Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Traveller: kdyby se ti neozval profik, da se snad neco dohledat tady:  http://www.cebia.cz/nase-sluzby/pred-nakupem-vozidla/autotracer/popis-sluzby.html

 

Díky, to jsem taktéž našel. Nakonec se mi podařilo kontaktovat prodejce, který auto taktéž servisoval. Km by měly souhlasit, taktéž servisní knížka vypadá v pořádku. Trochu mě zarazila výměna rezvodového řetězu + pístu v cca 70 kkm...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, to jsem taktéž našel. Nakonec se mi podařilo kontaktovat prodejce, který auto taktéž servisoval. Km by měly souhlasit, taktéž servisní knížka vypadá v pořádku. Trochu mě zarazila výměna rezvodového řetězu + pístu v cca 70 kkm...

Jaký tam je motor? Pokud je to 1,2 nebo 1,4 TSI, tak se na to raději vykašli.

Upraveno uživatelem bedan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě, ten text je bohovská kravina, dokonale zapadající do obrazu autora = bezuzdný bastlič

"motor prototyp podľa slovenského patentu 3, 5 lt., štvorvalcový dvojtaktový s 8 hlavami pracujúci ako 16 valec za 4000 Euro"

Koukal jsem na jeho stránky a má tam motor kterej asi vyvinul a dostal na něj patent, docela zajímavej bastl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě, ten text je bohovská kravina, dokonale zapadající do obrazu autora = bezuzdný bastlič

"motor prototyp podľa slovenského patentu 3, 5 lt., štvorvalcový dvojtaktový s 8 hlavami pracujúci ako 16 valec za 4000 Euro"

 

No a z toho jsem jelen...:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na jeho stránky a má tam motor kterej asi vyvinul a dostal na něj patent, docela zajímavej bastl.

No chtěl bych ten motor vidět na vlastní oči :) . To musí být hroznej bastl. Jen tak narychlo jsem v tom identifikoval rozpáraný blok motoru řady Š100-120, rozdělovač a setrvák taktéž a děsné řemeslné zpracování. Chtěl bych vidět toho vola, který by za to dal 4000 éček :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chtěl bych ten motor vidět na vlastní oči :) . To musí být hroznej bastl. Jen tak narychlo jsem v tom identifikoval rozpáraný blok motoru řady Š100-120, rozdělovač a setrvák taktéž a děsné řemeslné zpracování. Chtěl bych vidět toho vola, který by za to dal 4000 éček :).

No já snad radši ne, podle toho co jsem viděl na těch nákresech ve fotogalerii a na youtubu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to 1,4 TSI. Myslíš, že hrozí recidiva?

Asi ano, protože problém bohužel není u této řady motorů vyřešen. Výrobce a servisy to pouze pouze opraví, ale neodstraní příčinu (konstrukční vada). Navíc když se měnil píst, tak dostal ránu a tudíž to schytala taky ojnice a její ložiska a klika a na druhé straně pak vačka a její uložení plus mechanismus natáčení vačky.

Nám když se to stalo na manželčině Audi A3, tak měnili prakticky celý motor bez příslušenství a prodloužili nám záruku, ale stejně půjde Audi z domu. Jenom ještě pořád nevím co koupit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je v cudu, mel jsem za to, ze 1,4 TSI bude solidni motor.

Akorat vybirame autak pro pritelkyni, mozna date nakej tip na rozumnou motorizaci.

Problem je, ze by rada kombika dvojkovou Oktavku / A3 Sportback a starsi kousek (RV 2005-2006), mozna bych ji zlomil jeste na Passata.

Jezdi vicemene jen po Praze a okoli a jeste ji hodne zajima spotreba a uvazuje o nafte. Sice ma slusnej rocni najezd (cca 15-20 tisic), ale do mesta naftu moc brat nechci a hlavne uz vidim, co vybereme za vrazdu a budu platit vstriky, turbo, filtr pevnejch castic. Mozna jsem zbytecne zamerenej proti nafte...

 

Kterej koncernovej motor teda brat? Mam koukat treba po 1.6ce benzinu? Daval se v nejake verzi do A3 a v Oktavce je to 1.6 FSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poruchovost te koncernove 1.4 tsi je silne individualni. zdaleka ne vsechny se nutne "potkaly" kvuli rozvodovemu retezu. zalezi hodne na zpusobu jizdy. vw si statistiky peclive utajuje, ale co tak vim od zdroje ze servisu, tak problem melo asi 20 aut ze sta...

 

edt.: do skodovky, potazmo vw, se tady kazdej rad opre, ale ze podobny "starosti" ma kazdej druhej vyrobce, to uz je ok.. mercedes mel problem s common railem (vstriky), bmw s turbama u dieselu.. a urcite je toho vic...

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď uvažuji o tomto :) Jedinou nevýhodu na tom vidím, že to dělají pouze dieslu, ale jinak super :)

 

Co je super na autu, které má místo kufru korbu? Leda že bys chtěl v zimě vozit sněhuláky.

 

Vážně nechápu oblíbenost pickupu v USA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poruchovost te koncernove 1.4 tsi je silne individualni. zdaleka ne vsechny se nutne "potkaly" kvuli rozvodovemu retezu. zalezi hodne na zpusobu jizdy. vw si statistiky peclive utajuje, ale co tak vim od zdroje ze servisu, tak problem melo asi 20 aut ze sta...

 

edt.: do skodovky, potazmo vw, se tady kazdej rad opre, ale ze podobny "starosti" ma kazdej druhej vyrobce, to uz je ok.. mercedes mel problem s common railem (vstriky), bmw s turbama u dieselu.. a urcite je toho vic...

přečti si nový autobild

nejhorší 1,4 Tsi od Scirocco

 a třetí nejhorší 1,2 Tsi od Yettiho

 

TSI stojí prostě za hovno, snad konečně od 2015 to bude lepší až do těch škodovek dají místo řetězu řemen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta korba je uzamykatelná, takže je to hodně velký kufr :) A když chceš, tak tu roletu odemkneš, zasuneš a můžeš tam odvézt klidně balík slámy :D :D Je to asi trochu o tom se s tím autem povozit, vidět ho jak vypadá uvnitř, a mít potřebu/příležitost využít to co nabízí. V tomto případě je to luxusní interiér, pohodlné svezení na dlouhé trasy a přitom vysoká brodivost, vysoká průchodnost terénem, a možnost odvézt velký náklad, nebo třeba smečku psů do lesa :D .D

Co je super na autu, které má místo kufru korbu? Leda že bys chtěl v zimě vozit sněhuláky.

 

Vážně nechápu oblíbenost pickupu v USA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...