Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

megana cabrio ma brett, a ne bert. berta fakt na zavod nevyzyvej, se zlou se potazes..

 

to je jen na jízdu kolem komína. Předek a zadek si žije při stažené střeše svůj život :-)

 

 

na pořádnou jízdu nejlépe oooo

:-)

 

 

teď mám nafasovanou Octavii III růčo (hrůza, furt mi to chcípá), ale na tempomatu nastavím 210 a frčím.....

Upraveno uživatelem filo-boxer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někteří lidé jezdí hodně podivnými stroji... :)

attachicon.gifimage.jpg

Hele já jsem měl před sedmi lety todle, bohužel jsem na mazla neměl čas a za rok a půl ho prodal . ( V Německu si ho chodili fotit !!! )

V mezidobí jsem se zaregistroval na VW clubu a tam bylo 30% reakcí krásný, ale sfouknout. (snížit a zbastlit) Je to nemoc tuzingářů !!!!!

AUTO JSEM MĚL CELÉ ORIGINÁL a již tak nešlo jezdit přes retardéry atd atd.

Na ten 1991 pecka od přes palubní počítač, Recaro elektrické sedačky,volant atd.Momo až  po to srdce 1.8 GTI a samozřejmě Wolfsburg edition.

 

Nakonec jsem vydržel a nechal ho tak jak ho vyrobili. :-)

post-965-0-06474500-1439617227_thumb.jpg

post-965-0-67151800-1439617250_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele já jsem měl před sedmi lety todle, bohužel jsem na mazla neměl čas a za rok a půl ho prodal . ( V Německu si ho chodili fotit !!! )

V mezidobí jsem se zaregistroval na VW clubu a tam bylo 30% reakcí krásný, ale sfouknout. (snížit a zbastlit) Je to nemoc tuzingářů !!!!!

AUTO JSEM MĚL CELÉ ORIGINÁL a již tak nešlo jezdit přes retardéry atd atd.

Na ten 1991 pecka od přes palubní počítač, Recaro elektrické sedačky,volant atd.Momo až  po to srdce 1.8 GTI a samozřejmě Wolfsburg edition.

 

Nakonec jsem vydržel a nechal ho tak jak ho vyrobili. :-)

To je pěkný golfík...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Pekny kusok, long!!!

 

Tuning som nejak vyrazne neriesil, mal som dva GTI golfiky - uplne prvy 1.6 este 4 kvalt 110 koni a potom uz 5kvalt 1.8  ( uz 112 koni) ale uplne origos

prvy upraveny kus som mal scirocco 1.8 GTI ale original Kamei1, takze v podstate tiez nie tuning...

na 355 berlinetta bolo vyladene sialene vyfukove potrubie a sanie Koening, aj s mapami, upravene brzdy a podvozok ale priamo u nich doma.

Moj asi navacsi pocin som uz spominal - na Turbe

nove velke turba, sanie a vstreky aj s upravenou mapovou jednotkou na special komplet priechodny vyfukovy system, ( oni to nazvali ze pre Dubaj - tu by to nebolo mozne ponukat!), lepsie keramiky, doladenie podvozku a PSM

krutak tak dosiahol velmi pouzitelnych 720 Nm a slusnu zabavu

a to je asi vsetko moje tuning snazenie...  

teraz uz len obcas menim nejake kola a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele já jsem měl před sedmi lety todle, bohužel jsem na mazla neměl čas a za rok a půl ho prodal . ( V Německu si ho chodili fotit !!! )

V mezidobí jsem se zaregistroval na VW clubu a tam bylo 30% reakcí krásný, ale sfouknout. (snížit a zbastlit) Je to nemoc tuzingářů !!!!!

AUTO JSEM MĚL CELÉ ORIGINÁL a již tak nešlo jezdit přes retardéry atd atd.

Na ten 1991 pecka od přes palubní počítač, Recaro elektrické sedačky,volant atd.Momo až  po to srdce 1.8 GTI a samozřejmě Wolfsburg edition.

 

Nakonec jsem vydržel a nechal ho tak jak ho vyrobili. :-)

Moc pěkný a vtomhle stavu jich už moc nebude. Mám slabostí pro starý káry, bylo to ještě umění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že letošní počasí projížďkám v kabriu přeje, a tak jsem po pár týdnech vytáhl tohoto skoro veterána ze stodoly. Díky nadčasovému designu se ani nechce věřit, že si za chvíli opravdu můžu shánět veteránské značky  :D

 

bmw_15_8.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím kolegu... :) Já před pár dny vytáhl zetko po zimním spánku poprvé od loňského října, nemám na něj bohužel už skoro vůbec čas.

 

 

 

Ajo, já už tuším odkud vítr vane... :D Zdar Petře...

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že letošní počasí projížďkám v kabriu přeje, a tak jsem po pár týdnech vytáhl tohoto skoro veterána ze stodoly. Díky nadčasovému designu se ani nechce věřit, že si za chvíli opravdu můžu shánět veteránské značky  :D

 

Od doby co byl v bondovce se mi moc líbí. Co v tom máš za motor 2,8?

Upraveno uživatelem filo-boxer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

kedysi som priatelke daroval Z3, mne sa pacia tie jej retro tvary

motor bol slabsi, myslim,ze iba 1.9 objem, ale pre nu to bolo super auticko

musim prehrabat fotky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...