Mechac Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 (upraveno) Cemu byste dali prednost pro vikendove legracky? Clio RS3 nebo postarsi Integru? Mimochodem neni tu nekdo se zkusenostmi C5 na vzduchu, jestli je to i po par (4) letech porad tak dobry, jak se pise? Planuju zplynovat ten benzinovy trilitr tam. Upraveno 2. října 2013 uživatelem Mechac
Návštěvník dlubix Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Cemu byste dali prednost pro vikendove legracky? Clio RS3 nebo postarsi Integru? Mimochodem neni tu nekdo se zkusenostmi C5 na vzduchu, jestli je to i po par (4) letech porad tak dobry, jak se pise? Planuju zplynovat ten benzinovy trilitr tam. Na víkendový legrácky bych pořídil Subaru Impreza STI.
montemar Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 dvoje disky se urco vyplati. mne treba na zimu staci plechac, na oktavku me vysel asi 1ooo.-.. a kola si u obou aut prehazuju sam. v servise stoji prehodit 1 kolo myslim kolem 100?
bedja Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Cemu byste dali prednost pro vikendove legracky? Clio RS3 nebo postarsi Integru? Mimochodem neni tu nekdo se zkusenostmi C5 na vzduchu, jestli je to i po par (4) letech porad tak dobry, jak se pise? Planuju zplynovat ten benzinovy trilitr tam...v C5 je hydropneumatické pérování..prej to chodí bez problémů..taky jsem po tom jednu dobu šel..
Jeremy Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Já nechám na kabriu celoročně letňáky a hotovo. :-DStejně přes zimu nikam nepojedem :-)
panedge Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Vzdycky jsem mel dvoje disky,ktery mam uskladneny v pneuservisu.Pak jen prijedu,za ctvrt hodinky mi to mrsknou na auto a odjizdim.U me to je hlavne tim,ze na zimu proste pouzivam mensi rozmer.
honzyk Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Mám to podobně, 2 kompletní sady kol, na zimu menší rozměr, přezouvám si to sám.
Mechac Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Na víkendový legrácky bych pořídil Subaru Impreza STI.to je drahy vstup a jeste drazsi servis. obe uvedena auta jsou ve stavu do 250k...
Návštěvník dlubix Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Za 250k se dá sehnat pěkná. Tahle http://auto.bazos.cz/inzerat/28045112/Subaru-Impreza-WRX-25-CZ-plny-servis.php se ale líbí mě.
Mechac Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 tak ta treba nevypada uplne spatne, ale 120k km rozhodne u tohoto auta neznamena bez investic, nebo muze - na prvnich 5000 km. Tady bohuzel mam velmi blizkou zkusenost a osobne bych do imprezy, ktera ma vic nez 60k najeto, nesel.
323GT Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Za 250k se dá sehnat pěkná. Tahle http://auto.bazos.cz/inzerat/28045112/Subaru-Impreza-WRX-25-CZ-plny-servis.php se ale líbí mě. To ale není STi...
Návštěvník dlubix Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 To ale není STi... Už na to taky koukam.
Mechac Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 ja bych chtel prave neco malyho, lehkyho, okolo 200 koni, neoturbovanyho, s nahonem na predek, a vychazi mi akorat to clio rs3 nebo integra.
323GT Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Už na to taky koukam. Ono zrovna od této generace jsou to, dá se říci, diametrálně odlišná auta. U těch předešlých generací ten rozdíl nebyl tak markantní. Tady už je WRX spíše taková standardní Impreza ve verzi Sport (2.0 l) se silnějším motorem (2.5 l).
sibirnaya Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Vzdycky jsem mel dvoje disky,ktery mam uskladneny v pneuservisu.Pak jen prijedu,za ctvrt hodinky mi to mrsknou na auto a odjizdim.U me to je hlavne tim,ze na zimu proste pouzivam mensi rozmer. ja prave zima leto jezdim furt na 18kach - aka zebrinak - proto to neresim..
Rodkopf Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Ono zrovna od této generace jsou to, dá se říci, diametrálně odlišná auta. U těch předešlých generací ten rozdíl nebyl tak markantní. Tady už je WRX spíše taková standardní Impreza ve verzi Sport (2.0 l) se silnějším motorem (2.5 l).WRX bych si nechal dotáhnout ze Švajcu, jezdí tady neskutečně hodně Subaru, takže ten výběr bude určitě širší.
tenge Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 pánové, potřebuju radu, čekají mě zimáky, už jsem dojezdil ty co byly na novém autě od koupě a zaslouží si dvě sady..dosud tam byly yokohamy geolandary (RAV4). V toytotě mi navrhli za kus pneu 4,5 tis. což se mi teda dát nechce když mě na jaře čekaj letní. Měli byste doporučení za dobrou cenu? Jezdíme v zimě, resp. žena jezdí denně 90km do práce do Orlických, sice po klasických cestách ale i tak..v Hradci je sucho, ale tam závěje. Jinak jezdíme na hory tak nějak normálně, žádný terény, Alpy jsou pohoda, protože tam je to vše průjezdný.Mít universální by bylo super, ale nejsem si jist, zda to má smysl, hlavně jiná směs v zimě a jiná v létě..Potřebuju rozměr 225/65 R17 101H.díky i za případnou nabídku.
SCIFI Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 když už řešíte ty gumy tak vás možná bude zajímat výsledek d te stu na zimáky. nejde mi přiložit příloha, má víc než 2mb tak když tak sz
laskajefajn Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 Já si nemužu vynachválit zimní pneu od Michelin Alpine čtyřky.
African Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Odesláno 2. října 2013 (upraveno) Chci něco pro mojí lásku na nákupy a mám teď možnost MB A z Německa od jednoho děduli, 120.000km, r.v. 2000, 1,4 benzín v plný palbě, komplet s cestou, příhlášením za 70.000,-Kč. Je to poctivý, nebouraný, včetně veškeré dokumentace, první majitel. Jsou tyhle autíčka v pohodě? Myslím, co se spolehlivosti týká, jinak se jí v tom na zkoušku jezdilo dobře. Děkuji za každý postřeh Upraveno 2. října 2013 uživatelem African
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se