Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak normální 2.0TDI se 140koňma jsme měli doma docela dlouho (Seat Leon II), jezdit se s tím dalo, ale prodleva turbodmychadla je trystní (na dálnici to asi ničemu nevadí), takže na okresce se motor špatně držel v tom poli 1000otáček, kde má nějakou sílu (jelikož si turbokopanec nepletu s akcelerací...).

 

Naftovým RS s motorem 170koní jsem jednou jel takovou delší jízdu po okresce a byla to tragédie - turbodíra větší jak u verze se 140koňmi.

 

Zase uznávám, že motory TDI jsou na jízdu ustálenou rychlostí po dálnici... Okreska svižnějším tempem je něco, co jim dělá problém.

 

Já zůstanu u svých velkých atmosferických benzíňáků - plynulý přísun výkonu a krásný zvuk :)

 

 

no musím to oponovat když to umíš a nejsi lempl tak i s naftákem můžeš jed neuvěřitelnou kalbu

o tom co si ted napsal si myslím že je to kupa :****:

 

jaká turbo díra když neumíš včas řadit tak je to v tobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má někdo z kolegů praktické zkušenosti s Opelem Insignia ?

 

Máme ji doma, stojí v garáži, neboť po 150 km se projeviloy neduhy v uvolněném výfuku a kladky v motoru...takže reklamace. Jinak autromobil je to krásný, obzvláště v kombi a velmi napěchovaný nejnovější technikou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
no musím to oponovat když to umíš a nejsi lempl tak i s naftákem můžeš jed neuvěřitelnou kalbu

o tom co si ted napsal si myslím že je to kupa :****:

 

jaká turbo díra když neumíš včas řadit tak je to v tobě

 

Neuvěřitelná kalba s nafťákem se naprosto diametrálně liší od neuvěřitelné kalby s atmosferickým motorem, na to už jsem přišel....

 

Turbo díra? Motor 2.0 TDI má vrchol kroutícího momentu ve 2000tis otáčkách, do 2000tis otáček je to mizérie, ve 2tis zabere turbo, auto sebou škubne dopředu, jenomže těsně za přes 3000tis otáček už to není nic moc (vrchol výkonu je ve 4tis) a když tedy zařadím někde těsně nad 3tis, tak otáčky spadnou zase pod 2tis otáček a auto opět nejede a zase musím čekat až se roztočí turbo.

 

Takže řazením včas to fakt není :P

 

S atmosferickým benzínem je to o mnoho jednodušší a proto dokud nebudu existenčně závislý na tom, že moje auto jezdí za 4litry dehtu na 100 (a propos - při trase Olomouc - Poděbrady - Olomouc mi třílitrové naftové auto vezme o 3litry nafty víc na 100km než třílitrový benzín při totožné průměrné rychlosti - obojí automat, takže řazením to není), tak si radši nechám řadový šestiválec - nemusím aspoň poslouchat ty hrozné traktoroidní zvuky z pod kapoty :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ohledne eresa - je to benzin. nafta a benzin maji oba stejne vyfuky, DPF na to nema vliv.

 

jinak mam to stesti, ze muzu auta teto znacky obmenovat cca co pul roku a tak jsem mel 3x ereso v nafte a 2x v benzinu - je fakt, ze benzin je krasa, zatah od cca 1700 otacek az do 6500, od 4tis to chyta druhy dech... co me vsak teda moc neba je to tankovani :) ... nafta byla prijemna, melo to odpich odspoda, ale muselo se furt radit a napr. pri predjizdeni anebo v serpentinach to bylo naprd... no a v zime bylo naftove ereso nestesti, furt to hrabalo, nedalo se to moc davkovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

docent_tecka: Benzínové RS je naprosto v pořádku - svižné auto. Na takové to normální ježdění 200koní stačí :) Dvoulitr TFSI je povedený motor.

Upraveno uživatelem Tada
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow
----------------------- dokud nebudu existenčně závislý na tom, že moje auto jezdí za 4litry dehtu na 100 (a propos - při trase Olomouc - Poděbrady - Olomouc mi třílitrové naftové auto vezme o 3litry nafty víc na 100km než třílitrový benzín při totožné průměrné rychlosti - obojí automat, takže řazením to není)....

 

Předem bych chtěl napsat, že TDI nemáme. Spotřeba 4l na 100km je určitě příjemná i pro toho, který až zase tak hluboko nemá. Motor neodsuzuji, ano, koncepce je zastaralá, ale je to držák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tada: Já Ti nevím, řekni mi, kde chceš na těch našich cestách jezdit s autem nad 200koní :), jezdím se starou Audinkou, má 66kw - 1.9Tdi a nemůžu si na ni stěžovat, proženu kolikrát i mnohem, mnohem novější ročníky aut :)

 

Na normální ježdění stačí i obyčejná Fabka, podle mě je to jinak úplně o něčem jiným .

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
Předem bych chtěl napsat, že TDI nemáme. Spotřeba 4l na 100km je určitě příjemná i pro toho, který až zase tak hluboko nemá. Motor neodsuzuji, ano, koncepce je zastaralá, ale je to držák.

