Dantechno Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 Spotřeba je přes 20 ... minimum je u tohodle kusu 23... na menší se dostaneš snad jenom z kopce bez motoru Potřeba jsou normální papíry, Cčko je na H1čku... jinak na inzerátech jsou za 500 000, ale jsou tam aby bylo o čem smlouvat... V dnešní době je už chce jenom pár opravdových srdcařů.. ostatní se podělají jen zjistí spotřebu... Když na to šlapeš tak se blížíš 30 l/100 Km Muzu potvrdit, znamej ma cernou H2... Zere to jak magor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 Já se teď svezl na 24 hodin s touhle krasavicí. Corvette C6 (V8, 6.0, 298 kW, 544 Nm) z půjčovný dream-cars.cz. Dostal jsem v práci za odměnu nějakej voucher a protože původně objednaná 911 musela neočekávaně do servisu, nabídli mi tohle. Fakt nelituju ... Vette mě překvapila v mnoha ohledech a překvapení největší se skrývalo pod spotřebou. Za 550 km najetých kilometrů vzala v průměru 13 litrů, což je na osmivál se 400 koníkama v automatu velmi slušný. Na dálnici to spadlo dokonce na 11,5. Auto má extrémně dlouhý převody (na dvojku se dá jet 130, na trojku 180, na čtyřku 230 atd.), motor velmi návykovej zvuk a zrychlení je bláznivě veselý a bezstarostný. Už jsem řídil pár aut s výkonem 400+ koní (M5, M3, 911 turbo apod.), ale tohle mě překvapilo tím, jak přívětivě a lineárně se výkon stupňuje a je skvěle dávkovatelnej. Podvozkově to žádnej zázrak není, hodně váhy na předku a celkově to působí trochu těžkopádně, ale pro takovéto domácí poježdění to bohatě stačí. Ustřelení zadku není problém prakticky v jakýkoli rychlosti (nota bene ve 130 na dvojku v omezovači), stabilizace nechá zadek vycestovat odhadem na metr, než do toho sáhne. Zkrátka - čekal jsem primitivní muscle káru a ačkoli nejde o přetechnizovanej a sofistikovanej stroj, má něco do sebe. To auto prostě má koule, přičemž největší úsměv mi vyvolaly dvě věci - hromobití motoru a vejfuků a pak reakce okolí. Každej mě pustil na křižovatce, chodci pískali, mávali a křičeli "nalož jí", auta uhybala z levýho pruhu, ačkoli jsem nespěchal, každej druhej mával, ať ho předjedu... zkrátka je vidět, že je mezi náma pořád dost "autařů" . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruda Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 (upraveno) ... Když na to šlapeš tak se blížíš 30 l/100 Km Tak 30 l/100km žere i firemní Škoda Superb 2,8 V6 při pomalé až "zácpové" jízdě. edit: 2 KFL: upřímně a z celého srdce ti závidim Upraveno 14. září 2009 uživatelem Ruda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 Já se teď svezl na 24 hodin s touhle krasavicí. Corvette C6 (V8, 6.0, 298 kW, 544 Nm) z půjčovný dream-cars.cz. Dostal jsem v práci za odměnu nějakej voucher a protože původně objednaná 911 musela neočekávaně do servisu, nabídli mi tohle. Fakt nelituju ...Diky za moc peknej prispevek.......v amerikanech se skoro neorientuju a tohle je urcite prinosne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 Céčko je potřeba pro H1, ostatní jsou už pod 3,5 tuny podle tabulek má H2 celkovou hmotnost 3909 kg takže náklaďák. Leda by to mělo nějakou výjimku nebo by to pro evropu mělo nějak upravené parametry. Třeba kufr na 20 kg nákladu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruda Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 podle tabulek má H2 celkovou hmotnost 3909 kg takže náklaďák. Leda by to mělo nějakou výjimku nebo by to pro evropu mělo nějak upravené parametry. Třeba kufr na 20 kg nákladu. na www.hummer.cz jsem zahlédl u H2 celkovou hmotnost 3500 kg, takže asi se s parametry čaruje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 na www.hummer.cz jsem zahlédl u H2 celkovou hmotnost 3500 kg, takže asi se s parametry čaruje jo mají to tam tak. Když odečtu pohotovostní hmotnost tak mi vychází pět lidí a taška s nákupem. Na americkém webu mají užitečnou 2200 liber. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 Nejezdím s touhle babičkou často, ale o to radši. Je to zvíře z dob, kdy se ještě musely stroje krotit, ne že jezdily samy kam se jen řidič podívá A dávám jí sem, protože si myslím, že tenhle motor je téměř hodinářská práce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 14. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 2009 Já byl dnes pro změnu na závodech Jaguar Challenge v Sosnové a ještě před 45minutami jsem pomáhal opravovat Jaguar XJ40, kterému prdla hadice chlazení - samozřejmě te ke které se nedá nikudy dostat... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilius Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Já byl dnes pro změnu na závodech Jaguar Challenge v Sosnové a ještě před 45minutami jsem pomáhal opravovat Jaguar XJ40, kterému prdla hadice chlazení - samozřejmě te ke které se nedá nikudy dostat... něco v tomto stylu???? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
New X-Bob Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Honda CBX - jojo, vypiplaná slečna. Myslím, že jeden kus je na prodej v Motoshopu v Křesomyslově ulici v Nuslích. Zajímalo by mě, jak moc ji musíš lámat do zatáčky Nechce jet furt rovně? A předpokládám, že na kolena je to dobrá věc, musí to lehoulince topit v chladnu a motor sám chrání před vodou??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 něco v tomto stylu???? Vzali jsme páčidlo a šlo to Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Honda CBX - jojo, vypiplaná slečna. Myslím, že jeden kus je na prodej v Motoshopu v Křesomyslově ulici v Nuslích. Zajímalo by mě, jak moc ji musíš lámat do zatáčky Nechce jet furt rovně? A předpokládám, že na kolena je to dobrá věc, musí to lehoulince topit v chladnu a motor sám chrání před vodou??? No to je ona, ty jsi u nás byl ? Jízdní vlastnosti nejsou zdaleka tak strašný, jak se o ní píše, dá se zkrotit, jen to chce trochu odvahy, přeci jen už je jí 30 let.. Na kolena trochu topí, ale přiznám se, že jsem na ní v dešti nejel a nepojedu. Představa, že bych měl motor pak čistit kartáčkem na zuby není nijak lákavá. Do mokra a bahna mam jinou hopsandu:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Dochází mi, že jsem zapomněl do původního Vette postu dát video se zvukem, co jsem natočil . Kdyby někoho zajímalo .. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Dochází mi, že jsem zapomněl do původního Vette postu dát video se zvukem, co jsem natočil . Kdyby někoho zajímalo .. Sakra to je zvuk ... A na zivo to musi byt jeste lepsi. Dik ze jsi se podelil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Co rikate na noveho SUperba Combi? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teatime Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 -------------------- ....nic Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teatime Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Pánové, kamarád prodává Hummer H2 za 200 tisíc... pokud má někdo vážný zájem.... Teď mi to došlo! Není v tom háček, je za tím skvělá zpráva. Kamarádovi velkou gratulaci, já věděl, že to musí fungovat, když jsou toho plné maily! http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_enlargement Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yarda Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Já se teď svezl na 24 hodin s touhle krasavicí. Corvette C6 (V8, 6.0, 298 kW, 544 Nm) Podvozkově to žádnej zázrak není, hodně váhy na předku a celkově to působí trochu těžkopádně, ale pro takovéto domácí poježdění to bohatě stačí. Ustřelení zadku není problém prakticky v jakýkoli rychlosti (nota bene ve 130 na dvojku v omezovači), stabilizace nechá zadek vycestovat odhadem na metr, než do toho sáhne. Dovolil bych si zdvořile nesouhlasit. strávil jsem s tímhle autem den na okruhu v Zolderu. Na základě této zkušenosti hodnotím podvozek jako hodně dobrý. Neměl jsem před tím s Corvettou žádnou zkušenost, dost jsem se toho bál, ale když jsem postupňe zjišťoval kam až můžu, propadal jsem bezuzdnému nadšení. Hned na začátku jsem dostal radu od zkušenějších: "Nikdy na dvojku neakceleruj v zatáčce! Nikdy!" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září 2009 Co rikate na noveho SUperba Combi? Nelíbí se mi. Vypadá jako těžkotonážník. Nevidím žádný designerský prvek, který by stavbu karoserie odlehčoval. Podobně se mi jeví nová Honda Accord nebo Toyota Avensis. Italové na to jdou jinak. Podívej se Alfu 159 SportWagon. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se