Návštěvník Tada Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 se v tom nevyznám to je Ma SER Tati ? Maserati Quatroporte Tohle je nějaká GTS verze, trošku přiostřená.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldo Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 Dovolím si oponavat, protože si myslím, že nejkrásnější čtyřdveřsporťák je Aston Martin Rapide. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamondking Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 Jj Maseratti....fotnul jsem jedno v Řecku a vyjímalo se mezi ostatnímy autíčky dost fest Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 Aldo: Aston Martin bohužel zvolil postup ten, že z dvoudveřového auta udělal čtyřdveřové, čímž prostě narušil poměr rozměrů... Vždycky se to dělalo naopak - ze 4 dveřového dvoudveřové - Mercedes 300CE-24 a 500SEC jsou důkazem, že to funguje prostě líp než naopak. Stejně jako Panamera vypadá trošku podivně, protože je to designnová řeč 911 převedená do většího balení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 Aldo: Nedávno jsem měl možnost vidět na parkovišti Aston Martin DB9, taky pěkná záležitost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 (upraveno) Tak se po dlouhém rozhodování a vyjednávání kruh konečně uzavřel a příští týden si jedu pro auto Upozorním vás ještě přesně kdy, abyste se mohli vyhnout rizikovým trasám To Ti to ale trvalo ... Jo a nahlaš jak to dopadlo, zážitky, pocity, kolik přejetých apod :-) Upraveno 22. května 2010 uživatelem brett Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 http://auta.yauto.cz/mazda-mx-5-2-0-niseko-771832.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 Brett: Mozna vezmu i kameru, rad sve silnicni nasili natacim a zpetne vyhodnocuji wave ceptor: Presne pro tohle konkretni auto si jedu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 myslel jsem si to. Krásný kus v pondělí na to hodím oko, teda jestli to mají na firmě... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 myslel jsem si to. Krásný kus v pondělí na to hodím oko, teda jestli to mají na firmě... Nojo, už se docela těším jak si to odvezu domů Zatím jsem se v téhle konkrétné svezl ze Zlína do Luhačovic po zastrčených okreskách a moc se mi to líbilo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 Moc hezkej kousek. Překvapuje mě, jak je to "levný", čekal bych u rok starýho kusu cenu trochu vejš. Ale pokud je všechno OK, pak jen dobře a nezbývá než ti popřát hodně šťastných kilometrů . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 Moc hezkej kousek. Překvapuje mě, jak je to "levný", čekal bych u rok starýho kusu cenu trochu vejš. Ale pokud je všechno OK, pak jen dobře a nezbývá než ti popřát hodně šťastných kilometrů . No, mě něco říká, že NISEKO byla nějaká zlevněná výprodejová edice motorů 2.0 s pětikvaltem Navíc tady v ČR jdou lidi víc po verzi CC, bo málokdo si to pořizuje jako druhé až třetí auto, všichni mají prachy akorát na jedno auto, které musí umět všechno Doufám, že se mi s tímhle autem konečně povede začít trošku slušně řídit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 No, mě něco říká, že NISEKO byla nějaká zlevněná výprodejová edice motorů 2.0 s pětikvaltem Navíc tady v ČR jdou lidi víc po verzi CC, bo málokdo si to pořizuje jako druhé až třetí auto, všichni mají prachy akorát na jedno auto, které musí umět všechno Doufám, že se mi s tímhle autem konečně povede začít trošku slušně řídit Taky si říkám že je to hezká cena za skoro nové auto, gratuluju. Nejedeš přes brno? