Návštěvník salamio Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2010 Tak mě napadá, s tím Tadovým koňopádem, kůň nemá bezpečnostní pásy a airbagy? Že na něco takhle nebezpečnýho vůbec někdo může sednout?! A jak funguje náhon u koně? Má to torsten, haldex, viskózu nebo normální difer? Se špérklapkou natvrdo? Nebo bez? Když je to klouzavý, hrabe to hodně? Všechno najdeš tady . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2010 Ano je to tak, předražená sračka, která je líná jak veš Tak líný to rozhodně není, spojení motoru 3.6 a převodovky DSG funguje nadmíru dobře, to tomu autu klidně přiznám, ale má vysloveně špatné řízení, hodně lehké, což ve vysokých rychlostech nebo v zatáčkách není vůbec dobré. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2010 No právě 3.6l v takovém autě nemá co dělat, prostě mi to přijde jako rodiné auto se silným motorem, kterého ho neumí ukočírovat. Na dálnici mohou možná u slabších aut machrovat, na okresce by skončili při honičce někde na poli nebo v lese.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2010 No právě 3.6l v takovém autě nemá co dělat, prostě mi to přijde jako rodiné auto se silným motorem, kterého ho neumí ukočírovat. Na dálnici mohou možná u slabších aut machrovat, na okresce by skončili při honičce někde na poli nebo v lese.... No viděl jsem nějaký záznam, jak hodinili někoho po okresce. Teda byla ty široká hlavní silnice, táhlé zatáčky, nic klikatého, ale nějak nebyli schopni se mu držet za zadkem dost blízko aby ho alespoň viděli. Pak ho teda lapli, protože ten pirát skončil v příkopě V zimě s Pašíkama radši ani nevyjížděli Hm, kéž bych dostal někdy šanci utkat se s R36 na klikaté okresce ve svojí Mazdě Vidělo by se kdo z koho! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2010 (upraveno) Tak to záleží na schopnosti řidiče, to víš sám, že výkon je na druhém místě. Já nejsem žádný závodník, tedy projíždění zatáček smykem se u mě nekoná i když starší model MPS dokázal v zatáčkách neuveřitelné věci, prostě byl přilepený k safaltu a tam kde řidiči mají problém v 70km/h se to dalo ve 130km/h a to sem prdlajs řidič. Vím, že kamarád říkal, že byl u ježdění policajtů v R36 na okruhu a že to byla tragedie jejich řidičské schopnosti. Jednou jsem viděl záznam holandských policistů jak honili lamborgini, to byla docela sranda, najednou řidič přidal a vypadlo to, že policejní auto zastavilo a lamborgini jelo dál svých 130km/h, když vyjeli policajti po chviličce ze zatáčky, už nebylo lambogini na 500m rovince vidět P.S. Když je pořádné auto, ani se člověk nemusí moc snažit Upraveno 30. května 2010 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Toz ja taky nejsem moc zavodnik, i kdyz na okruhu me to dost bavi Ja se jen rad presunuju z bodu A do bodu B s minimalni casovou narocnosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 No viděl jsem nějaký záznam, jak hodinili někoho po okresce. Teda byla ty široká hlavní silnice, táhlé zatáčky, nic klikatého, ale nějak nebyli schopni se mu držet za zadkem dost blízko aby ho alespoň viděli. Pak ho teda lapli, protože ten pirát skončil v příkopě V zimě s Pašíkama radši ani nevyjížděli Hm, kéž bych dostal někdy šanci utkat se s R36 na klikaté okresce ve svojí Mazdě Vidělo by se kdo z koho! Sakra, to ji máš v paži teda dost brzo. Asi dar od Boha nebo co, že jo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 No viděl jsem nějaký záznam, jak hodinili někoho po okresce. Teda byla ty široká hlavní silnice, táhlé zatáčky, nic klikatého, ale nějak nebyli schopni se mu držet za zadkem dost blízko aby ho alespoň viděli. Pak ho teda lapli, protože ten pirát skončil v příkopě Člověče, Tado, a není zrovna tohle důkaz toho, že ten Passat prostě jel lépe a byl i lépe řízen? Nebo máš vážně pocit, že ten, kdo skončí v příkopě, je lepší jezdec v lepším voze? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) Sakra, to ji máš v paži teda dost brzo. Asi dar od Boha nebo co, že jo? Nejspíš A taky pilnej tréning, noc co noc vyrážím na své oblíbené okresky pilovat techniku NIGHTinGALE: Je to spíš důkaz toho, že dotyčnej ztratil nervy a ujížděl příliš vehementě. Upraveno 31. května 2010 uživatelem Tada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) Tado... Doufám, že se nepotkáme na silnici. Nejsi mentálně způsobilý řídit motorové vozidlo. PS: S ohromně vtipnou reakcí na můj příspěvek, podpořenou minimálně pěti smajlíky, se nenamáhej. Upraveno 31. května 2010 uživatelem PhoeniX Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 PhoeniX: Aby jsi od příští sezony na něj nekoukal v kokpitu s Míšou Šumacherkem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Tado... Doufám, že se nepotkáme na silnici. Nejsi mentálně způsobilý řídit motorové vozidlo. PS: S ohromně vtipnou reakcí na můj příspěvek, podpořenou minimálně pěti smajlíky, se nenamáhej. Tak dneska hlavně opatrně a dávej si pozor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 nejsem nejak moc autovej model,ale nejaky plechovky uz sem mel...k tem kratkejm zatackam,mel se v 91 roce Hondu Prelude a ta tocila i zadni napravou,ale ne