Hasňa Odesláno 8. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2012 Taky mas bileho??? :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato31681 Odesláno 12. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. března 2012 Kolgovci, prosim vas o radu - vyberam letne pneu na svoj Focus. Rozhodujem sa medzi Vredestein Sportrac 3 a Fulda EcoControl HP - mate s nimi nejake skusenosti ? Vredestein vyhral ADAC testy, Fuldy ale len EcoControl som mal na predchadzajucom aute a bol som spokojny. Ide o rozmer 195/60 R15. Dakujem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 12. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. března 2012 Kolgovci, prosim vas o radu - vyberam letne pneu na svoj Focus. Rozhodujem sa medzi Vredestein Sportrac 3 a Fulda EcoControl HP - mate s nimi nejake skusenosti ? Vredestein vyhral ADAC testy, Fuldy ale len EcoControl som mal na predchadzajucom aute a bol som spokojny. Ide o rozmer 195/60 R15. Dakujem od 2007 jsem měl na mondeu tyto : http://www.zbozi.cz/vyrobek/fulda-carat-progresso-195-60-r15-88v/ a půjdu do nich znova, naprostá spokojenost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JHonza Odesláno 12. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. března 2012 Když už řešíte Fordy, nemáte někdo zkušenosti s Barum Bravuris 2 (195/60 R15) na Focusu? Také mě čekaji nové letní gumy. Zatím mám Hankook Optimo s posledními zbytky vzorku. Ty Barumky mají podobný dezén. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 ja jezdim vetsinou na matadoru a jsem spokojenej. teda v momente, kdy dojedu fabricky gumy. kecy o rozdilnosti pneumatik a kvalite dezenu povazuju za marketing Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Když už se řeší gumy. Vadí něčemu, když jsou u 4x4 jiné gumy vepředu a jiné vzadu? Myslím tím vzorek. Rozměr stejný. Někde jsem slyšel, že by měly být všude stejné, ale nevidím důvod proč. Když dokonce přímo v bmw v m-paketu jsou vepředu a vzadu úplně jiné rozměry. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato31681 Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 U nas plati ze obe pneu na jednej naprave musia byt rovnake - rozmer, vyrobca aj dezen. Na druhej naprave mozes mat uplne ine pneu, ale zasa musia byt zhodne. Snad som to nenapisal krkolomne. Rozdiel v inych pneu na napravach mozes pocitit, napr zadna naprava nebude mat taky zaber ako predna, alebo bude nestabilnejsia v dazdi... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Jasně, toto je jasné. Legislativně to problém není. Co se týče jízdních vlastností v tom také problém není. Jde mi čistě o techniku - jakože jestli to nevadí diferenciálům nebo tak něco, nevím... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Jasně, toto je jasné. Legislativně to problém není. Co se týče jízdních vlastností v tom také problém není. Jde mi čistě o techniku - jakože jestli to nevadí diferenciálům nebo tak něco, nevím... ..audi má u quattra všude stejný rozměr..BMW má vzadu širší odjakživa..tak to zřejmě nějak nevadí.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chronař Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 ja jezdim vetsinou na matadoru a jsem spokojenej. teda v momente, kdy dojedu fabricky gumy. kecy o rozdilnosti pneumatik a kvalite dezenu povazuju za marketing Jo, Matador... Já měl kdysi dávno jedny zimní na pasátu (koupil jsme je s ojetinou) a šly do popelnice. Byl jsem v servisu, že jsme pích a mechanik mi ukázal všechny kola ve vodě - tisíce drobných bublinek (bez výjimky všechny čtyři). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Jasně, toto je jasné. Legislativně to problém není. Co se týče jízdních vlastností v tom také problém není. Jde mi čistě o techniku - jakože jestli to nevadí diferenciálům nebo tak něco, nevím... U čtyřkolek by měly být všechny pneu stejné značky. Problém spočívá v tom, že každý vzorek i při stejném rozměru má různé obvodové míry (třeba i v milimetrech) a to může rozhodit mezinápravový diferenciál a následně i předek, nebo zadek. Po ujetí nějaké vzdálenosti se totíž "rozhodí" obvod otáčení předku a zadku a je hotovo. Odzkoušeno na vlastní kůži , ačkoliv mě to bylo známo. bedja - nevím o tom, že by to byla u BMW běžná praxe , kromě sportů a M . Nepočítám-li šílence, kteří si rádi zvyšují spotřebu. Upraveno 13. března 2012 uživatelem jirka404 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) jirka404: Co není běžná praxe? Širší zadní pneu mám i v sérii já na 120d přimo z továrny bez m-paketu, stejně tak to má snad i blbá základní 116i. Stejné rozměry pneu na předku a zadku mají ve specifikaci jen BMW s x-drivem a to jen na zimní sezónu, letní obutí je tam opět vzadu širší... Ty se mi nějak nezdáš... :-) Upraveno 13. března 2012 uživatelem m.n. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jartop Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Ty se mi nějak nezdáš... :-) Však psal, že už to dávno nedělá... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kapo Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 U čtyřkolek by měly být všechny pneu stejné značky. Ano stejná značka, stejný rozměr, stejný dezén. Problém spočívá v tom, že každý vzorek i při stejném rozměru má různé obvodové míry (třeba i v milimetrech) a to může rozhodit mezinápravový diferenciál a následně i předek, nebo zadek. To se mi nezdá, na co by tam byl ten diferencionál. Právě ten vyrovnává rozdílné délky dráhy vnitřního a vnějšího kola (třeba v zatáčkách, pokud tedy nejezdíš jen rovně) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 ... tak přemejšlim, že potřebuju nový auto, a nemůžu si vybrat... je tak malej výběr... spolehlivý, hezký, vysokej MI, úspornej, výkonnej motor, netuctovka, pohodlný a s velkým zavazadlovým prostorem, a to všechno nejlíp do 200k czk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) jirka404: Co není běžná praxe? Širší zadní pneu mám i v sérii já na 120d přimo z továrny bez m-paketu, stejně tak to má snad i blbá základní 116i. Stejné rozměry pneu na předku a zadku mají ve specifikaci jen BMW s x-drivem a to jen na zimní sezónu, letní obutí je tam opět vzadu širší... Ty se mi nějak nezdáš... :-) Zase chytrej - viz - http://www.bmw.cz/cz/cs/owners/accessories/rim_configurator/rims_configurator.html?action=config&vendor=10000&serie=1&model=5&motor=35 Vidím, že vám něco vysvětlovat je jako házení hrachu na zěď Kapo - no nezbývá mě, než ti doporučit si to vyzkoušet Upraveno 13. března 2012 uživatelem jirka404 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 No a co jako? Když už jsme u těch odkazů, tady máš kola za celou historii BMW včetně rozměrů, tak si porovnej, kolik procent je tam stejných na obou nápravách. http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) No a co jako? Když už jsme u těch odkazů, tady máš kola za celou historii BMW včetně rozměrů, tak si porovnej, kolik procent je tam stejných na obou nápravách. http://felgenkatalog.auto-treff.com/ To je pěkný, ale tady se hovoří o serii, ne o kola dle výběru. Na těchto kolech vyjíždějí auta z fabriky. To, že si někteří prodejci přivydělávají na kolech je jiná věc. Upraveno 13. března 2012 uživatelem jirka404 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Fajn, tak si objednej namátkou třeba 335i na sériových kolech se stejnými pneu na obou nápravách. A to se pořád bavíme o 1er nebo 3er, kde se skutečně dají základní modely koupit se stejnými pneu, ale v řadách výš a výš je ten poměr daleko větší ku prospěchu rozdlíných rozměrů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Fajn, tak si objednej namátkou třeba 335i na sériových kolech se stejnými pneu na obou nápravách. A to se pořád bavíme o 1er nebo 3er, kde se skutečně dají základní modely koupit se stejnými pneu, ale v řadách výš a výš je ten poměr daleko větší ku prospěchu rozdlíných rozměrů. Asi ti to nevymluvím, ale až budeš mít někdy čas, podívej se u některého značkového prodejce BMW na jakých kolech sjíždějí nová auta z přepravníku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se