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 (upraveno) adamjursa: No nevím, jestli přes Brno a pak sázavské okresky nebo trasa ne které stanovuji "benchmark" pro všechny auta, ze Zlína do Olomouce a pak Olomouc-Poděbrady EDIT: A nebo metoda odvážných - nastavit do navigace možnost "nejkratší trasa" a "vynechat dálnice" Upraveno 22. května 2010 uživatelem Tada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 adamjursa: No nevím, jestli přes Brno a pak sázavské okresky nebo trasa ne které stanovuji "benchmark" pro všechny auta, ze Zlína do Olomouce a pak Olomouc-Poděbrady EDIT: A nebo metoda odvážných - nastavit do navigace možnost "nejkratší trasa" a "vynechat dálnice" každopádně kolem zlína a luhačovic je to krásné poježděníčko! (ikdyž trochu horší povrch) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 22. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2010 každopádně kolem zlína a luhačovic je to krásné poježděníčko! (ikdyž trochu horší povrch) No já byl překvapený, jak dobře se MX5 s rozbitým povrchem vypořádala. 330Ci co máme doma je naprosto monumentálně neschopné jezdit po špatném povrchu, hned odskakuje a špatně se drží, ujede jí kde co, co má měkký podvozek. MX5 se jen tak lehce přenese přes nerovnosti, jen při brždění je lehce nervozní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 23. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2010 (upraveno) No já byl překvapený, jak dobře se MX5 s rozbitým povrchem vypořádala. 330Ci co máme doma je naprosto monumentálně neschopné jezdit po špatném povrchu, hned odskakuje a špatně se drží, ujede jí kde co, co má měkký podvozek. MX5 se jen tak lehce přenese přes nerovnosti, jen při brždění je lehce nervozní. Nemáte na té 330 runflaty? pokud ano, tak už víš v čem je problém. Mluvím z vlastní zkušenosti. Mám na zimu 17" a na těch je auto neuvěřitelně klidné. Na léto jsem koupil 18" a byly na nich vzadu michelin pilot runflat, tak jsem je chtěl dojezdit. A je to fakt hrůza, odskakuje to i při normální jízdě. Je jasné, že nějaký vliv bude mít i menší profil gumy, ale určitě to nebude dělat tolik. btw: možná se mi to jenom zdá, protože to tam neznám, ale kolem zlína jsou všichni piloti, měl jsem problém ujet místňákům v octavií 1,8 turbo nebo renault espace EDIT: kromě toho mám možnost se občas svézt v e92 m3 a tam se mi nezdá zeby ji nerovnosti nějak zásadně vadily Upraveno 23. května 2010 uživatelem adamjursa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 23. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2010 Nojo, tu nesmyslnost jménem runflat tam máme... Dokonce 19". Minulý rok jsem je ale oddělal na okruhu, tak bylo v plánu to přezou na 18" od Alpiny bez Runflatů, ale sešlo z toho. Jojo, kolem Zlína jezděj docela rychle, jsem měl při prvním jízdě s MX5 dost co dělat abych stačil Fordu transit, ale pak jsem sebral odvahu a předjel ho a ujel mu. Na nějakou tamní oktávku mi stačily dvě zatáčky abych ho setřásl. Doteď nezapomenu, jak jsem jednou v noci jel po nějaké silnici v českém středohoří a za boha jsem nemohl dohnat nějakého domordce s Wartburgem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 27. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2010 Tak jsem před chvílí dorazil domů s novým vozem Ze Zlína přes Prostějov, Boskovice, Svitavy a Hradec... Nějakých 260km. Takže jaká je Mazda MX5? Geniální. Skoro celou cestu jsem jel se staženou střechou, tedy až na průtrž Mračen 20km před Svitavami, myslivecký klobouk a bunda s vysokým límcem poskytovaly dostatečný komfort. Sedačky dobře drží, nohy se mi vejdou na pedály i v botech a kolena nazavazí o sloupek řízení. Fouká do toho? Trošku.Dělá to hluk? Jo.Je zelená? Ne, je černá.Žere to? Nevím, neřeším, zbyla asi půlka nádrže.Zatáčí to? Jo.Předjel mě za celou cestu někdo? Ne.Bolí mě z toho hlava? Ne víc než z 330ci. Fotky dodám večer. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanC Odesláno 27. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2010 Na fotky se těším, sledoval jsem to tvoje rozhodování a myslím, že si vybral dobře. Včera jsem koukal na nějaký minulý Top Gear a Jeremy ho také doporučoval... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se