Jeremy Odesláno 11. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2016 m3 e46. .. na brzde 470 ps.. asi 1400 kg..no... rvát do takový staroby 11k USD (nic proti E46, naopak.. ale 11 tisíc je 11 tisíc) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepecken Odesláno 11. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2016 11k USD za nárast z 343ps na 470 ps je kúsok moc peňazí.. A škoda ničiť M3 E46 ta pôjde na cene bez tuning iba hore Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 12. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2016 ten bazmek z usa tam dal predesly majitel v nemecku.. a novy v cechach pak trochu pretocil motor.. takze v dilne bylo na opravu tohoto.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladar91 Odesláno 12. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2016 To nechápu, jeden z nejlepších atmosférických motorů všech dob, navíc M3 E46 jehož cena začla stoupat (asi to půjde vrátit ale levné to nebude) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyk Odesláno 12. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2016 Dneska na Peugeot Emotion Days, 308 GT a GTI, příjemná dvojka :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 12. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2016 To nechápu, jeden z nejlepších atmosférických motorů všech dob, navíc M3 E46 jehož cena začla stoupat (asi to půjde vrátit ale levné to nebude)pockej, chces rici, ze se da takto relativne jednoduse implementovat turbo do atmosfery? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chocholusik Odesláno 12. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2016 Ide to, napr turbo kity na starych japoncov su radovo za par tisic EUR a uz je tam vsetko "Len poskladat" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladar91 Odesláno 12. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2016 Já to myslel jako že to půjde sundat samozřejmě nové svody atd. levné to určitě nebude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 13. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2016 Pátek 13 v autech: Ráno jsem vrazil zrcátkem do značkypřed polednem jsem ramenem ve Sprinteru urazil plastovej "obklad" A sloupku celý den pak čekám co do třetice no tak přijela žena s Ečkem už od poslechu si říkám to běží něak divně a hle svítí motor(kontrolka) tak jsem zvědav každopádně se jdu trochu opít Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 13. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2016 Pátek 13 v autech: ...Jauvajs :-(Tak ať se to vyřeší co nejlíp všechno.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 13. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2016 Ty Mercedesy dneska nic nevydrží Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 14. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. května 2016 Tak jsem se svez v novym RS. Moje ocekavani uplne nebylo naplneno. Jede to dost, hulaka to dost, brzdi to dost, ale... Je to tezky, motor ma plochou krivku bez spicky, strasne mu chybi charakter, a to plati pro cely auto. Je to megarychlej hatch, ale zabavnej zacne bejt az ve chvili, kdy se jede rychlostma, ktery znamenaj budto smrt nebo dozivotni zakaz rizeni. Jinymi slovy - rychlost neni vsechno a do 180 na okresce velmi sterilni zazitek. Usmev na tvari (aspon u me) nevyvolal ani jednou. A z toho jsem zklamanej. Nepopiram, ze uz muzu bejt starej . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vjace Odesláno 14. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. května 2016 Tak jsem se svez v novym RS. Moje ocekavani uplne nebylo naplneno. Jede to dost, hulaka to dost, brzdi to dost, ale... Je to tezky, motor ma plochou krivku bez spicky, strasne mu chybi charakter, a to plati pro cely auto. Je to megarychlej hatch, ale zabavnej zacne bejt az ve chvili, kdy se jede rychlostma, ktery znamenaj budto smrt nebo dozivotni zakaz rizeni. Jinymi slovy - rychlost neni vsechno a do 180 na okresce velmi sterilni zazitek. Usmev na tvari (aspon u me) nevyvolal ani jednou. A z toho jsem zklamanej. Nepopiram, ze uz muzu bejt starej .Ti to furt říkám, že Passat je Passat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mechac Odesláno 14. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. května 2016 nezkousel jsi projet i Golf R pro porovnani? Tak jsem se svez v novym RS. Moje ocekavani uplne nebylo naplneno. Jede to dost, hulaka to dost, brzdi to dost, ale...Je to tezky, motor ma plochou krivku bez spicky, strasne mu chybi charakter, a to plati pro cely auto. Je to megarychlej hatch, ale zabavnej zacne bejt az ve chvili, kdy se jede rychlostma, ktery znamenaj budto smrt nebo dozivotni zakaz rizeni. Jinymi slovy - rychlost neni vsechno a do 180 na okresce velmi sterilni zazitek. Usmev na tvari (aspon u me) nevyvolal ani jednou. A z toho jsem zklamanej.Nepopiram, ze uz muzu bejt starej . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2016 Těžko říct jestli to není vlastně kompliment, že rychlosti pod 180 na okresce to umí podat jako nudu.:-DJenze ono nejde o rychlost, ale zpusob, jak se k ni dostat. Jak pisu, motor nema charakter - tahne od 2000 linearne bez spicky a dramatu, a rychlost je dostupna kdykoli a na jakejkoli kvalt. A to je nuda. Neni zadny prekvapeni, zadnej moment, kdy se zacnes smat, protoze auto vyrazi jak splaseny. Kdepak. Navic je to tezky. Bezesporu je to super auto. Sedi, brzdi, jede, rve. Ale bez spetky radosti. Pro me. Furt vzpominam na RS MkI, kde se clovek tlemil uz jenom pri nastartovani. Tady ne. Jo, a taky je vevnitr neuveritelne stisneny, a saltpaka je o 10 cisel spatne . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2016 Tak jsem se svez v novym RS. Moje ocekavani uplne nebylo naplneno. Jede to dost, hulaka to dost, brzdi to dost, ale...Je to tezky, motor ma plochou krivku bez spicky, strasne mu chybi charakter, a to plati pro cely auto. Je to megarychlej hatch, ale zabavnej zacne bejt az ve chvili, kdy se jede rychlostma, ktery znamenaj budto smrt nebo dozivotni zakaz rizeni. Jinymi slovy - rychlost neni vsechno a do 180 na okresce velmi sterilni zazitek. Usmev na tvari (aspon u me) nevyvolal ani jednou. A z toho jsem zklamanej.Nepopiram, ze uz muzu bejt starej .niečo na tom bude,do kopca u vás jazdí RS, ale motor vyhodili a je tam evo motor.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2016 niečo na tom bude,do kopca u vás jazdí RS, ale motor vyhodili a je tam evo motor..To je proto, protoze to stavel Komarek, ktery je specialista na mitsu, urcite to nebude kvuli tomu, ze by origo motor byl spatny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2016 včera v této krásce.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2016 včera v této krásce.... Ach ach. Jaky to bylo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2016 M3maniac: co ten Mamůůůt? Báwo je nuda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se