Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Já bych chtěl mít v pondělí ráno tvoje starosti.... Nechtěl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Přesně, ta střecha tam funguje jako ozvučná mebrána Stačí čapka a letecká šála a vítr není problém Dneska jsem prostřídal v rychlém sledu všechny auta co máme doma a musím říct, že X5 je proti MX5 jako náklaďák a 330Ci je jako dodávka. Jezdí to fakt geniálně, člověka to vrátí zpátky ke kořenům motorismu a v zásadě to nevyžaduje žádné oběti ze strany řidiče. Navíc už se mi dneska dařilo podřazovat metodou heel-toe Meziplyny patou tam jdou samy, pro majitele větších chodidel i nechtěně...je to fakt zábava. Mimochodem, dáváš meziplyny na neutrál nebo se stlačenou spojkou? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Přes neutrál - tím myslíš jako dvojité vyšlápnutí spojky? To nedělám. Každopádně si musím do Mazdy koupit takové ty úzké závodnické botky, docela se mi líbí něco od OMP racing. V normálních botech nemám dost citu a zasekává se mi noha vlevo o opěrku (tím myslím levá, spojková noha) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) Přes neutrál - tím myslíš jako dvojité vyšlápnutí spojky? To nedělám. Každopádně si musím do Mazdy koupit takové ty úzké závodnické botky, docela se mi líbí něco od OMP racing. V normálních botech nemám dost citu a zasekává se mi noha vlevo o opěrku (tím myslím levá, spojková noha) Přesně, trénuju i tenhle "opravdový" meziplyn a je to psina. Co se týče bot, tady jsem zatím věrný Pumě, mají pěkné úzké botky s tenkou podrážkou a i když to nejsou přímo závodní křusky tak na občasné protáhnutí miaty bohatě stačí Upraveno 31. května 2010 uživatelem Alessio Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Já ten meziplyn s dvojitým vyšlápnutím spojky považuji už za zbytečný, stačí ten s jedním aby změna převodů byla dost hladká Docela mě na okresce mazda překvapila, když jsem podřazoval, tak měla silnou tendenci bloknout zadní kola Tak jsem radši začal dávat ty meziplyny no, je to větší zábava Tenhle týden budu řidičem autobusu (X5), ale od příštího týdne zapojím MX5 na 100% Jinak spotřeba Zlín - Poděbrady + nějaké to poježdění - 10,72 litru - nutno říct, že jsem tomu dával napít Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 No sakra, to jsou vozy jak pro pasáka Ty Ti mysely slušet jo-jo slusely.....v noci na duparne sem si ani nedopinal dziny-jestli chces, budem ti o tom s Pandici vypravet,at vis co te minulo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 jo-jo slusely.....v noci na duparne sem si ani nedopinal dziny-jestli chces, budem ti o tom s Pandici vypravet,at vis co te minulo Nojo, divoké porevoluční časy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 tak já jsem si myslel,že řazení s meziplynem má význam u převodovek s přímým přesunem kol kde meziplynem se současným povolením spojky srovnáš otáčky kol převodovky.já tak třeba řadil v autoškole ve V3S, ale u synchronizované převodovky to snad nemá význam, a ten falešný meziplyn je jen na efekt...jediný meziplyn který může mít význam je ten co dává alesio,tzn. do neutrálu....no ale neznámto,já sem tam dám falešný meziplyn jen tak pro radost , že jsem zvýšil spotřebu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) tak já jsem si myslel,že řazení s meziplynem má význam u převodovek s přímým přesunem kol kde meziplynem se současným povolením spojky srovnáš otáčky kol převodovky.já tak třeba řadil v autoškole ve V3S, ale u synchronizované převodovky to snad nemá význam, a ten falešný meziplyn je jen na efekt...jediný meziplyn který může mít význam je ten co dává alesio,tzn. do neutrálu....no ale neznámto,já sem tam dám falešný meziplyn jen tak pro radost , že jsem zvýšil spotřebu i ten tzv. "rev-match" má asi