NIGHTinGALE Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 S těma spotřebama je to stejně zvláštní. Mám Insignii, diesel, 2 litry, 160 koní, automat, jezdím hlavně Brno - Praha - Brno a nikterak pomalu. Počítač mi po ujetí 40.000km ukazuje spotřebu 6,5 litru na 100km. Kolega má Mazdu 6, plus/minus stejnej motor, manuál, trasy hlavně Praha - Plzeň - Praha (takže taky dálnice) a žere mu to o 1,2 litru víc a loudá se více, než já. Čekal bych tu spotřebu spíše obráceně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 Asi to vic toci.... Automat podradi driv nez on..? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 S těma spotřebama je to stejně zvláštní. Mám Insignii, diesel, 2 litry, 160 koní, automat, jezdím hlavně Brno - Praha - Brno a nikterak pomalu. Počítač mi po ujetí 40.000km ukazuje spotřebu 6,5 litru na 100km. Kolega má Mazdu 6, plus/minus stejnej motor, manuál, trasy hlavně Praha - Plzeň - Praha (takže taky dálnice) a žere mu to o 1,2 litru víc a loudá se více, než já. Čekal bych tu spotřebu spíše obráceně. ..co je v té Insignii za automat..? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pribina Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 Asi to vic toci.... Automat podradi driv nez on..? taky bych se priklanel k tomuto, znami co maji stejne auto jako ja (AR 166 3.0V6) maji vyssi spotrebu v manualu nez ja v automatu. Automat si totiz v 60km/h zaradi ctyrku, otacky klesnou k 1200ot/min a po obci to bez problemu utahne, obavam se ze v manualu to tak nikdo nedela. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 S těma spotřebama je to stejně zvláštní. Mám Insignii, diesel, 2 litry, 160 koní, automat, jezdím hlavně Brno - Praha - Brno a nikterak pomalu. Počítač mi po ujetí 40.000km ukazuje spotřebu 6,5 litru na 100km. Kolega má Mazdu 6, plus/minus stejnej motor, manuál, trasy hlavně Praha - Plzeň - Praha (takže taky dálnice) a žere mu to o 1,2 litru víc a loudá se více, než já. Čekal bych tu spotřebu spíše obráceně. Řekl bych, že nejvíc záleží na tom prvku mezi sedadlem a volantem. A potom taky na přesnosti paubního počítače. U nové Mazdy mi před časem docela kecal, ukazoval asi o 3/4 litru míň než byla skutečnost podle několika tankování, pak mi ho nastavili tak, že ukazuje naprosto přesně (servis to dokáže zkalibrovat, když člověk ví o kolik). S Mazdou 6, s motorem 2,2 litru, 180 koní, diesel, jezdím dlouhodobý průměr za 6,5 - 6,6, na dálnici v Rakousku nebo Německu i za 6,0 litrů, naopak, když je suchá silnice třeba mezi Insbruckem a Reuten (nebo přez jiný průsmyk), tak tam průměrná spotřeba dělá klidně 9 - 10 litrů, ale řadím jenom mezi dvojkou a trojkou, čtverkou občas a pětka nebo šestka tam jde jenom na pár metrech. Jak jsi spokojený s Insignií? Já ji před časem řídil na trase do Stutgartu a pak do Thunu a zpět. Na dálnici to docela šlo, ale několikerý průjezd alpskými průsmyky byl docela opruz. Připadala mi neskutečně těžkopádná a neobratná v zatáčkách, do každé ji člověk musel nutit. Jízdní vlastosti v zatáčkách mi připadaly mizerné a naprosto mi scházel jakykoliv náznak citu v řízení, že se mi utrhl předek jsem poznal až podle zběsilé reakce ESP. Naopak u Mazdy poznám v řízení naprosto přesně, že se blížím limitu a když ho překročím, tak reakce ESP jsou daleko jemnější (pokud to tedy nepřeženu brutálně). A to jsem přesvědčen, že u staré Mazdy 6, která měla poctivý hydraulický posilovač řízení, byla odezva ve volantu ještě lepší. Co se týká spotřeby, tak jsem s Insignií jel podle počítače někde kolem 6,5 litru, nepamatuju se přesně, ale říkal jsem si, že na to, že je to menší obsah, má o 20 koní míň, trasa vedla převážně po dálnicích a rychlostní limity jsem výrazně nepřekračoval a jel jsem v autě sám, tak je spotřeba docela vysoká. Byl to manuál, 2 litry diesel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 