Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník Tada

Aldo: Aston Martin bohužel zvolil postup ten, že z dvoudveřového auta udělal čtyřdveřové, čímž prostě narušil poměr rozměrů... Vždycky se to dělalo naopak - ze 4 dveřového dvoudveřové - Mercedes 300CE-24 a 500SEC jsou důkazem, že to funguje prostě líp než naopak. Stejně jako Panamera vypadá trošku podivně, protože je to designnová řeč 911 převedená do většího balení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se po dlouhém rozhodování a vyjednávání kruh konečně uzavřel a příští týden si jedu pro auto :) Upozorním vás ještě přesně kdy, abyste se mohli vyhnout rizikovým trasám :D

 

To Ti to ale trvalo ...

 

Jo a nahlaš jak to dopadlo, zážitky, pocity, kolik přejetých apod :-)

Upraveno uživatelem brett
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

myslel jsem si to. Krásný kus v pondělí na to hodím oko, teda jestli to mají na firmě...

 

Nojo, už se docela těším jak si to odvezu domů :) Zatím jsem se v téhle konkrétné svezl ze Zlína do Luhačovic po zastrčených okreskách a moc se mi to líbilo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Moc hezkej kousek. Překvapuje mě, jak je to "levný", čekal bych u rok starýho kusu cenu trochu vejš. Ale pokud je všechno OK, pak jen dobře a nezbývá než ti popřát hodně šťastných kilometrů :).

 

No, mě něco říká, že NISEKO byla nějaká zlevněná výprodejová edice motorů 2.0 s pětikvaltem :)

 

Navíc tady v ČR jdou lidi víc po verzi CC, bo málokdo si to pořizuje jako druhé až třetí auto, všichni mají prachy akorát na jedno auto, které musí umět všechno :D

 

Doufám, že se mi s tímhle autem konečně povede začít trošku slušně řídit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mě něco říká, že NISEKO byla nějaká zlevněná výprodejová edice motorů 2.0 s pětikvaltem :)

 

Navíc tady v ČR jdou lidi víc po verzi CC, bo málokdo si to pořizuje jako druhé až třetí auto, všichni mají prachy akorát na jedno auto, které musí umět všechno :D

 

Doufám, že se mi s tímhle autem konečně povede začít trošku slušně řídit :)

 

Taky si říkám že je to hezká cena za skoro nové auto, gratuluju. Nejedeš přes brno? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

adamjursa: No nevím, jestli přes Brno a pak sázavské okresky nebo trasa ne které stanovuji "benchmark" pro všechny auta, ze Zlína do Olomouce a pak Olomouc-Poděbrady :)

 

EDIT: A nebo metoda odvážných - nastavit do navigace možnost "nejkratší trasa" a "vynechat dálnice" :D

Upraveno uživatelem Tada
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

adamjursa: No nevím, jestli přes Brno a pak sázavské okresky nebo trasa ne které stanovuji "benchmark" pro všechny auta, ze Zlína do Olomouce a pak Olomouc-Poděbrady :)

 

EDIT: A nebo metoda odvážných - nastavit do navigace možnost "nejkratší trasa" a "vynechat dálnice" :D

 

každopádně kolem zlína a luhačovic je to krásné poježděníčko! (ikdyž trochu horší povrch)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

každopádně kolem zlína a luhačovic je to krásné poježděníčko! (ikdyž trochu horší povrch)

 

No já byl překvapený, jak dobře se MX5 s rozbitým povrchem vypořádala. 330Ci co máme doma je naprosto monumentálně neschopné jezdit po špatném povrchu, hned odskakuje a špatně se drží, ujede jí kde co, co má měkký podvozek. MX5 se jen tak lehce přenese přes nerovnosti, jen při brždění je lehce nervozní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já byl překvapený, jak dobře se MX5 s rozbitým povrchem vypořádala. 330Ci co máme doma je naprosto monumentálně neschopné jezdit po špatném povrchu, hned odskakuje a špatně se drží, ujede jí kde co, co má měkký podvozek. MX5 se jen tak lehce přenese přes nerovnosti, jen při brždění je lehce nervozní.

 

Nemáte na té 330 runflaty? pokud ano, tak už víš v čem je problém. Mluvím z vlastní zkušenosti. Mám na zimu 17" a na těch je auto neuvěřitelně klidné. Na léto jsem koupil 18" a byly na nich vzadu michelin pilot runflat, tak jsem je chtěl dojezdit. A je to fakt hrůza, odskakuje to i při normální jízdě. Je jasné, že nějaký vliv bude mít i menší profil gumy, ale určitě to nebude dělat tolik.

 

btw: možná se mi to jenom zdá, protože to tam neznám, ale kolem zlína jsou všichni piloti, měl jsem problém ujet místňákům v octavií 1,8 turbo nebo renault espace :D

 

EDIT: kromě toho mám možnost se občas svézt v e92 m3 a tam se mi nezdá zeby ji nerovnosti nějak zásadně vadily ;)

Upraveno uživatelem adamjursa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Nojo, tu nesmyslnost jménem runflat tam máme... Dokonce 19". Minulý rok jsem je ale oddělal na okruhu, tak bylo v plánu to přezou na 18" od Alpiny bez Runflatů, ale sešlo z toho.

 

Jojo, kolem Zlína jezděj docela rychle, jsem měl při prvním jízdě s MX5 dost co dělat abych stačil Fordu transit, ale pak jsem sebral odvahu a předjel ho a ujel mu. Na nějakou tamní oktávku mi stačily dvě zatáčky abych ho setřásl. Doteď nezapomenu, jak jsem jednou v noci jel po nějaké silnici v českém středohoří a za boha jsem nemohl dohnat nějakého domordce s Wartburgem :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Tak jsem před chvílí dorazil domů s novým vozem :)

 

Ze Zlína přes Prostějov, Boskovice, Svitavy a Hradec... Nějakých 260km. Takže jaká je Mazda MX5? :)

 

Geniální. Skoro celou cestu jsem jel se staženou střechou, tedy až na průtrž Mračen 20km před Svitavami, myslivecký klobouk a bunda s vysokým límcem poskytovaly dostatečný komfort. Sedačky dobře drží, nohy se mi vejdou na pedály i v botech a kolena nazavazí o sloupek řízení.

 

Fouká do toho? Trošku.

Dělá to hluk? Jo.

Je zelená? Ne, je černá.

Žere to? Nevím, neřeším, zbyla asi půlka nádrže.

Zatáčí to? Jo.

Předjel mě za celou cestu někdo? Ne.

Bolí mě z toho hlava? Ne víc než z 330ci.

 

Fotky dodám večer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...