Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

A ještě jedna věc..."nudná" auta vypadají furt stejně nudně (dobře) a tudíž nepodléhají těm módním náladám... Vem si OI, OII, starší pašíky či audiny, to jsou furt hezká auta... na většinu těch designových výstřelků se časem zanevře...

 

Jinak se nabízí otázka, proč BMW má M-paket, proč MB mají AMG-paket...vždyť tak auta jsou s nimi o tolik hezčí, proč to tam nedaj do základu? :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. ono, dneska jsou ty auta hlavne o libivosti (a 'zvuku' znacky...) a bude hur. at se to nekomu libi, nebo ne, technika pod karoserii je vicemene velmi podobna.. cinan uz dneska umi napodobit takrka cokoliv.. (jako priklad bych dal hnuydai, kia.. - maj obrovsky narusty prodeju. a desing je prvni duvod, hned po cene)

 

edt.: (jiste, to je koreyec, ale to neni podstatny...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zrovna mezi autama z vyspělé a pokrokové Jižní Koreje a čínskými šlapadly bych viděl rozdíl dost podstatný právě v té technice...

A ano, narovinu se přiznám, že coby člověk s průměrnými (na můj obor spíš podprůměrnými) příjmy jsem pro korejce ideální cílovka, dokážu si přestavit, že to pořídím potom, co mi umře to současné Mitsubishi z bazaru... přičemž pro mě není důležitá jen cena a design, ale v tomhle pořadí je technika a kvalita ještě před tím designem - ale pro mě mají všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Montemare, to jsi teda placnul blbost. Je to totiz podstatne a zasadni. :-) Vsak to je na vychod od nas, tak proc rozlisovat dve naprosto odlisne zeme a politicke a ekonomicke reality, ze ano. To je teda zjednoduseni na urovni prvniho stupne, Korea, Cina, vdyt je to jedno.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ty mixujes vsechno dohromady. Pises o podobne kvalite vsech auto pod kapotou, coz je samo o sobe hloupost, dnesnim kopirujicim Cinanovi, pak to smichas s dnesni Koreou a pak s vyhledem do budoucnosti a poctama vyrobenych aut. Proste gulas bez hlavy a paty.

Korea nedela nekvalitni padelky. Nikdy nedelala, prumyslove pravo se tam vzdy dodrzovalo. Aspon teda po valce. Kdyz zacinali, tak si pekne kupovali licence na stare Opely Kadet a Mitsubishi Colt a jine. Nic nekradli. Dnes je to brutalne vyspela zeme s demokracii. A o to jde. Takze Cina a Korea proste nejsou totez. Howg.

Kdo bude za 5 let vyrabet nejvice aut je v teto debate zcela nepodstatne. Narusty prodeju maji mimo jine a hlavne proto, ze 90 procen tamnich lidi ma houby, natoz auto a je jim jedno, cim je ten hlad zahnan. A takovych zakazniku maji miliardu. Jejich prodeje nerikaji naprosto nic o technickem standardu, takze mluvit o tom, ze protoze hodne prodavaji, tak pod kapotou je vlastne totez a je to podobne a rozdily jsou je ve vzhledu je blbost. Proste mixujes milion veci dohromady, technickou vyspelost, vzhled, pocty prodanych aut, jednotlive zeme,... ktere mixovat nejdou. Nebo by se aspon mixovat nemely, protoze vedou k mylnym zaverum. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok když myslíš, ALE ZA MNE AUTO SE POVEDLO. A jaksi je dobře, že postupuje design v době a nevrátili se k tvarům první generace. Auto je primerně vyráběno pro trh v západní Evropě ( po první ráně budou šmahem i u nás) a pro Mnicov je prostě měřítko prodej  a čísla a nikoliv názor .........

 

Tohle je myslim trochu diskutabilni prohlaseni vzhledem k tomu, ze X5 se od zacatku vzdy vyrabela v USA a cca 40 % celkove produkce v Americe zustava. Zapadni Evropa podle me nikdy nebyla a nebude hlavni trh pro mid-size a full-size SUV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. ale ty to resis, dle me, az prilis (nucene) sofistikovane..