Sibiř: jj velmi sympatickej stroj, já SUVčka nikdy moc nemusel ale tohle příjemně překvapilo, parádně se do toho leze, uvnitř místa dost, vzadu lepší než naše rodinná Laguna II. Předváděčky momentálně k dispozici jsou dvoulitr benzín, automat v plné palbě (nejvyšší výbava + navigace a střešní okno). Automat řadí rychle nahoru, po městě drží otáčky pod 2000/min, přišlo mi že když to chci víc točit tak se tak musím překonat větší odpor na plynu do cca 2,5 tis. a pak se ochotně točí dál, nevím možná je to nezajetým autem nebo jen neumím jezdit s automatem (nicméně se mi na něj zvykalo hezky, po přesednutí do mého auta mně kvedlání při průjezdu křižovatkou Merhautova X Provazníkova najednou nějak nebavilo ). Při srovnání s Lagunou drží líp stopu, a na můj vkus to není žádnej kostitřas. Odzkoušeno u Balvína v Brně. P.S. moc se mi líbil volant, malej pruměr, silnej věnec, moc příjemně padne do ruky, až jsem si vzpomněl na BMW Svezl jsem se minulý týden, taky 2,0 litru benzín, automat, plná výbava, 4x4, obsazeno 3 lidi každý cca 90 kg, naprosto surový motor (cca 60 km), studené, ze Zlína přez Jižní svahy ( dobré stoupání) do Fryštáku a zpět, včetně stání na semaforech a předjíždění a spotřeba byla podle počítače 7,5 litru. Auto se mi docela líbí, sedět se dá i vzadu za řidičem a nemám kolena pod bradou, i když je tam horší přístup (dveře mi připadají dost úzké), vpředu naprostá pohoda, všechno po ruce. Nevyzkoušel jsem si ovládání radia a navigace (u Mazdy 6 to rozhodně není silná stránka, doufám, že tady to vylepšili). Kufr tak akorát, srovnatelný s šestkou, ale chybí tam takové ty vychytávky ala VW (háčky, uzavíratelné úložné prostory). Zpracování interiéru na ten první pohled perfektní. Podvozek mi připadá pohodlný, dobře odpružený a překvapivě se téměř nenaklání. Čekal jsem že to bude horší, ale chtělo by to více kilometrů a protáhnout to přez pár zatáček. Řízení dostatečně citlivé a příjemně tuhé ale opět to chce víc najet, aby to nebyl jen první dojem. Ale ten motor je fantastický. Zátah už pod 2 000 otáček téměř jak diesel, plochá křivka kroutícího momentu a krásně plynulé zrychlení a vypadá to, že se mu budou líbit i vysoké otáčky (protože byl úplně surový, choval jsem se k němu hodně ohleduplně). Rozhodně si ji vypůjčím, až bude mit víc najeto. Pokud bude spotřeba taková, jak to vypadalo při té první jízdě, bude to horký favorit pro manželku i na cesty na lyže. Jsem zvědavý na verzi diesel. Podle toho, co povídali u prodejce, plní emisní limity bez DPF a tudíž ho nemá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 No to jsem rad, ze jsme na chvili zaparkovali u Mazdy. Ma uz s toho hlavu jak petikilovy meloun. Mazdu, nebo Mondeo? Je do v Norsku, kde mame maximalku 80, absolutni poslusnost vsech vuci predpisum, pokuty velmi nechutneho typu a brutalni dan pri koupi a pojisteni, ktera se pocita s vykonu. Takze vse pres 120 koni je premotorizovane, nezaplatitelne a zbytecne, takze nejslabsi 2,2 u Magdy nejsilneji 1,6 u Fodky. Dosluhuje mi stare Mondeo a je treba koupit neco noveho. Bedane, mel jsi moznost srovnat? Oba v rope. Jak je to s hlukem na delsich cestach, jak je to s, pry, tezkou spojkou u Mazdy?, Jak je to s prolinanim nafty do klikovky a oleje, cimz pry Mazda trpela,.....? Pis, nezinyruj se, cim vic dojmu, tim lip. Pokud chces klidne do SZ. Treba http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33252027 a http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32782747 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 ..co je v té Insignii za automat..? šestistupňovej, víc ti k tomu říct neumím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 (upraveno) No to jsem rad, ze jsme na chvili zaparkovali u Mazdy. Ma uz s toho hlavu jak petikilovy meloun. Mazdu, nebo Mondeo? Je do v Norsku, kde