Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak když se to zahemžilo, tak přidám svoji trošku. Chování ostatních podle toho, čím jsem jezdil, se lišilo velmi...

 

Honda S2000 - na křižovatkách snaha závodit (když jsem měl staženou střechu, tak i nějaké poznámky nahlas), při cukání městem a přejíždění z pruhů se mě pro změnu snažili zabít, na dálnici tak půl na půl ignorace vs. snaha závodit; pokud jsem někoho dojel třeba v kopci, většinou se snažil ujíždět, pak mu došlo, že to nemá cenu

Hummer - asi jediná zvláštnost - když jsem chtěl změnit pruh na magistrále, nikdo nediskutoval, mezírka se vždycky udělala, stačilo hodit blinkr a otočit kolem; navíc s brněnským číslem byl při jízdě po Praze před autem i za autem solidní prostor, kamarádi si dělali srandu, že jsem ho mohle ještě zvětšiš položením rozložené mapy na volant; na dálnici s aerodynamikou cihly a omezovačem spíš problém

Oktávka - těžká ignorace ze strany ostatních, protože nemodrý kombík, žádné závodní snahy; logo pivovaru navíc zřejmě vzbuzovalo sympatie :)

Honda Civic - velký podíl pubertálních pětkových golfů, ještě větší podíl favoritů s převařenými dveřmi kufru (aby to vypadalo jako pětkový golf), tendence "nandat mi to"

Porsche Cayman - jediná věc - při dojíždění na dálnici po pohledu do zrcátka uhnul každý - asi to má autoritativní masku a světla

Renault Megane - kombík, absolutní ignorace, všichni vědí, že nejčastěji je v nich 1.5ka diesel a že to moc nejede

Renault Laguna - z dálky a v oparu to asi semtam někoho zezadu šikmo z boku připadalo jako relativistickou kontrakcí délek sražená A6, semtam nějaké snahy o "já Ti to nandám", po dojetí a spatření loga spíš opatrný soucit

Superb - manažerské vrahoauto, bez označení motorizace, nechávají mě žít

 

To je zajímavý. Já v tomhle směru nemám žádný problémy. Naopak mám krásné zážitky se všemi auty. Například Honda Civic, krásný závodění 100 km s jinou Hondou Civic:-) Toyota Corola, to samé. Toyota Avensis, 150 km závod s Audi. S MB se mnou nikdo nezávodí:-)) Jen jednou nějaký mladý ucho v Opelu nebo v čem. Chudák byl tak vyfrustrovanej, že to do mě málem několikrát našil (málem proto, že jsem ho sledoval v zrcátku a uhybal, byl fakt divnej), až jsem nakonec na nátlak přítelkyně sešlápl plyn a zmizel mu nadobro. Ten blázen byl tak hotovej, že jsem měl pocit, že se to opravdu snaží vyřešit tím, že to do mě našije.

 

Už se těšíte na sníh? Já jo, miluju, když jedu první po zasypaný silnici, v noci, chvíli pomalu a pak si na ní dělat kraviny. óóóóó do 11. listopadu tomu dávám čas, pak to musí spadnout:-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom bude možná ten rozdíl. Asi jsem se sebou dost spokojený na to, abych potřeboval závodit s někým v provozu. Přesouvám se rychlostí, který mi vyhovuje - tak, abych co nejmíň překážel ostatním. Bejkárny můžu dělat na závodním okruhu. Ego si leštím přespolním během....

 

A malý disclaimer: pokud se v tom, co píšu buď obecně (a nebo pouze ve vztahu k sobě) někdo pozná, je to jeho problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom bude možná ten rozdíl. Asi jsem se sebou dost spokojený na to, abych potřeboval závodit s někým v provozu. Přesouvám se rychlostí, který mi vyhovuje - tak, abych co nejmíň překážel ostatním. Bejkárny můžu dělat na závodním okruhu. Ego si leštím přespolním během....

 

A malý disclaimer: pokud se v tom, co píšu buď obecně (a nebo pouze ve vztahu k sobě) někdo pozná, je to jeho problém

 

V tom bude možná ten rozdíl. Nejde o bejkárny. Ostatně, když s někým závodíš na okruhu, taky ho nechceš zabít.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ROFL - tím superbem si mě dostal :D... máš na něm taky logo pivovaru :D?

Tak když se to zahemžilo, tak přidám svoji trošku. Chování ostatních podle toho, čím jsem jezdil, se lišilo velmi...

