Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Přesně, ta střecha tam funguje jako ozvučná mebrána :D

 

Stačí čapka a letecká šála a vítr není problém :)

 

Dneska jsem prostřídal v rychlém sledu všechny auta co máme doma a musím říct, že X5 je proti MX5 jako náklaďák a 330Ci je jako dodávka. Jezdí to fakt geniálně, člověka to vrátí zpátky ke kořenům motorismu a v zásadě to nevyžaduje žádné oběti ze strany řidiče. Navíc už se mi dneska dařilo podřazovat metodou heel-toe :)

 

Meziplyny patou tam jdou samy, pro majitele větších chodidel i nechtěně...je to fakt zábava. Mimochodem, dáváš meziplyny na neutrál nebo se stlačenou spojkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Přes neutrál - tím myslíš jako dvojité vyšlápnutí spojky? To nedělám.

 

Každopádně si musím do Mazdy koupit takové ty úzké závodnické botky, docela se mi líbí něco od OMP racing. V normálních botech nemám dost citu a zasekává se mi noha vlevo o opěrku (tím myslím levá, spojková noha) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přes neutrál - tím myslíš jako dvojité vyšlápnutí spojky? To nedělám.

 

Každopádně si musím do Mazdy koupit takové ty úzké závodnické botky, docela se mi líbí něco od OMP racing. V normálních botech nemám dost citu a zasekává se mi noha vlevo o opěrku (tím myslím levá, spojková noha) :)

 

Přesně, trénuju i tenhle "opravdový" meziplyn a je to psina. Co se týče bot, tady jsem zatím věrný Pumě, mají pěkné úzké botky s tenkou podrážkou a i když to nejsou přímo závodní křusky tak na občasné protáhnutí miaty bohatě stačí

Upraveno uživatelem Alessio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Já ten meziplyn s dvojitým vyšlápnutím spojky považuji už za zbytečný, stačí ten s jedním aby změna převodů byla dost hladká :) Docela mě na okresce mazda překvapila, když jsem podřazoval, tak měla silnou tendenci bloknout zadní kola :D Tak jsem radši začal dávat ty meziplyny no, je to větší zábava :)

 

Tenhle týden budu řidičem autobusu (X5), ale od příštího týdne zapojím MX5 na 100% :)

 

Jinak spotřeba Zlín - Poděbrady + nějaké to poježdění - 10,72 litru - nutno říct, že jsem tomu dával napít :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já jsem si myslel,že řazení s meziplynem má význam u převodovek s přímým přesunem kol kde meziplynem se současným povolením spojky srovnáš otáčky kol převodovky.já tak třeba řadil v autoškole ve V3S, ale u synchronizované převodovky to snad nemá význam, a ten falešný meziplyn je jen na efekt...jediný meziplyn který může mít význam je ten co dává alesio,tzn. do neutrálu....no ale neznámto,já sem tam dám falešný meziplyn jen tak pro radost , že jsem zvýšil spotřebu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já jsem si myslel,že řazení s meziplynem má význam u převodovek s přímým přesunem kol kde meziplynem se současným povolením spojky srovnáš otáčky kol převodovky.já tak třeba řadil v autoškole ve V3S, ale u synchronizované převodovky to snad nemá význam, a ten falešný meziplyn je jen na efekt...jediný meziplyn který může mít význam je ten co dává alesio,tzn. do neutrálu....no ale neznámto,já sem tam dám falešný meziplyn jen tak pro radost , že jsem zvýšil spotřebu :D

 

i ten tzv. "rev-match" má asi smysl v tom že ti to necukne (že ložiska spojky tě nebudou mít za protočení "jen tak" ráda je jasné, zase spojka pak tolik neproklouzne protože vyrovnáš otáčky), no pravdou je že opravdový závodní meziplyn je ten v neutrálu - na okruhu totiž synchrony po chvíli začnou mít práce nad hlavu a jen takhle šetříš všechny komponenty. je to ale děsnej fofr...:-)

Upraveno uživatelem Alessio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já jsem si myslel,že řazení s meziplynem má význam u převodovek s přímým přesunem kol kde meziplynem se současným povolením spojky srovnáš otáčky kol převodovky.já tak třeba řadil v autoškole ve V3S, ale u synchronizované převodovky to snad nemá význam, a ten falešný meziplyn je jen na efekt...jediný meziplyn který může mít význam je ten co dává alesio,tzn. do neutrálu....no ale neznámto,já sem tam dám falešný meziplyn jen tak pro radost , že jsem zvýšil spotřebu :D

 

 

medzi plyn ma funkciu hlavne pri podradeni, iny vyznam nevidim. Nissan Z370 ma zabudovany system, ktory pri podradeni sam zvysi otacky motora, aby bol prechod jemnejsi. nasiel som k tomu aj video

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také přispěju, meziplyn neřeším, protože jsem kliďas, pokutu jsem ještě nikdy nedostal, jezdím na pohodu, dálnice max  155km/h víc ani prd. Mám nového Citroena C5 Tourer 2.0 HDI neboli kombi, především kvůli kolu. Dobrá kára, vzduchový podvozek vyžehlí každou bouli, paráda, idyla.

Kábrio bych nechtěl, na vítr ve vlasech, letecké kukly a šály nejsem  :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také přispěju, meziplyn neřeším, protože jsem kliďas, pokutu jsem ještě nikdy nedostal, jezdím na pohodu, dálnice max  155km/h víc ani prd. Mám nového Citroena C5 Tourer 2.0 HDI neboli kombi, především kvůli kolu. Dobrá kára, vzduchový podvozek vyžehlí každou bouli, paráda, idyla.

Kábrio bych nechtěl, na vítr ve vlasech, letecké kukly a šály nejsem  :D.

 

Hmm ta nová C5 se moc povedla,hodně se mi líbí,jak se řídí s volantem,kde se střed neotáčí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Před jízdou bych doporučil pročíst www.antiradary-forum.com, abys neměl za chvíli víc bodů, než drobných v kapse :)

 

S radarama votravujou akorát ve vesnicích, kde jedu předpisově 50... A na passaty není antiradar nic platný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...