mame maximalku 80, absolutni poslusnost vsech vuci predpisum, pokuty velmi nechutneho typu a brutalni dan pri koupi a pojisteni, ktera se pocita s vykonu. Takze vse pres 120 koni je premotorizovane, nezaplatitelne a zbytecne, takze nejslabsi 2,2 u Magdy nejsilneji 1,6 u Fodky. Dosluhuje mi stare Mondeo a je treba koupit neco noveho. Bedane, mel jsi moznost srovnat? Oba v rope. Jak je to s hlukem na delsich cestach, jak je to s, pry, tezkou spojkou u Mazdy?, Jak je to s prolinanim nafty do klikovky a oleje, cimz pry Mazda trpela,.....? Pis, nezinyruj se, cim vic dojmu, tim lip. Pokud chces klidne do SZ. Treba http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33252027 a http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32782747 Já japonce moc nemusím, ale vezmu-li to objektivně - za Forda asi zaplatíš větší daň, ale to se ti vrátí na spotřebě, protože ten má tabulkově o 2l nižší spotřebu a mě se zdá být takový měkčí na silnici a hlavně lépe ovladatelný. Mazda je dle mého názoru trochu "tvrdá na hubu" a hlavně ta spotřeba 9l se mě zdá dost. No a i když byla vloni zařazena do kategorie luxusních vozů tak se mě moc nezdá. To je můj názor a netvrdím, že mám pravdu, ale mě se to tak jeví. A ještě taková maličkost - když odděláš čalounění ze dveří, tak ford to tam má takový pěkně porovnaný a uchycený v průchodkách a u mazdy je takovej mírnej zmatek, třeba táhla a bowdeny, motorky ke stahovačkám jsou chycený ke kostře jen rychlopáskama a působí to tam dost zmateně. Upraveno 29. února 2012 uživatelem jirka404 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 Jak jsi spokojený s Insignií? Já ji před časem řídil na trase do Stutgartu a pak do Thunu a zpět. Na dálnici to docela šlo, ale několikerý průjezd alpskými průsmyky byl docela opruz. Připadala mi neskutečně těžkopádná a neobratná v zatáčkách, do každé ji člověk musel nutit. Jízdní vlastosti v zatáčkách mi připadaly mizerné a naprosto mi scházel jakykoliv náznak citu v řízení, že se mi utrhl předek jsem poznal až podle zběsilé reakce ESP. Naopak u Mazdy poznám v řízení naprosto přesně, že se blížím limitu a když ho překročím, tak reakce ESP jsou daleko jemnější (pokud to tedy nepřeženu brutálně). A to jsem přesvědčen, že u staré Mazdy 6, která měla poctivý hydraulický posilovač řízení, byla odezva ve volantu ještě lepší. Co se týká spotřeby, tak jsem s Insignií jel podle počítače někde kolem 6,5 litru, nepamatuju se přesně, ale říkal jsem si, že na to, že je to menší obsah, má o 20 koní míň, trasa vedla převážně po dálnicích a rychlostní limity jsem výrazně nepřekračoval a jel jsem v autě sám, tak je spotřeba docela vysoká. Byl to manuál, 2 litry diesel. Po okreskách moc nejezdím, takže chování v zatáčkách je pro mě podružné. Většinu cest absolovuji po dementní D1 a tam se Insignia chová docela dobře. Je celkem tichá, nerovnosti se do interiéru moc nepřenáší. V tomto ohledu mi přijde subjektivně lepší, než ta Mazda 6. Když jsem byl v DE, tak na jejich hladkých dálnicích je úplně super. Tempomat nastavím na 180 a cestování je naprosto pohodové. Super jsou sedadla, pokud je porovnám třeba s tou Mazdou 6 či Volvem 60, které ve firmě máme, tak ty polokožený v Insignii vedou na plné čáře. Líbí se mi výhled z vozu, přesně vím, kde mám čumák a podél krajnice či svodidel můžu jet naprosto těsně, to se mi stalo u auta poprvé. Motor je tichej, oproti Pašíkovi či Superbovi je lépe utlumenej (alespoň pro moje ucho). Co mě s..e - nechápu, jak může mít v dnešní době auto v ceně 950.000Kč kolíčky ve dveřích (jak starej Favorit). U řidiče mi navíc blbne - teplota klesne k nule a kolíček zajede jen do poloviny, takže musím zamknout dveře řučně (klíčkem do zámku). Centrál je nezamkne. Musím s tím do servisu, asi to bude nějaká kravina, ale štve mě to. A pak mě štve kufr - tak vysokou nákladovou hranu jsem u auta nikdy neměl. Člověk ani nedosáhne na konec kufru, jak ten nárazník zavazí. A k pousmání je osvětlení kufru (mám liftback) - lampička je jen na levé straně. Na pravé je prázdný otvor. Tak buď ji tam zapomněli namontovat a nebo jsem si ji asi měl dokoupit v rámci nadstandardní výbavy. Že v tom Oplovi ale ušetřeli peněz, že tam to druhé světlo nedávají standardně, volové. