Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník Jagman

tak pul napul ofiko firmu nemám ale kamarádům znamým obchodním partnerum se o interiery starám už dlouho hlavně u jaguaru je potřeba o jemnou kuži pečovat zlatej mercedes a BMW a občas udělám něco i pro něakej bazar

 

 

Ano přesně to plánuju mám tu interier Mercedes W124 cupe zadní sedačky potřebuje trochu opravit hlavně praskliny a nastříkat na černo je béžovej a černá bude víc praktická :). Jen času je zoufale málo

 

 

Jinak sedí se v tom užasně neznám lepší sedačky v poměru komfort/sport

Upraveno uživatelem Jagman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Libi moc.

Pripomina mi moji tristasestnactku nekdy z r.v. 74 - 76, se kterou jsem jako 'pubertak' jezdil na zacatku devadesatych let. Pak ji koupil mistni clen Thomas, ale on umi ridit jen automaty :D, tak asi potom sla na vrakoviste :(

 

Edit: testík, jestli Thomas sleduje :lol:

Upraveno uživatelem lib
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

helejte pani odbornici, kdyby si clovek poridil na takovy to mestsky jezdeni do prace 10km tam, 10km zpatky + nejaky to jezdeni do 150km neco takovyhoto, jak moc lze ocekavat bezproblemovy provoz? jinymi slovy, jsem mestska mrdka bez svoji dilny, vymenit umim tak leda vodu v ostrikovaci a dolejt volej. chtel bych neco levnyho, zabavnyho a hezkyho. manzelka o tom zatim uplne nevi, ale chtel bych ji uvrtat do neceho poradnyho a velkyho a sobe si poridit nejakou takovouhle kravinku.

 

je to realny, nebo mam ocekavat, ze se to proste porad sere a je s tim treba neco menit, servisovat atd? co pro me znamena, ze na to mam zapomenout..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Ty auta dříve taky drandily furt tak proč né dnes problém bude v zimě a to nemyslím absence ASR ABS atd ale spíše koroze sul je prostě ......... ale to se dá ošetřit(dobrej nástřik spodku vosk atd) pak je problém pokud to někdo tukne dílu už není moc chromy jsou vzácne jak japonka s velkejma......... motor bude držák (teď nevím zda toto je čistej karbec nebo už K-Jet) ten uměl potrápit a ani moc nepožere problém bude zas díly sou drahé je jich málo ale lecos se dá sehnat.  Podvozek se dá dát stavitelný nový něco se nahradí něco vyrobí něco sežene na Ebay(nedávno jsem řešil na Piáno 280 něakou pitominu musel to bejt novej díl  cena od Mb 40tis sehnal jsem v USA za 15) jako dá se to má to omezení ale nevidím vtom problém chce to dobrého mechanika hlavně to je základ! Znám člověka co denně jezdí s W126 pak dalšího s W115 já jezdil dlouho s Jago XJ40 rok 88 jeden muj mechanik jezdí Piánem atd.

 

Ale pokud chceš něco starčího bral bych od MB buď Piáno(udržba je levnější a dílu je více) a nebo já sobně jak jsem psal XJ40 na tu je dílu mrak

 

P.S. jsi Pražák osobní konzultace možná todle je můj šálek kávy a chápu tě! :)

 

P.S. 2. Chce to vlastní garáž! Muže se stát že auto bude měsíc stát(čeká se na díl) to je asi nej. mínus

Upraveno uživatelem Jagman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze ak ma beetle, fiat 500, mini svojich nastupcov tak preco nie bmw, ja som za! Ked nosime vinage hodinky a ich nastupcov v retro style.. preco nie retro v novom style a s novou technologiou...

 

Odoslané z GT-P3100 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

tmoris

 

Ještě nad tím koukám ale mám upyto: Asi bych se vyhnul karbecům tem to tvoje dojíždění nebude dělat dobře a u MB i K-jetu takže MB pro tebe je tak 90vejš a stříkačka pokud chceš opravdu bezproblemovej provoz

 

Mkrnul bych i po BMW 6

 

Otázku bezpečnosti tak trochu jiného řízení než u moderních vozidel horší topení atd neřeším stím asi počítáš

 

A pak taky neboj naučíš se měnit časem všecko kouzlo tech aut je že tě to nutí páč stoho máš radost :)

Upraveno uživatelem Jagman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

helejte pani odbornici, kdyby si clovek poridil na takovy to mestsky jezdeni do prace 10km tam, 10km zpatky + nejaky to jezdeni do 150km neco takovyhoto, jak moc lze ocekavat bezproblemovy provoz? jinymi slovy, jsem mestska m.dka bez svoji dilny, vymenit umim tak leda vodu v ostrikovaci a dolejt volej. chtel bych neco levnyho, zabavnyho a hezkyho. manzelka o tom zatim uplne nevi, ale chtel bych ji uvrtat do neceho poradnyho a velkyho a sobe si poridit nejakou takovouhle kravinku.

 

je to realny, nebo mam ocekavat, ze se to proste porad s..e a je s tim treba neco menit, servisovat atd? co pro me znamena, ze na to mam zapomenout..

 

SLC byl top model a tomu odpovidaji naklady na dily. Bud sezenes kus v super stavu, kterej bude skoda tahat denne, obzvlast v zime (sul takovy auto sezere behem jedny zimy), nebo bude horsi a tam zaplatis balik za servis.

Pro 'zacatek' bych asi doporucil spis treba piano kupe... http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=243240127&asrc=st

 

Tady mas neco o SLC:

post-5784-0-24809400-1396506334_thumb.jpg

post-5784-0-19981400-1396506333_thumb.jpg

post-5784-0-10492600-1396506332_thumb.jpg

post-5784-0-85270100-1396506330_thumb.jpg

post-5784-0-61572100-1396506329_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Pirx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udržovat ve skvělém stavu jakéhokoliv veterána, kterého chceš jako daily car, je náročnější i když tenhle MB pochází z dob, kdy "svět byl ještě v pořádku". Na druhou stranu sehnat se dá všechno a někomu to vyváží radost z ježdění, je to o i fandovství a ochotě něco autu obětovat. Mrkni třeba na www.mercedes-classic.cz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...