Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

  V 20. 6. 2016 v 21:27, M3maniac napsal:

No můj selskej rozum mi říká, aby ten motor měl deklarovaný výkon museli ošidit měření emisí, pokud ted v servisu odstraní podvod z emisema, budou jasně emise při měření jiné než deklarují, bohužel se bojím že to udělaj tak, aby emise byly ok, jen to bude na úkor výkonu a spotřeby a proto bych tam na ti jejich super svolávačku nejel....

 

Můžou sáhnout jen na výkon, pokud by se zvýšila spotřeba mají další problém ve formě zvýšené produkce CO2 a následných tučných pokutách v "zelených" zemích EU, kde je daňový bonus ze nízké CO2. Řekl bych že to jediné vyhovující EU řešení je možné snížením výkonu a na úkor životnosti motoru (zvýšená recirkulace a jiné fičury).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 20. 6. 2016 v 20:31, Jeremy napsal:

Hele dokáže někdo vysvětlit následující fyzikální zázrak?

1. některý uhelný motory VW podváděly protože nedokázaly konstrukčně dosáhnout požadovaných norem emisí

2. VW to tutlal, protože to prostě bylo v té době "levnější", než vyvíjet nový motory, nebo dodávat další drahé ptákoviny k těm stávajícím

3. celý se to provalilo

4. teď se svolává k opravné akci, bude se přehrávat firmware (mluvím o asi častějších 2.0 TDI)

5. ale nic to nemění, emise, spotřebu, ani výkon!

 

Takže kde je problém?

V 4.? U VW jsou idioti, kteří tak snadno řešitelný problém nevyřešili rovnou (zadara přehrát firmware?)

V 5.? Že by to přece jen ubralo výkon, hlavně aby emise byly OK?

Chyba je v bodu 0, na který jsi zapomněl :  0. Koupil jsem si koncernové auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás se nic nemění, u nás se měří pouze kouřivost a to vyhoví jak se starým tak i s novým FW. V USA to vzniklo tím, že auta nesplňují homologační normu, tedy dostatla se na trh podvodem a to přehráním FW neodstraní, protože auto musí dodržet specifikace deklarovanou výrobcem (výkon, ostatní emise apod.). V podstatě u nás je přehrávání FW spíše kosmetický zásah, nic to na provozu nezmění, pouze by auto rovněž neprošlo homologací, porušuje příslušnou normu Euro na CO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 21. 6. 2016 v 5:47, straspol napsal:

Chyba je v bodu 0, na který jsi zapomněl :  0. Koupil jsem si koncernové auto...

Hrozny hajzlove v tom VW. Zaplat panbuh, ze vsechny ostatni automobilky a jejich vyrobky jsou skvele. Konecne se mi otevrely oci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JInak ten NorthStar má tzv. CAMEL MODE kdy při ztrátě chladící kapaliny, jede v rožeimu "vzduchové chlazení" a střídavě vypíná a zapíná vstřikovače, aby měl každý válec jednu aktivní a poté jednu chladící (jen komprese vzduchu) dobu. Auto pak umí jet max. 80kmh a to po téměř neomezenou dobu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mít 2 limuzíny může být OK, pokud se doplňují.. jedna ostřejší, druhá pomalejší. Budeš je střídat podle nálady a situace. Co nedává smysl je ta "investice", protože koupí takovéhle Ameriky v podstatě jen Josef odepíše pár set tisíc a nic moc zážitek z toho nebude. Chtít teď dát 15-25.000EUR za auto pro radost tak koupím Mercedes SL (třeba R107, dokud se ještě dají sehnat. Je jich méně a méně a ceny začínají růst. Za 5-10 let budou tam, kde jsou dnes Pagody.)

mercedes-sl-automobiles-de-luxe-1024x374

 

Mimochodem akorát jsem měl půjčený Lexus GS-F. Doporučuju Vám si ho zkusit, je to zajímavá alternativa k E63 AMG, Porsche Panamera nebo BMW M5. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až půjdu do Bentley, tak prodám Sko, to je jasný. Nepotřebuju mít 2 auta na stálé ježdění. Dvoudveřák je pro mě děsně nepraktický auto, mít ho na občasné ježdění by mi samozřejmě nevadilo, ale jako stálé auto by mi nesedlo, občas jezdím na akce, kde potřebuju naložit do auta spoustu věcí, jak do kufru, tak na zadní sedačky.

 

Pokud bych měl mít nějakou ameriku, nehodlám do ní vrazit víc než 150 tis., protože stejně by byla většinou v garáži. Navíc nepočítám s tím, že cena takové auta poroste, spíše naopak a ještě peníze spolkne, takže to je spíš taková milenka :). Nakonec je to cena základních RLX hodinek, tak to není žádná tragedie. Mini je neskutečně rozhrkané, nepohodlné a uřvané auto, se kterým se neodvážím jet víc jak 100km, ale taky mám ho rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti, je to hezke auto, ale bude v tom vypadat jak svetsky. Nebo jako Bulhar na dovolene - zastavit s tim na dalnici na odpocivadle tak ho rovnou seberou policajti z obavy ze zacne prodavat zlate prsteny :eek:

 

Njn, predsudky... Uprimne, kdyz potkam stareho Jaga XJS, vim hned ze jsem potkal vyjimecne a nadherne auto. Kdyz potkam tohoto Mercedesa tak budu mit pocit ze jsem potkal starou popelnici. Ale svym zpusobem je to auto krasne, jen mi vubec neprijde vyjimecne. Asi to neumim uplne ocenit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...