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 šestistupňovej, víc ti k tomu říct neumím Šestistupňový automat s možností přímého řazení, ale je to GM, takže u některých modelů je to takový kostrbatý a u "přemotorovaných" aut občas nestíhá, zejména u čtyřkolky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 29. února 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2012 Co mě s..e - nechápu, jak může mít v dnešní době auto v ceně 950.000Kč kolíčky ve dveřích (jak starej Favorit). U řidiče mi navíc blbne - teplota klesne k nule a kolíček zajede jen do poloviny, takže musím zamknout dveře řučně (klíčkem do zámku). Centrál je nezamkne. To stačí stříknout do zámku trochu Kontoxu je tam zatuhlá vazelína. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 (upraveno) No to jsem rad, ze jsme na chvili zaparkovali u Mazdy. Ma uz s toho hlavu jak petikilovy meloun. Mazdu, nebo Mondeo? Je do v Norsku, kde mame maximalku 80, absolutni poslusnost vsech vuci predpisum, pokuty velmi nechutneho typu a brutalni dan pri koupi a pojisteni, ktera se pocita s vykonu. Takze vse pres 120 koni je premotorizovane, nezaplatitelne a zbytecne, takze nejslabsi 2,2 u Magdy nejsilneji 1,6 u Fodky. Dosluhuje mi stare Mondeo a je treba koupit neco noveho. Bedane, mel jsi moznost srovnat? Oba v rope. Jak je to s hlukem na delsich cestach, jak je to s, pry, tezkou spojkou u Mazdy?, Jak je to s prolinanim nafty do klikovky a oleje, cimz pry Mazda trpela,.....? Pis, nezinyruj se, cim vic dojmu, tim lip. Pokud chces klidne do SZ. Treba http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33252027 a http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32782747 Ahoj, bohužel s těmito motorizacemi jsem najel velice málo. Mazda 6, 129 koní z Tvého postu - motor je příšerně uškrcený - má hrozně malé turbo a tak se sice nádherně rozjíždí, bez jakékoliv prodlevy reaguje na plynový pedál i z cca 1500 otáček, ale daní je konec legrace nad 3000 otáček. Pak se už téměř nic neděje, kdežto ten můj motor se 180 koňmi táhne až do omezovače. Na druhou stranu ten slabší motor je výrazně tišší, nebo má jiné spektrum hluku. Ten výkonnější má hrubší zvuk a mám pocit, že je v kabině víc slyšet, ale při běžné jízdě to není nic hrozného, v běžných rychlostech na dálnici je motor vždy hluboce pod 3000 otáček a aerodynamický hluk a hluk od kol to překrývá. S touto slabší Mazdou jsem najel asi 300 km a bylo mi hned jasné, že ji nechci, ale pokud máte tak přísné rychlostní limity, tak by to nemusela být špatná volba. Jenom pozor na to, že interiér vypadá míň dotažený a jednodušší než u Fordu, schází odkládací kapsy v zadních dveřích, není tam navigace (proto jsem nakonec koupil nejvyšší verzi s nejsilnějším motorem), nejsou tam v kufru ptákoviny ala VW (háčky, zásuvka 12V ... ale to stejně nepoužívám), ale pro mne byly rozhodující jízdní vlastnosti, které podle mého subjektivního dojmu jednoznačně a výrazně převyšují cokoliv jiného z předokolek v této třídě. Mondeo je opravdu o poznání měkčí a komfortnější, ale je taky o něco větší a míň obratné, měl jsem pocit, že je z něj horší výhled na všechny strany a interiér taky není nic moc. Jsou auta s lepším interiérem, ale jak říkám, u mne i přes řadu nedostatků Mazdy, rozhodly jízdní vlastnosti. Mám druhou mazdu s DPF, první byla Mazda 6 první generace po faceliftu, 2,0 litru, 143 koní, 6 stupňový manuál, najeto 300 000 km bez oprav a bez výměny