Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Uplně se stydím a červenám...

 

Nejvic mě pobavil ten blbeček jak to píše s tou kšiltovkou dozadu...sorry ale to se nedalo reagovat jinak...

 

Sibiř: zatím jen ziskávám informace,po neděli jsem se objednal do Inveltu Praha tak o tom podiskutuju...uvidíme.

Odesláno

E90 335i jsem vlastnil od roku 2008. S čerpadlem a vstřiky jsem měl neskutečné problémy.....

 

díky moc za odpověd, zkusím být trpělivější a počkat až se něco najde s atmosférou, přece jen je zatím plán to auto mít trochu déle než 2-3 roky po dobu záruky.

Návštěvník Zmizík
Odesláno

Uplně se stydím a červenám...

 

Nejvic mě pobavil ten blbeček jak to píše s tou kšiltovkou dozadu...sorry ale to se nedalo reagovat jinak...

 

 

To jsem moc rád, Duplexe. :D :D :D

Odesláno

díky moc za odpověd, zkusím být trpělivější a počkat až se něco najde s atmosférou, přece jen je zatím plán to auto mít trochu déle než 2-3 roky po dobu záruky.

 

Super rozhodnutí! My máme doma 2x 30i a motoricky byl zatím u jednoho kusu problém s lambdou, což není žádný problém :) Kdybys potřeboval pomoci s hledáním, klidně se ozvi, možná dokážu pomoci...

Odesláno

Moc hezký, hlavně těch 420nm :-).

 

auto hezký, ovšem 420 Nm ze 4.6 l je dost velká slabota, to je tak na úrovni načipovanýho 2.0 TDI... a to nemám moc rád naftu

Odesláno (upraveno)

auto hezký, ovšem 420 Nm ze 4.6 l je dost velká slabota, to je tak na úrovni načipovanýho 2.0 TDI... a to nemám moc rád naftu

 

Naživo bys podle mě mluvil jinak. Nesmíš taky zapomínat, že se bavíme o motoru, kterej je 20-25 let starej (myšleno dobou kdy byl konstruován) a začínal s výkonem na 215 koních. Dneska samozřejmě má Ford v Mustangu perfektní novej V8 s výkonem 420 koní a 530 Nm. Já mám v Jeepu benzín cca 440 Nm a posazených fakt nízko a to jak se to auto sbírá od volnoběhu je s dvoulitrovým dieselem nesrovnatelný.

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno

auto hezký, ovšem 420 Nm ze 4.6 l je dost velká slabota, to je tak na úrovni načipovanýho 2.0 TDI... a to nemám moc rád naftu

 

:jawdrop: kolik Nm by sis představoval u atmosféricky plněného benzínu o objemu 4,6 l

Odesláno

auto hezký, ovšem 420 Nm ze 4.6 l je dost velká slabota, to je tak na úrovni načipovanýho 2.0 TDI... a to nemám moc rád naftu

Mohu srovnávat 2.0 diesel se 400nm a benzínový 4.2 se 410nm a jak již bylo napsáno. Srovnáváš nesrovnatelné :-). Ten diesel je nic-kopanec-nic, benzín je jako střela od 2 do 7 tisíc otáček.

Odesláno (upraveno)

Mám v XKR 4,2 u V8 motoru 560Nm, ale s dvěma mechanickými kompresory! Takže u atmosféry je výkon, kterým disponuje tenhle Mustang naprosto v pohodě. Tam jsou limity spíš v podvozku, ale o to u tohohle legendárního amíka nejde. Mě se líbí. A je to pravda....objem ničím nenahradíš. A bez turb a ostatních p..ičand bude tenhle Mustang jezdit věčně. smile_anim.gif

Upraveno uživatelem Cyril
Odesláno

muzu rict, ze fsechny čiptuningy se mi uplne zprotivily. :yucky:

s t o p c h i p t u n i n g u ! :skull:

 

..můžu říct..že mě taky..s každým autem co se čiplo byl v budoucnu problém..a nějaký výrazný rozdíl ve spotřebě jsem taky nezaznamenal.. :sad01_anim:

 

..pokud nemluvíme o tom..jak zkresluje po čipu palubní pořítač..:crying_anim02:..vysledováno u koncernu..

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...