Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

le to startování tlačítkem se mi prostě nelíbí. K autu mi klíč a otočení prostě neodmyslitelně patří.

Tlačítko jsem nikdy nepoužil, tak bych měl dotaz. Jak se zapne pouze elektřina nebo zamkne a odemkne volant?

 

Auto nastartuje pouze se seslapnutou brzdou (u automatu; u manualu asi spojkou tipuju). Prvni zmacknuti (bez brzdy) zapne elektriku radio, okynka; druhy zmacknuti zapne zapalovani, vsechny kontrolky na palubovce atd, treti zmacknuti to vypne. Pokud u toho zmacknes brzdu, tak z jakekoliv stavu to nastartuje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak bych měl dotaz. Jak se zapne pouze elektřina nebo zamkne a odemkne volant?

nechápu k čemu je to dobrý asi jen hledání chyb za každou cenu ale odpověď je ze zmacknec tlačítko a nestojis na brzde. Chová se to stejné jako klíč. A he to jedna z něj funkci. Nemusíš hledat klíče, jen otevreš a jedeš.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude věkem, já ve dvaceti jezdil jinak než ve třiceti a zase jinak ve čtyřiceti.....a určitě budu  jinak jezdit v 55  ;)

 

V E55?

 benzsigpic.jpg

 

Jirko404: To R je pecka - jezdil jsi i třeba s Porsche z té doby? Lancií? Jde mi o to, jestli jsi to mohl porovnat co se jízdy týče?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V E55?

 benzsigpic.jpg

 

Jirko404: To R je pecka - jezdil jsi i třeba s Porsche z té doby? Lancií? Jde mi o to, jestli jsi to mohl porovnat co se jízdy týče?

Párkrát jsem se svezl v různých plackách, mimo jiné  i v Mostě s prototypem Porsche, v Brně jsem se svezl s Camarem Lely Lombardiové a samozřejmě v BMW 2002. Taková zajímavost - v Brně na okruhu jsme byli s Lelou slavný, protože jsme to praštili na Veselce do svodidel ve stejným místě a ona byla děsně ráda, že sebou mám cigarety :).

Je jasný, že srovnávat 1150 a tehdejší BMW nejde :). I když jsem měl taky dva Webery a tlumiče Bilstejn.

Upraveno uživatelem jirka404
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto nastartuje pouze se seslapnutou brzdou (u automatu; u manualu asi spojkou tipuju). Prvni zmacknuti (bez brzdy) zapne elektriku radio, okynka; druhy zmacknuti zapne zapalovani, vsechny kontrolky na palubovce atd, treti zmacknuti to vypne. Pokud u toho zmacknes brzdu, tak z jakekoliv stavu to nastartuje. 

 

Díky za odpověď

 

nechápu k čemu je to dobrý asi jen hledání chyb za každou cenu ale odpověď je ze zmacknec tlačítko a nestojis na brzde. Chová se to stejné jako klíč. A he to jedna z něj funkci. Nemusíš hledat klíče, jen otevreš a jedeš.

 

Tak třeba tuhle jsem měl problém s levým předním světlem, takže jsem to zapínal a vypínal několikrát během opravy, nebo když čekám na parkovišti a chci stáhnout okénko, tak abych nemusel startovat. Prostě mě zajímala funkčnost, víc v tom nehledej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirka404

jirko pěkná fota. nejezdil jsi jěště kopce s panem Němcem ze Žabárny?

 

 

jirka404

jirko pěkná fota. nejezdil jsi jěště kopce s panem Němcem ze Žabárny?

 

http://www.ncpower.cz/ramy

S několika lidmi toho jména jsem jezdil, ale Žabárna mě nic neříká. Jeden jezdil z Baghirou, jeden s Ladou a jeden s R110 a myslím. že i s Trabantem.

http://www.ncpower.cz/ramy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkouška odolnosti svodidel v Brně na Veselce :).

 

Díky za odpověď. Ta konkurenceschopnost šla vidět při porovnání s Alpinou. Ale i tak to R bylo celkem dobré auto, ne? 

 

Tak jinak by jsi si s ní to cigáro asi nedal, takže se to do nich opřít vyplatilo, ne? :D

Upraveno uživatelem Rodkopf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď. Ta konkurenceschopnost šla vidět při porovnání s Alpinou. Ale i tak to R bylo celkem dobré auto, ne? 

