sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 papat nemusíš co. ti mám dát techničák na skener nebo co? trochu pod úroveň ale když jinak nedáš. 1) kterej rok vyroby je tvuj Cayenne? Cayenne S neni 3,6l, oznaceni je stupnovany, aji u minuly generace bylo, 3,6 V6 byl zakladni motor a oznaceni Cayenne, Cayenne S uz mel pres 4 litry, ale furt atmosfera, Cayenne Turbo byl stejnej motor jak eSko, ale foukanej.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 prvni generace 2002-20073.2 L 250 hp VR64.5 L 340 hp (254 kW) V8 (S)4.5 L 450 hp (336 kW) V8 (Turbo)4.5 L 521 hp (389 kW) V8 (Turbo S) druha generace 2007-20103.0 L 240 hp (179 kW) V6 Turbo Diesel3.6 L 290 hp (216 kW) VR64.8 L 385 hp (287 kW) V8 (S)4.8 L 405 hp (302 kW) V8 (GTS)4.8 L 500 hp (370 kW) V8 (Turbo)4.8 L 550 hp (410 kW) V8 (Turbo S) treti generace 2010-240 hp (179 kW) V6 (Diesel)300 hp (224 kW) VR6 (Base)380 hp (283 kW) V6 (Hybrid)400 hp (298 kW) V8 (S)500 hp (373 kW) V8 (Turbo) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) Jeste GTS a Turbo S EDIT: Aha Sibir uz to doplnil komplet... Upraveno 20. října 2011 uživatelem Dantechno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) To, ze X6 a Breitle jdou dohromady je docela dobry dzouk, protoze ten kamarad s bilou X6 ma Breitling Navitimer. Upraveno 20. října 2011 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) 1) kterej rok vyroby je tvuj Cayenne? Cayenne S neni 3,6l, oznaceni je stupnovany, aji u minuly generace bylo, 3,6 V6 byl zakladni motor a oznaceni Cayenne, Cayenne S uz mel pres 4 litry, ale furt atmosfera, Cayenne Turbo byl stejnej motor jak eSko, ale foukanej.. hele myslim že 2008. kupoval jsem ho 09 a rok jezdil. takže je možny že přelom 07 a 08 ale myslim že 08. vím kolik stojí ta trubka která praská vepředu. prootže dát za kus trubky 15 litru mi přijde onanie. jinak se přiznám že o tom nic nevím. nezajímá mě to ani. bývalo to krásný auto a já ho chtěl. dnes už je to vrak ale musí ještě rok vydržet. hele sibiř to máš fakt v hlavě nebo googluješ? vím že bylo první pak facelift a ted novy a ze je normalni pak S a pak turbo. tady moje znalosti konci. taky mě pul roku sralo že musim furt nastavovat zvlast levou a pravou stranu kvulu teplote. opruz nejvetsi. pak mi jeden borec poradil ze mam podrze "auto" a zesinchronizuje se to. a ja se divil kdyz drzim auto ze se napiese "mono" sakra mono je na radio co ma spolecny s klimou ale neresil jsem to Upraveno 20. října 2011 uživatelem Fikus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 oka, ale ma to na prdeli napsany Cayenne, nebo Cayenne S? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) oka, ale ma to na prdeli napsany Cayenne, nebo Cayenne S? na 100% cayenne s edit: ale sakra kupoval jsem ho rok stary neni jisty ze to tam nejakej mantak nenalepil ale neverim tomu. to by udelal jen blb jeste takova perlicka kterou bude asi vedet jen ten kdo tim casto jezdi. rozjidi se na dvojku. ja si toho ani nevšiml ale rekl mi to kolega co v tom sedel poprve a ja mu rika ze je to blbost. ale na palubce sviti tychlost a fakt ze jo. pri normalnim i lehce rychlejsim rozjezdu to zacina na dvojce Upraveno 20. října 2011 uživatelem Fikus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) hele sibiř to máš fakt v hlavě nebo googluješ? vím že bylo první pak facelift a ted novy a ze je normalni pak S a pak turbo. tady moje znalosti konci. meli sme prvni gen 3,2 v automatu, neskutecne liny auto, druhou generaci mel znamej, taky sem si s tim uzil, ted si koupil treti generaci, takze tak nejak znam. ne, presny cisla googluju, v hlave mam 3,2; 3,6; 4,8 a turbo koncern me nikdy moc nebavil, krom skodovky, takze v tom se moc neorientuju.. Upraveno 20. října 2011 uživatelem sibirnaya Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Tak od dnešního dne opět MB G-klasse, ale tentokrát krátký. Prostě jsem se vrátil 8 hrnků, 5,5 litru... