Pirx Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 (upraveno) Alfu GT jsem si jednou pujcil ve Svycarsku, byla uplne nova, najeto snad 300 km, byla nadherna, ale sedel jsem v ni nakrivo, protoze loketni operka mezi sedackama nesla nastavit do stejny vejsky jako operka ve dverich, calouneni stropu se paralo, tapecirunk na sloupku byl nakrivo uriznutej, dvere nejak nelicovaly, a 1.9 jtd jelo...... no stejne jako 1.9 tdi ve fabii.Tak jsem si holt pak uz Alfu nikdy nepujcil, natoz abych si ji koupil. Chapu, ze je se to proste nekomu libi, me taky vlhne zrak, kdyz vidim alfovej 3.0 s chromovanym potrubim sani, ale nejde to asi mit jako jediny auto, na ktery se musi clovek spolehnout... holt to chce mit ty auta aspon dve, jedno spolehlivy na praci a druhy krasny na paradu :-) Upraveno 21. září 2013 uživatelem Pirx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Radí matka svojej dcére: moja milá zlatá,nesadaj si do fiata.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 ..a co pak následovalo..?..Od té doby jezdím japoncama. Ti doposud nezklamali. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Jo jo snad pěkný ale jestli s ním budeš chtít jezdit tak to tedy fakt nevím. ( Trochu mi to připomíná něco jako Fiat Marea v combi nebo tak něco, ale proti gustu žádný dišputátKlucí zapřemýšlejte spíše proč v České kotlině zrušil Fiat zastoupení a mámě rychlý kontakt na Maďarsko a proč má Alfa obr problémy i se zcela novými vozy při předávání zákazníkům....tomuhle těžko odolávám. Pro mne jeden z top designů současnosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Od té doby jezdím japoncama. Ti doposud nezklamali...jo no..tak to nás postupně čeká asi všechny.. ..už mě došla s koncernem trpělivost.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edas Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 (upraveno) Já jezdím tímto. Teda pokud mi ji žena půjčí . Od r. 95 jsem neměl nic mimo koncern, ale po zkušenostech se služební Octou II, se kterou jsem najel 280tis, jsem řekl, že koncernové auto už doma nechci. Pravdou je, že když manželka přišla s tím, že chce 147, měl jsem pocit, že cítím 3 hroty vidlí, jak prostupují mým břichem. Reakce tehdy odpovídala... Po pátrání, zjišťování, vyhodnocení referencí jsem se předloni vypravil do Německa, abych si přivezl Alfu, kterou jsem na Autoscoutu našel. Od té doby si do ní chodím užívat řízení a odpočívat od služebního mainstreamu . Co se týká závad a provozních nákladů, nevidím rozdíl od "spolehlivých a prověřených" koncernových vozů. Je pravda, že nemám asi choulostivější benzín, ale 16V JTD, které mě maximálně vyhovuje jak projevem, tak nákladově. Sice neumím jezdit pod 5 jako manželka, ale jak jsem psal, jízdu si užívám. Ještě tak mít kvalitní silnice... Ale to je jiné téma.. Upraveno 21. září 2013 uživatelem edas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Připomínám, že existuje BMW a Mercedes. Proč ztrácet čas s něčím jiným? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Jo jo až budu velkej, pořídím si CLS Shooting brake a havaj převeliká Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PavelB Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Ital=problém, měl jsem jich několik od Punta, přes Alfu GT až po jejich placky, ať už V8 uprostřed nebo V12 vpředu vč. aktuálních modelů. A můj závěr je, že je úplně jedno kolik to auto stojí, protože spolehlivost a neprůstřelnou kvalitu čekat nemůžete. Ital není o rozumu, ale o srdci a to tady na fóru, kde se kupují hodinky za statisíce, určitě pochopíte.. Z taliánů se vymyká jen Lambo, tam se může vysypat snad jen ta šílená E-gear převodovka, nicméně od doby, co Lamborghini je součástí VW group, ho nepovažuji za itala, resp. mu dost schází jižanský esprit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Locque Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Připomínám, že existuje BMW a Mercedes. Proč ztrácet čas s něčím jiným? ...ale no tak Jeremy... To nemůžeš myslet vážně... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedster Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Abych to upřesnil, dotaz byl na alfu 159, o 147 nebo 156 jsem neřekl ani slovo:) 147mimo těch 1.6 ničím extra netrpí když vynechám občas složitej servis, ale to beru jako vlastnost ne jako závadu. 156 byly a ještě dlouho budou nej alfy co byly. Ale už jsou to dnes celkem "jetý" a starý auta. Takže itala klidně, ale ne 159:)Jinak k poslednínu příspěvku o Lambu...no doporučuju vytáhnout je na okruh:) tam se projeví spolehlivost kdy 911 krouží kolo za kolem a lamba spolu s nissanem GTR chladí přehřátý olej v převodovce nebo spálené spojky:) Ale na silnici se to samozřejmě neprojeví. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 Připomínám, že existuje BMW a Mercedes. Proč ztrácet čas s něčím jiným? Protože v Čechách a zvlášť v Praze je už ráno pod okny paneláku nenajdeš. Proto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PavelB Odesláno 21. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2013 (upraveno) O převodovce u Lamba jsem psal a GTR MY2012 problém s převodovkou už nemá a ten kdo to s GTRkem myslí vážně a bere jej na okruh, tak má stejně namontovaný přídavný chladič převodovky... S GTR mám najeto přes 80tis km, tak vím c píši a jako, doufám vážený, člen Klubu sportovních aut myslím, že vím, o čem mluvím Edit: překlep Upraveno 21. září 2013 uživatelem PavelB Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 22. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2013 ...ale no tak Jeremy... To nemůžeš myslet vážně... Protože v Čechách a zvlášť v Praze je už ráno pod okny paneláku nenajdeš. Proto. Myslel jsem to vážně, ale zapomněl jsem, že na sídlištích parkujou i jiný auta se závistivejma debilama za volantem. Takže bydlet znovu na sídlišti, taky bych si asi koupil plečku. Takže se drobet omlouvám - na tenhle důvod jsem zapomněl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Locque Odesláno 22. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2013 Je zajímavý, že speciálně u aut si každej lobbuje za tu "svojí" značku. Cokoliv jinýho je špatně... Nejen na chmagu, plošně... Tolik rivality asi u ničeho jinýho nenajdete... Snad jen u politiky... Každej má svatý právo si vozit řiť v čem chce. Ale říct, že Alfa je vzhledem k možnosti mít BMW nebo MB zbytečná, je podle mě Jeremy fakt mimo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 22. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2013 Připomínám, že existuje BMW a Mercedes. Proč ztrácet čas s něčím jiným? ..nevím Jeremy jak BMW(pár let jsem žádné neměl), ale Mercedes nic moc.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 22. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2013 Vsecko to dnes stoji za howno, bmw a mb nevyjimaje. Bud trefis na zmetek nebo mas stesti na kus bez ohledu co ma ten kram ve znaku ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek Odesláno 22. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2013 Gasi, to je pěkný zhrnutí celýho tohodle vlákna Souhlasím a podepisuju v plným znění...a se všema těma downsizingama, stop-start systémama atd. to bude jen horší a horší... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 22. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2013 (upraveno) ..je to tak..bohužel..dřív se jezdilo bez nějakých vážných problémů cca 200tis km..dnes už nejde dosáhnout bez problémů 100tis..vrátil jsem se k té debilní škodofce, protože se to se.re všecko stejně a u škodofky to aspoň není tak finančně likvidační..čti-nevyhazuju peníze do kanálu.. Upraveno 22. září 2013 uživatelem bedja Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 22. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2013 Pred nedavnem jsem tady psal,ze se mi libilo kamosuv Superb po faceliftu,super vybava,DSG,ctyrkolka,kombi,chlazeni sedacek.Ted jsem se ho ptal na cenu(prodava Skodovky)-1100 000Kc.I kdyz jsem nad tim premejslel,tak za tuhle cenu at si ho nechaj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se