Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Onisau: O to tak nejde, to u me neni vysledek nejake racionalni uvahy, nebo velkych osobnich zkusenosti. Nelibi se mi estetika jejich interieru a vyctene a vykoukane informace zanechaly negativni vibrace. To je vse. Jen jednou me v Bahrainu svezli uplne novym 300c s obsahem 5.7, nebo kolik to melo a to teda nebylo nic moc. Coz memu nahledu taky moc nepomohlo. Delal jsem pro Audi, sluzebne jezdil mimo jine v BMW, MB, ale i Skodovkach, takze jsem si navykl na evropsky vzhled a po zkusenosti s vyzkumem pro Audi mam prirozenou tendenci si myslet, ze to v EU delame lip. Kdybych pracoval pro GM, tak bych to asi videl jinak. Proste sede tvrde plasty, listova pera, pevne napravy a 300 koni z bezmala sestilitroveho objemu me jako hi tech nikdy moc nepripadalo. Ale poslednich par let uz to tolik nesleduji, takze to muze samozrejme byt vsechno jinak.

 

Ak si sa na Bahraine zviezol uplne novým 300 C a nebolo to nič moc, tak pevne verím, že si ten motor nechal aspoň trochu zohriať, keď už nebol zabehnutý ...

Odesláno

Jo, já neříkám, že všechny amaerický káry to mají, nebo nemají :) Jen říkám, že je možné obojí :)

Ale když odstoupím od toho, že je to stará konstrukce.. co je na tom špatně? :) Jede to v pohodě, S tou Vette jsem byl třeba v Maďarsku na RedBullu a cesta tam i zpět byla pohodová, pohodlná , ale rychlá raketa. Jakou to má chybu?

Odesláno

btw: ten můj Wrangler má starý interiér. Tam to vnímám u člověka jako já, spíše jako výhodu. Neničí se, dá se to opláchnout vapkou :D :D .. prostě "bezúdržbová" záležitost :)

Odesláno

Tak v posledních letech to je jinak. Minimálně u části produkce většiny firem to je jinak. Šedé plasty? No nevím, koukni na interiér posledního Wranglera :) Ĺistová pera? To jsem neviděl, to je asi u nějakých starých, nebo pracovních kusů, ne?

V současných amerikách se jezdí stejně pohodlně jako v autech evropské provenience. Jen mám pocit, že i kdyby si člověk bral motory hemi a šlapal na to jako s dřevěnou nohou, tak než prolítá ten rozdíl v ceně co je mezi amerikou a třeba nějakým modelem audiu, tak se audi mezitím rozpadne (morálně doslouží) :)

V čem mají ameriky , dle mého názoru, slabou pozici jsou auta jako jsou třeba Audi RS.. Američani na to jdou zase odjinud, ale to je pak opravdu o osobních preferencích. Já osobně na amarikách oceňuju, že v nich nejezdí kindermanagement a rusko.česká oligarchie :) Ten interiér je z Wranglera modelová řada 2011 :)

 

posledne camaro je velmi vydarene, ci uz po technickej alebo dizajnovej stranke. do garaze by sa mi vsak uz nezmestilo :-D

Odesláno

fotecka by nebola ? zamracene auto :)

 

ja som sa nikdy nepozeral nan ze sa mraci. na mna sa stale iba usmieva. fotku dam neskor ked sa k nejakej dostanem

Odesláno

Nema to Camaro nahodou nezavisle zaveseni vzadu az od roku 2010? Nemela nahodou jeste predchozi generace lesenovou trubku a listova pera? A nema Corvette listova pera vzadu dodnes? Ale jak rikam, uz nemam takovy prehled.

 

Vsak ja jsem rikal,ze ten novy W se mi libi, ale jeste pred sesti lety, kdy jsem byl cele leto v Kanade a povozil jsem se tam v mnoha amerikach, tak vsechny interiery do jednoho byly tvrde,sede a hnusne.

 

Vette má zadní zavěšení pořád takhle zastaralý,ale zas na druhou stranu to funguje, a velice dobře, když připočteš cenu v porovnání z evropským autem tak je to super koupě. A no kdybych vzal 599 a vedle ni na okruh Z06 tak by asi 599 byla rychlejší..ale o kolik a kdo je takový řidič že si může dovolit hnát z auta maximum..já jich teda moc neznám + evropě ještě nejsou tak běžná což je taky plus

Návštěvník Tada
Odesláno

Hasňa: Jenomže Vette má listová pera z uhlíkové kompozitu či z čeho a ta koncepce je dotažená přímo k dokonalosti.