 

Tak já když řídím, tak je pro mě důležité aby mě to hlavně bavilo - protože nuda za volantem to je zabiják - jak se začnu nudit, ztratím koncentraci a je zle... Nafťák může být všechno možné, ale podle mě rozhodně ne zábavný motor. Jelikož si měl Alfu GT tak asi víš co to taková radost z jizdy je a to fakt nafťák neumí... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no musím to oponovat když to umíš a nejsi lempl tak i s naftákem můžeš jed neuvěřitelnou kalbu

o tom co si ted napsal si myslím že je to kupa :****:

 

jaká turbo díra když neumíš včas řadit tak je to v tobě

neuvěřitelnou kalbu můžeš jet i na mopedu. Možná se na to dívám blbě ale přijde mi že s těma ropákama je to jakási schizofrenie. Lidi si to koupí protože to má malou spotřebu. No dobře, v pořádku, to je dobrá myšlenka a ve většině případů to je taky pravda. Ale proč se pak snaží všechny kolem sebe přesvědčit že to jede jako supersport a když se to vočipuje tak i líp? Proč mě každou chvíli předjíždí nějakým neskutečně blbým způsobem Golf nebo oktávie TDI ? Jedu po prázdné rovné silnici pohodových nepředpisových 120 kmh a ten ropožrout se na mě nejdřív nalepí a až rovinka končí tak mě předjede s mrakem sazí u prdele hovadskou myškou. Já mám 45 koní, jestli si někdo potřebuje něco dokazovat tím že mě hustě předjel tak to zavání mindrákem a syndromem malýho ptáka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
Prosím pěkně pane zkušený, k čemu je vám 145kw ?

 

Tak ve veteránu mám 188koní to taky stačí. Běžně jezdím s 200kw a má to třeba výhodu v tom, že můžu předjíždět, nepřekážet v křižovatce a dostat se z bodu A do bodu B.

 

neuvěřitelnou kalbu můžeš jet i na mopedu. Možná se na to dívám blbě ale přijde mi že s těma ropákama je to jakási schizofrenie. Lidi si to koupí protože to má malou spotřebu. No dobře, v pořádku, to je dobrá myšlenka a ve většině případů to je taky pravda. Ale proč se pak snaží všechny kolem sebe přesvědčit že to jede jako supersport a když se to vočipuje tak i líp? Proč mě každou chvíli předjíždí nějakým neskutečně blbým způsobem Golf nebo oktávie TDI ? Jedu po prázdné rovné silnici pohodových nepředpisových 120 kmh a ten ropožrout se na mě nejdřív nalepí a až rovinka končí tak mě předjede s mrakem sazí u prdele hovadskou myškou. Já mám 45 koní, jestli si někdo potřebuje něco dokazovat tím že mě hustě předjel tak to zavání mindrákem a syndromem malýho ptáka.

 

Ámen

 

l3stat: Trefit se mezi do rozmezí 1000 otáček s autem které na to nemá převody je docela dost těžké řadit umím v benzínovém autě a splačenými kamny se snažím jezdit co nejméně.

Upraveno uživatelem Tada
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tada: Řekni mi, pokud nejsi mafiánskej boss a musíš dodržovat předpisy, na co Ti je takové auto, k čemu??? Já, ač je mi tolik, co Tobě a někoho vezu, jedu tak opatrně, jak to jen jde... Žádné frajeřinky, že mám Bavora nebo já nevím co...

 

Asi jsem divnej, ale jsem rád, že mě auto doveze spolehlivě z bodu A do bodu B, nenechá mě nikde viset na cestě a nemusím stát s hadicí od pumpy každejch 100kilometrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím pěkně pane zkušený, k čemu je vám 145kw ?

 

tak je to 147 kw, na to pozor :)

 

nechci se poustet do debaty rychlost na cestach atd.... ale muzu rict, ze s tim eresem v benzinu je takova radost blbnout - jasne, neni to zavodak, ale treba ruzne serpentinky, hezky na trojecku to tahat...... kazdopadne jsem ted provetral yetiho a s tim je sranda mnohem vetsi, takze na zimu snad spolu budeme mit tu cest se hloubeji poznat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow
................ Běžně jezdím s 200kw a má to třeba výhodu v tom, že můžu předjíždět, nepřekážet v křižovatce a dostat se z bodu A do bodu B.

 

Pořád žiji v představě, že takových 150k bohatě stačí, ne ? Nemyslím si, že automobil s takovým, v Tvých očích malým výkonem, může předjíždět, nepřekážet na křižovatce a dojet z A do B.

Budeme si muset také od rodičů zapůjčit o hodně výkonnější vůz, abychom poznali, v čem se skrývá rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
Tada: Řekni mi, pokud nejsi mafiánskej boss a musíš dodržovat předpisy, na co Ti je takové auto, k čemu??? Já, ač je mi tolik, co Tobě a někoho vezu, jedu tak opatrně, jak to jen jde... Žádné frajeřinky, že mám Bavora nebo já nevím co...

 

Asi jsem divnej, ale jsem rád, že mě auto doveze spolehlivě z bodu A do bodu B, nenechá mě nikde viset na cestě a nemusím stát s hadicí od pumpy každejch 100kilometrů.

 

Dopravní předpisy dodržuji. Až na jeden jediný. Když někoho vezu tak jedu předpisově, ale 99% času za volantem jezdím sám. Žádné frajeřinky nedělám. No, 100km od pumpy k pumpě se mi ještě nepovedlo :) Úžasný názor, že v BMW jezdí mafiáni :thumbsdown_anim: to už trošku smrdí...

 

Sakra lidi - kde se vzala rovnice "čím pomaleji jedu - tím bezpečněji jedu" ? Bezpečnost silničníh provozu je mnohem komplexnější než že stačí jezdit podle předpisů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...