Traveller Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 Traveller: kdyby se ti neozval profik, da se snad neco dohledat tady: http://www.cebia.cz/nase-sluzby/pred-nakupem-vozidla/autotracer/popis-sluzby.html Díky, to jsem taktéž našel. Nakonec se mi podařilo kontaktovat prodejce, který auto taktéž servisoval. Km by měly souhlasit, taktéž servisní knížka vypadá v pořádku. Trochu mě zarazila výměna rezvodového řetězu + pístu v cca 70 kkm... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 (upraveno) Díky, to jsem taktéž našel. Nakonec se mi podařilo kontaktovat prodejce, který auto taktéž servisoval. Km by měly souhlasit, taktéž servisní knížka vypadá v pořádku. Trochu mě zarazila výměna rezvodového řetězu + pístu v cca 70 kkm...Jaký tam je motor? Pokud je to 1,2 nebo 1,4 TSI, tak se na to raději vykašli. Upraveno 2. ledna 2014 uživatelem bedan Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 Dobrej magor ten Toporcer, ale mám neblahé tušení, ze se najde ještě větší magor, který mu za to dá penízeKoukal jsem na jeho stránky a má tam motor kterej asi vyvinul a dostal na něj patent, docela zajímavej bastl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 no právě, ten text je bohovská kravina, dokonale zapadající do obrazu autora = bezuzdný bastlič"motor prototyp podľa slovenského patentu 3, 5 lt., štvorvalcový dvojtaktový s 8 hlavami pracujúci ako 16 valec za 4000 Euro"Koukal jsem na jeho stránky a má tam motor kterej asi vyvinul a dostal na něj patent, docela zajímavej bastl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Traveller Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 Jaký tam je motor? Pokud je to 1,2 nebo 1,4 TSI, tak se na to raději vykašli. Je to 1,4 TSI. Myslíš, že hrozí recidiva? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodkopf Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 no právě, ten text je bohovská kravina, dokonale zapadající do obrazu autora = bezuzdný bastlič"motor prototyp podľa slovenského patentu 3, 5 lt., štvorvalcový dvojtaktový s 8 hlavami pracujúci ako 16 valec za 4000 Euro" No a z toho jsem jelen... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 Koukal jsem na jeho stránky a má tam motor kterej asi vyvinul a dostal na něj patent, docela zajímavej bastl.No chtěl bych ten motor vidět na vlastní oči . To musí být hroznej bastl. Jen tak narychlo jsem v tom identifikoval rozpáraný blok motoru řady Š100-120, rozdělovač a setrvák taktéž a děsné řemeslné zpracování. Chtěl bych vidět toho vola, který by za to dal 4000 éček . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 2. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2014 No chtěl bych ten motor vidět na vlastní oči . To musí být hroznej bastl. Jen tak narychlo jsem v tom identifikoval rozpáraný blok motoru řady Š100-120, rozdělovač a setrvák taktéž a děsné řemeslné zpracování. Chtěl bych vidět toho vola, který by za to dal 4000 éček .No já snad radši ne, podle toho co jsem viděl na těch nákresech ve fotogalerii a na youtubu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Je to 1,4 TSI. Myslíš, že hrozí recidiva?Asi ano, protože problém bohužel není u této řady motorů vyřešen. Výrobce a servisy to pouze pouze opraví, ale neodstraní příčinu (konstrukční vada). Navíc když se měnil píst, tak dostal ránu a tudíž to schytala taky ojnice a její ložiska a klika a na druhé straně pak vačka a její uložení plus mechanismus natáčení vačky.Nám když se to stalo na manželčině Audi A3, tak měnili prakticky celý motor bez příslušenství a prodloužili nám záruku, ale stejně půjde Audi z domu. Jenom ještě pořád nevím co koupit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Když to tu tak člověk čte, tak tuší, že bazary jsou plný sraček, které mají buď stočené tachometry a nebo zbytek jsou auta, které majitel dal pryč, dokud se to zase nepodělá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Je to 1,4 TSI. Myslíš, že hrozí recidiva?..rozhodně nekupovat..! ..nám se potkal.. ..samo půl roku po záruce.