Odesláno

Vette má zadní zavěšení pořád takhle zastaralý,ale zas na druhou stranu to funguje, a velice dobře, když připočteš cenu v porovnání z evropským autem tak je to super koupě. A no kdybych vzal 599 a vedle ni na okruh Z06 tak by asi 599 byla rychlejší..ale o kolik a kdo je takový řidič že si může dovolit hnát z auta maximum..já jich teda moc neznám + evropě ještě nejsou tak běžná což je taky plus

 

Přesně tak :)
Odesláno

Na tvym Wranglerovi se mi nelibi dve veci. Jednak, ze ho mas misto Gecka, druhak, ze to ma dve dvere navic.. Takhle uz proste nejses ten spravnej Nick Slaughter :)

 

 

 

To jsem nebyl nikdy. Nikdy jsem neměl tak cool vlasy, hawai košili a chlupatej hrudník... jo a ještě mi chybí jeho odvaha a postřeh :)
Odesláno (upraveno)

Já si prostě myslím, že ty řeči o zastaralé konstrukci amerických aut jsou pro většinu řidičů jako jsem já jenom řeči. Nemám šanci ty auta s jejich převýkonovanými schoppnostmi dostat na takové limity aby ty rozdíly byly spolehlivě vidět. (u většiny vozů) a když s tím vyrazíme s klukama do Milovic na letiště? Tak tam možná nějaké limity najdeme, ale jsou to spíše limity pneumatik :)

Ale mě to vpodstatě vyhovuje. Díky tomu se wrangleráři navzájem zdrabí, wranglerů si moc nevšímají čorkaři, je konstrukčně jednoduchý a tím i laciný. Prostě nástroj se kterým se nebojíš jet kamkoliv. A mám jiné auto než jsou všechny ty Q7 a BMW5 a pod. :)

Upraveno uživatelem Onisau
Odesláno (upraveno)

S tim poslednim odstavcem samo souhlasim a je to sympaticke. Nic to ale nerika o kvalite produktu. Jsou to, jak sam pises, jednoducha a tedy levnejsi auta. Casto I sympaticka. Presto si stale myslim, ze obecne je produkce GM zastarala a na evropskou a japonskou skolu se diva z velkeho odstupu, I kdyz se treba najde jedna, nebo dve vyjimky. Neni to nic spatneho, ja si taky kupuju Fiaty a Fordy, protoze je to levne. Ale ty vyjimky jaro nedelaji a to, ze se vetsina lidi diva na ameriky tak, jak se diva, tedy zadny posledni vykrik nemeckych inzenyru, ale jednoduchost a lace, je postoj opravneny a vesmes pravdivy. Ovsem vzhledem k financni situaci americkych vyrobcu se zda, ze domyslenost, technologicka vyspelost a kvalita jinych vyrobcu, nez tech americkych, je pro zakazniky proste lakadlo vetsi, nez, treba I svym zpusobem sympaticky, americky pristup. Mnozi se s Amikem zasmeji, zajdou si na pivo, proberou iPhone, scientologii, ugriluji pul kravy ale auto by si od nej nekoupili. To jdou radsi nekde, kde se maka. Pritloustly, usmevavy, prihlouply, America is the best, zbran do kazde rodiny, pas nepotrebuju,"simple Joe". Nelze zobecnovat, ale takhle na me americka auta pusobi.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno

Ale tak asi se na to dá opravdu tak dívat :) Ono je to jako s hodinkama, subjektivní. Já se zase tvářím jako na idioty na frajery v Q7 a SPZ 9A9 8888 .... takového jsem zrovinjka minul :) A nebo tak 30letý klouček v audi.. Prostě je to jako se vším :)

Odesláno

Hasňo, ona filosofie "keep it simple" není špatná.

Mě kolikrát připadá, že všechny ty nový vychytávky na autech (a technice obecně) jsou v první řadě business driven a jen kvůli prodeji se zabalí do marketingových argumentací o pokroku, bezpečnosti, uživatelské jednoduchosti atd.

A my to přijímáme jako svátost, máme pocit, že bez commonrailu, nezávislého zavěšení kol, nočního vidění, corner světel, sedmi sedaček schovaných v podlaze apod. (když jsme u těch aut) nemůžeme žít.

Odesláno (upraveno)

Tricetilety kloucek v Audi mi teda nevadi vubec a rad bych jim byl. Navic tady jich je jak maku. Bohuzel nemam ani Audi, ani tricet. :-) Ale mafianska SPZ me serre samozrejme taky. Je to verejnosti na obdiv vystavovana schopnost a chut korumpovat. Hnus. Okamzite by meli zavest moznost oficialne kupovat specialni cisla. Pak bych se na to dival jenom jako na hloupou investici a nebylo by mi pred ocima mavane dukazem, ze to v Cesku nefunguje. Coz mi samozrejme vadi, protoze bych byl rad, kdyby to fungovalo.

Upraveno uživatelem Hasňa

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...