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 na 100% cayenne s tak pak nemas motor 3,6 V6, alebrz 4,8 V8 385PS, muzes se chlubit lepcim perim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Tak od dnešního dne opět MB G-klasse, ale tentokrát krátký. Prostě jsem se vrátil 8 hrnků, 5,5 litru... gratuluju a pls foto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Normální černá mrcha Ještě musí na folie na zadní skla.. je to, jako když je vzadu akvárko Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 tak pak nemas motor 3,6 V6, alebrz 4,8 V8 385PS, muzes se chlubit lepcim perim tohle už neni k chlubeni a stejne to zapomenu. udela to dojem jen na toho kdo tomu nerozumí ze vidi porsche. kdo tomu rozumi vi ze je to starej vrak v cene nove oktavky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 panedge: je pohodlny,mas prehled...zvlast kdyz ste v nem nikdo nejel ..tak tohle snad nebudu ani komentovat.. ..ale pokud máš na denní ježdění GT3 RS..a X6 jen na víkend s minirodinkou..beru zpět.. . Ne, na minirodinku (2deti) mam X5 na dvacetipalcovych kolech a je to pohodlny,s X6 sem jezdil na devatenactkach a super,jasne,ze to neni jako houpacka v RangeRoveru,ale taky se to nenaklani. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) Tak od dnešního dne opět MB G-klasse, ale tentokrát krátký. Prostě jsem se vrátil 8 hrnků, 5,5 litru... gratuluju taky. to je dost specificky auto a moc jich nevidím na cestě. jednou mě předjelo a tojsem jel lehce přes 200. do té doby jsem si myslel že je to takovej gazik na chatu. něco pro tebe pro pobavení.... btw nikde nejezdí víc géček než v moskvě Upraveno 20. října 2011 uživatelem Fikus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 No sedět bych v tom tedy nechtěl ,to už není ani na díly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Tak od dnešního dne opět MB G-klasse, ale tentokrát krátký. Prostě jsem se vrátil 8 hrnků, 5,5 litru... gratuluju! to bylo rychlý taky bych poprosil foto ať se můžem pokochat, přece jenom to člověk každý den nepotká 5,5 je AMG? těch 500 koní si v takovém autě fakt nedokážu představit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 No sedět bych v tom tedy nechtěl ,to už není ani na díly. hehe českej bazarník by si stim poradil. trocha kitu a prodal by to jako nebouranej servisovanej a garazovanej vůz pop prvnim majiteli Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) tohle už neni k chlubeni a stejne to zapomenu. udela to dojem jen na toho kdo tomu nerozumí ze vidi porsche. kdo tomu rozumi vi ze je to starej vrak v cene nove oktavky tak pak nemas motor 3,6 V6, alebrz 4,8 V8 385PS, muzes se chlubit lepcim perim hele já to pochopil hned a 3,6 mám S což je 3,6. když jedu za starejma snámejma tak vím že na to přijde řeč zak se vždycky našprtám info kilowaty a jiny pičoviny ale do dvou dnů to zapomenu. Upraveno 20. října 2011 uživatelem sibirnaya Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) jo sibiř chápu ale neni to o chlubeni. spis si o tom chcou povidat a stejne poznaji ze vim prd. jo hele kdyz uz te tady mam kolik to ma valcu? stejně to ale zapomenu. jednou az za tebou pojedu skemrat o suby pokud nebudou novy tak uvidis. hlavne se neptej na kw Upraveno 20. října 2011 uživatelem Fikus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se