macher Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 nic me nerozesmeje vic, nez kdyz ma nekdo BMW 740 na LPG... imho, jestli to kupoval jako nove, tak je to docela usmevne:) ale pro ojete auto v tom nevidim vubec nic spatneho... bmw jsou dobre kvalitne auta a kdo nema moc penez a chce neco lepsiho, tak to muze byt zajimava volba. navic s predelanim na lpg klesne cena na provoz na stejnu hranici jak jine (ne)auta (skoda, renault a pod) ale zustane zachovan konfort a jizdne vlastnosti bmw. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 imho, jestli to kupoval jako nove, tak je to docela usmevne:) ale pro ojete auto v tom nevidim vubec nic spatneho... bmw jsou dobre kvalitne auta a kdo nema moc penez a chce neco lepsiho, tak to muze byt zajimava volba. navic s predelanim na lpg klesne cena na provoz na stejnu hranici jak jine (ne)auta (skoda, renault a pod) ale zustane zachovan konfort a jizdne vlastnosti bmw. přesně tak, starší mnohoválcová BMW řady 7 jsou dneska v bazarech ležáky s relativně nízkou cenou a to hlavně kvůli spotřebě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yarda Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 nic me nerozesmeje vic, nez kdyz ma nekdo BMW 740 na LPG... Asi stejně by vypadaly Rolexy na koženkovém řemínku... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 Asi stejně by vypadaly Rolexy na koženkovém řemínku... Přesně tak.. funkci to plní - zvlášť, když jsou ty rolexky kupované z druhé ruky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 sam o LPG neuvazujem /a spotrebu mam peknu, dvojcifernu, rocne 60tis km.. do auta sa proste leje benzin :)/, ale ked je to tam od vyrobcu tak preco to nemat? kupovat dnes subaru tak lpg je tam.. uz len kvoli dojazdu /a urcite radsej ako diesel/. ked uz sme pri tom, ako by si asi spoznal ze je to prerobene na LPG /okrem nalepky na skle samozrejme/...? si klaknes a budes cuchat k vyfuku?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJ Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 (upraveno) nic me nerozesmeje vic, nez kdyz ma nekdo BMW 740 na LPG... Mě jo. Vědomí toho, o kolik peněz plynofikací toho auta přijde erární kasa (osvobození od silniční daně, spotřební daň na palivu...). Kromě toho na LPG běží klasický MPi motor klidněji a je tišší (byť u civilisovaného motoru v 740 to rozhodně není špatné ani na benzin). Osobně na LPG jezdím právě z toho důvodu i když vzhledem k (poměrně komplikované) situaci by pro mne bylo finančně daleko výhodnější jezdit na benzin. Upraveno 28. dubna 2010 uživatelem JJ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 pokud si kupuju bavoraka, byt ojetyho, tak na to musim mit. pokud na to nemam, tak si ho nekupuju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 Kamarad si BMW 740 kdysi koupil a byl z toho nešťastnej, protože nejde o to kolik za to dal, ale kolik to auto stojí nové a k tomu se váže vše další, takže souhlas. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flagolo Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 pokud si kupuju bavoraka, byt ojetyho, tak na to musim mit. pokud na to nemam, tak si ho nekupuju. Člověče anglická královna, pokud se nepletu, má několik Rolls Royce na plyn. Myslíš že nemá na benzín ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 Člověče anglická královna, pokud se nepletu, má několik Rolls Royce na plyn. Myslíš že nemá na benzín ? Jde příkladem v oblasti šetrnosti a ekologie. Druhá věc je ta, že taková 740i se může kurevsky prodražit nehledě na spotřebu Řešit spotřebu u auta, kde může oprava byť podělané elektroniky (třeba displej iDrivu) vyjít na 100tis, mi přijde naprosto poddružný problém. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 Hele Tado a ty znáš osobně někoho, kdo podobný problém s i-Drivem řešil? Zrovna uvažuju o změně a nová sedmička se mi tak nějak celkem líbí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJ Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 pokud si kupuju bavoraka, byt ojetyho, tak na to musim mit. pokud na to nemam, tak si ho nekupuju. Může být. Však taky nemám nic proti cenám aut, servisů atd. Dokonce zastávám názor, že jezdit určitými typy bez šoféra je znakem buranství, byť je to stále běžnější. Ale co s tím má společného zbytečné krmení státní kasy a na ni napojených parasitů? Víš co, zkus zítra napsat na berňák, že počínaje letošním rokem budeš dobrovolně platit trojnásobné daně, ano? Vždyť na to přece máš a hlady ani poté neumřeš... Kdybych těch 30 či kolik korun za litr opravdu platil producentovi benzinu, bylo by mi to wurst a neměl bych potřebu to řešit (V8 5.2 - spotřeba od 15 do 20, V8 4.4 spotřeba 12-15). A jak jsem psal, pro mne osobně by byl benzin výhodnější i finančně - hrubým výpočtem bych za loňský rok ušetřil na dani z příjmu cca 20-30 tisíc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 (upraveno) Jde příkladem v oblasti šetrnosti a ekologie. Druhá věc je ta, že taková 740i se může kurevsky prodražit nehledě na spotřebu Řešit spotřebu u auta, kde může oprava byť podělané elektroniky (třeba displej iDrivu) vyjít na 100tis, mi přijde naprosto poddružný problém. Pokud vím tak 740i byla E38 a ty rozhodně iDrive neměly.ten začal až u řady E65,tam je označení 740 jen u dieslu čili 740d,tam si asi nikdo plyn dávat nebude,já jen aby bylo jasno.Pokud se bavíte o E65 tam je potom 745i nebo 750i Upraveno 28. dubna 2010 uživatelem panedge Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 Hele Tado a ty znáš osobně někoho, kdo podobný problém s i-Drivem řešil? Zrovna uvažuju o změně a nová sedmička se mi tak nějak celkem líbí Jednoho Ale to byla asi sedma minulá ne ta nejnovější. Ta nejnovější 7 se mi taky líbí, ale ta nová 5er je fakt bomba - vzhledově lepší jak nové Ečko a to mám Mercedesy fakt rád Navíc taková 535i je i celkem rozumná motorizace, u Éčka má smysl snad jen E500 - z benzinových, i když E350 nebude špatné, ale na 535i s turbem to nestačí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 28. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. dubna 2010 Nová 5er je opravdu libová a je fakt hezčí než nový éčko od mercedesu a to je hodně pěkný.Já bych asi volil 535d,kvůli zátahu a dobrý spotřebě.Jinak 535i má 2 turba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidC3 Odesláno 29. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2010 Jám měl zatím jen 3 auta, ale další auto bude uritě automat. Už mě vážně nebaví řadit ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 29. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2010 (upraveno) E38 je jeden z nejpovedenejsich bavoraku posledni doby. Vazne, tomu auto nemam, co bych vytknul, Kuryr pak byl vylozene opevny epos Upraveno 29. dubna 2010 uživatelem sibirnaya Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidC3 Odesláno 29. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2010 jj např ta 750IL je úžasná. Tuším, že výroba končila rokem 2001... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 29. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2010 (upraveno) Nová 5er je opravdu libová a je fakt hezčí než nový éčko od mercedesu a to je hodně pěkný.Já bych asi volil 535d,kvůli zátahu a dobrý spotřebě.Jinak 535i má 2 turba To že má 535i dvě turba mi taky prodejce tvrdil, než si promluvil s mechanikem - motor 35i se ze začátku vyráběl se dvěma turby, ale bez nějakého toho jejich nesmyslu s časováním ventilů a při faceliftu 3er se přešlo na systém s jedním turbem + tím nesmyslem s ventily, takže je výsledkem stejný výkon. Nojo, zátah je pěkná věc, ale když to pak změříš, tak je benzín rychlejší Navíc pak tolik nesmrděj ruce o benzínky Nojo, 750iL mě taky lákala, hlavně v manuálu, ale kupovat jetou V12 je cesta do pekel... Upraveno 29. dubna 2010 uživatelem Tada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 29. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2010 730d je idealni kombinace pro e38 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se