Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

...zrovna docela nedavno jsem jednu takovou obdivoval... :smile_anim: post-10403-086172100 1317210983.jpg

 

Jo carevna, 3 rychlosti na rozjetí - pomalu - rychle. Po městě za 14 l. Na zadním sedadle se nechalo dělat leccos, přední lavice pohodlně pro 3. Krásně pajclá amerika 50. léta.
Odesláno

Mám zkušenost že je to fakt spíš o lidech. Před "krizí" jsem měl služební audi, jezdil jsem do značkovýho servisu a pořád nějakej problem. Vyměnili olej a nedotáhli šroub, takže vykapal, vyměnili brzdy a dali tam špatný obložení... Když jsem ji dojezdil, dostal jsem v rámci úspor ochcávku, čímž pádem jezdím do lokálního pidiservisu a všechno klape na jedničku, protože opravy dělá majitel+jeho brácha...

 

Tak to asi jezdíme do stejnýho servisu :-) Já taky servisuju auta u nějakejch dvou bráchů v takovém pidiservisu a naprostá spokojenost.

Odesláno

Mám zkušenost že je to fakt spíš o lidech.

 

Není to o lidech (i když se blíží doba, že i automechanik bude Ing.), ale o celém systému. Cena aut musí jít dolů, EU a EK nařizuje další a další "vylepšení", je nutné vyrábět a spotřebovávat. Tuhle jsem potřeboval namáčknout na licnu takové ty nožové konektory, co jsou v autě na X místech. Vedle mám koncernový autoservis, tak tam jdu. Šok: ty lisovací kleště nemají, pokud se koncovka ulomí, mění se celý kabelový svazek!

Opravit ve smyslu rozebrat, odstranit závadu, složit, vyzkoušet už dnešní "mechanici" prakticky neumí.

Odesláno

Není to o lidech (i když se blíží doba, že i automechanik bude Ing.), ale o celém systému. Cena aut musí jít dolů, EU a EK nařizuje další a další "vylepšení", je nutné vyrábět a spotřebovávat. Tuhle jsem potřeboval namáčknout na licnu takové ty nožové konektory, co jsou v autě na X místech. Vedle mám koncernový autoservis, tak tam jdu. Šok: ty lisovací kleště nemají, pokud se koncovka ulomí, mění se celý kabelový svazek!

Opravit ve smyslu rozebrat, odstranit závadu, složit, vyzkoušet už dnešní "mechanici" prakticky neumí.

 

Autorizovanej servis tohle dělat prostě nebude. Nefunguje díl, vezmou vymění a daj na to záruku. Akorát cena těhle výměn v poměru k autu staršímu 3 roky je prostě neúmérná.

Odesláno

Nedávno jsem vyslechl v restauraci rozhovor, pán si u 7mičkovýho bavoráka stěžoval, že mu v servisu řekli, že se u převodovky v aautomatu olej nemění a pak se mu po 190 tis. km vysypala. Technik mu pak bokem řekl, že mají říkat, že se nemění, ale prý to chce olej každých 60 tis. km vyměnit, jinak se to posere. Kdo ví. V Mercedesu v servusu v podstatě nerozumí ničemu, jediný co jsou dneska schopný udělat je napíchnout na počítač a pokud není chyba v autě někde přímo pod čidlem, tak neexistuje a oni se svými znalostmi nejsou schopný nic odhalit. Dva roky ze mě dělali kreténa, když jim říkáj, že to auto z ničeho nic přestane brzdit (což je třeba na dálnici strašně+ super věc). Po dvou letech, kdy jsme kolem sebe plácali právníkama si hoch ze servisu nezastavil na semaforu a projel na červenou křižovatkou se sevřenou prdelkou, když jel po výměně oleje projet auto:-) Takže nakonce vyměnili komplet celou vrzdovou soustavu. Celé ty dva roky jsem tam dával auto na kontrolu brzd. Po roce jsem se osmělil a zeptal se, jak vlastně taková kontrola brzd vypadá, když auto nebrzdí a oni nemůžou na nic přijít. Dozvěděl jsem se, že kontrola je vizuální, jinými slovy technik se projde pod autem a zkontroluje hadičky a kladívkem klepne do paken. Mimo jiného jsem se taky dozvěděl, že ty brzdy mohl z...vit někdo před prodejí. Na otázku "Jako kdo?" jsem se dozvěděl, že technik v Německu, který to jde po výrobě projet, že když chce tak je to chvilka, aby je oddělal. V Čechách už prý auto nikdo neprojíždí. Jen připomínám, že nemluvím o servisu "Moskviče" ale autorizovaném MB:-)

