Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Nejsem, ale 1200 to mám...tak jak to je? 

 

Má se s novým motorem ještě jezdit opatrně, nevytáčet to, nebo se to má trošku protáhnout, ať to není potom zdechlé. :)

 

Díky za odpověď, nerozumím tomu. 

 

trochu jsme to probirali tady, taky jsem se na to ptal. Precti si par prispevku pod tim odkazovanym

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hádám se s developerem o šířce svého parkovacího stání, které je z jedné strany ohraničeno zdí a tak jsem chtěl poprosit, jestli někdo nemáte prosím k dispozici k nahlédnutí normu ČSN 73 6058 (hromadné garáže) z roku 2011?

Popřípadě nemáte někdo kontakt na nějakou slušnou firmu, která je schopná mi vyhotovit nějaký posudek, který bych mohl případně využít v soudním sporu kdyby na něj došlo?

Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych se tu podělil o svojí zkušenost se značkou BMW a jejími dealery v Česku. BMW byla vždycky moje srdcovka. Asi už jsem trochu vyléčen.

1. auto  - E90 koupené u Bychla

Auto koupené přes program Premium Selection. Do roka se začaly dělat bublinky na laku - zfušované přelakování, včetně střechy. Plus šrouby co mají být v laku byly černé. Takže zaručeně čisté auto evidentně po opravě. OK

2. auto - E90 xDrive koupené v Brně v Renocaru

Opět Premium Selection. Koupeno s najetými 25,000 km. Po půl roce začala anabáze. Rachtání v motoru v určitém spektru otáček. Po X opravách v Renocaru (neslyšíme, nevíme, ale opravili jsme), stále stejných problémech přechod k BMW Cartec - tady jsem udělal chybu, že jsem to Renocaru po třetí opravě neomlátil o hlavu. Auto má teď 55,000 km. Naštěstí jsem dokoupil prodlouženou záruku o další 3 roky. Od té doby vyměněno - generátor, všechna těsnění, řetěz, napínáky řetězu, alternátor, čidlo oleje a pár drobností k tomu. Vyresetování tlačítka při výměně pneu si naúčtovat za 150 je už jen taková třešnička.

Snažím se to řešit s Renocarem přes právníka. Výsledek? Hrají mrtvého brouka, nulová reakce na dopisy. Uvidíme co na to BMW ČR. V Česku auto téhle značky asi už nikdy  :frusty:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mezi bavoráky je to asi trochu mimo mísu, ale nedá mi to. Přestal jsem už dávno věřit těm kamarádům a kamarádům kamarádů co přivezou auto zaručeně jako nové, jen o třicet tisíc dražší než se dá sehnat v bazaru, se zárukou na kilometry a nebude se na něj muset roky sáhnout, jen sednout a jezdit a při první příležitosti za něj strčej ruku do ohně až po rameno. Tyhle auťáky se sypou jak hrady na pískovišti a jak je problém, kámoš přestane zvedat telefon. Nakonec se nedoplatíš a pak auťák s děsivou ztrátou stejně musíš prodat protože už mu nevěříš.  Já na to naposled šel úplně obráceně. Předem jsem se smířil s tím že auťák bude mít najeto cca dvojnásobek než má na budíku, a bude v odpovídajícím stavu, bude asi po nějakých opravách. A takový jsem taky chtěl zaplatit. Našel jsem ho, skřípnul prodejce, vyčíslil co se mi nezdá a co mě čeká na opravách, vykecal skoro 25 procent slevu, a ty peníze do něj následně investoval. Je to obyčejnej Focus v kombíku, a dobře jsem udělal. Není nad to, když si do auta zainvestuješ sám a víš co tam máš. Leštěnky na třista tisíc se zaručenými kilometry a extra vrácené z leasingu v Holandsku jsem bral jako třicetiletej kojenec.  Typicky parkovaly víc v servisu než doma. Stejně teď koupím i Mondeo (staré dosluhuje). Cucáky co vozí vraky z celé Evropy beru hákem. Dojedu si pro autíčko zase sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hádám se s developerem o šířce svého parkovacího stání, které je z jedné strany ohraničeno zdí a tak jsem chtěl poprosit, jestli někdo nemáte prosím k dispozici k nahlédnutí normu ČSN 73 6058 (hromadné garáže) z roku 2011?

