Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Cemu byste dali prednost pro vikendove legracky? Clio RS3 nebo postarsi Integru? Mimochodem neni tu nekdo se zkusenostmi C5 na vzduchu, jestli je to i po par (4) letech porad tak dobry, jak se pise? Planuju zplynovat ten benzinovy trilitr tam.

Upraveno uživatelem Mechac
Návštěvník dlubix
Odesláno

Cemu byste dali prednost pro vikendove legracky? Clio RS3 nebo postarsi Integru? Mimochodem neni tu nekdo se zkusenostmi C5 na vzduchu, jestli je to i po par (4) letech porad tak dobry, jak se pise? Planuju zplynovat ten benzinovy trilitr tam.

 

Na víkendový legrácky bych pořídil Subaru Impreza STI.

Odesláno

dvoje disky se urco vyplati. mne treba na zimu staci plechac, na oktavku me vysel asi 1ooo.-.. a kola si u obou aut prehazuju sam. v servise stoji prehodit 1 kolo myslim kolem 100?

Odesláno

Cemu byste dali prednost pro vikendove legracky? Clio RS3 nebo postarsi Integru? Mimochodem neni tu nekdo se zkusenostmi C5 na vzduchu, jestli je to i po par (4) letech porad tak dobry, jak se pise? Planuju zplynovat ten benzinovy trilitr tam.

..v C5 je hydropneumatické pérování..prej to chodí bez problémů..taky jsem po tom jednu dobu šel..

Odesláno

Vzdycky jsem mel dvoje disky,ktery mam uskladneny v pneuservisu.Pak jen prijedu,za ctvrt hodinky mi to mrsknou na auto a odjizdim.U me to je hlavne tim,ze na zimu proste pouzivam mensi rozmer.

Odesláno

tak ta treba nevypada uplne spatne, ale 120k km rozhodne u tohoto auta neznamena bez investic, nebo muze - na prvnich 5000 km. Tady bohuzel mam velmi blizkou zkusenost a osobne bych do imprezy, ktera ma vic nez 60k najeto, nesel.

Odesláno

Už na to taky koukam.

 

Ono zrovna od této generace jsou to, dá se říci, diametrálně odlišná auta. U těch předešlých generací ten rozdíl nebyl tak markantní. Tady už je WRX spíše taková standardní Impreza ve verzi Sport (2.0 l) se silnějším motorem (2.5 l).

Odesláno

Vzdycky jsem mel dvoje disky,ktery mam uskladneny v pneuservisu.Pak jen prijedu,za ctvrt hodinky mi to mrsknou na auto a odjizdim.U me to je hlavne tim,ze na zimu proste pouzivam mensi rozmer.

 

ja prave zima leto jezdim furt na 18kach - aka zebrinak - proto to neresim..

Odesláno

Ono zrovna od této generace jsou to, dá se říci, diametrálně odlišná auta. U těch předešlých generací ten rozdíl nebyl tak markantní. Tady už je WRX spíše taková standardní Impreza ve verzi Sport (2.0 l) se silnějším motorem (2.5 l).

WRX bych si nechal dotáhnout ze Švajcu, jezdí tady neskutečně hodně Subaru, takže ten výběr bude určitě širší. 

Odesláno

pánové, potřebuju radu, čekají mě zimáky, už jsem dojezdil ty co byly na novém autě od koupě a zaslouží si dvě sady..dosud tam byly yokohamy geolandary (RAV4). V toytotě mi navrhli za kus  pneu 4,5 tis. což se mi teda dát nechce když mě na jaře čekaj letní.

 

Měli byste doporučení za dobrou cenu? Jezdíme v zimě, resp. žena jezdí denně 90km do práce do Orlických, sice po klasických cestách ale i tak..v Hradci je sucho, ale tam závěje. Jinak jezdíme na hory tak nějak normálně, žádný terény, Alpy jsou pohoda, protože tam je to vše průjezdný.

Mít universální by bylo super, ale nejsem si jist, zda to má smysl, hlavně jiná směs v zimě a jiná v létě..

Potřebuju rozměr 225/65 R17 101H.

díky i za případnou nabídku.

Odesláno (upraveno)

Chci něco pro mojí lásku na nákupy a mám teď možnost MB A z Německa od jednoho děduli, 120.000km, r.v. 2000, 1,4 benzín v plný palbě, komplet s cestou, příhlášením za 70.000,-Kč. Je to poctivý, nebouraný, včetně veškeré dokumentace, první majitel. Jsou tyhle autíčka v pohodě? Myslím, co se spolehlivosti týká, jinak se jí v tom na zkoušku jezdilo dobře. Děkuji za každý postřeh :notworthy:

post-364-0-83826100-1380713695_thumb.jpg

Upraveno uživatelem African

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...