 

Tak jinak by jsi si s ní to cigáro asi nedal, takže se to do nich opřít vyplatilo, ne? :D

Ta Rka při svoji váze a výkonu byly velmi dobrá auta. Třeba já jsem v Brně při sjezdu od Myslivny do zátáčky před cílem hnal před sebou 2002 a při výjezdu do cíle jsem se ho dokonce snažil předjet. Bohužel jsem měl převod jen 3,9 a tak jsem na rovinkách dost ztrácel. Váhově se to dá srovnat s Š 130 a to byli mistři evropy z Vojtěchem a Engem, jen ten motor byl slabší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš, já tohle všechno mám v aktuálním autě, několik let to používám a opravdu nechápu, jak může někdo chtít něco takového nemít. Protože je to 100x lepší než točit/hledat klíče, tahat jakousi páku a pořád na ni zapomínat, pouštět stěrače, světla....

 

Mě spíš vadí, kolik zbytečných elektronických nesmyslů dnes všude cpou.

 

Absolutně nechápu startování tlačítkem. To je jak zapínat vysavač.

 

Další věc co mi pije krev je elektronická ruční brzda. Když si vzpomenu, že jednou když jsem s otcem jel autem, které delší dobu stálo a protože bydlíme na kopci, tak se to rozjelo a dole při šlápnutí na brzdu nic. Kotouče a desky nehorázně orezlé. Nebýt ruční brzdy, tak jsme ve škarpě.

 

Bez ohledu na to, že až do takového auta zaleze nějaký hlodavec, tak může být dost problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš, já tohle všechno mám v aktuálním autě, několik let to používám a opravdu nechápu, jak může někdo chtít něco takového nemít. Protože je to 100x lepší než točit/hledat klíče, tahat jakousi páku a pořád na ni zapomínat, pouštět stěrače, světla....

No k tomu startování tlačítkem mám jednu zajímavost. Nestartovala mě sedma, když se zahřála - prostě ať sem mačkal jak sem mačkal nic. Když motor trochu vystydl zase to šlo. Nejlepší to bylo v létě u benzinky, když jsem natankoval a neodjel. Lidi měli srandu z toho, že takový auto tlačím od stojanu :). Nebylo možný zjisti závadu. Když jsem přijel do Autecu a chvíli stál startovalo to a na závadu nepřišli. Odjel sem domů a u benziny na dálnici jsem nenastartoval. Tohle se opakovalo asi třikrát, až jsem se n....l a zapojil startér napřímo přes spinač pod palubkou a byl klid. Myslím, že chlap, co jsem mu to prodal s tím jezdí doteď :). Tož tolik asi k tomu knoflíku :). Za mě ne.

dodatek: pokud to funguje pohoda, jak se to posere je hotovo

Upraveno uživatelem jirka404
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi delala Laguna z roku 95 taky (zajimavy ze vetsinou taky zlobila u benzinky), proste obcas po delsi jizde nenastartovala...ani starter necvaknul, nic... asi neco se spinaci skrinkou, ale za studena se to nikdy nestalo. Takze stat se tu muze u knofliku nebo i u klasicky spinaci skrinky na klicek. 

 

josef01: to taky znam, nejhorsi je, ze uz mi neprijde divny jit z bytu a nenest klicky v ruce. A pak se obcas stane, ze prijdu k autu a nejde otevrit, protoze klic neni v kapse nebo v tasce, ale doma na stole. Zrovna nedavno jsem si rikal, ze by zamek a startovani auta nebylo spatny mit moznost nakodovat na mobil, napr. formou NFC nebo podobne..bez mobilu totiz asi vetsina nedame ani ranu :) 

Kdyz uz si muzu pres android aplikaci auto na dalku startovat, odemykat, zamykat atd., tak by nebylo spatny mit moznost s nim i odjet... zatim mi to ale nedovoli po dalkovym startu nic jinyho nez obsluhovat topeni atd, dokud to nezaregistruje klicek v aute. 

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi delala Laguna z roku 95 taky (zajimavy ze vetsinou taky zlobila u benzinky), proste obcas po delsi jizde nenastartovala...ani starter necvaknul, nic... asi neco se spinaci skrinkou, ale za studena se to nikdy nestalo. Takze stat se tu muzu u knofliku nebo i u klasicky spinaci skrinky na klicek. 

No jo, jenže u Laguny vyměníš pár relátek a je to v pohodě. Výměna startovacího systému u BMW je 200k :).

Upraveno uživatelem jirka404
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

josef01: to taky znam, nejhorsi je, ze uz mi neprijde divny jit z bytu a nenest klicky v ruce. A pak se obcas stane, ze prijdu k autu a nejde otevrit, protoze klic neni v kapse nebo v tasce, ale doma na stole. 

 

Mám to stejně, klíče jsou v jiné bundě či kalhotech?. někdy dám tašku do kufru, zavřu kufr, ale on se zase otevře, klíčku v kufru neeee :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...