Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

premyslim o novem aute.. zadani : do skolky a zpet. momentalne tuto funkci plni octavia I, 1.9 tdi, combi.. jenze 4km, stop, 4km, stop, 4km, stop, 4km stop... ji, a to na ni vidim, nejak nesvedci..

.. desne se mi libi neco takoveho : stoji to plusminus 2ooo?, ojete s 1ook km.. a nebo totok: c3 vitamine, 1.0, novka...

nemate prosim nekdo zkusenost s tim plurielem? d.

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak je na tom s kvalitou citroen nyní ,ale před cca 5ti lety koupil známý manželce funglovku C3 a v kuse se něco kazilo, zbavil se toho do aček s 80tkm....předtím měl oktávku a za 8let nic, citroen se mu s..l nonstop. Podobně to měl i kamarád s C5...koukni někde na mírně jeté citigo , podle mě supr autíčko na tyto účely. Máti má VW UP! a chrochtá si blahem.  ;) zahřeje se to rychle ,jezdí to pěkně a bere to cca 5litrů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to ne, ale stát se to klidně může :)

 

Dneska v Autosalonu Mercedes S 350, já se na to nemůžu dívat :) kurňa takový auto za 2 mil. to je fakt hodně dobrá cena, pravda další doplňky, které by se mi líbily budou ještě něco stát , ale 1,5 roku staré s nájezdem do 50 tis. km bude mít už slušnou cenu řekněme o něco vyšší než nový Superb :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo podobnou zkušenost, jako já, nebo jsem bílá vrána?  Oč jde...  Aktivně řídím od roku 1987. Než se auta dostala do vývojové fáze, jak je známe dnes, se všemi  těmi pomůckami, tak se jezdilo s jedním (levým) venkovním zrcátkem. Potom, někdy po revoluci, povinně přibyla pravá zrcátka. Do té doby se místo pravého zrcátky používalo to vnější...ale hlavně, řidič se pro jistotu ještě ohlížel, při změně směru jízdy z pruhu, do pruhu ( ostatně, to dělám i dnes, jaksi pro jistotu). No a při couvání, a tady už se dostávám k věci, se řidič otočil, pravou rukou obejmul sedadlo spolujezdce a couval.

Od té doby, co přibylo pravé vnější zrcátko, jsem se  učil sem tam couvat na zrcátka (všechna tři), ale stejně jsem se stále otáčel abych koukal skrz zadní okno. Kolem milénia přišly nejen parkovací senzory, ale i zadní kamery a já se učil couvat na kameru + zrcátka. A dnes? Předevčírem jsem udělal už asi popáté strašlivou zkušenost. Zkusil jsem couvat postaru, čili otočen a couvám na oči skrze zadní okno... málem jsem odřel auto svoje, i ostatní zaparkovaná. Zjistil jsem, že díky všem těm vymoženostem, jsem přestal umět couvat jinak, než na kameru a zrcátka. A tak se ptám : je to ojedinělá zkušenost? Souvisí to s absencí tréninku (čili toho, že už léta necouvám tzv. na oči)? Nebo je to věkem, že když se otočím a chci couvat starým způsobem, prostě ztrácím odhad, přehled a zkreslují se mi vzdálenosti či koordinace  pohybů? 

Děkuji za pozornost. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A není to spíš jiným autem? Já když přesednul z Felicie do dodávky (žádné zadní sklo, senzory, zrcátka tedy jen 2 vnější), tak jsem měl taky ze začátku dost problém.

 

Myslím, že auty to nebude :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kamil

Souvisí to s absencí tréninku (čili toho, že už léta necouvám tzv. na oči)? Nebo je to věkem, že když se otočím a chci couvat starým způsobem, prostě ztrácím odhad, přehled a zkreslují se mi vzdálenosti či koordinace  pohybů? 