elektronicky,ale normalne manualne i na fleku...nejen ze Honda sedne skoro kazdymu okamzite-tohle se do zatecek nedalo chytit.........od ty doby co si kupuju auta pouze na prepravu z mista a do mista b nevim,jak daleko je momentalni vyvoj,ale vobcas se necim svezu a ze bych byl nejak moc ze vsech tech elektronickejch picovin nadsenej,to moc ne.Porad verim,ze spouste tehle modernich sragor,by moje Supra napraskala este dneska,bohuzel v tech letech ,co sem ji mel,stacil muj vydelek sotva na benzin a gumy do te bestie ....ale s 300ZXem a Suprou sem zazil,asi nejvetsi prdel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaX Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Sami čerti co jezdí v pašících , nebo na motorkách přiznávají ,že na chlapa co má svoje auto či motorku denně v ruce nemají . Těch motorek se vyloženě báli . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) nejsem nejak moc autovej model,ale nejaky plechovky uz sem mel...k tem kratkejm zatackam,mel se v 91 roce Hondu Prelude a ta tocila i zadni napravou,ale ne elektronicky,ale normalne manualne i na fleku...nejen ze Honda sedne skoro kazdymu okamzite-tohle se do zatecek nedalo chytit.........od ty doby co si kupuju auta pouze na prepravu z mista a do mista b nevim,jak daleko je momentalni vyvoj,ale vobcas se necim svezu a ze bych byl nejak moc ze vsech tech elektronickejch picovin nadsenej,to moc ne.Porad verim,ze spouste tehle modernich sragor,by moje Supra napraskala este dneska,bohuzel v tech letech ,co sem ji mel,stacil muj vydelek sotva na benzin a gumy do te bestie ....ale s 300ZXem a Suprou sem zazil,asi nejvetsi prdel No sakra, to jsou vozy jak pro pasáka Ty Ti mysely slušet HonzaX: Hm, tak musím trénovat Upraveno 31. května 2010 uživatelem Tada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Hm, kéž bych dostal někdy šanci utkat se s R36 na klikaté okresce ve svojí Mazdě Vidělo by se kdo z koho! jako člověk co jedno auto pár dní řídil a druhé má v garáži můžu zodpovědně říct, že ta okreska by musela být fakt klikatá a nebo řidič v mazdě opravdu dobrý ve svém oboru...(takže ty ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 jako člověk co jedno auto pár dní řídil a druhé má v garáži můžu zodpovědně říct, že ta okreska by musela být fakt klikatá a nebo řidič v mazdě opravdu dobrý ve svém oboru...(takže ty ) Nojo, to bych ty policajty musel odtáhnout někam hodně daleko od dálnice a to oni se nenechají Ale myslím si, že se s MX5 zvládám pohybovat legálními rychlostmi, protože už ve 130-140 tam člověk neslyší rádio nebo vlastní myšlenky, takže se víc ani moc jet nedá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Nojo, to bych ty policajty musel odtáhnout někam hodně daleko od dálnice a to oni se nenechají Ale myslím si, že se s MX5 zvládám pohybovat legálními rychlostmi, protože už ve 130-140 tam člověk neslyší rádio nebo vlastní myšlenky, takže se víc ani moc jet nedá Přesně...rádio zapínám jen ve městě, jinak to nemá cenu. Se střechou dole je tam paradoxně tiššeji než se střechou nahoře, aspoň u mého pláťáka - a i těch 130 na dálnici se dá naprosto bez problémů (mám plexi windshield). Schválně jsem se díval na rychlosti průjezdů zatáčkami a musím říct, že když jedu v mx5 stejne rychle jako řekněme v nějakém solidním hot-hatchi tak už z toho mám pocit jak to děsně ženu - vnímání rychlosti je tady naprosto neutlumené a fakt si to užiješ i v rychlostech kdy podvozek ještě ani své limity zdaleka neviděl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Přesně...rádio zapínám jen ve městě, jinak to nemá cenu. Se střechou dole je tam paradoxně tiššeji než se střechou nahoře, aspoň u mého pláťáka - a i těch 130 na dálnici se dá naprosto bez problémů (mám plexi windshield). Schválně jsem se díval na rychlosti průjezdů zatáčkami a musím říct, že když jedu v mx5 stejne rychle jako řekněme v nějakém solidním hot-hatchi tak už z toho mám pocit jak to děsně ženu - vnímání rychlosti je tady naprosto neutlumené a fakt si to užiješ i v rychlostech kdy podvozek ještě ani své limity zdaleka neviděl Přesně, ta střecha tam funguje jako ozvučná mebrána Stačí čapka a letecká šála a vítr není problém Dneska jsem prostřídal v rychlém sledu všechny auta co máme doma a musím říct, že X5 je proti MX5 jako náklaďák a 330Ci je jako dodávka. Jezdí to fakt geniálně, člověka to vrátí zpátky ke kořenům motorismu a v zásadě to nevyžaduje žádné oběti ze strany řidiče. Navíc už se mi dneska dařilo podřazovat metodou heel-toe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skalamander Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Přesně, ta střecha tam funguje jako ozvučná mebrána Stačí čapka a letecká šála a vítr není problém Dneska jsem prostřídal v rychlém sledu všechny auta co máme doma a musím říct, že X5 je proti MX5 jako náklaďák a 330Ci je jako dodávka. Jezdí to fakt geniálně, člověka to vrátí zpátky ke kořenům motorismu a v zásadě to nevyžaduje žádné oběti ze strany řidiče. Navíc už se mi dneska dařilo podřazovat metodou heel-toe Já bych chtěl mít v pondělí ráno tvoje starosti.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se