Popřípadě nemáte někdo kontakt na nějakou slušnou firmu, která je schopná mi vyhotovit nějaký posudek, který bych mohl případně využít v soudním sporu kdyby na něj došlo?

Předem díky

 

Stačí to takhle?

 

cit.

 

 

Platná legislativa, tj. ČSN 73 6058 Jednotlivé, řadové a hromadné garáže stanovuje minimální rozměry 
parkovacích stání a šíři manipulačního prostoru mezi nimi. Velikost jednoho parkovacího stání se obecně 
stanovuje na 2,5 x 5,0m, v případě krajního stání se požadovaná šíře zvyšuje na 2,75m, tj. rozšíření o 
0,25m. Ulička mezi stáními (manipulační prostor) je předepsána v šíři 6,0m.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jste brnkli o starší kousky:

http://www.skoda110r.com/view.php?cisloclanku=2013033002

Pevně věřím, že tam nebudou jen "vytuněnci" ale i povedené origo kousky- půjdu to zkontrolovat :-)

 

Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk 4

Tak jsem si udělal procházku:

https://plus.google.com/photos/106908808089285309792/albums/5915724875098299649?authkey=CMuhypDN-Zn5kAE

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted ojdel zakaznik s X5 3,0d, 2008, na tachu 360t km, rikal, ze na podzim mu davali novej motor bratru za 17kE - sem docela cucel, ale rikal, ze byl s autem spokojenej, tak proc ne..

Teda, já tomu fakt moc nerozumím, třeba jsem ty šifry nějak blbě rozklíčoval, ale jestli je to třílitrovej motor na ropu, neměl by tak nějak vydržet o pořádný kus víc?

O výměnách motorů u různých aut slýchám poslední dobou dost často, nějak si na to lidi zvykají...asi jim to nevadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak otázka by spíš byla, proč ten motor takhle kleknul... Nicméně pokud šlo o celomotor, tak docela dobrá cena, pamatuju před nějakými 13 (?) lety, když chtěli u VW za 1.9TDI/96kW do Pasata 450 klacků.  :eek:

 

btw, šikovný jsou zjevně ty super duper downsizovaný motory - Ford prý potichu snížil projektovanou/konstrukční životnost slavného 1.0 EcoBoostu z 250 kkm na 200 kkm, to mi připadá silné kafe. A prý když se zkombinuje s PowerShiftem, tak se během 250 kkm v klidu stihne ještě třikrát vyměnit komplet vnitřek převodovky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak otázka by spíš byla, proč ten motor takhle kleknul... Nicméně pokud šlo o celomotor, tak docela dobrá cena, pamatuju před nějakými 13 (?) lety, když chtěli u VW za 1.9TDI/96kW do Pasata 450 klacků.  :eek:

 

btw, šikovný jsou zjevně ty super duper downsizovaný motory - Ford prý potichu snížil projektovanou/konstrukční životnost slavného 1.0 EcoBoostu z 250 kkm na 200 kkm, to mi připadá silné kafe. A prý když se zkombinuje s PowerShiftem, tak se během 250 kkm v klidu stihne ještě třikrát vyměnit komplet vnitřek převodovky...