 

to bych teda fakt rád věděl co a jak může na brzdách oddělat technik na zkušební jízdě. Spíš bych řek že prostě nedokázali zjistit závadu a tak plácali hovadiny aby nemuseli přiznat že o tom prd vědí. Jinak teda kdyby mi auto udělalo tohle tak se asi v tom servisu utábořím a nedám pokoj dokud se nedozvím čím to bylo a co s tím udělali. Když to tak sleduju tak zjišťuju že taliáni neumí ani pořádnou závadu. My na těch našich křápech řešíme blbosti jako vytřískaný čepy po patnácti letech, vyviklaný šaltpáky, upadený vejfuky, zarezlý bovdeny od ručnice, škytající volnoběh, zašlý světla, ale pořádnou selhávku brzd jako mercedes, to teda neumíme.
Odesláno

to bych teda fakt rád věděl co a jak může na brzdách oddělat technik na zkušební jízdě. Spíš bych řek že prostě nedokázali zjistit závadu a tak plácali hovadiny aby nemuseli přiznat že o tom prd vědí. Jinak teda kdyby mi auto udělalo tohle tak se asi v tom servisu utábořím a nedám pokoj dokud se nedozvím čím to bylo a co s tím udělali. Když to tak sleduju tak zjišťuju že taliáni neumí ani pořádnou závadu. My na těch našich křápech řešíme blbosti jako vytřískaný čepy po patnácti letech, vyviklaný šaltpáky, upadený vejfuky, zarezlý bovdeny od ručnice, škytající volnoběh, zašlý světla, ale pořádnou selhávku brzd jako mercedes, to teda neumíme.

 

Víš co, na to nemáš čas ani chuť - radši věříš, že se nezabiješ:-)) Problém byl v tom, že to dělalo přesně ve 2,5 stupně nad nulou, takže rok trvalo to vypozorovat a pak rok přesvědčit servis, že si nedělám p...l a poslouchat řeči typu, že už v autoškole se učí aby si občas během jízdy řidič lehce přišláp brzdu, aby jí očistl a měla vynikající výkon!!!!!!! Bejt na divokým západu, tak jsem tasil:-)) No a nakonec v předposlední den záruky zasáhla vyšší síla a sám technik nezabrzdil:-) Jo pozor, v rámci odhalování příčiny nefunkčnosti brzd jsem ze svýho zaplatil všechny nové destičky a kotouče, abychom vyloučili, že jsem brzdy spálil:-))

 

Jen pro přesnost v záruce vyměněno/opraveno

 

aut. převodovka

kompletní zavěšení předních tlumičů

celá brzdová soustava

tavící se zadní světlo

klakson

potah předního sedadla

odpadávající znak na kapotě

a nějaké drobnosti:-)

 

V záruce odmítno opravit:

- zadírající se přední brzdy vydávající silný hučivý zvuk v malé rychlosti při otočeném volantu (nikoli v plném rejdu)

- extrémně hlučné sání v motoru při spalování pevných částic ve filtru

- totálně vrzající zrcátka

- od počátku sm.dící klimatizace

- zapalování ze kterého nejde vytáhnout klíček

 

a dalších několik drobností:-))

 

To že mi v servisu několikrát smazali data z pevného disku, propálili čalounění v kufru a zamazali zadní sedačky barvou je jen na okraj a nemá cenu se rozčilovat:-))

 

 

PS: Auto je na prodej, zájemci mi mohou psát SZ :-))))

Odesláno

To jsou story, co tady píšete :)

Já jezdím v Brně už 12 let do toho samýho servisu se Škodovkou, na které je ročně 50.000km a nikdy žádnej průser, o kterých tu píšete.

Auto jde po 3 letech (150.000km) do světa a jezdím tam zase s dalším novým.

Takže za těch 12 let a 600.000 kilometrů žádnej kiks mechanika a žádnej problém na autě. Akorát jednou mi odešel při 120.000km kompresor klimatizace, jinak vždy bez závad.

