě, zkušenost vynikající, jak na sněhu, tak na vodě a výdrž uspokojivá (H). No a tak jsem je vloni před zimou koupil manželce na SantaFe a opět proti nim nemůžu říct nic špatnýho, na suchu i na vodě dobrý, na sněhu vynikající, tož tak.

 

Jinak k pneumatikám obecně, dost se tu řeší výdrž podle typu pneu, což není úplně směrodatný. Životnost ovlivňuje poměrně výrazně taky rychlostní kategorie, čím vyšší, tím jde guma rychlejc do kopru. A taky je potřeba brát v úvahu, že pneu, který vypadají jako stejný  (značka, typ), mohou a často i bejvaj v odlišnejch rozměrech rozdílný konstrukce. Takže nelze automaticky předpokládat, že když mám dobrý zkušenosti s patnáctkama na oktávce, budou sejný gumy stejně dobrý i na osmnáctkách pro nějaky SUV...trochu přeháním, ale je to tak. :cool02:

Já neposuzuji jízdní vlastnosti. Tam si myslím, že pokud stejné auto nevyzkouším bezprostředně po sobě s různými pneumatikymi, tak rozdíl v jízdních vlastnostech těch "lepších" pneumatik nedokážu posoudit. A i z testů jsou rozdíly mezi prvními 3 až 5 pneumatikami v dané kategorii minimální. Proto je pro mne jako uživatele podstatná brzdná dráha za všech podmínek (to se snažím vyčíst z výsledků testů) a potom zpravidla až osobní zkušenost s životností a konfortem (hluk). Zrovna tak vím, že nelze srovnávat různé rozměrové varianty ani u shodného dezénu. Proto taky výše píšu, že se mi neosvědčily z pohledu osobní zkušenosti se životností na dodávkách.

Odesláno

Životnost ovlivňuje poměrně výrazně taky rychlostní kategorie, čím vyšší, tím jde guma rychlejc do kopru.

 

to bych rek, ze je presne naopak. ale mozna se teda pletu.. na oktavce mi treba V-ckovy continentaly vydrzely vic, nez H-ckovy (oboje conti premium contact)

Odesláno

Já teda z Nokianů odvázaný nejsem. Neměl jsem je na osobáku ale na 2 dodávkách, takže to bylo provedení se zvýšenou nosností, obojí 195/65 - 15, životnost jedna sezona cca do 20 000 km - a to už v březnu byly hluboce pod 4 mm. Pokorně jsem se vrátil k dražším Michelinům, které mi odjedou ty zimy 2.

Ja taky Michelin doporucuju kudy chodim, uz mam asi ctvrty a vzdy super ...

Odesláno

Bedan: Souhlas, speciálně s větou, že mezi pár nejlepšími obvykle člověk nemá šanci poznat rozdíl v běžnym provozu.


 


Montemar: To je opravdu zvlášní;-)


Odesláno

To je ale dobřem budeme si v klidu psát i po zimě. :-)

No jo, tak jsem tu objednávku zrušil a vyzkouším asi ty Nokian teda.

Odesláno

Chlapi jak moc řešíte, kde je daná pneumatika vyrobená? Věříte, že Nokian, který vyrobí soudruzi v Rusku bude stejně kvalitní jako Nokian od kluků z Finska? Continentalky teď prý začali flákat v Rumunsku a to kdo ví jakou důvěru taky nevzbuzuje. 

 

Osobně si tedy myslím, že výstupní kontrola tam být musí, všechno jedou mašiny, čili lidský faktor může výrobu zkazit fakt jen minimálně, ale přece jen... Od pneu-servisáka jsem slyšel, že třeba na Conti je dost reklamací od té doby, co je přestěhovali.

Odesláno

Mám osobní vynikající zkušenost s Conti. 2x zima ContiWinterContact TS 850 215/55 R16 93H TL Zimní  na každé sadě jsem najel cca 45tis šťastných kilometrů na léto jsem dal CONTINENTAL CONTI PREMIUM CONTACT 2 215/55 R17 94W TL Letní . Jsem naprosto spokojenej, ale taky bych bez rozpaků šel do Bridgestonu. Francouzum ale z přesvědčení nažrat nedám i kdybych měl chodit pěšky.

 

Pokud jde o to Rumusko jako zemi původu. Byl jsem tam několikrát pracovně a  musím říct, že jsem se setkal se špičkovýma technologiema a nadprůměrně schopnýma lidma. (Dělám v automotive)

Leckterá česká firma by v tom srovnání pohořela.

Odesláno

Tak sem vyměnil Fabii kombi DSG za nového Aurise touring CVT. Zatím 3 tis km a spokojenost. ..

hybrida nebo klasiku? není vidět, zda je znak modrý..a jaké jsou zkušenosti s CVT

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...