straspol Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Vzadu můžeš mít 4 rovnocené sedačky, ale někdy má holt člověk nastavené takové parametry že při dané ceně a parametrech vyhoví pouze jedno auto. V kolika řadách? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Sedačky vzadu? Co to je za káru? Správný auto má maximálně jeden pár dveří a nemá sedačky vzadu větší než na její uštěkanou čivavu a kabelku. No a pak je tu nutnost mít skorododávku kvůli práci / rodině / hysterický starý a tak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Sedačky vzadu? Co to je za káru? Správný auto má maximálně jeden pár dveří a nemá sedačky vzadu větší než na její uštěkanou čivavu a kabelku. No a pak je tu nutnost mít skorododávku kvůli práci / rodině / hysterický starý a tak.Pořádný auta (moje milované šestikule) jsem bohužel už dávno prodal. Nojo, rodina se dusí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Ano ano . . . je nás více s tímto osudem . . . těším se na odrostlý dítko, krizi středního věku a dvoudvéřový červený kabrio Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Ano ano . . . je nás více s tímto osudem . . . těším se na odrostlý dítko, krizi středního věku a dvoudvéřový červený kabrio Já ani ne. Dítka mám tři, krize středního věku je už v plným proudu, řeším postupně dle naléhavosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kytkosaurus Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 tommas4: do auta se mi musí vlýzt hlavně golfový hole a pokud možno i kolo dovnitř. A úplně nejdůležitější kritérium je, že se já musím pohodlně vejít za volant. I to je bohužel pro řadu výrobců problém. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 (upraveno) straspol - a co Viano? Neskutečně pohodné na dodávku a pokud seženeš 3,0 tak to jede strašně EDIT ale i s 2,2 cdi se dá cestovat kolem 160 pohodlně v německu to je jasné Upraveno 17. února 2014 uživatelem Jagman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Se 197 cm a 115 kg vím zcela přesně jak to s tou velikostí myslíš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 straspol - a co Viano? Neskutečně pohodné na dodávku a pokud seženeš 3,0 tak to jede strašně EDIT ale i s 2,2 cdi se dá cestovat kolem 160 pohodlně v německu to je jasné Haha, to jsem se nasmál. Já nesháním autobus!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Tak to promin ale viano a S-max mi příde jako to samé i vzhledově možná to Viano bude pohodlnější Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Tak to promin ale viano a S-max mi příde jako to samé i vzhledově možná to Viano bude pohodlnějšíViano 4748, S-max 4772 mm nojo, tak to čumím!! No ale Viano fakt vypadá jako autobus v tom přece nemůžu jezdit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Viano je luxus dodávka a nejblíž k osobákům od Fordu má možná tak ke Galaxy. Viano mám rád, ale srovnávat to s Smax, to fakt ne . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 A proč né? autobud je Sprinter znám i nanažera co jezdí ve Vianu interier v kuži je moc peknej motory usporné a hlavně všecky sedadla jsou plnohodnotná! Najdi si něaké v okolí a svez se to je nejlepší rada uvidíš sám jsem chtěl jedno 3,0cdi koupit nebejt cenofky tenkrát přes mega za roční tak bych ho měl radši než svoje Ečko Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 A proč né? autobud je Sprinter znám i nanažera co jezdí ve Vianu interier v kuži je moc peknej motory usporné a hlavně všecky sedadla jsou plnohodnotná! Najdi si něaké v okolí a svez se to je nejlepší rada uvidíš sám jsem chtěl jedno 3,0cdi koupit nebejt cenofky tenkrát přes mega za roční tak bych ho měl radši než svoje EčkoNeblázni, přece si pod panelák nezaparkuju autobus od Mercedesu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Daimler nebere Vito jako autobus Já bych si Vito vzhledem k jeho pověsti asi tak nekoupil, i když netvrdím že je to super kára. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník swanieck Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 (upraveno) Ano, ano..........kultivované předení šestiválce je velmi příjemné i v zimě. Upraveno 17. února 2014 uživatelem swanieck Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 ...to straspol.Projeď se ve Vianu nebo VW Transporter a nebudeš chtít nic jiného. Rozhled, za jízdy lze projít mezi sedačkami vnitřkem auta obsloužit parchanty. Všecko se ti tam vejde. Bezpečnost parádní. sezení párádní. Šoupačky - pro výstup a nástup potřebuješ minimum prostoru.Obkresli ho na parkovišti křídou a najeď nad něj kombíkem, co máš. ...a když se někde vykalíš, pohodlně v tom přespíš.Pěkný a teď ty mínusy jo:-)Ať je to jak chce,základ je furt dodávka Krom dovolených a občasných víkendů to nemá využití,do města k ničemuSpotřeba nic mocNež se to v zimě vytopí,tak ujedeš 15 kmZachovalý kusy drahý jak krávaA co určitě nezkousnu u Multivanu,což je auto za 1,5 milionu je lacinej a hnusnej interiér oproti "normálním" autům v tý ceně.O starejch transportérech rači nemluvě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 (upraveno) Když jsem kupoval nového Sprintera vyprávěl nám prodejce jak jeho klient majitel nabušeného viana v pořizovačce skoro 2mio. Ho měl v servisu tak si pujčil ML druhej den přispěchal že stím nemuže jezdit ze 3 schuzek absolvoval jen 2 páč na těch prvních mu klienti řekli "co to máš za káru ty si žiješ" a byl konec na 3 už prostě nejel to že ty auta stály stejně nikoho nezajímá . Né nadarmo využívají luxusní dodávky Mafiani v ruznejch zemích sou nenápadné a poskytují stejnej luxus v ruzných upravách srovnatelný s S nebo 7er panedge - řekl bych že tu jde hlavně o místa na sezení takže využití to má a spotřeba nevím i Sprinter v automatu nám jezdí dálky do 10 pruměr dle palubáku 9,3 Upraveno 17. února 2014 uživatelem Jagman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Akorát to Vito bylo snad jedno z nejporuchovějších aut vůbec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Jagman-kolega se třema dětma,co schání smaxe bude podle mě s těma třema dětma denně zařizovat klasický věci a to hlavně ve městě(si myslím teda).A když sprinter žere na dálku deset tak ve městě couračky 13-15.To se dneska bere jako spotřeba "nicmoc".S-max s dieslem jezdí za sedm. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se