.. ja vim, ze mas rad KIU..

.. podle me je otazka casu, kdy se v plny palbe vrhne na auta cinan.. a tim jsem myslel tech "5 let"...

 

On to neřeší sofistikovaně, ty se vyjadřuješ značně nepřesně.

 

Tvrdit, že to co je "pod kapotou" je víceméně velmi podobné (to je politicky řečeno, ne? Ano, mají motor (většinou spalovací) a 4 kola, z toho 2-4 hnaná..) je hloupost.

 

A vytvořit velkou fabriku na auta, to není jednoduché ani v rozjeté ekonomice...věškeré technologie (a lidi!!!!), materiály, návrh, vývoj...

 

Navíc že by se během pěti let tak radikálně změnil přístup lidí v Evropě k výrobkům z Číny (nehledě na to, že se ta auta za těch 5 let nestihnou ani osvědčit, zato problémy budou vidět okamžitě), to nevidím moc reálně. Možná v delším časovém horizontu, ale to vše záleží i na politickém vývoji a také vývoji ceny práce v Číně.

 

Edit: Dovolím si tedy tvrdit, že do pěti let se na žebříčku prodejnosti nic zásadního dít nebude.

 

Edit1:  a ještě mi dovol otázku, jak dlouho podle tebe trvá takový vývoj auta? Od čmáranice na papíře po sérii?

Upraveno uživatelem Trojan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je pravdy na tom že nová trojková Octávie RS v naftě bude mit na jedné straně nefunkční výfuk (na pravé straně) - bude to vypadat na oko jako duplex? To je snad žert,ne?

 

diesel - 2,0 CUPA 135 kW (184 k), převodovka 6M a nebo 6A : 2. chromové koncovky, 1.(jeden)výfukový svod

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A benzin:

 

benzín - 2,0 CHHB 162 kW (220 k), prevodovka 6M alebo 6A : 2. chromové koncovky, 2.(dva) výfukové svody.

 

Tak neví jestli to špatně chápu a nebo ta druhá koncovka u dieslu je opravdu na okrasu což by teda bylo dost smutny :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Zmizík

No každopádně nejpříšernější jsou ta kola, to bych si připadal fakt jak vod cirkusu. Na votuzeným pekáči kola z lamborgíni. :D :D :D

Upraveno uživatelem Zmizík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Micey-to je asi pravda,na druhou stranu,me to jako zakaznika nezajima.Je to prezentovany jako sportovni verze,je to RS.Bohuzel diesel se 180 konikama je dnes zakladni vykon kazdyho normalniho dvoulitru.U benzinu bych ocekaval 300 koni.No nic,to je jedno,ja si to kupovat nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak neví jestli to špatně chápu a nebo ta druhá koncovka u dieslu je opravdu na okrasu což by teda bylo dost smutny :(

 

Tak nebude první ani poslední, najdeš to u relativně dost aut - většinou pokud nemají šestihrnek (a víc) a mají dvě designový koncovky, jsi doma (třeba Honda Civic, Citroen DS5, atd.). Spíš je naopak zvláštní, že to není jen o koncovkách, ale k čemu potřebuje VW k dvoulitru TSI dva tlumiče - OII RS měla jeden, Superb 2.0 TSI už má tuším dva, nejsou to myslím jen koncovky vyvedené z jednoho... Mimochodem, podle mě jsou ty koncovky (a křidýlko) na OIII RS dost hnusný a k designu celýho toho auta se nehodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste si dovolim, k vcerejsimu tematu vyroby automobilu v cine, odkaz http://www.investujeme.cz/cinsky-automobilovy-prumysl-jakou-ma-budoucnost/

 

Ano, během dalších pěti let se na automobilovém trhu nic extrémního nestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpověď na mou otázku - jak dlouho trvá, než přípraví auto pro výrobu. Nutno vzít v potaz použití koncernových součástek, nemusí všechno navrhovat sami.

http://www.youtube.com/watch?v=i7OWk79qI-4

Upraveno uživatelem Trojan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...