Návštěvník Zmizík Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 Ty octavkari chtej furt zavodit. Znal sem jednoho, ten mel 1.6 a jeho sen byl dvojlitr vole. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 Pch. Nejvíc je závodní Fabia 1.4 kombi, služební samozřejmě.Stačí se koukat na dálnici jak si nezkrotně razí cestu levým pruhem. A běda, běda tomu kdo by chtěl zavazet s nějakou plečkou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 (upraveno) megana cabrio ma brett, a ne bert. berta fakt na zavod nevyzyvej, se zlou se potazes.. to je jen na jízdu kolem komína. Předek a zadek si žije při stažené střeše svůj život :-) na pořádnou jízdu nejlépe oooo:-) teď mám nafasovanou Octavii III růčo (hrůza, furt mi to chcípá), ale na tempomatu nastavím 210 a frčím..... Upraveno 16. srpna 2015 uživatelem filo-boxer Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 Jezdíš po letišti? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jettero Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 Pch. Nejvíc je závodní Fabia 1.4 kombi, služební samozřejmě.Stačí se koukat na dálnici jak si nezkrotně razí cestu levým pruhem. A běda, běda tomu kdo by chtěl zavazet s nějakou plečkou.+1Podobné to teď je i s Loganama Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 na pořádnou jízdu nejlépe oooo:-)ty vole, hlas ze zahrobi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 si tady nějak vyrost na moda ...doufám, že nezlobíš:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 som rad, ze sa to tu trosicka skludnilo, uz som nemal slov... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azeppelin Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2015 (upraveno) anebo radši nic... bych se zase dověděl Upraveno 15. srpna 2015 uživatelem azeppelin Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 Někteří lidé jezdí hodně podivnými stroji... image.jpgHele já jsem měl před sedmi lety todle, bohužel jsem na mazla neměl čas a za rok a půl ho prodal . ( V Německu si ho chodili fotit !!! )V mezidobí jsem se zaregistroval na VW clubu a tam bylo 30% reakcí krásný, ale sfouknout. (snížit a zbastlit) Je to nemoc tuzingářů !!!!!AUTO JSEM MĚL CELÉ ORIGINÁL a již tak nešlo jezdit přes retardéry atd atd.Na ten 1991 pecka od přes palubní počítač, Recaro elektrické sedačky,volant atd.Momo až po to srdce 1.8 GTI a samozřejmě Wolfsburg edition. Nakonec jsem vydržel a nechal ho tak jak ho vyrobili. :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 Hele já jsem měl před sedmi lety todle, bohužel jsem na mazla neměl čas a za rok a půl ho prodal . ( V Německu si ho chodili fotit !!! )V mezidobí jsem se zaregistroval na VW clubu a tam bylo 30% reakcí krásný, ale sfouknout. (snížit a zbastlit) Je to nemoc tuzingářů !!!!!AUTO JSEM MĚL CELÉ ORIGINÁL a již tak nešlo jezdit přes retardéry atd atd.Na ten 1991 pecka od přes palubní počítač, Recaro elektrické sedačky,volant atd.Momo až po to srdce 1.8 GTI a samozřejmě Wolfsburg edition. Nakonec jsem vydržel a nechal ho tak jak ho vyrobili. :-)To je pěkný golfík... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 Pekny kusok, long!!! Tuning som nejak vyrazne neriesil, mal som dva GTI golfiky - uplne prvy 1.6 este 4 kvalt 110 koni a potom uz 5kvalt 1.8 ( uz 112 koni) ale uplne origosprvy upraveny kus som mal scirocco 1.8 GTI ale original Kamei1, takze v podstate tiez nie tuning...na 355 berlinetta bolo vyladene sialene vyfukove potrubie a sanie Koening, aj s mapami, upravene brzdy a podvozok ale priamo u nich doma.Moj asi navacsi pocin som uz spominal - na Turbenove velke turba, sanie a vstreky aj s upravenou mapovou jednotkou na special komplet priechodny vyfukovy system, ( oni to nazvali ze pre Dubaj - tu by to nebolo mozne ponukat!), lepsie keramiky, doladenie podvozku a PSMkrutak tak dosiahol velmi pouzitelnych 720 Nm a slusnu zabavua to je asi vsetko moje tuning snazenie... teraz uz len obcas menim nejake kola a tak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 Hele já jsem měl před sedmi lety todle, bohužel jsem na mazla neměl čas a za rok a půl ho prodal . ( V Německu si ho chodili fotit !!! )V mezidobí jsem se zaregistroval na VW clubu a tam bylo 30% reakcí krásný, ale sfouknout. (snížit a zbastlit) Je to nemoc tuzingářů !!!!!AUTO JSEM MĚL CELÉ ORIGINÁL a již tak nešlo jezdit přes retardéry atd atd.Na ten 1991 pecka od přes palubní počítač, Recaro elektrické sedačky,volant atd.Momo až po to srdce 1.8 GTI a samozřejmě Wolfsburg edition. Nakonec jsem vydržel a nechal ho tak jak ho vyrobili. :-)Moc pěkný a vtomhle stavu jich už moc nebude. Mám slabostí pro starý káry, bylo to ještě umění. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fed_ex Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 Musím říct, že letošní počasí projížďkám v kabriu přeje, a tak jsem po pár týdnech vytáhl tohoto skoro veterána ze stodoly. Díky nadčasovému designu se ani nechce věřit, že si za chvíli opravdu můžu shánět veteránské značky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 (upraveno) Zdravím kolegu... Já před pár dny vytáhl zetko po zimním spánku poprvé od loňského října, nemám na něj bohužel už skoro vůbec čas. Ajo, já už tuším odkud vítr vane... Zdar Petře... Upraveno 15. srpna 2015 uživatelem m.n. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fed_ex Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 čau Matěji, jak se daří? Zaznamenal jsem, že jste doma rozšířili sbírku rolád :-)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 (upraveno) Musím říct, že letošní počasí projížďkám v kabriu přeje, a tak jsem po pár týdnech vytáhl tohoto skoro veterána ze stodoly. Díky nadčasovému designu se ani nechce věřit, že si za chvíli opravdu můžu shánět veteránské značky Od doby co byl v bondovce se mi moc líbí. Co v tom máš za motor 2,8? Upraveno 16. srpna 2015 uživatelem filo-boxer Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 kedysi som priatelke daroval Z3, mne sa pacia tie jej retro tvarymotor bol slabsi, myslim,ze iba 1.9 objem, ale pre nu to bolo super autickomusim prehrabat fotky.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 kua ze ja niesom tvoja pritulka :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 15. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2015 ...take auto este nevyrobili Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se