To jsem blázen, starý Mondeo (18 TDI) mi vydrželo přes 350 než jsem ho prodal kvůli lišce, MK III (2.0TDDI) má 250 a kvůli motoru pryč nepůjde, Focus má nalítáno 150 a chodí jak novej. Tak nevím, to mám takovou kliku? Jo, u litrovýho motoru to chápu, to nikdy držáky nebyly u žádného auta, ale třílitr má podle mně s opravama a údržbou vydržet nájezd se šesti nulama. Nebo jsem ouplně mimo mísu? Dát skoro sedm set hadrů za motor do auta co má nalítáno skoro čtyři kila, to chce teda  pořádný koule...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

starejm atmosferickejm benzinum od bmw tu sesti-mistnou cislici na tacho verim, novym dieslum nikoli. :crying_anim02: ALE je potreba rici, ze automobilka vyrabi auto (kor premiovka) pro lidi, kteri ho koupi jako nove a jezdi s nim max par let po zaruce. viz pan vyse. cili ne pro pepika jako ja, ktery si ho koupi s minimalnim starim 10let. pro takovy je pak jedina moznost jak se pokusit eliminovat problemy s motorem.  a to tato: velky objem atmo benzinu+automat. neuhonitelna kombinace. vim, automat neni pro kazdeho a take dokaze potrapit. k moji smule jsem si presne podle zadani zboril e39. :crying_anim02: :grrr: :guiltysmiley:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

starejm atmosferickejm benzinum od bmw tu sesti-mistnou cislici na tacho verim, novym dieslum nikoli. :crying_anim02: ALE je potreba rici, ze automobilka vyrabi auto (kor premiovka) pro lidi, kteri ho koupi jako nove a jezdi s nim max par let po zaruce. viz pan vyse. cili ne pro pepika jako ja, ktery si ho koupi s minimalnim starim 10let. pro takovy je pak jedina moznost jak se pokusit eliminovat problemy s motorem.  a to tato: velky objem atmo benzinu+automat. neuhonitelna kombinace. vim, automat neni pro kazdeho a take dokaze potrapit. k moji smule jsem si presne podle zadani zboril e39. :crying_anim02: :grrr: :guiltysmiley:

No to je vlastně pravda, starý atmo meďoury se musely nechat shnít- jezdilo to furt. Automaty pro mne tedy fakt nejsou. Ale i od nových dieselových dvou-a vícelitrů bych tedy opravdu půlmilionový nájezd tak nějak očekával...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud člověk jezdí na prodloužené intervaly tak, jak předepisují dnes už snad všechny automobilky, tak na bezproblémové extra nájezdy může imho zapomenout i když chytí dobrý kus, chová se k autu slušně, tankuje kvalitní palivo, dochlazuje turbo, atd. Prostě najíždět 30-45 kkm na jedny náplně a filtry nefunguje, ale fleetům vychází menší provozní náklady a výrobcům to výborně vyhovuje. A když už někdo ty předpoklady splňuje, tak mu variabilní turba, dvouhmoťáky, vstřiky, DPF, nedejbože pokroucené hliníkové bloky a vytahané řetězy připraví faktury sakra dřív a sakra vyšší než u velkoobjemových atmosfér. A navrch brutální krouťáky dnešních dieselů obvykle rozloží převodovky (nejlépe "s doživotním olejem") taky mnohem dřív, čímž je vymalováno i když se motor hodně povede.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohuzel, ty tam jsou doby, kdy trilitr diesel najel 600t km a vic. jasne, taky se stane, ale nebyva to pravidlem. za vse muzeme podekovat eu, katovani kostu apod. trilitr diesel BMW pouziva blok motoru, kterej byl puvodne 2,5l, je prevrtanej, je predelanej, aby byl lehci, a tim padem zakonite nevydrzi to, co driv stary tezky motory. cim vic turb, tim si snizujes zivotnost, kvuli neustalymu boji s konkurenci se snazi vyhnat vykon vys a vys, hmotnost niz a niz a to se proste na zivotnosti podepise. long life oleje je dalsi marketingova pohadka, proste 30t km po meste na jeden olej neni to pravy orechovy, ale co nadelas. diesel pracuje s mnohem vyssima tlakama jak benzin, takze je vsechno vic namahany.. proste recept na velkej najezd je velkej atmosferickej benzinovej motor, no, o tom automatu nejsem tak presvedcenej, ale budiz.

 

a kdyz nezacne zlobit motor, tak zace zlobit elektrika, 200t km+ to zacne bejt zajimavy :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...