mayaman Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Odesláno 22. července 2015 (upraveno) Ten design je divný někomu sedne někomu ne, Pro mě je čtyrkolka zasadní v tom že jezdím dost lyžovat a tam se ten nahon prostě hodí. Beru to jako univerzalní auto na krátké dovolené v max 3 lidech víc do kufru nedám :-) Jo ještě abych doplnil, zapoměl jsem výměna řemenů a kladek po 110000 km a celkova prohlidka investice asi 20 000 kč Upraveno 22. července 2015 uživatelem mayaman
Maxel Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Odesláno 22. července 2015 Pridamvam slubene fotky.Fešák! Ať dobře slouží.
Mechac Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Mam podobne zkusenosti jako ty, myslim obecne, ne konkretne s tvym autem, v mem okoli vetsina lidi jezdi s auty na servis (olej) podle stitku radoby longlife oleje, tzn. po 30t km. Ja jezdim co 15t km, na minulem aute jsem odjel 250k km prakticky bez jinych, nez beznych investic (podvozek, brzdy atd., akorat na klime se neco pokazilo), na soucasnem mam 200k km a opakuje se totez, resil jsem jen chybu automaticke rucky a jedno cidlo keyless ve dverich. Obe auta desne poruchove Renaulty, ty moje teda oba benzinove. S tim turbem, snad kazdy koho vezu a zastavim na dalnici na kafe se me pta, proc to nechavam chvili bezet, a pak s udivenim odpovi, ze jsou radi, ze maji naftu a nemusi takove kraviny resit )) Odpovím najednou. Dlouhodobá spotřeba eeeee ja ani nevím, prostě jezdím ale pohybuje se to někde kolem 18 litru 98+ benzínu. Celkově je na něm naježděno 165 000 km ja sám těch 120 000. Investice samozřejmě jsou v podobě spotřebního materiálu jako jsou destičky, olej (raději měním po 6000-10000 km) a s tím spojený olejový filtr, a spojka :-) Nejčastější závady jsou bohužel spojeny se stavem našich vozovek takže ložiska,Jedna velká byla krátce po koupi vyblilo se mi turbo do motoru :-) investice asi 50 000 kč Příčina ? Minulý majitel nenechával po ostřejší jízdě dochladit turbo a před jízdou ho nenechal v klidu zahřát tudíž se nestačilo promazávat. jinak nic thats all.
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Mam podobne zkusenosti jako ty, myslim obecne, ne konkretne s tvym autem, v mem okoli vetsina lidi jezdi s auty na servis (olej) podle stitku radoby longlife oleje, tzn. po 30t km. Ja jezdim co 15t km, na minulem aute jsem odjel 250k km prakticky bez jinych, nez beznych investic (podvozek, brzdy atd., akorat na klime se neco pokazilo), na soucasnem mam 200k km a opakuje se totez, resil jsem jen chybu automaticke rucky a jedno cidlo keyless ve dverich. Obe auta desne poruchove Renaulty, ty moje teda oba benzinove. S tim turbem, snad kazdy koho vezu a zastavim na dalnici na kafe se me pta, proc to nechavam chvili bezet, a pak s udivenim odpovi, ze jsou radi, ze maji naftu a nemusi takove kraviny resit ))spravne!o auto sa vies rozumne postarat a ma to svoje vysledky.ved napis, o ake auta ide?
TLD Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Ja delam olej po 8tis km, anebo kdyz to nekde rvu tejden v terenu, tak to taky udelam. Mam naftu a taky bych ho tak casto delat nemusel, ale rad autu dopreju:)U Viggena jsem taky chladil a do nasi vesniocky dojizdel na kochacku. To auto se za to odmeni:)tl
Josef01 Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Ja jsem nikdy nic nedochlazoval, ale je fakt, že jsem nejezdil jako šílenec a než člověk zaparkuje, tak se i při ostré jízdě turbo vychladí. Jedině, kdyby řidič jel na plno a náhle zastavil a vypnul motor, nebo honil studené turbo, tak věřím, že může nastat problém.
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 uz nove auta sa staraju lepsie o svoje turba a za normalneho provozu nedochadza k nebezpecnym situaciam, ale pri ostrej jazde uz bacha na to, ze teplota motora nebezppecne stupa pri zastaveni. ked idem napriklad tankovat, tak posledne km uz chladim a pri niektorych autach ( Turbo ) som mal fakt v hlave urcity rezimvymena oleja je tiez podstatny faktor a tam nema cenu setrit ( lebo nesetris!)
