Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Nedávno jme řešili ucpaný filtr na Renault Megane 2..1.5 dci.Jde udělet přes diagnostiku regenarace(vypálení),ale to je prevence,když to klekne,tak už je pozdě.Trvalé odstranění znamená uprava Řj Motoru.Je tam čidlo před i za filtrem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

palivo je hodně znát, to jsem taky slyšel... a ještě krátké popojížďky po městě tomu vůbec nesvědčí.. to prý pak není výjimka i 60k km a ende... :crying_anim02: :crying_anim02:

 

jo, krátký trasy o tom žádná, to vědí moc dobře i výrobci... o palivu sem taky něco četl, ale otazník byl proto, že co benzínka to "originál", takže i když natankuješ "supernaftu" tak to třeba klekne při 65 000 km.... ale to jsou téze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jme řešili ucpaný filtr na Renault Megane 2..1.5 dci.Jde udělet přes diagnostiku regenarace(vypálení),ale to je prevence,když to klekne,tak už je pozdě.Trvalé odstranění znamená uprava Řj Motoru.Je tam čidlo před i za filtrem

 

ano, nastaví se prý bohatší směs, takže to prohoří fest, nebo to zahřátý podržet na chvíli v omezovači :suicide_anim: specializovaný firmy, už umí přehrát ŘJ, vyndat dpf, včetně úpravy svodů, takže auto o ničem neví a nepadá do nouzového režimu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vím, autorizovaný servis dokáže vyvolat "nucené" spálení sraček v DPF filtru (alespoň můj dealer Ford to nabízel) a taky existují firmy, které nabízejí "renovaci" DPF za bratru 5 kKč http://www.dpfe.cz/katalog

 

EDIt překlep

Upraveno uživatelem Duke650
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud ses jeste v zaruce tak si zajed do nejblizsiho bmw v nemecku. Prodlouzi ti zaruku na 5 roku kdyz tam budes servisovat, je to tam cca o 30% levnejsi a treba ti to i opravi :-)

Záruku prodlouženou už mám naštěstí, díly tomu je mi cena teď víceméně jedno. Momentálně jsem ve stavu, že to konečně slyšel někdo od BMW, po Silvestru se to začne řešit. Snad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj jsem tu nový, ale auta mám rád ta mě tohle téma zaujalo.

 

 

Jezdím BMW M3 e46 2004 6 stupňový manuál v barvě CarbonBlack. Řadový 6-ti válec o objemu 3.2l a výkonu 350 koní na zadní kola prostřednictvím samosvorného diferenciálu, s možností zamknutí až 100 %. Z nuly na 100 za 5 vteřin maximálka 290km/h.

 

EDIT: Smazano. Ahoj Dan

 

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale vůbec ne, taková pohodová svižná jízda, nebyl moc provoz. Téměř bych to nazval kochačkou :). Auto je navíc pořád v záběhu.

 

Tady je náhled celý cesty (těch 30 kiláků po D1 lze na grafu identifikovat snadno :)).

Pokud někoho zajímá ten obrázek, je to z apošky Work In Field. Bohužel mi na posledních 20 km spadla a já si toho nevšim, takže tam data nejsou celý.

 

Když jsi byl v J.H. měl jsi se ozvat. Mohli jsme dát kávu a já bych moc rád prohlídl tvé bávo. Když budeš mít cestu určitě napiš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DPF si nech odstranit, sníží se ti spotřeba a zlepší reakce na plyn :smile_anim:

 

..to potvrdím..spotřeba klesla a spolu s chipem to jede jako z praku..:smile_anim:..ale řešil bych to rozhodně po záruce..

Upraveno uživatelem bedja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..já mám od 165tis km na OII RS filtr vykuchaný..a je klid..trochen to ráno sm.dí..ale aspoň už nic neprudí na palubovce..:smile_anim:

 

a ked prudko akcelerujes robis za sebou kudol dymu ? ja by som sa hambil... keby sme nezili v takom kocurkove tak by si nepresiel cez STK / EK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...