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Já teď uvažuji o tomto Jedinou nevýhodu na tom vidím, že to dělají pouze dieslu, ale jinak super Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 To je v cudu, mel jsem za to, ze 1,4 TSI bude solidni motor.Akorat vybirame autak pro pritelkyni, mozna date nakej tip na rozumnou motorizaci.Problem je, ze by rada kombika dvojkovou Oktavku / A3 Sportback a starsi kousek (RV 2005-2006), mozna bych ji zlomil jeste na Passata.Jezdi vicemene jen po Praze a okoli a jeste ji hodne zajima spotreba a uvazuje o nafte. Sice ma slusnej rocni najezd (cca 15-20 tisic), ale do mesta naftu moc brat nechci a hlavne uz vidim, co vybereme za vrazdu a budu platit vstriky, turbo, filtr pevnejch castic. Mozna jsem zbytecne zamerenej proti nafte... Kterej koncernovej motor teda brat? Mam koukat treba po 1.6ce benzinu? Daval se v nejake verzi do A3 a v Oktavce je to 1.6 FSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Někdo tady psal že koncernové motory stojej za houby. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 (upraveno) poruchovost te koncernove 1.4 tsi je silne individualni. zdaleka ne vsechny se nutne "potkaly" kvuli rozvodovemu retezu. zalezi hodne na zpusobu jizdy. vw si statistiky peclive utajuje, ale co tak vim od zdroje ze servisu, tak problem melo asi 20 aut ze sta... edt.: do skodovky, potazmo vw, se tady kazdej rad opre, ale ze podobny "starosti" ma kazdej druhej vyrobce, to uz je ok.. mercedes mel problem s common railem (vstriky), bmw s turbama u dieselu.. a urcite je toho vic... Upraveno 3. ledna 2014 uživatelem montemar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Já teď uvažuji o tomto Jedinou nevýhodu na tom vidím, že to dělají pouze dieslu, ale jinak super Co je super na autu, které má místo kufru korbu? Leda že bys chtěl v zimě vozit sněhuláky. Vážně nechápu oblíbenost pickupu v USA. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Já teď uvažuji o tomto Jedinou nevýhodu na tom vidím, že to dělají pouze dieslu, ale jinak super z Gecka do Rangera? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Ne,místo Wranglera. Gčko si nechám.z Gecka do Rangera? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 poruchovost te koncernove 1.4 tsi je silne individualni. zdaleka ne vsechny se nutne "potkaly" kvuli rozvodovemu retezu. zalezi hodne na zpusobu jizdy. vw si statistiky peclive utajuje, ale co tak vim od zdroje ze servisu, tak problem melo asi 20 aut ze sta... edt.: do skodovky, potazmo vw, se tady kazdej rad opre, ale ze podobny "starosti" ma kazdej druhej vyrobce, to uz je ok.. mercedes mel problem s common railem (vstriky), bmw s turbama u dieselu.. a urcite je toho vic...přečti si nový autobildnejhorší 1,4 Tsi od Scirocco a třetí nejhorší 1,2 Tsi od Yettiho TSI stojí prostě za hovno, snad konečně od 2015 to bude lepší až do těch škodovek dají místo řetězu řemen Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Ta korba je uzamykatelná, takže je to hodně velký kufr A když chceš, tak tu roletu odemkneš, zasuneš a můžeš tam odvézt klidně balík slámy :D Je to asi trochu o tom se s tím autem povozit, vidět ho jak vypadá uvnitř, a mít potřebu/příležitost využít to co nabízí. V tomto případě je to luxusní interiér, pohodlné svezení na dlouhé trasy a přitom vysoká brodivost, vysoká průchodnost terénem, a možnost odvézt velký náklad, nebo třeba smečku psů do lesa .DCo je super na autu, které má místo kufru korbu? Leda že bys chtěl v zimě vozit sněhuláky. Vážně nechápu oblíbenost pickupu v USA. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se