smysl v tom že ti to necukne (že ložiska spojky tě nebudou mít za protočení "jen tak" ráda je jasné, zase spojka pak tolik neproklouzne protože vyrovnáš otáčky), no pravdou je že opravdový závodní meziplyn je ten v neutrálu - na okruhu totiž synchrony po chvíli začnou mít práce nad hlavu a jen takhle šetříš všechny komponenty. je to ale děsnej fofr...:-) Upraveno 31. května 2010 uživatelem Alessio Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiXilVer Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 tak já jsem si myslel,že řazení s meziplynem má význam u převodovek s přímým přesunem kol kde meziplynem se současným povolením spojky srovnáš otáčky kol převodovky.já tak třeba řadil v autoškole ve V3S, ale u synchronizované převodovky to snad nemá význam, a ten falešný meziplyn je jen na efekt...jediný meziplyn který může mít význam je ten co dává alesio,tzn. do neutrálu....no ale neznámto,já sem tam dám falešný meziplyn jen tak pro radost , že jsem zvýšil spotřebu medzi plyn ma funkciu hlavne pri podradeni, iny vyznam nevidim. Nissan Z370 ma zabudovany system, ktory pri podradeni sam zvysi otacky motora, aby bol prechod jemnejsi. nasiel som k tomu aj video Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lapierre Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Také přispěju, meziplyn neřeším, protože jsem kliďas, pokutu jsem ještě nikdy nedostal, jezdím na pohodu, dálnice max 155km/h víc ani prd. Mám nového Citroena C5 Tourer 2.0 HDI neboli kombi, především kvůli kolu. Dobrá kára, vzduchový podvozek vyžehlí každou bouli, paráda, idyla. Kábrio bych nechtěl, na vítr ve vlasech, letecké kukly a šály nejsem . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Nejspíš A taky pilnej tréning, noc co noc vyrážím na své oblíbené okresky pilovat techniku Tak aspoň pro členy Chmg bys mohl ty úseky nějak zveřejnit. Abychom se jim mohli bezpečně vyhýbat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Před jízdou bych doporučil pročíst www.antiradary-forum.com, abys neměl za chvíli víc bodů, než drobných v kapse Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 josef01: jo dobrý nápad pro ty co ještě nějaký nevlastní. já mám Valentine one, moc velká spokojenost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Já mám Velentine One, ale nedávno jsem přezdrojil na Bel 975e, přece jenom přicházejí nové rady na scénu (Ramer 10), které mají ještě nižší vyzařovací výkon a mohl by nastat problém... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Také přispěju, meziplyn neřeším, protože jsem kliďas, pokutu jsem ještě nikdy nedostal, jezdím na pohodu, dálnice max 155km/h víc ani prd. Mám nového Citroena C5 Tourer 2.0 HDI neboli kombi, především kvůli kolu. Dobrá kára, vzduchový podvozek vyžehlí každou bouli, paráda, idyla. Kábrio bych nechtěl, na vítr ve vlasech, letecké kukly a šály nejsem . Hmm ta nová C5 se moc povedla,hodně se mi líbí,jak se řídí s volantem,kde se střed neotáčí? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Před jízdou bych doporučil pročíst www.antiradary-forum.com, abys neměl za chvíli víc bodů, než drobných v kapse S radarama votravujou akorát ve vesnicích, kde jedu předpisově 50... A na passaty není antiradar nic platný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lib Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) Mohl by už konečně některý z moderátorů být tak laskav a přejmenovat vlákno na "Čím jezdí Tada?" Edit: Ale vlákno mě baví, to jo. Upraveno 31. května 2010 uživatelem lib Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 To je slovo do pranice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 to Tada - jak to vypadá s 4motion ? Ležel si u autorizovaného dealera na podlaze ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se