Mechac Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 To prvni auto byl Megane Grandtour 1,6, cca 110k, z roku 2007, ktere jsem prodaval jen proto, ze bylo prilis slabe a objevila se vyhodna kupe dlouho vyhlizene Laguny. To druhe soucasne je prave Laguna Grandtour 2,0 Turbo 205 koni, podvozek 4control (nataceni zadni napravy), z roku 2010. Ta Laguna je vyborne, skvele vybavene auto, za ty penize je to skvela volba pro kompromis rodinneho vozu se sportovnim nadechem. Uvazuju dokonce, ze si ji koupim znovu, s najezdem cca 50t km, ale je jich podle autoscout takovych na prodej cca 2-3 ks, protoze kombinace toho konkretniho motoru a 4control neni tolik bezna. Ten motor lze dokonce bezpecne chipnout na 245k, ten samy v Megane RS ma ve stocku 265 koni. Jen je nutne vymenit lamelu spojky za sportovni, aby neprokluzovala. U te sve jsem to vzhledem k najezdu uz neresil, ale pokud bych ji kupoval znovu, tak bych nad tim uvazoval. Vcera jsem si shodou okolnosti udelal cestou z Bratislavy domu vylet pres Babu, abych si pripomnel vyborne zazitky z tamnich zavodu do vrchu, nesestrihane video je nize, neni to zadny race, ani nejsem buhvi jaky driver, je to jen jizda pro radost s autem plnym vzorku :-) V tom horku jsou na tom videu docela dost slyset ty Nokiany zLine, i pri nijak zvlast ostrych zatackach, ktere bezne nepiskaji a drzi jak pribite, asi to bude tim extremnim vedrem vcera. Neco zajimave se odehrava po 2:30 a po dojeti aut po 7:30. Prave ten 4control podvozek je na takovych cestach naprosto fantasticka vec.
StefanM Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Fešák! Ať dobře slouží.Dakujem, zatial mam z noveho auta velku radost, tak by som mu odpustil aj nejaku mensiu starost.
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 jazda s riadenou zadnou napravou bola pre mna prijemne prekvapenie a ide asi aj o zvyk, tiez som to skusal aj v Lagune, ale to bol nepreplnovaci sestvalec ( ten motor, co je v Zetku?)ale niekde som zachytil, ze uz nova laguna nebude?
Mechac Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Nastupce ma byt Talisman, ktery asi nebude spatne auto, ale pro me je to passe z hlediska nabidky motoru. Vlastne nevim kam dal, jake dalsi auto. Rozhodne si rozdelim sport od bezneho jezdeni, takze poridim spis neco pohodlnejsiho s vykonem cca 300k, v idealnim pripade XF Sportbrake, ten novejsi typ s hezkym interierem, ale tam bych skoncil u nafty...BMW, Audi a MB jde nejak mimo me, uvidime co vyleze z te Giulie za kombika, to se mi asi bude libit, ale pocitam ze by to bylo jeste za jine penize, nez XF...no a na blbnuti dlouho vyhlizim nedojebanou Integru (mission impossible), nebo za dobry peniz se da koupit mirne jete IS-F, pak se mi libi jeste s2000 nebo nova MX-5, ale to uz je dost neprakticke, a vylozene pouze pro zabavu...kdezto s IS-F se da jet i na dovolenou.
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 to novsie XF mozem len doporucit, ale poznam iba ten 6 valecale za tie prachy tazko kupis nieco tak vybavene tiez som nad tym uvazovalIS - F ako rodinnezabavnoturisticke by bolo tiez prijatelneGiulia je este pre mna daleko Integrala - mal som Evo, mierne upravy ( od byvaleho majitela ) a na tu dobu superautoneviem, ci je to este realne kupit, nejazdene su uz sialene drahe Honda - nesledujem to, ale ten motor sa strasne rad tocil a trochu by som sa bal uz teraz spod ruky, nie? Ked som videl, ze ako s tym jazdili, asi nebude lahke zohnat v dobrom stave Nova Miata je super, ked mas normalnu postavumne by to bolo slabe auto
TLD Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Maxi, myslim ze Mechac myslel Hondu Integru, ne Lancii Deltu.Ta se sehnat da, taky stoji dost. Jednou jsem mel tu cest s bilou kraskou, ty vysoky tocky jsou jako droga:)tl
Mechac Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 K Honde Integre mam zvlastni osobni vztah, tu bych si koupil abych ji mel uz nastalo, proto take cekam na kus ve velmi dobrem stavu. Jenze casto je to prave bastl, nebo nejaky desny tuzing... No a potom dilema jestli novou mx-5, udajne velmi zabavnych 160k pro 2 osoby, nebo starsi spolehlivy IS-F po faceliftu, atmofericky 5,0 V8, pro 4 osoby pohodlne, s polovicnimi provoznimi naklady nez treba M3, pritom IS-F se da s 50k km najetymi koupit o trosku draz, nez fungl nova mx-5...nevim nevim, a uvidim pristi rok, az to bude aktualni. Letos by to bylo akorat tak k te Integre, ty se ve slusnem stavu daji poridit zhruba za 250-300k Kc.
