Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

ja mel ted land cruisera v servisu (tahne mu na 300t km a nejezdi jen po meste, mel na to narok ... byt sem samozrejme u fa na 75k radne nasranej ;)), vystridal sem v rychlem sledu (a stylem 1 opustim a 2. hned odjizdim) nekolik aut.

Kokta 1.6 (nebo 1.8, nevim) benzin -> Avensis 2.0D (pocitove Avensis jako prijemny auto, dobrej motor, sedacky a interier prumer. Kokta nahowno, s avensisem nesrovnatelna)

Avensis -> Lexus GS300 (lexus prijemny normalni auto, fajn audio)

Lexus -> BMW 530x -> Lexus (srovnavani spis drobnosti, obe fajn auta, lexus mne ale prisel prece jen prijemnejsi ...+u BMW me vylozene s..e ovladani tempomatu)

Lexus -> Avensis (prvni pocit po nastoupeni, to si snad delaji srandu s tim interierem, vzdyt je to jak starej favorit ... po prvnich kilometrech, to si snad delaji srandu s tema jizdnima vlastnostma, kdo tohle auto kupuje?) ... slo o stejneho avensise jako na radku 1 :)

Avensis -> Land cruiser ... home sweet home :)

...mezi tim sem jeste jezdil se starym (9 let) subaru legacy 2,5 benzinem, plna vybava a bylo to lepsi svezeni nez kokta i avensis.

 

resume 1 - zalezi na perspektive

resume 2 - kdo si kupuje (za svoje) novy auto nizsi stredni tridy v lepsi vybave je uplnej id**t, kdyz muze mit za podobny penize lehce ojety auto uplne jine tridy a vybavy (ktere se nerozsype po 120t km (a nezacne drncet po 30t km) jako kokta nebo focus a podobny).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me se to libi, papirove uz je to dlouhy jak pohada, doufam tam bude v zadu vic mista jak v jednicce a dvojce. 2,0tdi do toho ideal, ale myslim, ze leda ve snu, to samy me trapi u superbe, kdyby tam bylo aspon 2,5tdi, ne li 3,0tdi, tak jasna volba. na druhou stranu, kdo by pak kupoval A6, ze?

 

..Superb s 3.0TDi by byl prodejní šlágr..nejen v čechách..!:smile_anim:..ten 4válec ho tak trochu degraduje..no..jinak není špatný..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já si to zase nemyslím, že by to byl takový prodejní hit. Jednak by to musela být čtyřkolka, což by zase vyšroubovalo už tak vysokou cenu za 3.0TDI a pak už by to docela jistě atakovalo cenovou sféru prémiové Audi. K tomu pár extras a jsi na ceně o třídu lepší A6. Zas z toho není třeba dělat něco, co superb není, furt je to střední třída s více místa na zadních sedadlech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před rokem jsem sháněl velkého kombíka, šichťáka do práce i pro rodinu, vození lidí, psa, tašek i zboží. S klapkama na očích jsem sháněl něco koncernového, až mne náhodou osvítilo Mondeo. Kooupil jsem 2008 ve výborném stavu, po 1.majiteli v D, dnes má najeto 145000 a úplná pohoda. Po načipování 170 koní, jede svižně, výborné jízdní vlastnosti, skvělý komfort, uvnitř ticho, úžasné brzdy, vychytávky jako GPS, vyhřívané čelní sklo, dešťový senzor a spoustu další výbavy, v interiéru i exteriéru chybí německá strohost, to auto se mi fakt líbí:-). Cena výrazně nižší než Octavia, Passat atd...

 

Fešák, budeme ho kupovat také na jaře :smile_anim: Do teď všechny Mondea, co jsme měli, byli úplně bezproblémová auta"

Jinak, co se týká těch kun, u nás jich je celkem hafo, a jak máte auto, které jim chutná, tak můžete dělat co chcete a stejně Vám ho zblajznou, spreje, pípáky, všechno funguje, ale jen určitou dobu, pak zapomenete a auto je v čudu" Vím, že jim chutnal hodně Rover a Ford, ba naopak Medvěd a Škodka jim moc nejede :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Liqid - na Mazdu mám jiné požadavky než na Forda, ale přestože je Ferda předokolka, které nemusím, jízdní vlastnosti jsou téměř bez chyby. Předtím jsem jezdil Opel Omegy, to byly houpavé kočáry, Mondeo je trochu tvrdší ale už mi to nevadí. Určitě mu nechybí pár sportovních genů...

Mazda je v zimě v garáži, je z roku 2003 ale má najeto 20 tisíc km. Stav je exkluzivní a hci ho zachovat co nejdéle a netahat to do soli i když by to šlo, mám i hardtop.

Víte co je zajímavé? Mazda váží něco přes tunu a má 146 koní. Předtím jsem měl auto pro radost s 300 koni a 1600 kg. Nejdřív mi přišlo, že Mazda nejede, ale po půl roce zjišťuju, že mi to vadí stále míň a jezdím čím dál rychleji. Tajemství je v otáčkách, nízké hmotnosti a neskutečném podvozku, hlavně v zatáčkách, stále si v mozku posouvám léta zažité limity...:-). Ale když se stáhne střecha, je jízda radost v jakékoliv rychlosti.

post-3283-013281800 1355390638.jpg

post-3283-073832800 1355390668.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozeram ze v zakrutach sa treba drzat jak kliest... kto by to do tych uzkych pneu povedal, hmotnost fakt robi divy ! :speak_cool:

Chapman mal pravdu... "Adding power makes you faster on the straights, substracting weight makes you faster everywhere!" :smile_anim:

Upraveno uživatelem misoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

m.n. - to auto jsem tak koupil a nebudu to měnit. Jak jsem napsal, je v exkluzivním stavu a všechny doplňky jsou originál Mazda a zapsané v servisní knížce, objednal je s novým autem předchozí majitel. To auto má potenciál stát se časem krásným youngtimerem, má svou historii a já ho chci zachovat v původním stavu. Mimochodem je s ním předchozí majitel vyfocen na svém CD, sice ještě s jinými koly ale jinak všemi doplňky...:-)

post-3283-056551300 1355408788.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...