Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

papat nemusíš co. ti mám dát techničák na skener nebo co? trochu pod úroveň ale když jinak nedáš.

 

1) kterej rok vyroby je tvuj Cayenne? Cayenne S neni 3,6l, oznaceni je stupnovany, aji u minuly generace bylo, 3,6 V6 byl zakladni motor a oznaceni Cayenne, Cayenne S uz mel pres 4 litry, ale furt atmosfera, Cayenne Turbo byl stejnej motor jak eSko, ale foukanej..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prvni generace 2002-2007

3.2 L 250 hp VR6

4.5 L 340 hp (254 kW) V8 (S)

4.5 L 450 hp (336 kW) V8 (Turbo)

4.5 L 521 hp (389 kW) V8 (Turbo S)

 

druha generace 2007-2010

3.0 L 240 hp (179 kW) V6 Turbo Diesel

3.6 L 290 hp (216 kW) VR6

4.8 L 385 hp (287 kW) V8 (S)

4.8 L 405 hp (302 kW) V8 (GTS)

4.8 L 500 hp (370 kW) V8 (Turbo)

4.8 L 550 hp (410 kW) V8 (Turbo S)

 

treti generace 2010-

240 hp (179 kW) V6 (Diesel)

300 hp (224 kW) VR6 (Base)

380 hp (283 kW) V6 (Hybrid)

400 hp (298 kW) V8 (S)

500 hp (373 kW) V8 (Turbo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) kterej rok vyroby je tvuj Cayenne? Cayenne S neni 3,6l, oznaceni je stupnovany, aji u minuly generace bylo, 3,6 V6 byl zakladni motor a oznaceni Cayenne, Cayenne S uz mel pres 4 litry, ale furt atmosfera, Cayenne Turbo byl stejnej motor jak eSko, ale foukanej..

 

hele myslim že 2008. kupoval jsem ho 09 a rok jezdil. takže je možny že přelom 07 a 08 ale myslim že 08. vím kolik stojí ta trubka která praská vepředu. prootže dát za kus trubky 15 litru mi přijde onanie. jinak se přiznám že o tom nic nevím. nezajímá mě to ani. bývalo to krásný auto a já ho chtěl. dnes už je to vrak ale musí ještě rok vydržet.

 

hele sibiř to máš fakt v hlavě nebo googluješ? vím že bylo první pak facelift a ted novy a ze je normalni pak S a pak turbo. tady moje znalosti konci.

 

taky mě pul roku sralo že musim furt nastavovat zvlast levou a pravou stranu kvulu teplote. opruz nejvetsi. pak mi jeden borec poradil ze mam podrze "auto" a zesinchronizuje se to. a ja se divil kdyz drzim auto ze se napiese "mono"

 

sakra mono je na radio co ma spolecny s klimou ale neresil jsem to :guitar:

Upraveno uživatelem Fikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oka, ale ma to na prdeli napsany Cayenne, nebo Cayenne S?

 

na 100% cayenne s

 

edit: ale sakra kupoval jsem ho rok stary neni jisty ze to tam nejakej mantak nenalepil ale neverim tomu. to by udelal jen blb

 

jeste takova perlicka kterou bude asi vedet jen ten kdo tim casto jezdi. rozjidi se na dvojku. ja si toho ani nevšiml ale rekl mi to kolega co v tom sedel poprve a ja mu rika ze je to blbost. ale na palubce sviti tychlost a fakt ze jo. pri normalnim i lehce rychlejsim rozjezdu to zacina na dvojce

Upraveno uživatelem Fikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele sibiř to máš fakt v hlavě nebo googluješ? vím že bylo první pak facelift a ted novy a ze je normalni pak S a pak turbo. tady moje znalosti konci.

 

meli sme prvni gen 3,2 v automatu, neskutecne liny auto, druhou generaci mel znamej, taky sem si s tim uzil, ted si koupil treti generaci, takze tak nejak znam. ne, presny cisla googluju, v hlave mam 3,2; 3,6; 4,8 a turbo :) koncern me nikdy moc nebavil, krom skodovky, takze v tom se moc neorientuju..

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pak nemas motor 3,6 V6, alebrz 4,8 V8 385PS, muzes se chlubit lepcim perim :)

 

tohle už neni k chlubeni a stejne to zapomenu. udela to dojem jen na toho kdo tomu nerozumí ze vidi porsche. kdo tomu rozumi vi ze je to starej vrak v cene nove oktavky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

panedge: je pohodlny,mas prehled...zvlast kdyz ste v nem nikdo nejel

 

..tak tohle snad nebudu ani komentovat..:D

 

..ale pokud máš na denní ježdění GT3 RS..a X6 jen na víkend s minirodinkou..beru zpět..:smile_anim:

 

. Ne, na minirodinku (2deti) mam X5 na dvacetipalcovych kolech a je to pohodlny,s X6 sem jezdil na devatenactkach a super,jasne,ze to neni jako houpacka v RangeRoveru,ale taky se to nenaklani.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak od dnešního dne opět MB G-klasse, ale tentokrát krátký. Prostě jsem se vrátil :) 8 hrnků, 5,5 litru... :D

 

gratuluju taky. to je dost specificky auto a moc jich nevidím na cestě. jednou mě předjelo a tojsem jel lehce přes 200. do té doby jsem si myslel že je to takovej gazik na chatu. něco pro tebe pro pobavení....

btw nikde nejezdí víc géček než v moskvě

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

Upraveno uživatelem Fikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak od dnešního dne opět MB G-klasse, ale tentokrát krátký. Prostě jsem se vrátil :) 8 hrnků, 5,5 litru... :D

 

gratuluju! to bylo rychlý :) taky bych poprosil foto ať se můžem pokochat, přece jenom to člověk každý den nepotká :) 5,5 je AMG? těch 500 koní si v takovém autě fakt nedokážu představit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No sedět bych v tom tedy nechtěl :gunsmilie:,to už není ani na díly.

 

hehe českej bazarník by si stim poradil. trocha kitu a prodal by to jako nebouranej servisovanej a garazovanej vůz :whistle: pop prvnim majiteli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle už neni k chlubeni a stejne to zapomenu. udela to dojem jen na toho kdo tomu nerozumí ze vidi porsche. kdo tomu rozumi vi ze je to starej vrak v cene nove oktavky

 

tak pak nemas motor 3,6 V6, alebrz 4,8 V8 385PS, muzes se chlubit lepcim perim :)

 

hele já to pochopil hned a 3,6 mám S což je 3,6. když jedu za starejma snámejma tak vím že na to přijde řeč zak se vždycky našprtám info kilowaty a jiny pičoviny ale do dvou dnů to zapomenu.

 

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

jo sibiř chápu ale neni to o chlubeni. spis si o tom chcou povidat a stejne poznaji ze vim prd. jo hele kdyz uz te tady mam kolik to ma valcu? stejně to ale zapomenu. jednou az za tebou pojedu skemrat o suby pokud nebudou novy tak uvidis. hlavne se neptej na kw :suicide_anim:

Upraveno uživatelem Fikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...