Odesláno

Víš co, na to nemáš čas ani chuť - radši věříš, že se nezabiješ:-)) Problém byl v tom, že to dělalo přesně ve 2,5 stupně nad nulou, takže rok trvalo to vypozorovat a pak rok přesvědčit servis, že si nedělám p...l a poslouchat řeči typu, že už v autoškole se učí aby si občas během jízdy řidič lehce přišláp brzdu, aby jí očistl a měla vynikající výkon!!!!!!! Bejt na divokým západu, tak jsem tasil:-)) No a nakonec v předposlední den záruky zasáhla vyšší síla a sám technik nezabrzdil:-) Jo pozor, v rámci odhalování příčiny nefunkčnosti brzd jsem ze svýho zaplatil všechny nové destičky a kotouče, abychom vyloučili, že jsem brzdy spálil:-))

 

Jen pro přesnost v záruce vyměněno/opraveno

 

aut. převodovka

kompletní zavěšení předních tlumičů

celá brzdová soustava

tavící se zadní světlo

klakson

potah předního sedadla

odpadávající znak na kapotě

a nějaké drobnosti:-)

 

V záruce odmítno opravit:

- zadírající se přední brzdy vydávající silný hučivý zvuk v malé rychlosti při otočeném volantu (nikoli v plném rejdu)

- extrémně hlučné sání v motoru při spalování pevných částic ve filtru

- totálně vrzající zrcátka

- od počátku sm.dící klimatizace

- zapalování ze kterého nejde vytáhnout klíček

 

a dalších několik drobností:-))

 

To že mi v servisu několikrát smazali data z pevného disku, propálili čalounění v kufru a zamazali zadní sedačky barvou je jen na okraj a nemá cenu se rozčilovat:-))

 

 

PS: Auto je na prodej, zájemci mi mohou psát SZ :-))))

 

To je fakt na prodej? To je skoro spíš na doplatek z tvojí strany,když to někdo vezme :suicide_anim:

Odesláno

To je fakt na prodej? To je skoro spíš na doplatek z tvojí strany,když to někdo vezme :suicide_anim:

 

Jasný, žádné skryté závady:-))) Zbávají jen kosmetické drobnosti. Koupit tři roky starý auto s novýma tlumičema, kompletní brzdovou soustavou, převodovkou a novýma kotoučema je přece dobrý ne?.-))
Odesláno

Víš co, na to nemáš čas ani chuť - radši věříš, že se nezabiješ:-)) Problém byl v tom, že to dělalo přesně ve 2,5 stupně nad nulou, takže rok trvalo to vypozorovat a pak rok přesvědčit servis, že si nedělám p...l a poslouchat řeči typu, že už v autoškole se učí aby si občas během jízdy řidič lehce přišláp brzdu, aby jí očistl a měla vynikající výkon!!!!!!! Bejt na divokým západu, tak jsem tasil:-)) No a nakonec v předposlední den záruky zasáhla vyšší síla a sám technik nezabrzdil:-) Jo pozor, v rámci odhalování příčiny nefunkčnosti brzd jsem ze svýho zaplatil všechny nové destičky a kotouče, abychom vyloučili, že jsem brzdy spálil:-))

 

Jen pro přesnost v záruce vyměněno/opraveno

 

aut. převodovka

kompletní zavěšení předních tlumičů

celá brzdová soustava

tavící se zadní světlo

klakson

potah předního sedadla

odpadávající znak na kapotě

a nějaké drobnosti:-)

 

V záruce odmítno opravit:

- zadírající se přední brzdy vydávající silný hučivý zvuk v malé rychlosti při otočeném volantu (nikoli v plném rejdu)

- extrémně hlučné sání v motoru při spalování pevných částic ve filtru

- totálně vrzající zrcátka

- od počátku sm.dící klimatizace

- zapalování ze kterého nejde vytáhnout klíček

 

a dalších několik drobností:-))

 

To že mi v servisu několikrát smazali data z pevného disku, propálili čalounění v kufru a zamazali zadní sedačky barvou je jen na okraj a nemá cenu se rozčilovat:-))

 

 

PS: Auto je na prodej, zájemci mi mohou psát SZ :-))))

 

tak to je teda masakr, to jsem se starou Pandou fakt troškař. Vlastně jsem za těch cca 100 tisíc kilometrů najetých v příšerných podmínkách Vysočiny, věčně přetížený, se studeným motorem, anebo naopak páchající strašný kraviny, měl na tom jen banální závady. Vlastně kromě běžné údržby, tedy brzdy, výfuk, čepy, manžety, tlumiče, řemen, to byly věci způsobené nehodou předchozího majitele. Rozpadl se unašeč poloosy, musel jsem spravit geometrii nápravy, naražená převodovka měla poněkud vrtošivé řadění a samozřejmě to začalo na té spravované straně dřív rezavět. Mimo to jsem měnil těsnění pod hlavou a poškozenou spojku, plus nějaké ty drobnosti v elektrice, konektory světel, zoxidované ukostření a tak podobně. Poslední velká závada byl katalyzátor, stál mě celých 1200 kč. Ale to vlastně ani není závada, jezdilo to i se špatným.

