Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

V 2. 1. 2025 v 14:37, Micey napsal:

Stejně je to zajímavý, s těma čelníma sklama. Na předposlední Alhambře sem za 120k km neměnil čelní sklo ani jednou, pak na Leonu jednou za 70k km (kterak přilítla při průjezdu Brennerem pohorka:)) a teď na pašíkovi mám za 3k km druhej zásek, přičemž první byl tak na hraně, tendle druhej je jednoznačně na výměnu. Aspoň to mám připojištěný, doufám:)

Hm, tak druhy sklo vydrzelo skoro tejden. Se poseru, nevydrzi to nejak min nez pred par lety?

 

IMG_3127.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Micey napsal:

Hm, tak druhy sklo vydrzelo skoro tejden. Se poseru, nevydrzi to nejak min nez pred par lety?

 

 

týden je super, mám rekord 30minut 🤣, zima 22/23 - 4 skla, zima 23/24 - 4 skla, ta letošní zima mi přijde nějaká divná, v pondělí 27.1. jdu teprve na první výměnu, tak snad to stihnu, bych byl nerad pod průměr... 😜

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@LovecK mě se líbí tak jak je. Hodně lidí to kritizuje, ale přitom to pořádně naživo neviděli. Ale to tak se vším, např. spousta hodinek taky dostavá bídu, i když je nikdo na ruce neměl. Ale jak píšeš 100 lidí....

Upraveno uživatelem SadClown
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, radek123 napsal:

to chtelo dost fantazie pridelit te Carevne nalevo "veteransky" cisla :)

 

No, docela se pleteš, on je to totiž originál 😄

Byla vyrobena jako závodní speciál, jezdila soutěže, pak dlouho sloužila jako taxik. Snížení je originál, v motorovém prostoru je hlava z 24. Jediné, co neodpovídá originálu je stabilizátor vzadu, ale to majiteli prošlo z důvodu pojízdnosti, či co . Má větší výkon - cca 90 koní, taky větší/účinější brzdy, byť stále bubnové. Jen jsem to nějak nepobral, stlačíš pedál, auto zpomaluje, pak povolíš a znovu stlačíš a jako kdyby jsi ty brzdy najednou celé vyměnil. Odvzdušněné to je.   A majitel s ní tedy zatraceně upaluje 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, Irwinek napsal:

No, docela se pleteš, on je to totiž originál 😄

Byla vyrobena jako závodní speciál, jezdila soutěže, pak dlouho sloužila jako taxik. Snížení je originál, v motorovém prostoru je hlava z 24. Jediné, co neodpovídá originálu je stabilizátor vzadu, ale to majiteli prošlo z důvodu pojízdnosti, či co . Má větší výkon - cca 90 koní, taky větší/účinější brzdy, byť stále bubnové. Jen jsem to nějak nepobral, stlačíš pedál, auto zpomaluje, pak povolíš a znovu stlačíš a jako kdyby jsi ty brzdy najednou celé vyměnil. Odvzdušněné to je.   A majitel s ní tedy zatraceně upaluje 😄

no takovejch pribehu sem jako testacni komisar uz slysel dost :)
zavodni auta mely ochrany ram coz je oficialne diskvalifikuje z moznosti "V" znacek, provozovani "R" znacek uz je zas o dost slozitejsi, tady ram videt neni a jako taxik to po Rusku asi tak nizko taky nejezdilo takze hledat kam to zaradit by dalo chvili :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, radek123 napsal:

no takovejch pribehu sem jako testacni komisar uz slysel dost :)
zavodni auta mely ochrany ram coz je oficialne diskvalifikuje z moznosti "V" znacek, provozovani "R" znacek uz je zas o dost slozitejsi, tady ram videt neni a jako taxik to po Rusku asi tak nizko taky nejezdilo takze hledat kam to zaradit by dalo chvili :) 

Hmm, takhle o tom nic nevím, ale majitel toho má víc, tedy nejen ruských aut, třeba i Tatru 603, zavolám a přeptám se. Ale nemyslím, že by rusáci do svých aut dělali klece, ani v tom meskalu 408 nebyl, a to byl nějakej rok 77 a nějaká pobaltská rally či co. Tohle bude o málo starší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...