 

Honda S2000 - na křižovatkách snaha závodit (když jsem měl staženou střechu, tak i nějaké poznámky nahlas), při cukání městem a přejíždění z pruhů se mě pro změnu snažili zabít, na dálnici tak půl na půl ignorace vs. snaha závodit; pokud jsem někoho dojel třeba v kopci, většinou se snažil ujíždět, pak mu došlo, že to nemá cenu

Hummer - asi jediná zvláštnost - když jsem chtěl změnit pruh na magistrále, nikdo nediskutoval, mezírka se vždycky udělala, stačilo hodit blinkr a otočit kolem; navíc s brněnským číslem byl při jízdě po Praze před autem i za autem solidní prostor, kamarádi si dělali srandu, že jsem ho mohle ještě zvětšiš položením rozložené mapy na volant; na dálnici s aerodynamikou cihly a omezovačem spíš problém

Oktávka - těžká ignorace ze strany ostatních, protože nemodrý kombík, žádné závodní snahy; logo pivovaru navíc zřejmě vzbuzovalo sympatie :)

Honda Civic - velký podíl pubertálních pětkových golfů, ještě větší podíl favoritů s převařenými dveřmi kufru (aby to vypadalo jako pětkový golf), tendence "nandat mi to"

Porsche Cayman - jediná věc - při dojíždění na dálnici po pohledu do zrcátka uhnul každý - asi to má autoritativní masku a světla

Renault Megane - kombík, absolutní ignorace, všichni vědí, že nejčastěji je v nich 1.5ka diesel a že to moc nejede

Renault Laguna - z dálky a v oparu to asi semtam někoho zezadu šikmo z boku připadalo jako relativistickou kontrakcí délek sražená A6, semtam nějaké snahy o "já Ti to nandám", po dojetí a spatření loga spíš opatrný soucit

Superb - manažerské vrahoauto, bez označení motorizace, nechávají mě žít

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BMW Z3 M Coupé... nikdo nezávodil, spíš se na mně každý chtěl kouknout, dokonce i chlapci v supersportech. Nissan 350 Z - bylo to v době kdy byl novinka, takže opět nikdo moc nezávodil, jen se mi občas stalo, že mi na dálnicích chtěli audináři ukázat, že jejich stroje jedou lépe, prostě to bylo "Porsche pro chudé" :) , MiniCooper S .. po městě mě všude poštěli (vyjma pár totáních zamindrákovců) , hlavně ženské řidičky, asi se chtěly podívat na to roztomilé autíčko, na dálnici všichni spíše zírali jak ten "knedlík" lítá :). Wrangler - stejné jako už zde zmíněná zkušenost s Hummerem, bliknu, poozočím kola a místěčko se hned dělá :)

Upraveno uživatelem Onisau
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ta 11 let stará plechovka mi dělá radost , pustím si Kurýra a kochám se těmi krásnými tvary....nebo třeba dnes, z kocoviny jsem se probíral kýblem,šampónem a houbičkou :D zde výsledek, no není krásná ?

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejhezčí sedma a ty ji máš moc pěknou M3maniacu,když ji dneska někde vidím v nesprzněným stavu,tak se fakt kochám

 

 

Přesně z tohoto důvodu ji mám a kochám se :smile_anim: po té co mi zm.di objeli klíčem X5, A8 jsem se n....l a koupil si starou plechovku, snad mě to opět nepotká....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ta 11 let stará plechovka mi dělá radost , pustím si Kurýra a kochám se těmi krásnými tvary....nebo třeba dnes, z kocoviny jsem se probíral kýblem,šampónem a houbičkou :D zde výsledek, no není krásná ?

 

..nejkrásnější BMW všech dob..o tom neni pochyb..:smile_anim:..kurýr..bond atd..vždycky se rád kochám.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw: nemám pocit, že by ta přemíra drátů a veškereho toho přecpání věcma co fungují jenom na el. energii a ovládají auto, by pro řidiče byla přínosem. Jenom top zvyšuje pravděpodobnost poruchy. Zlatý ameriky....

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ta 11 let stará plechovka mi dělá radost , pustím si Kurýra a kochám se těmi krásnými tvary....nebo třeba dnes, z kocoviny jsem se probíral kýblem,šampónem a houbičkou :D zde výsledek, no není krásná ?

 

Je to krása, když člověk vidí tuhle, dnes už klasiku, v krásně původním stavu. Prostě kam se ty dnešní plečky na tohle hrabou... škoda, že většina e34, e38 a dnes už i e39 a e46 končí v rukou pofidérních prznitelů :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...