Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

@ricous: ...tak ses dočkal. Jojo, dobře tvarovaná karoserie umí oko ošálit. Trochu se to zvedne na úkor skel, trochu přifoukne na blatnících...

Ale je v pohodě. Co jsi měl v Galaxy, že ti motor přijde líný?

Měl jsem1,9 TDI, ale ještě na 4-ku to šlo do otáček od spoda, tady si to trojka už nevezme. Problém malého kufru je kvůli sedačkám - třetí řada je sklopená, nejde vyndat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má tu někdo přehled jak dramaticky se liší servisní náklady mezi 330i a M3? 

..řekl bych, že znatelně.. :huh: ikdyž i Mko je velmi spolehlivé..pokud nemá 2stě najeto..

 

..ale zase je to o tom, že s 330kou můžeš hrkat celý týden sto kilometrů do práce a v Mku vyrazíš v sobotu a neděli na projíždku..

 

..pokud tě to zásadně netrápí, šel bych v rámci všeho do M3..je to jinde..!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem1,9 TDI, ale ještě na 4-ku to šlo do otáček od spoda, tady si to trojka už nevezme. Problém malého kufru je kvůli sedačkám - třetí řada je sklopená, nejde vyndat...

Ta třetí řada jde vyšroubovat, není to zas tolik práce a kufr se ti o dost zvětší.

 

Jinak imho za ty prachy docela šikovný auto...

Upraveno uživatelem xjr1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..ale zase je to o tom, že s 330kou můžeš hrkat celý týden sto kilometrů do práce a v Mku vyrazíš v sobotu a neděli na projíždku..

 

nemam zkusenosti s e46, ale spousta lidi tvrdi, ze je to v pohode auto na kazdodenni jezdeni. Ja mam srovnani s e90 - 328i sport paket a e90 M3 (s elektronicky nastavitelnymi tlumici, myslim ze se to oznacuje EDC?). Pri bezne jizde po meste a okreskach jsem pozoroval naprosto minimalni rozdil v komfortu, nekolikrat jsem to kamaradovi zminoval, jak moc jsem prekvapenej pomalu stejnym komfortem oproti nasi 328i. Ale je pravda ze na 328i jsou run flat gumy a na M3 nebyly, coz mozna pomahalo ten rozdil smazat. 

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Auto hezký nesere se to jsem Ti ale říkal. Ty nezapomeň na tu spotřebu, co jsme se o ní také bavili. A bachara v zatáčkách se to chová také jinak než Fordík. Má to tendenci při rychlejší jiízdě odskakovat jako koza do strany. Zase to má lepčí sedáky než Fordík.

Tak jsem v práci vyfásl služebáka - Chevy Orlando 2,0 vcdi. Zvenku to vypadá větší než ve skutečnosti je, kufr hodně malý, dvoulitrový diesel poněkud línější. Ale je to nové auto, tak si to užívám (měsíčně dělám 5k km).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me bude docela tezky najit M3 v dobrym stavu a samozrejme bude draha,na to,ze je to uz dost stary auto.Uz z principu se to bude srat,ze to je stary,ze se s tim jezdi ostre atd.No a na udrzbu M3 je jednoducha rovnice-zjisti si,co stojej dily na 330i a vynasob si to dvema,nekdy trema:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsme byli vyzvednout tohle a když jsme jeli z Č.B. na Veselí domů tak nás dohnali příslušníci s Pašíkem. Řidič byl hovorný a tak jsem s ním pokecal. Měli najeto 100 458 km a  to od dubna 2013. To je slušný nájezd co, jinak říkal, že mají spotřebu 11litrů a bez jakékoliv závady velká spokojenost proti Mondeu.  Jo a zastavili nás protože se chtěli kouknout na nový RSko.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník swanieck

Mmmmm.....povedený kousek a pěkná "ostrá" barva...gratulace bráchovi. 

 

Od té doby co AUDI zvítězilo v 24 hovinovce v Le Mans se už nikdo nediví, že "turbo-čuďák" může být i ve sportovním autě. 

Včera jsme byli vyzvednout tohle a když jsme jeli z Č.B. na Veselí domů tak nás dohnali příslušníci s Pašíkem. Řidič byl hovorný a tak jsem s ním pokecal. Měli najeto 100 458 km a  to od dubna 2013. To je slušný nájezd co, jinak říkal, že mají spotřebu 11litrů a bez jakékoliv závady velká spokojenost proti Mondeu.  Jo a zastavili nás protože se chtěli kouknout na nový RSko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, prave jsem dostal od kamose nabidku na nakup naftove petky od BMW.

To auto teda vubec nepotrebuju, ale znam ho a ma bezvadne jizdni vlastnosti a pro me uzasnej interier.

Jedine, ceho se trosku bojim je servis a opravy. Dokazete nejak vyjadrit pomer cen nahradnich dilu a servisu k napriklad Oktavce nebo Opelu?

Asi se vyplati vic druhovyroba, ale opravdu nemam tuseni, zda je treba pocitat rekneme 150% vs. Oktavka nebo 400%...

 

Uvitam kazdou radu a nejvic, kdyz mi auto rozmluvite. To bych totiz musel prodavat kabrio, a to se mi taky moc nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsal jsi nám tak 1/3 informací.

 

Jaký motor ?

Jaký rok ?

Kolik najeto ?

Hodinová sazba je jako všechny cizí auto tedy cca 700 kč mechanické práce a 800 až 900 klempířské a lakýrnické ( samozřejmě existuje indivuduální sazba)Druhovýroba blbost

Ty origo díly nejsou drahé ,lepší je  pro Tebe kamarád co má dílnu, nechá Ti svou slevu z Kelly a nebo z Intercars a máš ušetřených 30 až skoro 40% na tu jeho slevu za klidně i origo díly a například ramena, spojovačky, kuláky, manžety atd. atd. je stejně blbost kupovat od nějakých šudlilů a jestli auto není 20 let staré není co by se Ti na tom moc kazilo oproti třeba tomu zmiňovanému Oplu.

 

 

Panove, prave jsem dostal od kamose nabidku na nakup naftove petky od BMW.

To auto teda vubec nepotrebuju, ale znam ho a ma bezvadne jizdni vlastnosti a pro me uzasnej interier.

Jedine, ceho se trosku bojim je servis a opravy. Dokazete nejak vyjadrit pomer cen nahradnich dilu a servisu k napriklad Oktavce nebo Opelu?

Asi se vyplati vic druhovyroba, ale opravdu nemam tuseni, zda je treba pocitat rekneme 150% vs. Oktavka nebo 400%...

 

Uvitam kazdou radu a nejvic, kdyz mi auto rozmluvite. To bych totiz musel prodavat kabrio, a to se mi taky moc nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...