DPF, problémy s olejem byly nějaké drobné v samém začátku a řešili to tehdy jestli si dobře vzpomínám přehrátím SW řídící jednotky, na druhou stranu pokud vím, tak v servisu říkali, že nějaké problémy se u těch motorů vyskytovaly, mne naštěstí minuly. Pak jsem měl Mazdu 6 druhé generace před faceliftem, ale tu nepočítám, protože mi ji po třech měsících zrušil boreček s dodávkou, který se o mne přizabil ( bez jakýchkoliv brzdných stop to do mne našil zezadu, nevím co dělal, protože jsem na přehledném místě zpomalil asi na 30 - 40 km, přede mnou byl cyklista a v protisměru jely auta, Mazdu zrušil tak, že nešly otevřít zadní dveře, kufr byl zkácený po zadní kola, střecha zvlněná, já jsem zrušil mechanismus nastavování sedadla, ale až na bolavý krk, což vyřešil límec na dva týdny, mi nic nebylo. On dopadl poněkud hůř a je v invalidním důchodu, pochroumal si obratle, když vysklíval hlavou přední okno. To jsem ještě náraz trochu zmírnil, protože když jsem v zrcátku uviděl, jak se na mne řítí, tak jsem přestal brzdit a v rámci možností přidal plyn a pokusil se nacpat mezi toho cyklistu a protijedoucí auto. Cyklista to naštěstí odnesl jenom odřeninami, protože po tom nárazu ze zadu jsem trochu změnil směr a sundal ho do příkopu). Takže jsem se na chvíli vrátil ke staré Mazdě a značnou část loňského roku přemýšlel co koupit nového. Nakonec to vyhrála další Mazda. V rámci toho přemýšlení jsem vyzkoušel taky Mondeo, ale s motorem 2,0 litru, 163 koní od Peugeot-Citroen. Motor od Mazdy mi připadal podstatně lepší, i když hlučnější, pružnější a ochotněji se vytáčí do otáček. Jak jsem psal, Mondeo je měkčí, tišší, ergonomie je taky výborná, všechno je tam, kde to řidič očekává, ale je větší a subjektivně se mi jelo líp s Mazdou. Taky řazení (manuální) se mi u Mazdy jeví lepší a přesnější. S motorem 1,6 litru, co je v tom Mondeu z Tvého postu, mám v práci Berlingo a ten motor není úplně špatný, máme najeto něco přes 200 tis. km a prozatím bez zásadních problémů s motorem, jenom DPF jsme museli měnit někde kolem 140 000 km,(cena opravy cca 20 000 kč), ale podle mne je ten motor na tak velké auto slabý a především akcelerace (předjíždění, když je míň místa) nebude nic moc. V tomto směru 400 Nm u Mazdy a 260 u Mondea bude citelný rozdíl (hodnoty nemusí být úplně přesné, nehledal jsem to v tech. parametrech, ale je to asi), zvlášť když Mondeo je těžší. Taky nevím, jestli má Mondeo s tímto motorem 5 nebo 6 rychlostí. Pokud má jenom 5, tak hluk od motoru nebude při vyšších rychlostech zanedbatelný a rovněž spotřeba bude jinde, než píše výrobce v papírech. Já osobně nejsem fanda současného trendu malých objemů. Pokud diesel 1,6 litru, tak do malého auta na cestování na krátké vzdálenosti nebo do města a když auto na delší cesty, tak alespoň 2,0 litru diesel nebo 2,0 litru benzín (benzin raději 2,5 - 3,0 litru a atmosrérický) a v tomhle se mi Mazda jeví jako poslední mohykán ve střední třídě, protože jde proti tomuto trendu. Proto mne taky nadchl 2,0 litru benzín u CX5. Nejlíp uděláš, když se do obou aut posadíš a projedeš se alespoň 100 - 200 km. To už poznáš, co Ti nesedí a taky posoudíš interiér i exteriér auta. To, co mi připadá jako nepřekonatelná překážka v tom, abych si talkové auto koupil, může jinému připadat jako naprostá ptákovina. Micméně mám třetí ( resp. čtvrtou) Mazdu a diposud zádná nebyla v servisu na opravě, pouze na běžném servisu a výměně spotřebních dílů ( destičky, kotouče, filtry). To se mi u jiného auta nestalo. Nájezd cca 300 000 km u prvních dvou a ta druhá doposud slouží ve firmě jako holka pro všechny, současná má asi 30 000 km. Upraveno 1. března 2012 uživatelem bedan Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 Co mě s..e - nechápu, jak může mít v dnešní době auto v ceně 950.000Kč kolíčky ve dveřích (jak starej Favorit). U