Odesláno

To jsou story, co tady píšete :)

Já jezdím v Brně už 12 let do toho samýho servisu se Škodovkou, na které je ročně 50.000km a nikdy žádnej průser, o kterých tu píšete.

Auto jde po 3 letech (150.000km) do světa a jezdím tam zase s dalším novým.

Takže za těch 12 let a 600.000 kilometrů žádnej kiks mechanika a žádnej problém na autě. Akorát jednou mi odešel při 120.000km kompresor klimatizace, jinak vždy bez závad.

 

To je výhoda nového auta .... ve většině prípadů se na něm do 3 let a cca 100 až 150 tis. km nic moc nepodělá. Proto každej těch 300 tis. stáčí někam ke 100 tis. :-)

Odesláno (upraveno)

tak to je teda masakr, to jsem se starou Pandou fakt troškař. Vlastně jsem za těch cca 100 tisíc kilometrů najetých v příšerných podmínkách Vysočiny, věčně přetížený, se studeným motorem, anebo naopak páchající strašný kraviny, měl na tom jen banální závady. Vlastně kromě běžné údržby, tedy brzdy, výfuk, čepy, manžety, tlumiče, řemen, to byly věci způsobené nehodou předchozího majitele. Rozpadl se unašeč poloosy, musel jsem spravit geometrii nápravy, naražená převodovka měla poněkud vrtošivé řadění a samozřejmě to začalo na té spravované straně dřív rezavět. Mimo to jsem měnil těsnění pod hlavou a poškozenou spojku, plus nějaké ty drobnosti v elektrice, konektory světel, zoxidované ukostření a tak podobně. Poslední velká závada byl katalyzátor, stál mě celých 1200 kč. Ale to vlastně ani není závada, jezdilo to i se špatným.

 

:-)) No toho je taky požehnaně.

 

Jestli já to nemám z těch vašich silnic. Jezdím pravidelně do Dačic - miluju dačickej zámek (park, zámeckou knihovnu a taneční sál) - a do okolí.

 

Za dva roky záruky mi na autě udělali za 600 tis. Kč oprav:-)

 

 

Jinak jsem nakloněn odchodu od Mercedesu a vyhlídl jsem si tohle (plánuji přírůstek do rodiny):

 

Posted Image

 

Edit: Honda Odyssey

Upraveno uživatelem Mike-72
Odesláno

Tak zatím jsi neprozradil, co to máš za auto?

 

Byl to vtip, není to podstatné, ikdyž kdyby jooo někdo měl chuť, tak za 550 bez DPH bych ho dal. Je to MB C 320 CDI 4matic, stáří 2 a půl roku. Najeto 130000 km. Původní cena 1,4 mil. vč. DPH.
Odesláno

ty jsi tam neměl ten servisní paket 6let/120 tisíc km? Je to docela atraktivní:)

Odesláno

Mike-72-tahle Honda se u nás neprodává nebo mi něco uteklo?když sme u těch MPV-taky jsem měnil kvůli rodině a v něčem je to fakt dobrý-hodíš do kufru kočár a další krámy a pohoda.Na druhou stranu emoce 0,00 h...o,zážitek z řízení O,vzadu jsou většinou tři sedačky(takže menší),docela to drncá...no po dvou letech už nikdy více.Měl jsem poslední Galaxy a vyzkoušel jsem předtím kdeco,Galaxy vycházelo furt jako nejelpší,co se jízdních vlastností týče.

Odesláno

To je výhoda nového auta .... ve většině prípadů se na něm do 3 let a cca 100 až 150 tis. km nic moc nepodělá. Proto každej těch 300 tis. stáčí někam ke 100 tis. :-)

 

Já reagoval spíše na ty urban story o servisech. Ve firmě máme služebáků docela dost, servisujeme je tam, kde si člověk vybere, aby to měl z domova blízko a nikdy žádnej problém. A to tam je Volvo, Lexus, Mazda, Opel, Škodovka. Takže mi ty zkazky o tom, jak lidi v servisech nic neumějí (jen krást), přijdou celkem úsměvný.