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Maxi, myslim ze Mechac myslel Hondu Integru, ne Lancii Deltu.Ta se sehnat da, taky stoji dost. Jednou jsem mel tu cest s bilou kraskou, ty vysoky tocky jsou jako droga:)tljasne, som to prehliadolsorryto mas pravdu ( ale biele boli vsetky, nie!?), to bolo fajn auticko a velmi dobre vyvazene, jeden futbalista to u nas malmne tam chybalo este par konikov k radosti, ale inak vyborne vozitko
mayaman Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 K Honde Integre mam zvlastni osobni vztah, tu bych si koupil abych ji mel uz nastalo, proto take cekam na kus ve velmi dobrem stavu. Jenze casto je to prave bastl, nebo nejaky desny tuzing... No a potom dilema jestli novou mx-5, udajne velmi zabavnych 160k pro 2 osoby, nebo starsi spolehlivy IS-F po faceliftu, atmofericky 5,0 V8, pro 4 osoby pohodlne, s polovicnimi provoznimi naklady nez treba M3, pritom IS-F se da s 50k km najetymi koupit o trosku draz, nez fungl nova mx-5...nevim nevim, a uvidim pristi rok, az to bude aktualni. Letos by to bylo akorat tak k te Integre, ty se ve slusnem stavu daji poridit zhruba za 250-300k Kc.Ahoj pokuď bych kupoval hlavou tak IS-F ale srdicko by mě táhlo k MX-5 a klidne i k nove. Ale jsou to dve uplne rozdilna auta, takze bych koupil obe :-)
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Ahoj pokuď bych kupoval hlavou tak IS-F ale srdicko by mě táhlo k MX-5 a klidne i k nove. Ale jsou to dve uplne rozdilna auta, takze bych koupil obe :-)co si vykradol banku, coooo?!
mayaman Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 (upraveno) Nevykradl :-)) Nemam ani na jedno ale rada nad zlato znas to :-)) Ono není moc lehke vyřadit MX-5 z jakehokoliv vyběru lepší je už snad jen Honda - 2000 :-) Ale ta zase kope jak kobyla. Ale zase pozor prezentuji jen mé vlastní názory, je druhý tábor který řiká že honda - s2000 lepší není, měl jsem obě asi týden a pocitově je honda větší dravec ale MX5 se lépe chová v zatáčkách. tak aby zbytečně nevzniknul flame :-) Upraveno 23. července 2015 uživatelem mayaman
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. července 2015 Nahlásit Odesláno 23. července 2015 Nevykradl :-)) Nemam ani na jedno ale rada nad zlato znas to :-)) Ono není moc lehke vyřadit MX-5 z jakehokoliv vyběru lepší je už snad jen Honda - 2000 :-) Ale ta zase kope jak kobyla. Ale zase pozor prezentuji jen mé vlastní názory, je druhý tábor který řiká že honda - s2000 lepší není, měl jsem obě asi týden a pocitově je honda větší dravec ale MX5 se lépe chová v zatáčkách. tak aby zbytečně nevzniknul flame :-)ja som este novu MX5 nejazdil, ale som uz prilis velky a tazky na tieto autahonda bola zial velmi slaba od spodu....
Návštěvník Odesláno 24. července 2015 Nahlásit Odesláno 24. července 2015 Všiml jsem si, že pár z Vás tady má nějakého veterána. Chtěl jsem se zeptat v jakém období si do nich kupujete autobaterii, případně v jakém intervalu?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se