řidiče mi navíc blbne - teplota klesne k nule a kolíček zajede jen do poloviny, takže musím zamknout dveře řučně (klíčkem do zámku). Centrál je nezamkne. To stačí stříknout do zámku trochu Kontoxu je tam zatuhlá vazelína. Díky za radu, vyzkouším. Jsem zvědav, jak se bude auťák chovat za rok. Známej automechanik mi řekl: "Z každýho auta se dříve či později stane Opel," čímž mě trošku vyděsil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 Bedan: Ty blaho, diky za analyzu. Super sepsane, diky, ze sis s tim dal tu praci. Stale vaham. Dnes k tomu jeste pribyl novy MB B 180CDI Sport. Strasne se mi libi interier a ta kompaktnost pri zachovani prostornosti. Navic je to uplne nove, z grunru, chasis, motor, prevodovka, vsechno, auto a ne auto na konci zivotnosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 Bedan: Ty blaho, diky za analyzu. Super sepsane, diky, ze sis s tim dal tu praci. Stale vaham. Dnes k tomu jeste pribyl novy MB B 180CDI Sport. Strasne se mi libi interier a ta kompaktnost pri zachovani prostornosti. Navic je to uplne nove, z grunru, chasis, motor, prevodovka, vsechno, auto a ne auto na konci zivotnosti. No tak jestli máš tuhle možnost, tak neváhej a běž do MB. Myslím, že to je zdaleka nejlepší výběr z toho o čem uvažuješ . A to nejsem žádný velký fanda MB, ale tenhle se mě fakt líbí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 (upraveno) No moznost, je to proste drazsi alternativa. Ale to auto se mi libi a presto, ze je o pul metru kratsi, nez Mondeo, tak ma kufr 488 litru v zakladnim usporadani, 976 mm mista na nohy, tedy jako S Klasse, odpor vzduchu 0,26, tedy jako nova BMW trojka. Proste se mi zda, ze tady inzenyri trochu premysleli a zamakali. K tomu si rikam, ze mozna to bude vsechno kvalitneji vymyslene a udelane, kdyz je to Benz. Ale je to o sestinu drazsi. Je to moc, nebo to stoji za to? To je to, o co tu ted bezi. Dival jsem se treba na tenhle: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=32769919 Upraveno 1. března 2012 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 Bedan: Ty blaho, diky za analyzu. Super sepsane, diky, ze sis s tim dal tu praci. Stale vaham. Dnes k tomu jeste pribyl novy MB B 180CDI Sport. Strasne se mi libi interier a ta kompaktnost pri zachovani prostornosti. Navic je to uplne nove, z grunru, chasis, motor, prevodovka, vsechno, auto a ne auto na konci zivotnosti. Koukám na to. Spotřeba 6,3l ve městě v mercedesu. Dobrý do Norska ideální. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 A nebo B, spíše A :-) A: B: coming soon ...? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 1. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2012 (upraveno) No moznost, je to proste drazsi alternativa. Ale to auto se mi libi a presto, ze je o pul metru kratsi, nez Mondeo, tak ma kufr 488 litru v zakladnim usporadani, 976 mm mista na nohy, tedy jako S Klasse, odpor vzduchu 0,26, tedy jako nova BMW trojka. Proste se mi zda, ze tady inzenyri trochu premysleli a zamakali. K tomu si rikam, ze mozna to bude vsechno kvalitneji vymyslene a udelane, kdyz je to Benz. Ale je to o sestinu drazsi. Je to moc, nebo to stoji za to? To je to, o co tu ted bezi. Dival jsem se treba na tenhle: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=32769919 Hele nevím, jak je to tam v poměru cena - mzda, ale tady se prodávají 2010 za 600 tis. no a 2012 je vlastně nové no a to je tady darda . Každopádně se ti to bude rychle vracet na spotřebě a zcela určitě na údržbě, kdy budeš maximálně měnit olej a brzdy . Jak říkám z těch možností co jsi uvedl bych bral asi MB. No a ten vnitřní prostor u MB nahonili tím, že vrazili kola do rohů - něco jako Mini a to je velká výhoda i pro jízdní vlastnosti. Upraveno 1. března 2012 uživatelem jirka404 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se