Odesláno

no požehnaně toho je, ale ono je to z roku 91, bylo to kupované jako ojeté, 7 let staré, nejnižší kategorie nejopovrhovanější značky a jezdilo to fakt v brutálním režimu. Většina zátěže byly cesty do práce, asi 5 km daleko. To se i v létě motor sotva ohřeje, v zimě ani náhodou. Silnice mizerné, zimní údržba téměř nulová, teda vlastně to není ten pravý výraz. Kdyby byla nulová tak by to snad bylo lepší. Bizarní, zvrácená, zlomyslná, nebo přinejmenším blbá, debilní a idiotská. Jezdilo nás v tom pět a žádní drobečci. Tak asi 120% zatížení. A žádný loudání. Obzvlášť když jsem jel bez lidí na palubě. Vlastně mi nikdo neřek že zdržuju provoz, spíš že s tím jezdím jak magor. Tak bych řek že to zas nebylo tak špatný. a ty závady byly vlastně za pakatel, spojka komplet asi za 3500, tlumiče necelou tisícovku za kus, kotouče Brembo 1700 za pár, destičky ani nestojí za řeč, výfuk "značkový" Bosal za 3500 shnil za dva roky, neznačkový slovenský za 1400 už tam je šestý rok a pořád drží. A tý srandy co se s tím užilo. Přes stovku už nic moc, 130 je tak maximum co se dá reálně použít ale v nízkých rychlostech, v kopcích a zatáčkách se to pohne slušně. Ono to má jen 715 kg takže s tím ten litr umí hnout. Pasivní bezpečnost samozřejmě nulová, jako na motorce. A pohledy těch co tomu v kopcích nedokázali ujet- k nezaplacení :-) Ale už je staroušek moc unavený a opotřebovaný takže už je doma nástupce.

Odesláno

Já reagoval spíše na ty urban story o servisech. Ve firmě máme služebáků docela dost, servisujeme je tam, kde si člověk vybere, aby to měl z domova blízko a nikdy žádnej problém. A to tam je Volvo, Lexus, Mazda, Opel, Škodovka. Takže mi ty zkazky o tom, jak lidi v servisech nic neumějí (jen krást), přijdou celkem úsměvný.

 

No já mluvil o přímejch zkušenostech. Konkrétní servisy tedy žádné urban story. Člověk nerad vytahuje svoje neúspěchy ale přidám tedy osobní zkušenost s mým Sorentem. První autorizovanej servis tady ve městě. Jel jsem na garančku po ujetých km. Po telefonu domluva dobrá. Cena podle dohody 7 tis. Kč. Druhej den jsem si to šel vyzvednout a do ruky jsem dostal fakturu na 14 tis. s tím, že se spletl. Žádná omluva, žádnej tel. jestli to za 14 chci. Když jsem odmítl zaplatit nechtěli mi dát auto. Takže jsem to zaplarir musel. To je naposled co mne tam viděli. Po cca půl roce jsem jel po obchvatu a najednou mi auto z ničeho nic chcíplo. Chvilku jsem to nechal pak šlo nastartovat ale kdykoli jsem přidal plyn a otáčky šly nad 2K tak to chcíplo. Zkusil jsem tedy druhej autorizovanej servis ve vedlejším městě. Týpek řekl, že to jsou vstřiky, oprava za 60 tis. Ok vstřiky jsem vyměnil .... po pár ujetých km úplně stejnej problém. To už jsem se opravdu vytočil a dal to je kamarádovi jamaráda na dvůr. Byl ucpaný palivový filtr přímo pod nádrží a při většîm výkonu prostě motor nedostal dostatek paliva a chcípnul. Vzal si za opravu tisícovku. Já jsem zřejmě vyměnil vstřiky zbytečně a vzhledem k tomu, že ty původní údajně ekologicky zlikvidovali tak je otázka jestli mi je vůbec měnili nebo je jen proprali ultrazvukem za pár šupek a mně vyfakturovali nové. V těhle servisech už mne nikdo neuvidí a všem kamarádům je výrazně nedoporučuji. Oba jsou samozřejmě autoeizovaní dealeři a servisy.

Odesláno

12 let jezdím do Automedia Brno Lesná. Jestli tam jsou podvodníci a neumětelové, to netuším, ale za těch 12 let (4 auta) vždy vše bez problémů. A to mám služebáka, takže je jim jasné, že nějakou kačku navíc neřeším. Přesto mám vždy odhad ceny a pokud se liší (například v průběhu servisu zjistí, že jsou na výměnu destičky), tak mi zavolají a slušně se zeptají, jestli mohou cenu navýšit.

 

Teď budu mít po tolika letech jiné auto, než Škodovku, takže doufám, že budu mít se servisem štěstí i u jiné značky.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...