 

Asi obojí. I když mně se to nestává, couvám dobře oběma způsoby, jen na zrcátka je to pomalejší. Už jsem v životě nacouval víc km než mnozí najezdili dopředu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to mám zas opačně. Couvat na zrcátka umím už z autoškoly, plus pár dalších věcí. Holt Praga V3S je drsná škola. Ale na některých autech, včetně toho současného mi to vadí. Ne že bych to nedokázal ale je to nepříjemné a nejsem si jistý. Asi je to zrcátkama, obě venkovní jsou výrazně vypouklá, panoramatická a nějak mi to vadí. Zas jsou auta kde to bez zrcátek nejde a nemusí to být zrovna dodávka. I z úplně nejběžnější Oktávie je dozadu oknem vidět bídně. Asi to chce trénovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M10: všichni stárnem a hlavně pohodlníme....a když ti něco ukazuje, že můžeš tak nemáš důvod se snažit po starém. Já se stejně před začátkem couváni vždy po staru kouknu za auto, co kdyby tam byla bába s kočárem a zrovna přestal fungovat park.systém  ;) ale pravé zrcátko je při parkování a couvání bych řekl nutnost. Pamatuji si  někdy těsně po revoluci když jsem couval a parkoval dědovu 105ku (néhřeben) bez pravého špíglu na jeden ťuk a na milimetr a děda říkal to čumím. Dnes už člověk není takový střelec, co kdyby někde vyběhlo dítě, co kdybych někomu podřel auto... prostě člověk je s přibývajícím věkem opatrnější a obezřetnější. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji vám, přátelé, za připomínky, názory a podporu.

Mně ovšem ani tak nešlo o parkování, tam je jasné, že s pomocí zrcátek a asistentů to jde nejlíp. Měl jsem na mysli normálně dlouhé couvání, třeba slepou ulicí na výjezd apod. Prostě delší štreku v couvání. Za mlada jsem to dával téměř neuvěřitelnou rychlostí otočen dozadu. Ted to otočen dozadu prostě nedám a nedám. Jo, přes špígle a kameru bez problémů, ale samozřejmě pomaleji. 

 

No, tak bude to asi tím návykem na pomůcky (ostatně za chvíli budou auta řídit i za nás, toho se děsím!), a také věkem... O. K. Jsem s tím smířen a jsem rád, že v tom nejsem sám :D  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M10: všichni stárnem a hlavně pohodlníme....a když ti něco ukazuje, že můžeš tak nemáš důvod se snažit po starém. Já se stejně před začátkem couváni vždy po staru kouknu za auto, co kdyby tam byla bába s kočárem a zrovna přestal fungovat park.systém  ;) ale pravé zrcátko je při parkování a couvání bych řekl nutnost. Pamatuji si  někdy těsně po revoluci když jsem couval a parkoval dědovu 105ku (néhřeben) bez pravého špíglu na jeden ťuk a na milimetr a děda říkal to čumím. Dnes už člověk není takový střelec, co kdyby někde vyběhlo dítě, co kdybych někomu podřel auto... prostě člověk je s přibývajícím věkem opatrnější a obezřetnější. 

Přesně tak u tebe mi to prostě sedí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska mi to nedalo, musel jsem zajet do Mercedesu pro S 350 :) Nakonec jsem ho nekoupil, ale alespoň jsem si do něj sednul a uděal fotku :D Každopádně mě překvapilo to bordelové osvětlení, kde zmizelo tradiční žluté osvětlení?.

 

 

post-11110-0-05432800-1390071332_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

Dneska mi to nedalo, musel jsem zajet do Mercedesu pro S 350 :) Nakonec jsem ho nekoupil, ale alespoň jsem si do něj sednul a uděal fotku :D Každopádně mě překvapilo to bordelové osvětlení, kde zmizelo tradiční žluté osvětlení?.

se nedivim .... bych se v tom bál i uprdnout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska mi to nedalo, musel jsem zajet do Mercedesu pro S 350 :) Nakonec jsem ho nekoupil, ale alespoň jsem si do něj sednul a uděal fotku :D Každopádně mě překvapilo to bordelové osvětlení, kde zmizelo tradiční žluté osvětlení?.

 

Do pr..čic, zařekl jsem se, že MB už nikdy! Ale vypadá to, že se konečně vzpamatovali, dostali rozum a vrátili se zpět ke kvalitě a poctivé práci. Mám za sebou 20hodin jízdy v novém GL, a pomalu začínám brát MB na milost. Od kolegů slyším, že nová S classe je prý bomba, tak to vypadá, že to s nimi možná, asi...snad...ještě jednou zkusím....možná :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...