Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník Tada

Jinak mě zajímá, jak se to s 4motion vyvine, také v tom nemám jasno.

 

No jak, jak? Přece bys mohl mít trochu důvěry, že mám pravdu já a oni pouze marně oponují.

 

Spor Haldex vs. Torsen se řešil už na jiných forech kolikrát.

 

Starší passaty (většinou pod názvem SYNCRO) měly Torsen. Passat W8 měl Torsen...

 

Já mám v Mazdě taky Torsen a to mám jen zadokolku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

gas: I VW Veyron má haldex, takže mi nepřijde logické aby VW měl v Passatu Torsen... Vy mě nakonec tak naserete, tím vaším zbytečným odporem, že zítra zajedu do nejbližší prodejny VW, kde mají něco s 3.6 a vlezu pod to a zjistím si to!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

gas: I VW Veyron má haldex, takže mi nepřijde logické aby VW měl v Passatu Torsen... Vy mě nakonec tak naserete, tím vaším zbytečným odporem, že zítra zajedu do nejbližší prodejny VW, kde mají něco s 3.6 a vlezu pod to a zjistím si to!

 

v klobouku se pod vw nevejdeš :)

 

gasi nemáš nějaký volný špunty ? mladej tu s nima válčí a má jich málo

Upraveno uživatelem YPO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gasi nemáš nějaký volný špunty ? mladej tu s nima válčí a má jich málo

 

použité jen z toho co jsem od ledna vypil, tak 500ks :D

 

gas: I VW Veyron má haldex, takže mi nepřijde logické aby VW měl v Passatu Torsen...

 

hlavně v tom nehledej logiku ;) vyprav se do vw, mě se tam kvůli takové kravině nechce :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě napadá, s tím Tadovým koňopádem, kůň nemá bezpečnostní pásy a airbagy? Že na něco takhle nebezpečnýho vůbec někdo může sednout?! A jak funguje náhon u koně? Má to torsten, haldex, viskózu nebo normální difer? Se špérklapkou natvrdo? Nebo bez? Když je to klouzavý, hrabe to hodně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

hlavně v tom nehledej logiku ;) vyprav se do vw, mě se tam kvůli takové kravině nechce :D

 

Se na to spíš vykašlu... Nějakej lidovej vůz mi za to nestojí :sleeping_03anim:

 

PepaSFI: Pásy to fakt nemá, když máš ale smůlu, tak ti zůstane noha ve třmeny a kůň ti ještě rozdupe hubu :D Kůň má v zásadě neutrální/lehce přetáčivé naladění, bavíme-li se o špičkově zvládnutém sportovním zvířeti, obyčejní koně jsou spíš nedotáčiví. Trakce je dobrá, ale na kluzký povrch se používají až 1.5cm dlouhé hroty ve předu i vzadu.. Špéru má vepředu i vzadu :) Ale mezinápravovej diferák musí ovládat jezdec a to není jednoduchý :)

Upraveno uživatelem Tada
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom žádná, spíš mě opravdu překvapilo (ergo s Vervou, která je opravdu výborná) že ty hodnoty jsou horší než udává výrobce na benzin 98. Jistě, je tam nějaká odchylka stolice, tolerance pět procent a tak dále, navíc ten rozdíl je nepodstatný... Docela by mě proto zajímalo, jestli elektronika umí benzin s více jak 98 oktany vůbec poznat - bavil jsi se na toto téma s někým od Mazdy?

 

Jezdil jsem i s benzínem 95 a nepoznal jsem rozdíl. Navíc je otázka, jak dalece se dá těm měřícím válcům věřit. Neřešil jsem to s Mazdou, nepřijde mi to podstatný, nicméně nechám si vypnout omezovač, ať do rychlosti nekecá, kdoví co to dělá :) Jinak jsem viděl recenzi na Mazda 3 MPS s tuningem a celkem je to rozdíl 224kW/440Nm....

 

http://moje.auto.cz/Lisman/mazda-3-mps-2010.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

to víme, ale řešíme R36, tam si nejsem jistý bo píšou permanentní pohon všech kol což haldex není

 

gas: Ale Haldex je permanentí pohon 4kol - 98% předek a 2% zadek - aby byla reakce připojení zadních kol rychlejší a plynulejší, v zásadě poslední generace haldexu umí jezdit jako stálá 4kolka, ale pořád je to čtyřkolka falešná :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Je to přesně jak píše Alda, viděl jsem firmu co dělá rally auta a ta nabízí "přečipování" haldexu na 50:50, ale rapidně se pak snižuje jeho životnost řekl bych.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si pod tím výrazem představuju symmetrical all wheel drive od subaru ...

 

No vidíš a i Subaru do některých svých aut montovalo k automatům tzv. "Active AWD" což je velmi zhruba jen o něco lepší haldex minulé generace :suicide_anim:

 

R36 je Haldex, Torsen vyžaduje motor podélně (resp. jeho zástavba s motorem napříč by zřejmě byla komplikovaná a zbytečně ztátová)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Alessio: Stejně asi budu muset nějakou tu R36 rozebrat a nafotit aby uvěřili :D Nezbývá než se v noci proplížit na parkoviště dálniční policie :)

 

Už to teď vidím, jak se někdo ozve, že policajti mají určitě nějak spešl upravený, jakože tam maj víc koní a určitě i jinej mezinápravovej diferák, že přece nebudou jezdit trapnou sériovkou :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alessio: Stejně asi budu muset nějakou tu R36 rozebrat a nafotit aby uvěřili :D Nezbývá než se v noci proplížit na parkoviště dálniční policie :)

 

Už to teď vidím, jak se někdo ozve, že policajti mají určitě nějak spešl upravený, jakože tam maj víc koní a určitě i jinej mezinápravovej diferák, že přece nebudou jezdit trapnou sériovkou :D

 

Já myslím že bude stačit pohled na stranu 12 http://www.volkswagen.de/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/passat/passat/media.Par.0092.File.pdf/technikupreise_passat.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...